@ Daantje: wat fijn zeg dat beebje uit stuit is gedraaid.. wat heb je precies aan gerommel gevoeld.. misschien kan ik het ook herkennen als spruitje draait oei je bent flink toegetakeld met prikken dan. 9 of 10 november ga ik zeker niet halen (zelfs niet als ze me wel tot 42 weken laten lopen) maar er staat in de computer dat ik met 41 weken zoiezo een ks krijg als ik niet ingeleid kan worden. dus dan zou het uitkomen op 31 oktober ik heb geen sterk voorgevoel gehad over de geboortedatum van onze dochter... mijn moeder zet in op 13 Oktober, ik ben zelf van 13-8, D.imara van 13-9 en dit spruitje zou dan komen op 13-10 wij hebben wel iets met 13.. huisnummer is ook 13, rugnummer van mijn vriend bij zaalvoetbal is 13, vroegere huisnummer van mijn vriend was 13, toen ik geboren werd woonden we in een flat op 13 hoog, parkeerplaats op het werk van vriendlief is nummer 13... naja zo kan ik nog wel even doorgaan
Whahahahaa mumietobe, ik moet zo lachen om jou verhaal over nummer 13. Ik doe het bijna in mijn broek daantje, wat geweldig voor je!!!!!! Jullie meisje heeft flink moeten hobbelen maar nu kan ze lekker uitrusten ik voelde met Emma ook een enorm gehobbel in mijn buik. Bleek ook achteraf het draaien te zijn. @geboortedatum, ik heb sterk het gevoel dat ze eerder komt.... Maar denk eerlijk gezegd dat het niet gebeurd. Vorige keer ben ik ingeleid met 39 weken en toen zat ik nog potdicht. wherona, mooi!!!!!!!!!! Ik zal ook weer eens een foto in mijn album plaatsen.
@ Mum2be, ook dat idd. Hoe gaan jullie kindjes heten, leuk allemaal hoor! Ja, maar mijn baas is er zowiezo tot de 29e niet, dus is het handig om dat af te wachten? Las ik het nou goed, jij nu officieel verlof? Wat moet dat een heerlijk gevoel geven. Nu echt even je rust pakken, lekker van genieten meid! Hihih dat zou wel leuk zijn dan, 13 oktober! @ Daantje2011, wat fijn dat jullie kindje uit stuit is! Bevaldatum, heb zelf een voorgevoel dat het eerder gaat komen, ook veel mensen om mij heen roepen dit (ze hebben het me gewoon ingepraat). Ben heeeeel benieuwd. Als het in elk geval maar na de 37e week is! @ Wherona, mooi buikkie! Kindje wat met 27 week is geboren, heeft een hersenbloeding gehad. Zijn hersenactiviteit wordt nu een aantal dagen bij gehouden om te kijken wat er gebeurd. Hoop dat alles goed blijft gaan met dit mannetje..
@ mum, ik voelde geen schoppen ofzo, maar echt enorm druk gevoel in mijn zij. Het was een soort van; wat doe je nu? Dit past echt niet! Echte steken in mijn zij ook. Ik hoop dat jullie kleine ook snel zal draaien! @ waterlelie, was het een eigen keuze om ingeleid te worden of medische indicatie? @ wherona, wat een mooie buik! Ook echt groot al zeg. @ rrianne, hopen dat het kindje er niets aan over zal houden. 27 weken is zo vroeg om geboren te worden, wat zullen ze een zorgen hebben!
@Meikie, het regent hier ook, nog geen onweer. @Rrianne, Niet alleen de bevallingsverhalen en lengte, gewicht en namen zijn intressant maar ben ook wel benieuwd naar de fotos J. Wat ontzettend triest dat de kleine die al zo vroeg geboren is ook nog een hersenbloeding heeft gehad. Je hoopt dat het nooit gebeurd, maar nu is het dus afwachten of er veel schade is. Ik hoop het zo niet voor de ouders. Dat is nooit makkelijk. @daantje, wie weet valt het mee. Het blijft toch altijd een verrassing wie eerst en laatst is. Mooi dat de kleine is gedraaid. Nu hopen dat het zo blijft. @mumtobe, Je hebt inderdaad wat met 13. Maar mocht het al een keizersnede worden dan heb je beide cijfers alsnog. Maar niet in de juiste volgorde J @wherona, wat een mooie buik zeg. Je draagt ook echt voor. Daar mag je wel trots op zijn hoor. @hier, zou vanavond te zwemmen, maar ben niet gegaan. Voelde me echt niet goed. Heb vanmiddag nog een uur op bed gelegen en daarna boodschappen gedaan. Gelukkig heeft manlief gekookt. Begin nu een klein beetje op te knappen, maar dat wel naar een paracetamolletje.
@ Wherona: Wow wat een mooi bol buikje! @ Waterlelie: hahaha is het zo erg? mooi buikje heb je ook zeg.. al lijkt hij groter met 27 weken haha @ Rianne: hmm ow ja.. anders misschien zelf even naar het uwv bellen idd en de situatie uitleggen. ik ben officieel ziekgemeld tot aan mijn verlof en dat gaat in op 12 September 13 Oktober zou ik meteen voor tekenen.. dat is 11 dagen voor mijn uitgerekende datum dus perfect! brr wat vrese;ijk zeg dat t mannetje een hersenbloeding heeft gehad.. hopelijk is het een sterk ventje! @ Daantje: Hmm dat klinkt precies hetzelfde als wat ik sinds gisterochtend voel.. maar voel het de hele dag door.. heb af en toe het idee dat spruit door mijn buikwand naar buiten wil.. @ Dolfijnjes: haha nee doe mij dan maar gewoon de 13e dat klinkt beter zal wel flink vogelen zijn dan met bellen naar instanties die vragen om geboortedata.. kom er nu al soms niet uit.. gelukkig begin je een beetje op te knappen, duim dat je je morgen weer fit voelt. Ik heb sinds deze week ineens heel sterk het gevoel dat we ook een naam moeten hebben voor t andere geslacht.. niet dat ik denk dat de geslachtsbepalingen niet kloppen (het was elke keer overduidelijk) maar gewoon just in case.. toch nog maar eens naar t lijstje kijken.
@ daantje11 ben ook helemaal trots op mn pakje hoor Hier al eerder een bevalling meegemaakt. Binnen 5 uurtjes was onze zoon er van breken van de vliezen thuis tot bevalling in het ziekenhuis. Hoop dat het deze keer ook vlot gaat maar de vk heeft me gewaarschuwd dat ik gelijk moet bellen zodra ik denk wat te voelen omdat een tweede bevalling sneller blijkt te gaan! Had zelfs toen mijn vliezen bebroken waren helemaal niet het gevoel dat ik zou gaan bevallen ik was er dan ook helemaal nog niet klaar voor. Had t idee dat het nog wel een week ging blijven zitten maar dat was dus verkeerd ingeschat!
Soooooooooooo kletskousen!!! hahahahaha!!!! Pfff hier heftig dagje, dus ik heb geen puf/fut om op iedereen te reageren.... Slechte nacht gehad, liefje had erg veel buikpijn. Dachten in eerste instantie dat t van de BBQ was, hij had vis gegeten en daar kan hij niet goed tegen (maar dan krijgt ie normaal kramlp en diarree.... :S). Dus 2u wakker gelegen vannacht.... Vanmorgen had hij nog veel pijn, precies rechts onderin de buik, vooral bij aanraken. Eerst moest ik sowieso naar de dokter, maar bij mij alles goed, harde buiken/voor weeen horen erbij (goh...) en beeb ligt goed met hoofd naar beneden, maar nog niet ingedaald. Hartje klonk weer als een trein! Gevraagd of er nog plek was bij de dok voor vriendlief.... Ja zegt hij, om 10.10u gelijk.... euh oke! Snel naar huis en liefje mee terug en de kids ook maar gelijk mee.... nou en sindsdien in het ziekenhuis verbleven.... Acute blindedarm ontsteking!!!!! Liefje ligt er dus nu nog, hij is om 14.30 gelijk geopereerd. Pfff heavy hoor, ik vind het niks, alleen thuis en dan lichamelijk ook nog zo slecht te zijn. Mijn schoonouders zijn op vakantie naar Litouwen (ja, i know, of all places.... ) dus die kunnen ook niet ff helpen. Even aanzien wanneer hij naar huis mag en wat hij weer kan.... er moet nog wel geklust worden! Maar dan speelt hij maar opzichter sorry voor mijn ego berichtje...
Heftig zeg Prutsje! Wel goed dat jullie er zo snel bij waren en dat hij snel bij de dokter terecht kon! Hopen dat hij snel weer naar huis kan. Hier ook een wat mindere periode, een van mijn katten is vrij plotseling ernstig ziek geworden en het ziet er naar uit dat we heel snel afscheid van haar moeten gaan nemen Ik vind het zo moeilijk om haar zo te zien maar het was allemaal zo plotseling dat ik nog steeds niet kan bevatten dat ze er straks niet meer zal zijn. Ik had echt allemaal van die gedachten over hoe ons kindje straks met haar rond zou sjouwen (zij is de makkelijkste van de drie, laat alles toe) en dat gaat opeens allemaal niet door Van mij dus ook even alleen een ego berichtje, ben even alleen maar daarmee bezig. Of nou ja, een heel klein positief dingetje is dat we eindelijk een commode hebben gevonden dus dat de babykamer qua meubels klaar is, maar echt blij kan ik daar nu toch niet mee zijn.
Mooi buikje zag ik voorbij komen!! leuke foto! Ik was er al eerder bij, heb alleen even een heeeeuuule lange pauze genomen haha Vanaf 12 weken thuis!????????? oh wat lijkt me dat vreselijk, kan me voorstellen dat ze naar de datum uitkijkt!! wanneer eigelijk? Nou dames nog 2 dagen voor mij en dan verlof..... en ik vind 9/10/11 wel een mooie datum...
@Rrianne he gets een hersenbloeding hoop dat het kleine mannetje er bovenop komt moet zwaar zijn voor de ouders! @Wherona mooie buik hoor grappig echt zo'n rond bolletje! @ prutsje pfff acute blindedarm ontsteking!!! Wat een dag heb jij achter de rug! Hopen dat je lief gauw naar huis kan! Meeste mensen die ik ken die dat hebben gehad zijn best snel genezen hoop voor jullie hij ook dan kan ie aan t klussen he hihi tja idd anders maar aanwijzingen geven ofzo. @ Meikie komt de schilder vandaag??? Anders moet ik t toch echt maar komen doen he dan is het vast op tijd klaar haha nee maar ik vind echt dat die schilders van jou maar rare afspraken maken hoor!
Vanmiddag is de pretecho laat jullie weten hoe t was! Ook weer slecht geslapen trouwens! Kleine man had in bed geplast dus dat werd bed verschonen en daarna was ik dus klaar wakker toen ik in slaap viel werd hij alweer wakker Echt waardeloos dat slapen kan ook niet meer makkelijk liggen!
@prutsje...meid wat een ellende nu zeg met je man...komt altijd op een rot moment zulke dingen...al hoop je natuurlijk nooit...heel veel sterkte, hopelijk knapt hij snel op... @muts...achh meid wat erg van je kat is altijd moeilijk om afscheid te nemen van je dier en helemaal als je je kleine voor ogen zag met die kat. sterkte meid. @wapje...veel plezier bij de echo vanmiddag hopelijk kan je het nu goed zien... @rrianne...ach gossie een hersenbloeding bij zo'n klein mensje...hopelijk komt hij er bovenop en is er niet teveel schade bij dat kleine ventje. @rica...yeahhh bijna verlof lekker meid...en 9-10-2011 vind ik ook errug leuk diegene die daar op bevalt heeft een super mooie datum hahaha... @hier...wienig nieuws vanuit hier alles gaat nog redelijk, begin me buik wel steeds zwaarder te vinden poehhh...en voel me ngo steeds niet echt fit, al heb ik wel het idee dat me bloeddruk wl iets omhoog gegaan is...maar ben toch weer met vlagen misselijk bah...
@ Mumtobe: Wat leuk al die nummers 13!!!! @ Prutsje: Jeetje meis... Sterkte! Acute blindedarmontsteking is niet niks... @ Muts: Wat naar van je kat! @ Wapje: Veel plezier bij de echo!! @ Wherona: mooie buik meid! @ Meikie: Wij hebben ook zo'n *&^%$$&^*& schilder :x Komt vast allemaal goed Sterkte! @ Rica: Is zeker een mooie datum Zet 'm op zou ik zeggen @ hier: weinig nieuws, gaat goed, slaap goed (wat lastiger, maar geen problemen) en gaat gewoon lekker
Ik spring er ook even in met een ego berichtje van mijn kant. Zit nl vanaf vandaag ook in mijn verlof,ik trek het op dit moment echt niet meer. Gisteravond laat nog bij vk geweest omdat we serieus dachten dat het al begonnen was. Gelukkig bleek na onderzoek niks aan de hand te wezen maar moest per direct stoppen met mijn werk als thuishulp. Combi baan/gezin werd me even teveel. Ik had nog geen ontsluiting maar ons meisje was al wel aan het indalen. Vind ik wel erg vroeg trouwens voor een tweede. Nu maar hopen dat er wat te zien valt volgende week als we weer voor een pretecho mogen. *Sorry voor mijn egobericht* Hoop snel weer de puf te hebben om weer gezellig mee te kletsen en te reageren op jullie berichtjes. Fijne dag nog allemaal !!!
@ Wendyw80: Rustig aan meid!! Vooral je rust nemen voor jezelf en je meissie. 32 weken is wel vroeg met indalen voor een 2e, maar alles kan! Misschien hoef je nog maar 6 weekjes Volgende week is niet snel genoeg voor de pretecho, maar wel al snel, dus tot die tijd relaxen! Dikke knuffel!
Goedemorgen meiden, Er is weer lekker gekletst zeg.... En wat een heftige verhalen zitten er ook weer bij, ik dacht al de enige te zijn waarbij de dingen niet echt mee zitten.... @ Prutsje, heftige dag ze voor je. Was de blinde darm nog heel, of was die inmiddels geknapt? Pittig hoor zo voor je, maar ales je even je verhaal kwijt wil dan horen (lezen) we het hier wel.... @ Muts76, wat vreselijk zeg dat je je kat gaat kwijt raken. Ik weet hoe je je voelt en dat is echt met geen pen te beschrijven. Ik hoop dat je nog even mag genieten van je kat.... @ Rica, ja ja, smoesjes.... hahahaha. Ik hoop alleen niet dat iedereen zich aan jou voorstel houd. Dan word het hier zo'n dooie boel.... @ Wherona, mooie buik zeg.... @ Rrianne, wat een verhaal zeg van dat mannetje. Ik hoop dat de hersenbloeding niet al te veel schade heeft aangericht. @ Wapje, spannend hoor een pretecho. Als er niet zo'n prijskaartje aanhing zou ik nog wel een keer willen.... Kan bijna niet wachten tot die kleine er eindelijk is.... Wbt schilder, het was zeker een flinke tegen valler dat hij niet kwam, maar hij heeft nog een andere klus waar hij eigenlijk heen zou gaan tenzij het regenden. Maar na die bui klaarde de lucht op en scheen de zon zelfs. Dus issie waarschijnlijk toch daarheen gegaan... Nu volgende week weer verder.... (is kan wel echt heel goed schilderen...) Maar je bent altijd welkom hoor @ daanquinty, vervelend zeg dat je je zo rot voelt. Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt. @ Wendyw80, en hou je nu ook goed rustig. In de zorg (en vele andere banen) is het gewoon niet te doen om tot het einde door te lopen. Doe de komende dagen rustig aan en je zult merken dat je je steeds beter gaat voelen @ Karine, fijn dat het met jou in ieder geval zo goed gaat, vooral zo houden!!! Hier weer redelijk geslapen, merk wel dat ik veel slaap nodig heb om me redelijk oke te voelen. Vriendlief ging vandaag zijn eindwerkstuk inleveren, en belde me net dat het vluchtig is bekeken omdat hij vanuit zijn werk totaal geen medewerking heeft gekregen en ook niet de benodigde informatie. Nu blijkt dat zijn werkstuk bij lange na niet voldoende is en heeft dus een extra opdracht gekregen waardoor hij nu komende week ook nog buiten zijn werk om continue achter de computer moet.... Ik hoop echt dat dit de laatste week is... Iedereen zegt altijd wel dat je bij de eerste moet genieten van je zwangerschap, maar er is zoveel wat je moet regelen van te voren dat ook dat haast niet te doen is.... Maar goed, de hond moet plassen dus ik ga maar even naar buiten... Spreek jullie later!!!
Is toch geen ego bericht, dit is wel een topic voor zwangere vrouwen dus er mag best geklaagd worden en dan vind ik het nog niet echt klagen hoor, als jij daar mee zit of je wilt het even delen dan is dat toch goed!misschien ook leerzaam voor een ander hoe jij er mee omgaat! ik zie welleens verhalen voorbij komen van mensen die echt erge klachten hebben, vind het altijd wel intressant omt te lezen hoe ze er mee omgaan aangezien ik het ook kan krijgen. En verder, gooi het eruit!!!!!!!!!!! Lucht soms op! Nog 2 dagen .... ik hoop toch niet dat ik me ga vervelen ondanks dat ik nog wel het 1 en ander moet doen!! zijn jullie niet bang je te vervelen? mn man en de rest werkt wel gewoon... hoop dat ik nog wel nagels overhou haha
Waterlelie: waarom ben je toen met 39weken ingeleid? Ook ik denk dat het eerder komt, maar ja wie wil dat nu niet. Moet er niet aan denken te wachten tot 42weken. @Wapje voor zon bevalling teken ik ook! Veel succes/plezier vanmiddag! @jeetje prutsje das wel ff schrikken. Wat een pijn kan je dan ineens hebben he? Zon stoere vent is dan ineens helemaal niets meer! Gelukkig is hij eruit en nu maar hopen dat hij snel naar huis mag. @Muts, wat naar zeg! Hoest vandaag met je kat? Heb je hem/haar laten inslapen? @Wendy schrikken zeg, laat je meisje nog maar ff zitten en idd goed dat je nu gestopt bent! @Rica ik zit nu bijna 1 weekje thuis, en heb me nog geen moment verveeld! Ga lekker veel koffiedrinken bij vriendinnen of ze komen hier. Of ff de stad in. In huis een beetje rommelen. Schiet me steeds meer te binnen wat ik nog wil/moet doen . Ga straks om 12.00 ff zwemmen. Je moet echt een knop omzetten .