Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Thanks voor jullie reacties, het is alleen echt makkelijker gezegt dan gedaan.... Maar ga er niet op reageren,tenzij haar therapeut zelf contact opneemt.

Nu de twins weer thuis en de oudste weer met papa mee, ene kant blij dat de twins weer thuis zijn, maar ook weer jammer dat de oudste weer weg gaat.
    Hij is bijna 9 en geniet altijd zo van de aandacht, spelletjes doen enzo! Gelukkig mag hij vrijdag alweer een nachtje komen slapen, zaterdag ochtend vieren we zijn verjaardag.
    Gek hoor.... 9 jaar geleden alweer, mijn eerste bevalling!

Verder rustig dagje gehad, morgen weer heen en weer naar school vliegen.

Meikie, ik heb Ff gekeken, maar is wat op marktplaats staat alles wat je hebt van koeka??? Ow en ik hou me aanbevolen voor de choco met slagroom, maar ik wil dan liever kopje thee, ik krijg migraine van chocolade!!!!! :(

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    lekker he? Zo'n luie dag.... Het weer werkt wat dat betreft ook goed mee....Wat een weer zeg....

@ Prutsje, vervelend zeg zo'n vriendin. Heb je al geprobeerd aan te geven dat je geen behoefte hebt aan contact met haar? Probeer haar anders te blokkeren en vooral probeer haar te negeren. Dat is natuurlijk moeilijk, maar wel in het belang van je zelf en de kleine ;)
    Ja dat is alles wat ik nog ever heb van de partij, er is al heel veel verkocht...;)
    En een kopje thee mag ook hoor, doe ik de slagroom wel apart voor je ;)

@ Poookie, natuurlijk mogen jullie allemaal komen om choclademelk met slagroom te komen drinken!!! Wel de beebs meenemen dan natuurlijk ;)

@ Boerderijmama, ik snap dat het ver weg is voor je. Maar je mag altijd komen hoor ;) En uit de automaat kan die ook best lekker zijn... Heb je alleen geen slagroom.... Als je wat dichterbij in het ziekenhuis zou liggen zou ik met een thermoskannetje en een bus slagroom bij je langs komen :D

@ Rrianne, hij kan inderdaad echt heel lief zijn. Maar heeft het geduld van en speldenknopje....:p

@ Wapje, irritant is de he, harde buiken bij wandelen. Ik heb het ook iedere keer als ik de hond uitlaat... Probeer dan buikademhaling toe te passen en hoop dat het iets verlicht.
    En eten bij de mac is nooit een straf.... Wel jammer dat je de chocolademelk heb moeten missen....

@ Daantje, heerlijk zeg zo'n dagje sauna. Gaat dat een beetje als je met zo'n dikke buik loopt? Of is het dan toch minder prettig?

Nou ik ga nog even verder uitbuiken... Mijn ouders kwamen hier eten en hun trakteerden op patatjes :p Hierna lekker even het bos ingeweest en nu flink opboeren.... Is toch jammer....:(

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, waar ben je naar de sauna geweest?

Wij hebben uiteindelijk niet gevaren, het bleef maar regenen. Dus naar de Nijhof (grote woonwinkel) geweest en een leuk kastje voor aan de muur van de babykamer gekocht.

Nu lekker So you think you can dance kijken!

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ meikie, het was heerlijk. Heb nog nooit zo'n ontspannen dag gehad in de sauna. Was bang dat alles te warm zou zijn, maar echt een aanrader!

@ Elisabeth, soesterberg. Ga je daar ook wel eens heen? Beter dat jullie niet zijn gaan varen. Wat een weer hè?

5. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Hallo allemaal.

Hier ben ik weer na 2 weken vakantie. Ga m

6. Princess01

Oeps... Nu doet mijn telefoon niet wat ik wil.

Wilde zeggen dat ik morgen zal proberen een beetje bij te lezen. Kwam even snel kijken of alles goed gaat met iedereen. Morgen heb ik de groeiecho. En dan alweer 33 weken zwanger, het gaat allemaal zo snel.

Tot morgen.

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Hier weer een vreselijke nacht achter de rug, vriendlief heeft weer boven geslapen. Zo ongezellig! Kon echt niet in slaap komen.
    Nu zo maar weer ff zwemmen. en daarna ff naar de markt...

Pookie succes vandaag hoop dat je kleintje goed gegroeid is!
    Princess ook succes met je groeiecho!

Fijne dag allemaal!

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen meiden,
    Hier goed geslapen, maar wat een pokke weer hier.
    Gister lekkere bankhang/ spelletjes dag gehad. Heerlijk niks doen dus.
    Vandaag begint m'n laatste werkweek met als afsluiter dorpsfeesten. Kijk er ontzettend naar uit. Fijne dag iedereen.

Gluur vanmiddag wel weer om het hoekje.
    Gr.

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden ben ik ook weer even:D

@princess..welkom terug...je werd al gemist hier hahah

@poookie....succes vandaag...

@daantje,....wat lekker zeg zo'n dagje sauna...ik hou er niet zo van, maar het klinkt wel lekker:)

@hier....nog 2 wasjes weg strijken van de babykleertjes en dan is alles klaar:)....morgen weer naar de vk ben errug benieuwd...en dan is het om de twee weken bij mijn vk dus het gaat steeds sneller nu:D de kleine man is erg druk geweest dit weekend in mijn buikjes...pfff ik wist niet dat er zulke grote golf bewegingen in mijn buik plaats konden vinden hahahha...hij ging echt van de ene naar de andere kant:)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen iedereen een lekker weekend gehad

@Daantje dat klinkt ook echt heerlijk zeg ben wel jaloers je bent lekker verwend.

@Princes fijne vakantie gehad? en veel plezier bij de echo
    @Pookie sterkte vandaag hopelijk goed nieuws
    @Sandra zwem ze
    @Dolfijnjes heerlijk he zo een zondag. Geniet van je laatste werkweek bijna verlof!

11. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    gaap geeuw wat een nacht weer! zal es een kijkje in de sportschool gaan nemen :) eens kijken of k nog wat energie over heb en verder knutselen aan mijn piepschuim beschuit voor de traktatiedoosjes als de kleine is geboren :) Moet eigenlijk ook de boel weeeeeeer aan kant doen maar weinig zin in laat de boel maar lekker de boel!

12. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    @wapje: wauw, hoe dat jij nog energie hebt om te gaan sporten :$! Goed hoor!!

@daantje: ik dacht dat je als zwangere niet in de sauna mag gaan? maar lijkt me wel heerlijk genieten! dat plan ik ook eens met mijn ventje voor binnen enkele maanden ;)

@dq: mijn buik 'golft' ook echt op en neer en links en rechts, leuk hé! als ik hier mijn gsm op mijn buik leg, of een glas water erop zet :)$), kan je echt de bewegingen supergoed zien, grappig hoor :D

@dolfijnjes: werk ze en daarna GENIETEN!!

Ben erg benieuwd naar de echo van poookie en van princess! Laat iets weten hé dames!
    Normaal stond ik ook vandaag gepland, maar ik weet niet of de gyn een echo gaat doen, omdat ze vorige week bij opname al één gedaan hebben. Vandaag 34w :D hier!

13. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Vandaag geen echo hoor meiden. Deze week slaan ze de echo's even over, volgende week weer een echo. Even een weekje geen echo omdat 't anders te snel achter elkaar is en ze niet goed kunnen bepalen of de kleine gegroeid is. Maar lief dat jullie zo meeleven!

Vandaag alleen meting van de vaten in de navelstreng en in de hersentjes, en gewone controle bij gyn. Misschien nog aan de ctg, maar dat zien we straks wel...

Ik kom later wel even melden hoe het was. Kan even duren want mams gaat mee naar ziekenhuis, en ik vermoed dat we daarna nog even naar de stad gaan omdat ik nog wat babydingetjes wil shoppen haha! ;)

Tot later meiden!!

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Echo
    29 aug: princess01 (groei echo), boerderijmama (echo gyn)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo), mama05 (groei echo)
    1 sept: wapje (liggings echo)
    2 sept: Meikie (groei & nieren echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)
    13 sept: wendyw80

Bezoek aan VK of gyn
    29 aug: princess01, boerderijmama, Poookie
    30 aug: Prutsje, Daanquinty, Rrianne, mama05
    2 sep: Poookie
    5 sep: Elisabethbas, Mumtobe21, waterlelie81
    6 sep: Natalie78
    7 sep: Karine
    8 sep: Meikie
    12 sep: Wherona
    13 sept: wendyw80
    26 sep: Wherona
    3 okt: Wherona
    10 okt: Wherona
    17 okt: Wherona
    24 okt: Wherona

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje),
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    3 oktober 2011: Rica (verassing)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Rrianne - 23 jaar - Groningen
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam
    Rica -

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Hannes <--> ?
    Meikie <--> Natalie78

Meisjes: 10
    Jongens: 11
    Verrassingen: 4
    Geheimpjes: 3
    Onbekend: 2

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Helleuw meiden..

ik heb meegelezen maar hou het even bij een "present" melding ;)

ben hondsberoerd en kotsmisselijk na het bbq-en gisteravond en daardoor bijna niet geslapen vannacht dus ook helemaal afgeserveerd :(

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ook slecht geslapen...grrrr eerst tot laat tv gekeken (dat krijg je als vakantieperiode voorbij is :D) en s nachts werd ik meerdere keren overvallen door mijn volle blaas ;)

elisabethbas, hoe bevalt jullie nieuwe bed? :D Ziet er goed uit!!!!

daantje, hmmmm lekker zeg zo'n sauna bezoekje! Ik ben reuze fan van een beautydagje!!! Zelf geef ik massages maar ik vind het zooooooooooo veel fijner om het te ontvangen haha

Boerderijmama, jeujj 34 weken vandaag!!!! :)

princess, welkom in ons regenachtig landje ;) Heb je het top gehad?
    Succes bij de echo straks.

Poookie, jij ook succes en shopze :D:D

Euhmmm de rest even kwijt solly.

Mijn dochter blijft vandaag bij mijn mams logeren omdat ik en vriendlief een grote muur in onze woonkamer gaan schilderen. Zo meteen even alles afplakken...
    Jaja mijn nesteldrang gaat maar door ;):)
    Over 2 weken komt onze nieuwe deur in de woonkamer en de tv wordt aan zo'n arm gehangen..
    Dan is wel even welletjes :D
    Word een beetje gek van mezelf haha (mijn vriend ook :D:p)

Okidokie, ik ga weer eens wat doen hier!

Groetjes!!!

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mum, oei wat vervelend. Ging alles eruit? Sterkte dan vandaag.
    Enne...32 weken hè! :D

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Waterlelie: Pfoe ik wou dat ik nog zo fit was als jij..
    ik wil in mijn hoofd ook zoveel doen hier in huis maar helaas dat lukt gewoon echt niet meer..

heb er wonder boven wonder (nog) niks uitgegooid, maar ben erg goed in dat tegenhouden ;) heb een beetje een kotsfobie!
    heb net 2 bammetjes met kaas op, hopelijk gaat het snel zakken.

Jaaa 32 weken.. :D nog max. 9 weken!!

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    jeee mumtobe 32 weekjes:D:D sterkte meid verder hopelijk voel je je snel beter....

@nesteldrang...die is hier af en toe ineens te vinden maar kan ook zo weer dagen weg zijn hahaha...soms krijg ik ineens een opruim woede:D:D

20. Princess01

Goeiemorgen.

Ik haak maar gewoon weer ergens in want reageren voor 2 weken is echt teveel.

Borsten, hier nog geen last van. geen pijntjes en er lekt ook nog niks. Zal nog wel komen.

Er wordt vandaag bij mij in huis ook lekker geklust. Ben blij dat ik weer aan het werk ben want daar wil ik echt niet bij zijn. Vriend gaat een nieuwe vloer leggen beneden.

Slapen, is bij mij zo verschillend. soms slaap ik de hele nacht niet en soms wil ik niet meer wakker worden. maar lees dat dit normaal is en er allemaal bij hoort.

Boerderijmama, weer in het ziekenhuis. Balen!!! Hoop dat je beebje nog even geduld heeft.

Harde buik, ik had het idee dat ik dit nog niet had gehad. maar nu ik dat lees over wandelen dan heb ik dat ook. als ik te lang loop krijg ik een ontzettende druk onder in mijn buik.

Daantje, heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten. Ben wel verbaasd dat het niet veeeeelllll te warm was.

Zo dat zijn mijn reacties. sorry als ik dingen vergeten ben.
    Net terug van de VK, de echo was super. Alles ligt op schema. Wel ligt men beebje al heel laag dus een mooie foto zat er niet in. Mijn vakantie was leuk, wel zwaarder dan ik had verwacht. Moet zeggen dat mijn conditie me dan ook echt tegenvalt, dat had ik niet verwacht.

Wil het eigenlijk niet vertellen maar het zit me toch best dwars dat ik al 20 kilo ben aangekomen. Dat is toch echt teveel!!! moet er wel bij zeggen dat ik 1,80 ben en maar 60 kilo woog, (dus eigenlijk te dun was volgens iedereen) maar toch. Heb er gewoon zere knieen van. En moet nog zo ongeveer 7 weken. waar gaat dat nog heen.

Zo nog twee weekjes en dan eindelijk klaar met werken. En zullen hier ook al veel dames zijn waarbij het verlof al is begonnen.

Deel Deze Pagina