Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Sorry even geen tijd om op iedereen te reageren. Alle nieuwe hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Gefeliciteerd Serephina!

Ik ga me zo klaarmaken voor mijn eerste echo...
    Zo spannend!!!
    Heb vannacht amper geslapen, en krijg vandaag geen hap door mijn keel.
    Over iets meer dan een uurtje ben ik aan de beurt!!!
    Duim voor me dames :)

3. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Spannend Poookie!

Heeel veel succes!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    SPannend Poookie,

We duimen voor je

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik weet inderdaad niet of de seabands bij 'kotsmisselijkheid' wel afdoende helpen...
    Zoals ik al schreef heb ik er bij mijn bevalling ook gewoon 'doorheen' overgegeven...
    Voor de mate van misselijkheid zoals ik die nu af en toe heb werken ze echt supergoed! Je moet trouwens wel echt zorgen dat ze op de goede plek zitten, want het gaat echt om dát specifieke drukpunt!

6. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    succes Poookie!! wat spannend! Hier nog ruim n week wachten:D

Toch wel t idee dat die sea bands werken hoor! Voel me een stuk beter zo! Voel me niet super maar het is goed te doen zo! Bedankt voor de tip:) hoop dat het zo blijft of beter word! Heb idd gezien dat je dat je ze goed aan moet doen ik heb dunne polsen dus die pezen waar het tussen moet drukken zie je erg goed:D

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend poookie... moet hier nog ff wachten:( en das nu juist niet mijn sterkste kant....

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Het fijne aan de seabands vind ik ook dat je er niet 'immuun' voor kunt worden! Ze werken gewoon snel (bijna direct) en altijd!
    Ik ben ook erg blij dat ik ze toen gevonden heb!

9. Princess01

Princess01 Niet meer actief

hoi dames.

Tijdje niet gereageerd maar gefeliciteerd aan iedereen die nog nieuw is gekomen.

Wat een stress heb ik vandaag gehad. Ik bloede vanmorgen. Geen buikpijn maar wel bloed... Wat kan je daar van schikken en in de stress raken. Heb net een echo gehad. Alles zag er normaal uit voor 6 weken. Ook al een lichte hartslag. Nu maar weer 2 weken afwachten en dan nogmaals een echo. Wat mooi om dat voor de eerste keer te zien. Aan de vorm zie je nog niks maar dat je een hartje zachtjes zie kloppen. Nou maar duimen dat alles goed blijft gaan.

10. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    poookie
    spannend joh!!
    Wou dit ik ook mocht, maar ben vrijdag aan de beurt voor 1e echo!!

Princess01
    Heftig zeg bloedverlies, kan me voorstellen dat je dan even in de stress schiet.. gelukkig is alles oke!
    Leuk dat je al hartslag hebt kunnen zien:)

11. Sunshine13

14 feb 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poookie, ben benieuwd! spannend zeg.

@Princess, jeetje schrikken zo'n bloeding! gelukkig was de echo goed. Er kunnen meerdere redens zijn voor bloedingen he, dit kan b.v ook na een inwendige echo of na gemeenschap..
    Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

@ Ann, vrijdag dus 1e echo? spannend hoor, voor je het weet is het alweer zover.

Ik mag 2 maart , ik heb al 1 echo gehad even vluchtig met 7 weken en dat was verder goed.
    Ik moest weer komen als ik 10 week was, maar kreeg een brief dat ik volgende week alweer moet komen.
    Dan ben ik 9 week.. nou ja ben wel blij dat ik dan alweer mag :)

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Princess: wat fijn dat je echo goed was! Ik schreef een paar pag. geleden ook dat ik een bloeding heb gehad, met daarna een goede echo. Bij mij was het echt een grote scheut bloed (direct door mijn ondergoed en spijkerbroek heen, met een stolsel). Ik dacht dus in eerste instantie dat het afgelopen was... Toch een goede echo gezien met 7 weken (de meting leverde alleen 6w3d op). Omdat het hartje nog maar traag klopte (wat overigens rond die tijd heel goed kan) en het kindje dus kleiner was dan verwacht (en mogelijk), ben ik nog niet helemaal zeker... Het was wel fijn om alvast een echo te hebben! Nu weet ik tenminste dat er nog iets zit!

13. Princess01

@anna27: Wat een stress kan het met zich meebrengen. Heb je al snel een tweede echo? Ik mag over 2 weken weer. Dus heb me voorgenomen om niet meer te stressen voor zover mogelijk. Had je trouwens alleen die ene bloeding of hield het een paar dagen aan? Bij mij is het donker en de VK zei dat het wel een paar dagen kon gaan duren.

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hoi dames!!

Iedereen van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Ik zie aan de lijst dat er al heel veel meiden in de club zitten en ook allemaal mooi verspreid over de maand, dat worden straks heel veel beschuit met muisjes hihi ;)

Ik wil vind het leuk om hier mee te gaan kletsen, als dat mag! Ik had afgelopen zaterdag mijn eerste positieve test en vanmiddag nog een keertje getest, het resultaat hieronder :D:D:D

15. Princess01

Hoi Aily...

Heerlijk he om naar die testen te kijken. Gefeliciteerd!!!!

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Uitgerekende Datum :

? oktober 2011: Danser4fun, suusje1979, poookie
    1/2/3 oktober 2011: Rica,zippie
    1 oktober 2011: Lizzy29
    3 oktober 2011: Madazon, myo, sunshine13
    4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83, anna27
    5 oktober 2011: Mama05, Elisabethbas,sandra2, linda0509
    6 oktober 2011: Mieni, esli4
    7 okotber 2011: Anoek21
    8 okotber 2011: kris83
    9 oktober 2011: Mbtc
    10 oktober 2011: nienkeeknein,Biancamv2
    11 oktober 2011: wapje, prutsje, mamavanevi, ostara
    14 oktober 2011: Natas23, wendyw80, princess01
    17 oktober 2011: Nijma, jolinde23
    19 oktober 2011: snelly, hannes, lindada, wesdaan
    20 oktober 2011: Withinshin
    21 oktober 2011: daanquinty
    25 oktober 2011: Lunacy
    26 oktober 2011: Silsa, bloemetje1985
    29 oktober 2011: Karine
    30 oktober 2011: Jannie1980, Aily

Bezoek aan VK of GYN :

21 feb: Rica, poookie, Lunacy
    22 feb: mamavanevi
    24 feb: Mieni (Gyn), sandra2
    28 feb: Lizzy, Elisabethbas, Suzie83, wendyw80
    1 maart: Linda0509
    3 maart: wapje, anna27
    7 maart: esli4
    8 maart: jolinde23
    10 maart: suusje 1979, kris83, lindada,wesdaan
    14 maart: snelly
    15 maart: daanquinty
    22 maart: anoek21
    25 maart: bloemetje1985
    28 maart: Mama05

Echo

18 feb: Madazon
    24 feb: Mieni, esli4
    22 feb: mamavanevi

25 feb: Ann, Ostara (gyn)
    28 feb: Elisabethbas, wendyw80, nijma
    1 maart: Mama05, linda0509
    2 maart: snelly
    3 maart: wapje, anna27
    4 maart: prutsje
    8 maart: Suzie83
    9 maart: Lizzy29, bloemetje1985
    10 maart: suusje 1979, sandra2, lindada
    16 maart: Lunacy
    17 maart: kris83
    22 maart: anoek21
    23 maart: wesdaan

Heb mezelf er even bijgezet! Intake VK en echo weet ik nog niet (hoop snel en vaak ;))

17. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hey Princess!

Ja, haha, ben er tijdelijk verslaafd aan, er net zelfs eentje per email naar mn mannetje gestuurd die op zn werk zit :D;)

Jij bent ook geschrokken zeg, vanochtend!! Ik las je berichtje net. Mocht je meteen langskomen voor een echo of stond die toevallig al voor vandaag? (denk het niet, gezien je aantal weken?)

18. Sunshine13

14 feb 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL

19. Princess01

Jah kun je ook echt verslaafd aan worden. haha...

Mocht gelukkig gelijk komen. Mijn afspraak was eigenlijk pas 16 maart. Zie er maar het voordeel van. Nu heb ik al een echo gehad en hoef ik niet zo lang meer te wachten.

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Princess: ik heb mijn echo op 3 maart (de dag dat we ook de sleutel van ons nieuwe huis krijgen!)
    Die datum stond al vast, maar ik kon dus vorige week dinsdag alvast langskomen. De bloeding was op 6 februari, dus zo lang kon ik écht niet wachten...
    Het is bij mij bij die scheut bloed gebleven. Daarna geen druppel bloedverlies meer gehad (ja, de volgende dag nog wat bruin, maar dat is logisch).
    Het blijft gewoon zó spannend! Als het volgende week goed is, gaan we weer naar de 20-weken toeleven, haha!

Deel Deze Pagina