prutsje oh schrikken zeg hopelijk maakt de kleine een snelle groeispurt!! kan het ook niet zijn dat je te druk bent als je nu rust neemt dat het dan beter gaat!!! Hopelijk!! daanquinty dat is echt knap van je dochter!!! dat is echt moelijk lijkt me onze jongste doet ook duimen!! rianne ik heb ook nog maar 1 pakje ik kan ook niks leuks vinden!! ik heb ook nog van de andere maar ik wil het ook wat nieuws! muts oh zielig van je kat veel sterkte!!
Weer veel posts ! De 'regel' van Rica heeft niet geholpen @poookie: goed dat je nu onder strenge controle staat en dat je regelmatig een CTG krijgt! Dat je je ventje nog goed voelt, is ook een pluspunt hé! De gyn controleert bij mij ook elke keer of ik vruchtwater genoeg heb, dat is wel belangrijk denk ik ivm het 'benauwd' krijgen van de baby, dus de bewegingen die je voelt zijn belangrijk!! @maagzuur: hier ook een rennies-sponsor - dat zou terugbetaald moeten worden voor zwangere mama's ! Spaghettisaus en bij uitbreiding alle tomaten-producten zouden het zuur nog bevorderen, dus misschien jullie maaltijden toch wat aanpassen @bewegingen: bij mij zijn de bewegingen van de beeb ook dikwijls meer pijnlijk dan aangenaam hoor! Ik begrijp niet goed hoe ik dit nog 8w zou moeten volhouden hebben, mijn ribben/heupen lijken al helemaal gekneusd door al dat getrap en geboks!! Hier was het weer vandaag ook echt weer erover! Zweet overal, pffff! Dadelijk nog even op 'bezoek' bij mijn schoonouders - die zijn al enkele maanden verhuisd en ben er nog steeds niet geweest . Dat is voor mij al een hele uitstap (maar 10min met auto hoor)! Nu ga ik even daar op de zetel liggen ! We gaan mijn sm vragen als meter, mijn vader is deze keer peter. Dit wordt in NL niet gedaan geloof ik?
@ poookie wat raar dat ze dat nu pas zien, gelukkig sta je onder controle @ muts sterkte met je kat! @ waterlelie ik heb geen flauw idee hoe het nu zit, moet ik me nu zorgen maken dat ik een reuze baby krijg ofzo? De baby weegt ook al 2230 gram dat is 230 meer dan het gemiddelde, maak me echt wel zorgen nu kan er op internet ook niet veel over vinden. Mijn eerste woog nl maar 3020 bij de geboorte maar als ik nog 6 weken moet zit ik daar vast ruim over heen! Heb ik dadelijk zo'n dikke, grote baby! Of moet ik meer gaan sporten en minder snoepen? Bij de eerste sporte ik wel meer en snoepte ik iets minder.
mama05, ik was t niet hoor, met de groei achterstand en te weinig vruchtwater. Dat is Poookie! Ach, zwangerschapsdementie en soms echt teveel om te lezen!!! Ik zou me niet teveel druk maken over de gewichten, soms zitten de metingen er echt helemaal naast hoor! Bij mij hebben ze alle keren te licht geschat, oudste woog 3670gr en zou 3200 wegen, tweeling woog (op 34wk) 2730gr en 2350gr en ze zouden volgens de gyn ongeveer 2kilo zijn.... Hier ook een grootverbruiker van Rennie en Regla PH momenteel.... het drankje werkt bij mij sneller, dus die gebruik ik thuis en de Rennie's gebruik ik onderweg! hahahahaha Hier gaat t eten nog steeds gewoon goed, alleen kan ik echt minder op, zit snel vol en blijf dan zo tonnetje rond voelen.... bleeergh. Ik zou dus eigenlijk vaker moeten eten en dan minder veel. Maar zo ben ik dan ook weer niet muts, wat vreselijk, gecondoleerd met het overlijden van je poes.... veel sterkte!!! Mum, ik ben ook een oud WIJF hahahahahaha! Ik ga normaal elk jaar naar outdoor (hardcore) feestjes, niet zo heel veel maar ongeveer 2x per jaar. Nou was gisteren dus Decibel in de beekse bergen, wat ik echt super gaaf vind, maar ja, helaas kon ik nu niet. Stiekem was ik wel jaloers op onze vrienden die wel gingen, maar goed, ik heb een lieve baby in mijn buik, veeeeel belangrijker!!! Krijg ik een sms van een vriend: hey, dr liep hier net eentje, die moest nog 9 weken! OMG! sorry, maar dat vind ik echt zoooo raar! Als je nou kaarten hebt en je komt er daarna achter dat je zwanger bent kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar die muts was dus practisch net zo ver als ons, arme beeb, komt met gehoorbeschadiging op de wereld!!!!!! Ik zou het lichamelijk ook niet meer aan kunnen hoor! Het eerste pakje, tja ik heb nu veel leuke dingetjes thuis, maar denk dat het idd iets van Rainbowbabies wordt, ik heb daar straks 3 shirtjes van met opdruk, 2x met naam en 1x met papa's.... vul maar in. Die broekjes zijn ook heeeeerlijk voor die ukkies! Denk dat ik nu wel genoeg heb besteld voor onze beeb. Heb ook bij de webshop van Z8 nog besteld, zoooo leuk!!!! En heb een prenatal pakje 'in geslachtskleur en geslachtsnaam' wat ik ook wel heeel leuk vind..... *zucht* heeeerlijk! Denk dat mijn uitzet nu ver compleet is!
@ DQ: Knap hoor van je dochter, hopelijk lukt het haar helemaal te stoppen. @ Wendy: hmm niet helemaal gelukt met de lijst nee @ Mama05: misschien voor jouw ook een idee om iets te laten bedrukken. @ Boerderijmama: ppfff lijkt me echt lastig dat je overal plat moet liggen.. ik zou gek worden denk ik.. echt respect dat je het zo goed oppakt allemaal. @ Wapje: Denk niet dat je door te sporten een kleinere baby zal krijgen hoor gewoon lekker zo door doen en idd je niet teveel vastpinnen op geschatte gewichten.. de beeb van een vriendin werd bij de 20 weken echo op ruim 11 pond als geboortegewicht geschat en werd er geopperd om haar met 35 weken in te leiden ivm het hoge geiwcht.. haar 1e 2 kids waren ook al zwaar (ruim 9 en ruim 10 pond) maar uiteindelijk is de 3e geboren met 40 weken precies en was de lichtste van de 3 met "maar" 9 pond. @ Prutsje: ow haha jij dus ook een oud wijf pfff wat een gek zeg met 31 weken nog naar decibel.. dat zou ik idd ook echt niet doen! ow i looooooooooooooooove z8.. echt super!!
Hey dames, Hier was ik ook weer, denk wip ff langs. Heb alles wel gelezen hoor. @pookie, Wat vervelend dat de kleine man achter loopt, maar wel mooi dat je zo sterk onder controle staat. Het kost dan wat tijd, maar dan weet je zeker dat het helemaal goed komt. @Rrianne, Ik vind dat je een mooi buikje hebt hoor. Inderdaad niet super groot maar dat heeft ook z'n voordelen. @Muts, heel veel sterkte met dit verlies. Heb zelf ook een poes en kan niet bedenken als ze er niet meer is. @weer, hier ook warm en plakkerig. Maar volgens mij had ik er meer last van dan manlief @box, ik weet nog niet wanneer deze in huis komt te staan misschien met 34 of anders met 36. Iets in die richting. @oudwijf, ik voel me dat ook wel eens. Vooral 's avonds, dan gaat het wat minder makkelijk allemaal en dan wil bij mij het douche uitdrogen ook niet makkelijk. Maar doe het rustig aan en anders doet manlief het voor me. @pakje, heb al wel mooi wat kleertjes weet nog niet precies wat de kleine aan krijgt. Maar kan daar nog wel ff over nadenken. Fijne avond iedereen en rustig aan. Neem vooral nu in de laatste weken goed je rust. Ik voel dat ook wel dat dat nodig is. Heb vandaag lekker niks gedaan. Was begonnen met een plakboek met vanalles en nog wat. Dus daar lekker in bezig geweest vandaag.
Heb alles weer bijgelezen hier. @pookie goed dat ze je nu onder controle houden. Voor wat betreft die schattingen zitten ze wel vaak mis als ik dat zo om me heen hoor @muts sterkte met het verlies van je kat @wherona lekker he dat suikerdrankje haha ik mag binnenkort ook weer, heb je wel de uitslag al gehad? Box: die staat al in huis, bewegingen baby ja die worden ook hier pijnlijker kben blij dat ik niet de enige ben haha Ik zag dat iemand 33 weken was vandaag! Ik ook vandaag!! Gaat ineens hard. Oud wijf tja zo voel ik me wel op dit moment hoop dat dat beter gaat als ik met verlof ben. Ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken, morgen weer vroeg op, kben benieuwd hoe ik deze werkweek weer door ga komen... Heb ik zaterdag ook nog vrijgezellenfeest van mijn schoonzus waar ik eigenlijk niet onderuit kan... Maar goed das weer zorg voor later deze week.
prutsje sorry ik bedoelde dan inderdaasd pookie Mumtobe ja zal morgen eens rustig kijken!!! lijkt mij ook wel leuk om met naam iets te hebben!!!
heb vanavond van een vriendin gehoord dat die een klein babytje zou krijgen maar dat ze er toen ook ver naast zaten. Wacht nog wel even de echo vd vk af die schijnt veel nauwkeuriger te zijn. Hahah nou zou er ook niet aan moeten denken naar Decibel te gaan hoor! Het is wel zo dat die kindjes beter tegen lawaai kunnen! Heb bij de eerste ook veel in t lawaai gezeten en die heeft heel lang overal doorheen geslapen! Of die is gewoon half doof haha. @ Meikie ons zoontje word 18 september 3 dus hopen dat beeb dan nog ff lekker wil blijven zitten lijkt me niet zo leuk 2 verjaardagen op 1 dag!!! Zijn er ook al dames die hun tas klaar hebben gezet ofzo? Ik zit nu net in week 34 maar vind het nog wel vroeg alleen het idee dat ik volgende maand wel eens zou kunnen bevallen schrik ik wel van! Boerderijmama zowiezo! Ben benieuwd wie er dan volgt!
box zetten wij met week 37 in huis na de verjaardag van ons zoontje anders is t zo krap en komt er toch alleen rommel in!
Rainbowbabyies is echt een aanrader trouwens! Wij hebben daar ook 2 shirtjes ontworpen en besteld met de namen erop. Afhankelijk van wat het gaat worden bij ons krijgt de kleine dat shirtje aan met een grijs badstofbroekje en een mutsje met 'bad hair day' erop of 'new arrival 2011' kan ook voor alletwee qua kleur.
@ Dolfijnjes: succes met je plakboek! @ Linda: hopelijk trek je het nog even op je werk.. klinkt leuk jullie outfits voor de kleine. alleen jammer dat rbb niet dé kleur heeft die ik wil hebben @ Mama05: haha dan moet je niet net als ik nog steeds!!! twijfelen over de naam haha @ Wapje: hmm misschien had ik dan ook naar Decibel moeten gaan.. mijn dochter wordt echt van elke scheet wakker dus hoop al heel hard dat deze iets minder snel wakker wordt! ik heb nog geen tas klaar, maar moet zeggen dat ik er toch wel een klein beetje nerveus van wordt als ik me bedenk dat ik me daar nog helemaal niet mee bezig gehouden heb.. blegh geen lekkere combi.. heb keelpijn en maagzuur! zo een flinke slok antagel, snel slapen en hopen dat het morgen over is!
Goedemorgen, Moet even m'n ei kwijt. Vannacht ontzettend slecht geslapen. Zou dit nou al een voorproefje zijn als ik straks met verlof ben? Zag het al helemaal voor me, om lekker elke dag wat uit te slapen. Kon eerst al heel slecht in slaap komen. Heb wel een uur wakker gelegen. Daarnaast vannacht meerdere keren wakker geweest en natuurlijk ook nog het zuur branden. Gelukkig ik ook allemaal Rennies door het huis liggen. Zakte wel weer af en val je in slaap en heb je weer een nachtmerrie over de bevalling. Daarnaast bewoog de kleine ook ontzettend veel. Maar we doen vandaag rustig aan. Zo een paar dingen in huis doen en dan maar weer even op bed dacht ik zo. Hoe hebben jullie geslapen?
dolfijntje dat is niet fijn dat je slecht geslapen hebt!!! vannacht vast beter mumtobe nou inderdaad manlief twijfelt ook soms over de naam ik niet dus denk dat ik het gewoon bestel staat die ook vast hahahahaha Ik heb ook nog geen tas klaar staan maar wil van de week toch wel ff alles klaar zetten!!! ik heb ook het kraampakket nog niet klaar ik moet nog kraamverband halen en alcohol!! wapje wij hebben de box wel in de kamer maar dat komt ook omdat ik nog 1 dag in de week op mijn neefje pas en mijn moeder past ook 1 dag op in ons huis op mijn neefje en onze kinderen. maar hij staat op een plek waar ik geen last van heb!! Mijn man moet zo weer werken zal wel wennen worden voor mij en de kids!!! hij nam nu veel dingen over van mij met de kids dus vandaag maar eens een rustig dagje plannen zover dat kan met met twee kids en mijn neefje!! Heb net ook mijn urine weg gebracht ben benieuwd of ik een blaasonsteking heb!!
@dolfijnes....hier redelijk geslapen vannacht...wel weer vaak eruit om te plassen hahaha zo irritant wel rot dat je zelf zo slecht heb geslapen...dadelijk idd maar ff liggen...ik lig s'middags ook altijd een uurtje hoor, maar ja ik werk niet dus dat is een stuk makkelijker.... @box....ik denk dat ik die over 2 weken ofzo neer ga zetten..had er nog niet echt over nagedacht @mumtobe...ohh die had je al uhhh ff denken...misschien iets van Welkom kleintje? of mama + papa = jij? ik zeg maar wat hoor hahaha.... @maagzuur....ik heb er af en toe last van..wel rennie;s in huis, die helpen ook wel goed... @hier...is hier ff spannend...me man krijgt vandaag een bloeduitslag van iets (hou ff voor mezelf wat het is)...hoop zo dat het meevalt...dus het is duimen hier pfff ik hoop dat hij me snel belt, hij is namelijk op werk dus hopelijk wacht hij niet te lang...
@ muts sterkte het is niet makkelijk een huis dier is een deel van je gezin. @ poookie gelukkig houden ze je goed in de gaten en hopen dat het gewicht van de baby flink zal toenemen. @ groei echo alles was goed wordt toch wel een flinke baby. dochter is weer naar school ze wordt opgehaald en thuis gebracht. Druk weekend gehad zaterdag was het kinderstad hier leuke dingen voor kinderen even geweest met Naomi. daarna na de flim geweest de smurfen leuke film. gisteren naar mijn schoon ouders geweest m´n vriend z´n opa en oma gaan snel weer naar spanje dus nog afgesproken. vandaag rustig aan doen
Goedemorgen meiden, hier echt weer eens een butnacht gehad....Bijna niet geslapen.... Ik had ook veel buikpijn.... Dus zal wel een butdag worden ook... Straks heb ik nog een sollicitatie gesprek, dus allemaal even voor mij duimen aub Ik heb alles wel gelezen, maar heb even geen fut om te reageren. Tot later!!!
Omdat ik een beetje bang ben voor een blaasontsteking moet ik morgen even een plasje bij de huisarts brengen. Maar waar doen jullie dit in?
meike bij de dokter/apotheek kun je speciaal zo`n plasbakje vragen kost bij ons 0.50 ik heb ze meestal twee in huis behalve nu heb ze net op!!! Vanmorgen ook urine heen gebracht!!
@ Dolfijnjes: Idd straks maar weer even naar bed, klinkt als een behoorlijk brakke nacht! @ Mama05: haha dat is een goeie! hmm jij dus ook een beetje stress wbt de tas.. jouw kleine mag gewoon over 2 weken en 2 dagen al komen :O @ DQ: thanx voor het meedenken Duim met je mee dat het meevalt wbt de bloeduitslagen van je man!! @ Natalie: Fijn dat de groeiecho goed was en het gewone leven weer begonnen dus. @ Meikie: ow spannend.. duim met je mee! succes.. heb je iets van een tupperware bakje ofzo? of idd eerst een potje halen bij ha of apotheek. Hier ook niet heel denderend geslapen.. veel wakker door een beurse buik.. bleef maar draaien en dat is niet meer zo lekker..