Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Als dan toch iedereen zin heeft in warme chocolademelk met slagroom, nodig ik jullie bij deze uit om na de bevalling en kopje te komen drinken met de kleintjes!!! :D
    Dan bak ik er ook nog wel wat lekkers bij, hahaha ;)

@ Rica; was helemaal vergeten op jou te reageren. Chico, onze gaai, is inmiddels 4 jaar oud. We kregen hem toen hij 7 weken was en hebben hem zelf met pap groot gebracht.....:)

@ Wapje, heerlijk he, rommelmarkten struinen.... Ik kan er uren rondneuzen en fantaseren wat ik met alles zou kunnen....:)

2. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Rrianne nou zo vroeg is het niet toch? die weken vliegen zo voorbij en idd kan de kat er aan wennen :)

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Waterlelie, Super leuk! Ja dat smelt-moment ken ik. Bij ons op het werk is sinds vorige week ook en jongentje van nu dik 8 week, owww wat kriebelt het dan he.

Pookie, lekker een avondje voor jezelf.

Meikie, hihi dat klinkt gezellig:D!

Hier een avond bij mijn broer op de bank. De mannen kijken tv en ik lekker met de laptop op de bank, heerlijk.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ze kunnen heeeel oud worden toch?
    wij hadden geen echte hoor, een ageponis maar die was ook net zo, zei wat woordjes etc...is 15 geworden maar had epilepsie en is in zn drinkbak verdronken...hij was namelijk gek op badderen en heeft toen ws een aanval gehad...was zo zielig!
    papegaai vind ik ook leuk maar ze worden zo oud he ;)
    kan hij ook wat woordjes?

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ze kunnen inderdaad wel oud worden, een jaar of 60 in gevangenschap.... Maar er zijn er niet veel die dat halen hoor, jammer genoeg ;)
    Chico kletst de oren van je kop, hij is ook echt fan van verschillende geluidjes en fluitjes. Als je binnenkomt of de telefoon oppakt zegt ie hoi en daarna is het van wil je wat drinken? Koekje erbij? En dat soort dingen. Het is erg grappig om hem in huis te hebben...

Nog even wat kwijt hoor, kennen jullie dat dat je man even aan het klussen is en dan zijn gedult verliest..... Nu is hij wel timmerman en weet dondersgoed hoe alles moetenzo. Maar net hoorde ik hem echt mega vloeken en schelden. Dacht minstens dat hij van de ladder gevallen was. Hij is een lamp aan het ophangen op zolder....
    Dus ik spring van de bank, auw auw auw.... Kom ik boven, strompel strompel strompel. Heeft ie een moertje laten vallen die hij niet meer kan vinden, grrrrrr:x
    Wat moet je daar nou mee...

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mijn ouders hebben ook een grijze roodstaart, zelf heb ik echt helemaal niks met papegaaien, vind het wel gezellig hoor dat geklets, maar daar houd het dan ook echt mee op. Vind het maar onvoorspelbare beesten, haha

@ Meikie, hahaha ja, herkenbaar. Van de week was vriendlief het bed in elkaar een het zetten, er ging even iets niet zoals hij wou en ik hoorde me toch een gevloek en getier en een lawaai, dacht minstens dat hij er onder lag. Moet zeggen, ben zelf soms net zo hoor. Als het me even niet lukt, gelijk geirriteerd.

@ Wapje, aaah vind het best vroeg. Hoor regelmatig dat mensen voor de geboorte van hun kindje nog niet eens een box in huis hebben, maar hem echt pas kopen/opzetten als het kindje dr is. Ook de buurman riep gelijk; ga je nu de box al op zetten. Jup, we kunnen niet wachten!:D En idd, voor je het weet is het zover.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha meike, moet wel even lachen hoor...alleen herken ik mijzelf hierin *schaam schaam*.... daarom is een ikea kast of alles wat priegelspul bevat niks voor mij :)

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Morgen meiden,

had gisteravond toch iets geks. Weet niet of het door het baby'tje kwam en dat mijn lijf er al op reageert :D maar ik had gisteren de hele dag al een gevoelige rechterborst. Het deed zeer en het tintelde vaak. Nou toch maar even gekeken ;) En toen kwam er toch een partij vloeistof uit :$ Moest het er echt uit knijpen haha anders bleef het maar irriteren. Nu nergens meer last van. Had het bij E.mma volgens mij ook rond deze tijd. helaas zegt het dus niet over hoeveel melk je later kan geven want toen E.mma eenmaal geboren was had ik niks :(
    Hebben jullie daar ook last van?

Nou straks dus weer een kleintje bewonderen!

Het weer is ook niet om te genieten, bah!

Fijne dag girls!!!

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lig met de ipad in ons nieuwe bed en wil er niet meer uit:D. Zo enorm lekker geslapen, draaien ging soepel, geen buikkussen meer nodig en zoveel ruimte! Zijn van een bed van 2 x 1.40 naar een bed van 2.2 x 1.80 gegaan. Slaapkamer is nu vol, maar we wonen hier geen tien jaar meer dus geeft niet.

Bruiloft was te gek, in het Tropenmuseum. Toen jullie aan de choc met slag zaten, zat ik aan allelei internationale hapjes.

Rrianne, mooie box, wij hebben de Lieke van twf. Die zetten we vande week op, ballonnen hebben we al in huis.

Nu word ik uit bed getommeld, jammer, maar niet erg want we gaan varen.

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Waterlelie, bij mij nog helemaal geen borst-veranderingen. De hele zwangerschap nog niet. Zegt niets volgens de vk. Blijft afwachten.

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal,

Ook wij hebben de box besteld die gisteren voorbij kwam, koopje toch?
    @EB hoe slaapt het nieuwe bed? Geniet van jullie dagje opt water…..
    @Lekkende borsten heb ik nog helemaal geen last van…. Hoop toch wel dat ze het tzt gaan doen?
    @Linda hoe was het vrijgezellenfeestje? Beetje vol kunnen houden?
    @Meikie mooi dat het opschiet! Mijn kerel heeft echt 2 linkerhanden, zo af en toe probeert ie is wat en dan ga ik maar even weg, zweten dat hij ervan gaat doen! Hij vindt et gewoon niks an… Ik heb soms nog een beter technisch inzicht dan hem… Maar verder is hij echt heel lief! Whahah Wat betreft de choco met slagroom ik ben voor!!!!!

Kga nu lekker ff met mn mannetje het bos in, hij gaat hardlopen ik ff een stuk wandelen, heerlijk!
    Gisteravond de film dances with wolves gekeken, zo mooi!
    Tot strakkies

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    waterlelie heb ik ook gehad en af en toe nog steeds, dan knijp ik erin en komt er vocht uit, en laatst was het wat slijmerig alsof het er al wat langer zat..maar dat hoort erbij heeft mijn vk gezegt. dat vloeistof ik gewoon melkachtig...
    maar die pijn die je beschrijft ken ik...

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    wat een weer zeg, het komt echt weer met bakken uit de hemel....
    Gisterenavond mega veel onweer, dus ik had hier weer een hond die liep te stuiteren van angst...:(
    Hoe is het bij jullie? En beetje lekker geslapen?

Ik moet zeggen dat ik niet echt lekker geslapen heb, ik had ineens de angst dat ik mijn kleine niet genoeg voelde. Dus ik ging me er ineens erg op focussen en dan beweegt ie natuurlijk nog minder....
    Gelukkig ging hij vanmorgen toch even flink stuiteren in mijn buik, dus dat stelde wel weer even gerust, kennen jullie deze gevoelens?

@ Rrianne & Rica, ik weet altijd precies wanneer ik weg moet als hij bezig is. Hij straald dan alweer zo'n energie uit waar je liever niet bij in de buurt bent. Zelfs de hond voelt dat en loopt gelijk met haar saart tussen d'r poten en d'r oren plat, hahaha. Hij heeft uiteindelijk wel sorry gezegt voor zijn gedrag ;)

@ Waterlelie, dat gevoel in je borsten herken ik niet. Wel het lekker van de borsten, vreemd is dat he....

@ EB, lekker he zo'n groot bed. Wij hebben dat formaat ook, aangezien vriendje lief vrij groot is, ik verzuip erin. Maar ik vind het heerlijk!!! :D

@ Sandra, fijn he als mannen dan in de weer gaan.... Mijn vriend doet altijd gelijk alsof altijd alles tegen zit en dat dat vervolgens de grootste ramp is.....
    Hoort wel een beetje ook bij het seizoen van onze beebs, warme chocolademelk met slagroom toch? :p

Nou tot zo ver weer even. Ik ga even kijken of ik droog bij de brievenbus kan komen. Spreek jullie later weer!!!

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Meikie: Balen dat je niet zo lekker hebt geslapen!! Ik snap je gevoel over te weinig voelen, maar dat heb ik bij deze beeb absoluut niet, want hij duwt echt aan alle kanten ;)

@ Manlief klussen: Tja... Volgens mij zijn bijna alle mannen hetzelfde met klussen. Ze denken alles al te weten, doen het vervolgens op hun eigen manier en als er dan iets mis gaat kun je beter even niets vragen :D :D :D
    Nu moet ik zeggen dat het vandaag bij mijn man goed ging!! Hij heeft zelfs meer gedaan dan dat hij had gezegd/ gepland ;)

@ Waterlelie: Af en toe een "zware" borst hier qua gevoel, maar veel komt er niet uit... Gelukkig zegt dat niets over het veel of weinig voeding hebben voor de borstvoeding strakjes...

@ EB: Heerlijk zo'n groot bed!!! Vooral als je dan nog even kan blijven liggen ;)

@ Choco met slagroom: Mmmmmmmm :D :D Dat vind ik heerlijk aan de herfst en winter!! :D Ik vind het helemaal bij het seizoen van onze beebs horen!!

Hier: Vandaag lekker lui in joggingbroek op de bank en lekker weinig doen!! Nu even verder genieten, dan zo eten maken ;)

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Jeee, wat weer een geklets, maar ben ook ff niet online geweest hier.... laptopje doet lastig, heel traag enzo.... ventje gaat er vanavond ff naar kijken. Alles eraf en opnieuw installeren, kijken of het beter gaat.

Poookie, ik snap dat je je zorgen maakt, dikke knuf van mij!!!

Boerderijmama, jij weer in het zh... balen! maar goed, je vermaakt je redelijk begrijp ik! Hopelijk haalt je kleintje het nog even tot de geplande keizersnede!

Lekkende borsten, geen last van, nooit gehad, pas na de bevallingen last van gekregen.

Verder hier alles wel oke, mannetje knapt steeds meer op maar heeft nog pijn aan zijn wonden. We zijn de afgelopen twee dagen beide keren uit eten geweest (schandalig eigenlijk...) vrijdag stond al ff gepland met vrienden die naar Amerika zijn geweest en voor zaterdag werden we donderdag uitgenodigd door mijn schoonouders. Was gezellig hoor, met de hele fam. (schoonouders, wij+de oudste, schoonbroer en vriendin en mijn schoonzus)

Nu alleen wel moe en last van mijn bekken....
    Ook redelijk wat harde buiken/voorweeen gehad, vooral doordat ik 'lastig' wordt gevallen door een vriendin van vroeger die nu steeds mailtjes stuurt via facebook en ook naar mijn normale mail. Het zit me dwars, maar ze is een enorme leugenaar en nu ineens gaat ze contact met me opnemen, volgens haar verhaal dat t door haar therapeut moest.
    Een van haar opmerkingen was: ik ben nu eindelijk van de medicijnen af, maar daardoor komen emoties weer harder binnen. Dus dat jij niet op mijn mailtjes reageert, daar word ik ziek van.
    Een voordeel is wel dat ik nu weer nieuwe medicijnen krijg, dus zullen de emoties en gevoelens binnenkort weer afzwakken..... :S

Dat gaf mij zo'n schuldgevoel dat ik bijna toch ging reageren.... en direct daarna constant harde buiken.... *zucht* sommige mensen!!!!

Verder zag ik hier nog een geweldige papegaai voorbij komen :D en een mooie box! Die van ons staat ook btw, mn schoonvader heeft m naar beneden gebracht en ik hem m in elkaar gezet.
    Nu staat de spuitbus met water klaar om de kat eruit te jagen en tot nu toe... het werkt! Er ligt nog wel een oud boxkleed in, dus het is niet zo heel erg als hij erop gaat liggen.

Ik ga nu ff relaxen en nadenken wat we gaan eten.... :p see you!!!

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @ Meikie dus we mogen allemaal bij jou komen voor chocolademelk met slagroom? Lekkerrr! Ik hou me aanbevolen hihi ;) En heel herkenbaar dat gevloek van vriendlief. Hier is ook zo'n "drama-queen", vloekt heel wat af alsof er heel wat gebeurt, maar dan liet ie hooguit iets vallen ofzo... Haha ;)

@Waterlelie lekkende borsten heb ik nog niet echt gehad. Heb er wel wat afscheiding uit, en de borst waar ik een tepelpiercing heb gehad komt er ook uit de gaatjes van de piercing steeds wat vocht, maar echt melk nog niet. Wel veel jeuk aan mijn tepels...

@elisabethbas wat heerlijk een nieuw bed. Zijn wij eigenlijk ook aan toe maar nu met de komst van ukkie is er helaas geen geld meer voor... Nieuwe auto had voorrang! In elk geval binnenkort even voor een nieuw matras kijken.

@Het weer is hier ook om te huilen... We hebben de hele dag al lampen aan in huis omdat 't zo grijs is, en plensen dat 't deed eerder vandaag. 't Is nu even droog maar ik zie alweer flinke donkere lucht aankomen :(

@Prutsje trek je niet teveel aan van die oude vriendin. Je druk maken is het slechtste wat je voor de beeb kunt doen!!!

Nou meiden ik ga weer lekker verder met niksen. 't Is een heerlijke luier-zondag. Vanmiddag visite gehad van de oma van mijn vriend en haar zus en broer. Zulke lieve mensen. Doos bonbons gekregen en een knuffeltje voor de baby. Echt lief :) Ze maken zich ook druk om me, omdat ik nu moet rusten enzo. Heel lief! Ze leven ontzettend mee en genieten altijd enorm van de echo foto's hihi.

Vanavond nog geen plannen, wellicht nog even ergens koffie drinken ofzo. Maar niet teveel doen want moet morgenochtend weer naar 't ziekenhuis...

Nou meiden, fijne avond!!! *knuf*

17. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    @poookie: benieuwd naar je echo! Hopelijk is je kleintje in gang geschoten en superhard gegroeid!!!

@lekkende borsten: nog geen last van, wel een grote cupmaat ondertussen :) (C >> F), ook zijn mijn tepels al droog, dat had ik vorige keer ook.

@prutsje: geen stress hoor, door zo'n oude 'bekenden'! die zijn de harde buiken niet waard ;)

@harde buiken: ik heb er gelukkig nog steeds geen last van! Bloedingen blijven aanhouden, maar daar kunnen ze niets aan doen. Zolang het er niet 'uitgutst', wachten ze af. Ik heb een infuus en mijn bloed wordt wel gecheckt op hemoglobine. Ik vrees wel dat ik de geplande KS niet zal halen... Morgen eens informeren als mijn gyn langskomt.

@klussende mannen: ik doe zelf (normaalgezien ;)) het meest in huis, ook de ikea meubels in elkaar zetten! Ik doe het dan ook het liefst alleen, want samen met mijn ventje lukt dit écht niet :), dan erger ik me rot aan hem ... ;)

@meikie: ik ben kandidaat voor de warme choco maar woon waarschijnlijk net iets te ver uit jouw buurt :D ! Ik ga er maar één uit de automaat hier in het ziekenhuis laten halen door mijn ventje, helaas maar poeder met heet water en zonder slagroom, maar het is het idee hé ;)!

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    #3798 Rrianne, 28 aug 2011
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
    @ Elisabeth, haha van de kleinste maat naar de grootse, dit hadden wij ook. Vonden de ruimte wel lekker, maar in het begin ook wel erg ongezellig hoor hahah.
    Veel vaar-plezier

@ Sandra, lekker ff het bos in. Mooie box:D, maar een koopje vond ik het nou ook alweer niet haha,
    maar wel te doen;).

@ Meikie, aaah dat is wel lief, hij zegt er tenminste nog 'sorry' voor.
    Heerlijk zo'n luier-dagje. . .

@ Boerderijmama, fijn dat je er in elk geval geen harde buiken bij hebt, neem aan dat dat een goed teken is. Vervelend dat het bloedverlies niet stopt. Mag ik vragen in welke zwangerschapsweek je geplande kz nu staat?

@ Prutsje, fijn dat je mannetje wat op knapt. Aaah lekker toch, twee dagen uit eten. Gewoon van genieten, jullie
    hebben je rust wel nodg en daar hoort koken niet bij;).
    Vervelende situatie van je vriendin, begrijp dat je verder ook geen trek meer hebt in contact? Gewoon niet op reageren dan
    en miss zelfs haar mails niet meer lezen en rechtstreeks de prullenbak in doen? (weet ook niet of ik dat wel kan hoor).
    Gek eigenlijk he, dat je door ook maar iets van stress gelijk zo'n last krijgt van 'harde buiken'. Rustig aan doen meid

@ Pookie, jij ook al zo'n lekkere luie dag, heerlijk. Lief dat ze zich zo zorgen maken, doet je vast goed!
    Succes morgen in het ziekenhuis.

@ Karine, jij ook lekker gnieten van je luier dagje:D

Cupmaat is hier niet echt veranderd, ze zijn een stuk voller geworden en het past allemaal nog maar net, maar heb mijn eigen bh's nog aan, overigens wel met z'n verlengstukje er tussen, anders ben ik net een rollade.

19. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ prutsje wat vervelend van die "vriendin"zeg! Zit je nu niet echt op te wachten zou gewoon niet reageren op haar mailtjes!

@ lekkende borsten geen last van alleen als ik er in knijp ook geen pijn ofzo wel een zwaar gevoel en opgezette kliertjes

@ box onze eerste lag direct na de geboorte al in de box!

@ Sandra wandelen pff als ik een eindje loop heb ik al harde buiken en het gevoel dat de beeb eruit gaat vallen!

Hier weer slecht geslapen vanacht om half 4 op de bank naar de simpsons gekeken en een broodje kaas en vlokken gegeten!
    Kleine moest plassen en ik kon weer es niet in slaap komen! vanmiddag wel even gelegen maar niet echt lekker geslapen. Daarna na peuterzwemmen geweest dat heb ik maar aan manlief overgelaten en ik heb aan de kant gezeten! Toen heel fout brownies gebakken :) :) en vanavond naar mac donalds geweest! Miste alleen nog de chocomelk maar de slagroom hadden we al op de aardbeien gedaan en toen was de bus leeg :) dus dan maar geen choco :)

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi!

Net thuis na een 9 maanden arrangement in de sauna. Heerlijke massages, gezichtsbehandeling, pedicure, bubbelen en noem
    maar op. Ben weer helemaal relaxed.

Morgen maar even bijlezen.

@ Elisabeth, goed dat je zo lekker slaapt nu!

Deel Deze Pagina