@Rrianne jawel hoor mn haar is naar mn zin alleen wel errug kort! Maar was niet van plan nog es te gaan voordat ik ga bevallen Volgens mij hebben we Hannes hier ook al n tijdje niet meer gehoor toch? @ schimmelinfectie bij de DA verkopen ze in n tube actigel dat brand wel erg maar helpt supergoed althans bij mij dan (heb er nu gelukkig nog geen last van) Hier al bijna 34 weken! waaaah nog even lekker genieten want voor k t weet is de beeb eruit! Ook over 2 weken zeiltje op bed enz Nog steeds niemand die me helpt met huishouden zou wel eens fijn zijn voor de grote klussen ma goed moet zeggen dat ik me tot nu toe het best voel van heel de zwangerschap! Iedereen vind ook dat ik er goed uitzie das altijd leuk om te horen toch! Wel last van zuurbranden bah!
Hallo allemaal, Hier vandaag een druk maar gezellig dagje gehad, heb op Bas zn nichtjes gepast samen met zn zus.... We zijn naar de nieuwe smurfen film geweest in 3D, echt erg leuk! Maar my god, wat mega duur.... 11euro per kind! (niet normaal toch?) en dan heb je nog niet eens een drankje. @ Schimmelinfectie, heb het ook eens gehad, vreselijk wat jeuken! Nu gelukkig geen last. Morgen mag ik ook weer naar de vk, ben benieuwd! Verder is er heel veel geschreven, maar heb nu ff geen word bestandje geopend om gelijk op alles te reageren. Zeg de groetjes weer.... ik ga nog een waterijsje eten, is echt mn verslaving!
Ja en volgens mij daaniejj ook al een tijd niet???????? Wapje, wat sneu dat je geen hulp hebt...Ik snap dat je alles schoon wilt hebben maar doe het aub voorzichtig hè Sandra2, dat is indd erg duur! Ja en de drankjes en popcorn zijn tegenwoordig ook duur. Pffff Succes morgen! Natalie78, gelukkig was alles goed bij de vk. Wilde je trouwens sowieso in het ziekenhuis bevallen of thuis?
wilde in het ziekenhuis bevallen maar hoef de eigen bijdrage niet te betalen. wat heb ik lekker geslapen zeg.
Echo 25 aug: Dolfijnjes (groei echo) 29 aug: princess01 (groei echo), boerderijmama (echo gyn) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo), mama05 (groei echo) 1 sept: wapje (liggings echo) 2 sept: Meikie (groei & nieren echo) 5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn) Bezoek aan VK of gyn 25 aug: Elisabethbas, 29 aug: princess01, boerderijmama 30 aug: Prutsje, Daanquinty, Rrianne, mama05 5 sept: Elisabethbas, Mumtobe21, waterlelie81 6 sept: Natalie78 7 sept: Karine 8 sept: Meikie 12 sept: wherona 26 sept: wherona 3 okt: wherona 10 okt: wherona 17 okt: wherona 24 okt: wherona Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: Rica (verassing) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Rrianne - 23 jaar - Groningen Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Rica - Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Hannes <--> ? Meikie <--> Natalie78 Meisjes: 10 Jongens: 11 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Mijn afspraak erbij gezet
goede morgen dames bij ons kost die film volgens mij 9 euro ik wou vanmiddag misschien heen met onze oudste... als ik het trek tenminste ik zeg nog niks dan kan ik nog alle kanten op Ik heb vannacht ook goed geslapen werd alleen twee keer wakker met een harde buik heel apart!! gisteren bijna niks gedaan gisteravond ook al zo`n last van harde buiken maar heb nog nooit gehad dat ik er wakker van werd... jullie dan???
goedemorgen dames, Ik heb gelukkig ook heerlijk geslapen. Nu ff achter de pc en eten en dan komt zo om 9 uur de kraamzorg. Vanmiddag weer voor controle en een echo. @gewicht. Die wordt bij ons niet bij gehouden bij de vk. Ik hou het zelf af en toe bij. Jullie horen verder vandaag meer van me
@Daantje wat apart zo blij ik dinsdag was dat die kleine met koppie naar beneden lag zo veel zorgen maak ik me nu ook. Hij was gisteren erg actief en nu voel ik hem ook trappelen op naar mijn idee verkeerde plaats. Ik heb nu dus ook het idee dat ie toch weer is gaan draaien. Hoop dat ik ernaast zit. En bij jou dus ook al dat gevoel. Ik probeer maar in mijn achterhoofd te houden dat het wel goed komt en dat die kleine nog steeds kan draaien. @Dieet voor suiker heb hem gisteren binnen gekregen en valt me reuze mee eigenlijk. Waar het op neer komt is een gevarieerde maaltijd veel producten met koolhydraten (brood, aardappelen en pasta) je mag geen sapjes meer zoals bv roosvicee maar wel alles wat een light product is en koffie en thee zonder suiker maar wel met zoetstof. Verder dus niet snoepen ook geen chocola hahaha maar ja tis niet anders en vlees, vis en kip mag je maar 75 gram per dag van voor de rest mag je best een hoop. Je moet wel veel dingen wegen enzo maar heb het er voor over hoor en dan hopen over 2 weken dat mijn suiker weer goed is.
@ Daantje & Wherona: Kan het niet zijn dat hij/zij gewoon nog een keer gaat draaien en dus nog "genoeg" ruimte heeft?! Bij mij is hij ook nog niet naar beneden.. We moeten ook nog wel eventjes @ Dolfijntjes: Fijn dat je zo lekker geslapen hebt, scheelt weer.. en veel plezier met de kraamzorg. @ mama05: Wat vervelend die harde buiken!! Die heb ik niet, maar ik had gisterenavond wel dat hij behoorlijk hard tegen mijn buikwand aan drukte en dus mijn buik omhoog kwam. Dat deed wel ff zeer en meneertje deed dat gewoon tot 4x aan toe... Toen maar op mijn zij gaan liggen en dat vond hij blijkbaar beter Verder heb ik ook heerlijk geslapen! Dat scheelt echt een heleboel! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, Lekker geslapen? Hier wel redelijk, wel veel wakker en dan moest ik me echt omdraaien omdat het niet lekker mee lag.... En dan die dromen....Dat blijft toch een vreemd iets, dat dat bij de zwangerschap hoort..... @ Rica, balen zeg dat je je zo rot voelt.... hopen dat je je snel wat beter zult voelen... @ Wendyw80, leuk hoor zo'n naamslinger... Als onze zolder af is en ik mijn hobbyhoekje eindelijk heb wil ik er zelf ook 1 gaan maken Wat een lekkere foute nachtjaponnen heb je besteld, hahaha Maar goed ze zijn wel lekker lang @ Daantje2011, de beeb heeft nog alletijd om te draaien hoor. Maak je niet te druk. De meeste beebs komen uiteindelijk nog in de goede houding te liggen @ Mumtobe, hoe is het met je maagzuur? Ben je vandaag wat gezelliger? @ Wapje, aangezien jij zo vriendelijk was om aan te bieden met helpen met schilderen. Bied ik het bij deze aan, zal ik je een dagje komen helpen? En geniet zeker nog even lekker, de tijd gaat al zo snel.... @ Sandra2, duur is de bios he? Wij nemen meestal ook zelf drinken en chips mee, anders is het bijna helemaal niet meer te betalen... @ Natalie, waarom moet je in het ziekenhuis bevallen? @ mama05, ik ben wel een paar keer wakker geworden van een harde buik. Maar dan zat het voornamelijk aan 1 kant.... Dan was m'n hele buik ook scheef.... @ Dolfijntjes, veel plezier bij de echo!!! @ Wherona, dat klinkt als een dieet dat goed te doen is... Nou ik ga even de woef uitlaten. Daarna een bakkie doen op m'n werk!!! Spreek jullie later!!!
Goedemorgen kletstantes! Zit lekker thuis te werken, moet over een uurtje bij de vlos zijn en die zit bij ons in de straat, dus ben thuis ingelogd om nog wat nuttigs te doen. Lukt alleen niet zo heel goed, ben met de strijk bezig en foto's aan het uitzoeken. Tja, ook nuttig... Hier ook goed geslapen, heerlijk! Gisteren had ik een stressvolle ochtend en dus de rest van de dag continue harde buiken. Terwijl ik die al een week nauwelijks had gehad. Gelukkig is het nu beter. Ga weer even verder, check vanmiddag nog wel even in met het nieuws van de vlos.
De bevalling van mijn dochter was erg zwaar ze wilde ks doen maar omdat ik alleenstaande moeder was toch niet gedaan. daarom heeft de vk besloten om in het ziekenhuis te bevallen en mijn gewicht. @ dromen dat heb ik ook gisteren gedroomd dat ik heel hard op mijn buik gevallen was. @ De bewegingen doen bij mij ook pijn slapen doe ik op mijn zij dat vindt de baby prettiger. @ bios zeker duur wij nemen ook zelf ons drinken en iets lekkers mee.
Goeiemorgen meiden! Reageer even alleen op de reacties van vandaag, anders wordt het me teveel hoor. @ Mama05: ik heb dat regelmatig gehad toen ik nog werkte, de nacht na mijn werkdag kon ik me niet omdraaien of ik had een keiharde buik.. nu gelukkig niet meer gehad dus het werpt zijn vruchten af dat ik niet meer werk! @ Dolfijnjes: Druk dagje zo.. succes bij de echo.. hopelijk alles goed! @ Wherona: Valt idd wel mee het dieet.. zeker als je wel siukervervangers mag gebruiken. je moet er even een handigheidje in krijgen denk ik. ik heb ook af en toe het gevoel dat beeb gedraaid is, maar s'morgens voel ik steeds diezelfde bal (t hoofdje) bovenin mijn buik.. hopelijk vinden ze gewoon op tijd de weg naar beneden! @ Karine: haha beeb laat je al goed weten wat hem wel en niet zint dus! @ Meikie: hmm belabberd nachtje dus.. Denk dat ik idd vandaag wel weer wat gezelliger ben haha. ben wel strontverkouden ineens maar de pijn in mijn keel is weg en maagzuur, tja.. dat zal straks wel weer op komen zetten. @ EB: Wat een mooie grote ronde buik zeg! succes bij de vk.. fijn dat je thuis kan inloggen! @ Natalie: oef nee een ks als alleenstaande moeder zou ik ook echt niet aan moeten denken zeg! hoe zwaar was je dochter bij de geboorte? Hier dus een vreselijke snotkop maar gelukkig wel weer goed geslapen, dat scheelt een hoop!
@mumtobe21 4100 gram maar ik woonde tijdelijk bij mijn moeder. ze dachten niet dat ik nog een kindje zou krijgen om dat ik alleen was dat is de reden van geen ks.
Goedemorgen! Hier ook een goede nacht gehad, wel vaak plassen, maar ja, daarna slaap ik wel goed terug in!!!! Ik word ook wel eens wakker van harde buiken hoor, is volgens mij ook wel vrij normaal. Bios, leuk, ik wil ook naar de smurfen!!! Wij kunnen hier een combiticket pakken, dan heb je entree en 1 fris en popcorn voor 9euro volgens mij. Maar als wij naar de bios gaan (ik en mannetje) gaan we vaak naar Antwerpen naar t Metropolis, dat is zoooo groot en echt een fijne bios, avondje uit! Wel ook druk, maar zo gaaf! Verder wel nu meer pijn in mijn bekken, vooral snachts. Volgende week weer naar de gyn, ben benieuwd!!! Veel plezier vandaag allemaal, hier is het redelijk mooi weer!
Ja.. Blijkbaar zit het eigen willetje er nu al in!!! Whahahaha.... ~~~ Ik heb trouwens ook wat: Wordt net gebeld door de VK, mijn glucose is iets te hoog (is 7.1 en mag max 7.0 zijn) Dus volgens protocol nu naar de gyn, heb ik voor morgen al een afspraak staan om 11.25 uur!! Hoop dat er weinig aan de hand is. Ze snapte het zelf ook niet zo goed, want vorige eer was het 5.1 en bij Ryano had ik ook nergens last van.... Ow en ik heb geen symptomen ofzo... Ach... We zien het morgen wel. Manlief heeft vrij genomen vh werk
@ Bios wij gaan ook graag naar Antwerpen. Naar de smurfen zijn geweest leuke film. Als we straks naar tholen verhuizen zullen we vaker naar Antwerpen gaan @ Karine hoop ook dat er weinig aan de hand is.
@karine ga er ook wel vanuit hoor dat die kleine nog alle ruimte heeft om goed te gaan liggen moet goed komen. En dus ook al problemen met je glucose. Bij mij zeiden ze max 7.8 ik zat/zit op 8.3 vandaar het dieet en dan nog een test en als die dan weer hoger zal zijn als 7.8 dan zou ik ook doorverwezen worden naar de gyn. Maar ja extra controle kan nooit kwaad dus ben erg benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen, hou me op de hoogte @Elisabethbas wat een schitterende buik heb je meid @Mumtobe ben ook erg blij met zo een makkelijk dieet vervelend dat je een snotkop hebt je zal het wel lekker benauwd hebben @Prutsje vervelend meid die pijn in je bekken zo veel als mogelijk rustig aan doen. @weer zonnetje schijnt hier ook volop jammer dat ik binnen zit