Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Daanq, wat goed dat ze niet meer duimt. Mijn broer heeft het zeker tot zijn 14e gedaan.
    Spannend, bloeduitlsag. Hoop op een goede uitslag voor je/jullie.

@ Mum2be, ik zou idd dan één van de twee kiezen. Ik denk dat ik dan toch voor het shirtje met naam zou gaan.
    Heb de box zelf expres nog niet gekocht omdat ik hem dan ook gelijk in de kamer wilde, maar dacht miss wat raar om hem al 10 week van te voren neer te zetten hahah. Ben dr ook nog niet uit welke ik nou wil hebben. Met la of zonder? Sommige spijlen lijken ook zo breed, waardoor ik het idee heb dat de kids echt in een traliehokje zitten hahaa.

@ Pookie, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Had je iemand mee om je te ondersteunen/gezelschap te houden?

Zweten is ook echt een zwangerschapskwaal he? Ik herken dat helemaal niet van voor mijn zwangerschap.
    Kon gerust een dag zonder deo de deur uit, het hoeft nu maar een btje warmer te zijn of het zweet breekt me overal uit
    en krijg dikke rode wangen, heel charmant;) hahaha.

@ Prutsje, leuk outdoor feestjes. Wij zijn ook naar meerder geweest, vond de sfeer altijd erg leuk. Inmiddels ben ik aardig afgekickt
    en vind ik de dag alleen maar enorm lang duren hahaha. En nee zwanger naar zo'n feest zou ik ook absoluut niet durven, veels te bang dat ik een beuk in mijn buik krijg (en denk dat ik na 2 uur al niet veel energie over zou hebben).
    Hahaah de webshop van z8 mag ik even niet meer op kijken, van de week weer een shirtje van Molo besteld, vind ik ook zo'n gaaf merk.

@ Meikie, hoe is je sollicitatie afgelopen? Ik had mijn urine ingeleverd in een glazen groentepotje hahah

@ Wapje, hier nog geen ziekenhuistas klaar staan.... Maar denk dat het opzich nooit verkeerd is, je weet maar nooit...

@ Rica, geniet er van meid! Heb van het weekend een proefdruk besteld, ben benieuwd of die naar mijn zin is.

@ Linda, klinkt leuk jullie setje!

@ Wherona, aaaah wat balen. Morgen dus wat meer duidelijkheid. Volgens mij houden ze jou en het kindje goed in de gaten met zwangerschaps- suiker omdat in de meeste gevallen, kindjes wat groter zijn en dus de bevalling ook moeilijker? Dit is wat een klant mij
    laatst vertelde die ook zw.suiker had.

@ Muts, fijn dat alles goed is met jullie kindje en de placenta er ook goed voor ligt. Kan hij evt. nog verder naar boven schuiven?

@ Dolfijnjes, aaaaah slechte nachten vind ze af en toe wel vermoeiend hoor. Werd vannacht ook steeds wakker van weer een harde buik en een druk kindje, ieder uur weer op de klok gekeken en om 06.00 ging het wekkertje, bleeeeeh! Heb je nog even lekker bij
    kunnen tanken?

@ Mama05, en was je urine schoon? Of toch een kuurtje?

@ Meikie, lees nu je positieve bericht wat betreft je sollicitatie, hoop het voor je meid!

Bedankt voor alle lieve reactie's op mijn buikje:D

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ DQ: Fijn dat de uitslagen goed waren.. hopelijk zijn ze er toch snel achter hoe of wat en kan het probleempje
    opgelost worden..

@ Natalie: ja hoor herkenbaar.. al is het gelukkig nog niet zo erg als bij mijn dochter NA de bevalling..
    verschrikkkelijk, kon elke nacht mijn bed verschonen en dan smrogens weer..

@ Rianne: haha ik heb daar echt maling aan wat anderen denken..
    en kan het nu als excuus gebruiken dat er nog beebjes komen op verjaardah en dat het dan wel makkelijk is als ze daar hun eigen plekje
    hebben.. op mijn verjaardag heeft de pup (mopshondje) van mijn beste vriendinnetje de hele avond in de box geslapen haha
    hier juist express gekozen voor brede spijlen.. vind ik mooi ;)

wij hebben deze:
    Bekijk bijlage 177237

3. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    @Pookie hoe was het in het ziekenhuis?
    @Wherona, thanks!
    @Rica, wij hebben de kaartjes klaar, als de beeb er is kunnen we er zo heen gaan, en zullen ze gewicht lengte naam enz invullen. Envelopjes heb ik ook al. Die zal ik 1 deze weken is gaan schrijven. Ben nu bezig met het adressen bestand…
    Geniet van je verlof!!!!
    @Meikie, wat goed zeg!!!!

Ik heb nog ff een vraagje dames, hoe zit het met jullie seksleven????? (ja direct he?)
    Wij zijn heel knuffelig enz, maar van seks komt het gewoon steeds niet, moet ook zeggen dat ik die behoefte niet heel erg heb en heb het ook met Bas besproken, hij vind het ook wel prima zo voor een tijdje!
    Hebben meer van jullie dit?

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Mum2be, hahaha ja moet je ook hebben. Had zelf mijn verlof in gedachten, maar aangezien de babydump nog 20% korting heeft tot 28 aug. Wil ik hem voor die tijd nog halen en dan kriebelt het toch ook wel om hem in de kamer te zetten.
    Ik vind deze box erg mooi (wel in het wit trouwens)
    Box Met Lade | Boxen | Baby-Dump

Of deze;
    Box Met Lade | Boxen | Baby-Dump

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    #3565 Rrianne, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
    @ Sandra, hahaha jullie sexleven is hier heel herkenbaar. Vriendlief durft niet meer zo goed (hahahah hoe cliche), maar hij vind het zo'n vreemd idee. En vanuit mijn kant is de behoefte er op het moment niet enorm.

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @sexleven....nou wij hebben nu afgesproken niet meer all the way te gaan...het doet gewoon pijn dus ja dan houd het op...maar goed er zijn meerdere manieren om sex te hebben he hahhahah....dus ook hier is het ff niet veel hoor:D

@rrianne...de uitslagen waren goed:D en me dochter heeft nog steeds niet geduimt:D:D
    mooie boxen trouwens ik vind die tweede mooier:)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sandra: Seks?? wat is dat? hihi..
    nee hoor we hebben het soms heel gezellig maar gaan niet all the way..
    daar krijg ik ontzettende harde buiken van en dat maakt het niet gezelliger..
    misschien straks echt aan het eind ;)

@ Rianne: een la is idd wel erg fijn, hadden we bij onze dochter ook.. nu zal er wel een zak komen of ik richt 1 bak in de speelgoedkast
    van mijn dochter in voor speelgoed van de baby..
    20% korting op een box is altijd meegenomen, weet wel dat prenatal ook nog de mamamazzeldagen heeft in September dus dan ook nog leuke
    kortingen en dan heeft de babydump ook laagste prijs garantie dus kun je dara ook van profiteren ;)

mooie boxen hoor! vind ze wel echt extreem duur.. weet wel dat ik het er niet voor uit zou geven..
    onze dochter wilde er met 10 maanden echt al niet meer in :(

wbt seks nog even..
    misschien moet ik jullie vast waarschuwen dat héél veel vrouwen na de bevalling een libido hebben van een schuursponsje.. ;)
    dus mocht je nog zin hebben.. neem het er nog even van :p hahaha

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    rianne mooi! beiden wel alleen vind ik de 2e net iets mooier haha, maar die is ook wit en dan oogt het ook al iets anders.
    Onze box is een opgeknapte met lade... Nou er is geen 1 die er van af ziet dat hij gebruikt is :):):)

Ik vind ze ook schandalig duur vandaar dat ik het zo heb gedaan maargoed dat moet ieder voor zich weten, Deze box heeft dan ook niks geen beschadigingen alleen een nieuwe verflaag, als er beschadigingen op zaten was er ws wel een nieuwe gekomen :)

zodaaaan ik heb alle bedden antivruchtwater haha
    heb ze verschoond en gelijk het pastic eronder gedaan :)
    bedden zelfs helemaal van de kant (kan er niet onder met de zuiger) en helemaal afgenomen en dweilt...pff wel zwaar moet ik toegeven maar het wou wel!
    Ook heb ik het ledikante aangepast, ik had hem hoog opgemaakt maar baby moet dus met de voeten tegen de onderkant aan vanwege schuiven. naja dat is ook klaar!

volgende is...kasten uitpluizen want daar zit mij een rotzooi in :eek:

erg ben ik he pffff!!!

9. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Zo ik ben weer thuis...

@mumtobe een PI meting is een meting van de bloedvaten in het hoofdje en de navelstreng, kijken of de doorbloeding goed is...

@Rrianne helaas moest ik vandaag alleen. Manlief kan niet zovaak vrij nemen omdat hij een 1 mans filiaal draait, en nu is het vakantietijd dus veel invallers zijn er ook niet. A.s. vrijdag kan ik vast wel iemand vinden die meewil. Zowel mijn schoonzusje als mijn stief-schoonmoeder boden al aan om mee te gaan, zo lief :)

@Rica geniet van je verlof!!!

@Sexleven bij ons is die inmiddels vrij saai. Vriend is bang dat hij me pijn doet omdat ik na het "hoogtepunt" een enorme harde buik krijg... Sorry voor de details haha :p Heb hem al gezegd dat ik me er niet aan stoor... Maar toch houd het hem erg tegen... "Friemelen" doen we wel, maar echt all the way komt nog maar zelden voor...

@Ziekenhuis: De metingen waren goed, 1tje was iets aan de hoge kant (van de navelstreng) maar nog niet verontrustend. Ctg was ook weer helemaal prima. Meneertje heeft echt een hekel aan die banden om de buik, kleine hooligan zit er continu tegenaan te trappen haha. Helaas was mijn bloeddruk wéér omhoog gegaan... Afgelopen maandag was ie goed, vrijdag iets te hoog en vandaag erg hoog (140/100) dus heeft de gyn besloten dat ik medicatie moet gebruiken. 3x daags een tabletje... Hopelijk werkt 't!

Nu maar weer een paar dagen goed rusten, en vrijdagochtend weer naar het ziekenhuis. Eerst bloedprikken en urine inleveren en daarna weer ctg, metingen en naar de gyn...

Fijne avond meiden!!!

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Mum2be, vind het ook een hoop geld hoor. Zit nog wel wat te twijfelen tussen dure versie of gewoon een basisbox. Alleen vriendlief heeft zoiets van gewoon een dure, moet er nog een jaar tegen aan kijken. Zit stiekem steeds op MP te kijken.

11. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ sexleven hier iets minder als normaal en toen ik in het begin zo misselijk was eigenlijk niet maar nu mag manlief niet klagen hoor alleen word het wat lastig met die dikke buik haha

@ box wij hebben een opklapbare box van babydump in koloniaal heb vorige week een mooi boxkleed van isi gekocht grijs met n zilveren ster en twee kroontjes.

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    is het bij jullie ook al lekker afgekoeld? Hier gelukkig wel na een goede regenbui....;)

@ Box, deze hebben wij gekregen van mijn schoonouders;
    Sofie Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump
    met daarin een mooi boxkleed van teigertje!!!:D

@ Sexleven, wat is dat.....:( Ik heb op zich zo af en toe nog wel zin, maar mijn viend die durft echt niet. Dus hier blijft het ook bij knuffelen, en dan zien we later wel weer verder....

@ Pookie, fijn dat het allemaal goed was behalve je bloeddruk. Nu hopen dat die tabletjes snel werken.... Hou je rustig he!!!

@ Rica, je moet niet alles in 1 dag doen hoor. Dan heb je straks echt niks meer te doen, hahaha!!! :D

@ Mumtobe, bedankt voor de waarschuwing :cool:

@ Sandra, je hebt wat losgemaakt zeg met je vraag, hahaha ;)

Voorzover weer even, ik ga nu eerst met de woef wandelen. Tussen de buien door :)

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    rianne mijn uitslag was goed ik had geen blaasontsteking maar ze hebben het wel op de kweek gezet omdat ik zwanger ben en daar kan ik morgenmiddag over bellen!! maar ik verwacht het zelf niet

sex leven ...........mmm hier ook veel minder wel lekker knuffelen en zo maar ook ik krijg harde buiken na het hoogte punt:$ en heb dan echt nog een poos last dus de zin bij mij is al snel weg!!

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Rica, jeetje wat ben jij actief geweest op je eerste echte verlof dagje, hahah!

@ Mum2be, bedankt voor de tip

@ Pookie, Fijn dat de volgende x iemand met je mee kan, geeft toch altijd een wat prettiger gevoel vind ik.
    Balen van je hoge bloeddruk, hopelijk krijgen de medicijnen hem wat omlaag. Nu vooral rustig aan doen jij!

@ Meikie, jullie box staat ook nog tussen ons rijtje, vind hem ook erg mooi!

@ Mama05, fijn dat je urine schoon was. Toen ik het heen bracht vroeg ik juist (in opdracht van de VK) of ze
    het op kweek wilden zetten ivm zwangerschap. Volgens hun was dat onzin hahah.

15. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Je schijnt wel een vrolijk kind te krijgen van sex tijdens je zwangerschap :) :)

Hier trouwens nog geen regenbuien hoor wel lekker afgekoeld

16. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Zo ik spring er ook weer eens in.
    Ik zal proberen om overal op te reageren al weet ik niet meer precies hoe of wat.
    Tis gewoon niet bij te houden als je een paar dagen niet reageert.:D

*box staat hier sinds het weekend in de kamer,wij hebben deze:
    Timo Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump
    Ook wij vinden de platte spijlen mooier.

*eerste pakje,we hebben een zacht velours broekje en truitje gekocht bij Babydump maat 50 en in maat 56 een roze slobbroekje met roze longsleeve:kleine zus.

*maagzuur,hier een grootverbruiker van alle middelen die ik mag gebruiken.
    Ben nog steeds te lui geweest om terug naar de ha te gaan.

*Hier ook een die blij is dat we deze zomer geen hittegolf gehad hebben.
    Bij de minste inspanning loopt het zweet me over de rug en als het weer warm is dan zijn mijn voeten helemaal opgezwollen.

*Vluchttas,ik heb de trolley vandaag weer te voorschijn gehaald en het eerste zit er al in:een mini toilettasje gevuld met mini deo,shampoo etc.

*sexleven,ben volgens mij de enige hier die er nog van kan genieten:)
    Al houden we het wel rustig omdat ik anders er een hele dag last van blijf houden.
    Ook durf ik niet helemaal los te gaan,ben veels te bang dat het gaat beginnen.
    Was dus bij de eerste ook dat de bevalling op gang kwam na een gezellig avondje met mijn mannetje:)

*slapen,hier ook een slechte slaper,lig ik niet wakker van het maagzuur dan moet ik wel plassen en voor een woelrat als mij word het draaien nu echt een crime.
    Eer ik me omgedraaid heb !!!

Zo dit was het weer voor vandaag.
    Een fijne avond nog allemaal en hopelijk een goede nacht voor allemaal.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rica: Goed bezig geweest zeg!
    haha ook de nesteldrang toegeslagen? hier wel.. heb ook al 2
    kasten uitgeplozen vandaag!

@ Pookie: oke.. dat doen ze ook bij de 20 wekenecho toch?
    oei bloeddruk ook hoger geworden.. hopelijk werken de tabletjes!

@ Rianne: ja je moet doen waar jullie je goed bij voelen!

@ Meikie: Mooie box! hier is het nog wel wat drukkend, maar we hebben nog geen regen gehad..
    *kijkt net naar buiten en zie dat het nu spetterd*

@ Wendy: Fijn dat het bij jullie nog wel gaat zoals het moet gaan..
    hopelijk zet het idd niet de bevalling eerder in gang.

@ Vluchttas: Die kwam ik vandaag tegen bij het opruimen van de inbouwkast op de overloop dus die staat nu in de babykamer..
    1e stap is gezet haha
    hahaha hoop dat het bij jullie trouwens meevalt hoor, maar denk zeg t ff ;)

hier trouwens ook last van harde buiken na t hoogtepunt en de volgende dag een drukkend gevoel bij schaambot
    terwijl we dus niet all the way gaan :rolleyes: herkent iemand dat?

Heb sinds vanmiddag ineens steeds hele felle steken in mijn doos.. net was ik mijn meisje om aan het kleden op de commode en dook echt even in elkaar van de pijn..
    dacht eerst dat het door het indalen kwam (heb ze al eerder gehad maar iets minder heftig) maar beeb ligt in stuit dus indalen zal het niet zijn..

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mumtobe, het kan toch ook zijn dat de kleine gedraaid is? Wat ik overla lees is dat de kleine soiesoe nog tot en met week 32 heeft om de goede richting op te draaien.... Wie weet is dat bij jou het geval?
    En indalen doen ze toch pas bij week 35 of 36? Of ben ik gek.....:$

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee nee nee ik ga niet alles in 1 dag doen haha, ik heb nog wel wat grote dingen over :) maar ben zowieso een pietje precies hoor hahaha!
    dit is wel het leukste topic, wordt lekker gekletst en ook gereageerd wat ik ook wel fijn vind...:):)

zit nu compilatie van teenmom 2 te kijken...pffff verbaas me elke keer weer zeg! hebben jullie die afleveringen gezien?

ons sexleven is op dit moment op een laag pitje, naja de daad dan... het doet zo'n pijn.. alsof het brand! maar harde buiken herken ik er niet in!
    Maaar er zijn andere dingen als de daad zelf, scheelt weer he...

:D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Nou die steken had ik dus in lichtere mate voordat de gyn mij vertelde dat beeb in stuit ligt...
    ik heb het hoofdje van beeb toen erg goed gevoeld en die bal die ik toen voelde zit nog op precies dezelfde
    plek dus ben bang dat beeb echt nog lekker rechtop zit..
    Indalen kunnen ze al gaan doen vanaf week 30 geloof ik, mijn dochter was ook rond die termijn bezig met indalen
    maar ze lag pas rond 38 weken vast met haar hoofdje, voor die tijd kunnen ze er dus ook weer uit..

Deel Deze Pagina