Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, ik kan je nu al vertellen dat ik dat op mijn buik kan schrijven

Boerderijmama, nee ben ook niet zo goed in al die regeltjes. Helaas is het bij dit bedrijf alleen wel nodig

Linda, hihi hier ook al een TO-DO lijstje gemaakt

Daantje2011, mijn eigen familie weet wel wat het wordt, maar vrienden etc niet. Soms ontzettend langs, want er zijn veel
    die langs komen en uiteraard dan ons baby-kamertje willen zien. Heb tot nu toe steeds gezegd (omdat alles grijs met wit is nu), dat
    ik er roze of blauw bij doe om het aan te kleden hahaha. Maar irritant is het wel. Want als ik zeg dat ze de baby kamer nog niet
    mogen zien, dan weten ze dus dat we het geslacht wle weten.

Wapje, bha wat een horror verhalen, zo hoorde ik er gister één waarbij eht jongentje last heeft van epilepsie, oorzaak er is wat
    mis gegaan tijdens de bevalling, maar de details heeft ze me bespaard. Ben erg benieuwd naar de taart, foto's!:D
    Succes zometeen, ben benieuwd hoe de echo was.

Meikie, wat fijn dat het allemaal zo mooi wordt!

Sandra, 3,5 uur:O. Hoe hou je het vol? Dat lukt me echt niet meer

Waterlelie, dus als ik het goed begrijp hebben ze die vrouw te lang door laten lopen waardoor het kindje uiteindelijk
    is overleden? Je hoort het idd heel vaak, dat het een behoorlijk risico met zich mee brengt om vrouwen over tijd te laten lopen,
    met name als ze de 41 week voorbij zijn. Dus beebjes van ons, allemaal niet zo lang op jullie laten wachten hoor!
    Veel bakplezier!

Daanquinty, af en toe is dat idd even lekker, gewoon ff lekker klagen. Geeft niks hoor meid, zulke dagen heb ik er hier ook tussen zitten.
    Hopelijk voel je je morgen weer beter.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Wapje: oei niet van die enge verhalen lezen of kijken hoor!
    hmm jij ook beroerd van een wrap.. hier vorige week ook :(
    ow ben benieuwd naar je beschuit!

@ Meikie: Wat fijn zeg dat het einde in zicht is!
    pff wat een gezeik over die eierdooiers, je vraagt toch niet voor niks
    om doorgebakken dooierS? yeah!! 32 weken!!

@ Daantje: Ja wij wisten bij de eerste niet wat we verwachtte dus toen een neutraal kamertje
    en nu weten we het wel maar onze omgeving weet ook dat wij het weten dus die weten ook dat het kamertje dichtblijft ;)
    bah heb echt met je te doen wwbt het maagzuur.. hopelijk krijg jij ook iets wat helpt!

@ Sandra: ow bah ook een ballennacht dus :( succes met poetsen!

@ Waterlelie: Maak ons even nog lekkerder met je appeltaart ;) :p

@ DQ: Idd even lekker hier spuien en vandaag even een off-dagje houden, hopelijk morgen een stuk beter! knuff

Onze dochter is ook geboren na inleiding en uiteindelijk KS met 42 weken precies..
    ik heb doodsangsten uitgestaan die laatste week, was zoooo bang dat ze het helemaal niet meer goed had
    daarbinnen en dat het alsnog mis zou gaan..
    gelukkig grijpen ze nu bij max 41 weken al in en als ik me er niet goed bij voel ga ik dat zeer zeker goed aangeven
    in het ziekenhuis.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ mum, tijd voor een agressieve aanpak. Ik ga vanaf vanavond de strijd met het maagzuur aan met omeprazol. Laat het een wondermiddel zijn...

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hey meiden wel gelezen maar niet echt in staat om op alles te reageren voel met nie zo lekker vandaag, al de hele dag een een flinke ongesteldheidsgevoel in mijn buik en trekt door naar mijn rug dus niet echt in mijn hummetje morgen is het vast wel weer beter

5. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey meiden, wat een enge verhalen zeg! Daar wordt ik echt niet blijer van! Vreselijk zeg....
    Tlijkt wel of ik er in het begin meer afstand van kon nemen, maar nu trek ik me zulke verhalen erg aan.

Hier ist huisje weer spik en span, blij mee!
    Om 17.00 een feestje van een collega is 25 jaar in dienst, gezellig!

@wherona hoop dat je je snel beter voelt.... dit is niet wat!
    @Daantje succes met de omeprazol, hoop voor je dat het helpt!

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hey dames

ff snel reactie van mij!!

Ik heb hart in aktie niet gezien maar ga wel ff de herhaling kijken op internet....
    Mijn schoonzusje heeft ook mee gemaakt 41 weken en 3 dagen zwanger en kindje overleden dus wij hebben van heel dicht bij mee gemaakt!! VERSCHRIKKELIJKE TIJD WAS DAT!!!
    Mijn man hier ook altijd bang dat het gebeurt...dus extra bezorgt zeg maar

weet niet meer wie het vroeg maar mijn dochter is 5!!! Het gaat vandaag redelijk maar gisteren is het behoorlijk geescaleerd ik werd gewoon zwart voor mijn ogen.:x ik ben gelukkig weg gelopen en na een tijdje haar na boven gestuurd en mijn man gebeld en heelrijk een potje gehuild!!!!!!!!!!
    Ik heb zelf het gevoel of in nu overspannen aan het raken ben al weet ik niet of dat nu al kan............pffff

sorry dat ik niet op iedereen reageer maar nu ff geen pufff

7. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hoi allemaal,

die laatste loodjes wegen toch erg zwaar bij iedereen blijkbaar-behalve die ijverige poetssters die nog 3.5u !:$!! kunnen poetsen !

Allemaal snel nog even opknappen en volhouden hoor, maagzuur te lijf gaan mét resultaat hopelijk!
    Misschien moet prutske een voorraad Maalox of RIOPAN in belgië komen opslaan om naar de slachtoffers onder jullie te sturen ;) ? Ik vind echt dat het goed werkt, ik kan zelfs chips snoepen s avonds :D !

Ik heb mijn enveloppen voor de kaartjes ook eindelijk hier in het ziekenhuis, dus ik kan beginnen schrijven.

En van die horrorverhalen, kan ik nu echt niet tegen hoor! Ik zie hier op de gang soms van die ieniemienie superkleine prematuurtjes in de couveuse rijden en dan denk ik "blijf toch nog maar even zitten, kleintje" (ook al ben ik het best wel beu ;)) ! En op Vitaya -hebben jullie die zender ook?- is er zondagavond 'Saving babies', over complicaties bij de bevallingen (ook dikwijls bij prematuren), brrr, griezelig soms hoor!

Hier komen ze nu elke 3 dagen bloed nemen, om onmiddellijk het juiste bloed voorhanden te hebben, want als ik begin te bloeden, moeten ze dadelijk bloed kunnen geven. Blijkbaar is niet alleen de bloedgroep, maar ook de 'ondergroepen' belangrijk ofzo? :( Ik ken er niets van... Beter preventief voorzorgen nemen, zodat ik dadelijk geholpen kan worden !!

Lekker opknappen allemaal hoor!! De laatste maand voor de bevalling is aangebroken en waarschijnlijk zullen er nog een aantal onder jullie deze maand ook bevallen!!

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    boerderijmama, jij hebt gewoon een heel speciaal bloedgroep :D
    Fijn dat de enveloppen zijn aangekomen. Heb je weer wat te doen ;)

mama05, ik ben ook erg emo. Soms word het me gewoon even te veel.
    Rustig aan meis.

Nou, mijn buik doet ook niet meer wat ik wil. Heb enorme krampen en harde buiken. Ook van die speldenpriksteekjes aan mijn onderkant ;)
    Geen idee wat er nu gebeurd in mijn buikje.

Oh en dat van Hart in aktie ging over de briefschrijfster.
    Vreselijk verhaal wat er even tussen kwam.

Ik ga even koken enzo.

Tot later

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben echt te moe van het voorbereiden op het werk (klas in orde maken etc) dus ik reageer nu even niet op alle verhalen....
    Morgen weer een kans :D
    Nu even uitpuffen op de bank ;)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jeaaa 36 weken, eigelijk best een raar gevoel, wetend dat ik over 4 max 6 mijn buikje kwijt ben, heb er wel iets heeeel moois voor weer maar toch dit is iets wat je misschien maar 1 keer meemaakt... het is ook gewoon zo snel gegaan en dat besefte ik in de prenatal, zag al die mooie moeders...

mijn to do lijst is bijna al klaar, morgen bed weer verschonen, tas klaar maken, ramen buiten lappen en dan is het klaar...dan is het net als gewoon, lekker bijhouden.
    ohjaa alleen de sluier moet even ingenomen worden!

en hier ook zo 1 die nog prima kan poetsen hoor haha!
    alleen wel rustiger aan hoor, kan niet aan 1 reeks door...maar verder lukt het allemaal nog prima.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daantje: Yeah ook omeprazol gehad dus..
    Hopelijk werkt het bij jouw net zo snel als bij mij! *neemt ook gelijk haar pilletje in*

@ Wherona: ow bah dat klinkt niet lekker.. lekker met een kruikje op de bank of in bed vanavond.

@ Sandra: goed bezig geweest dus! Have fun op t feestje.

@ Mama05: Jeej zeg dat klinkt niet best..
    probeer idd even een momentje voor jezelf te creëren als je je dochter even niet kunt handelen.
    pff heavy zeg van je schoonzusje.

@ Boerderijmama: Hier in NL hebben ze ook Maalox maar dat schijnt dezelfde werkzame stof te bevatten als antagel dus dan zou
    dat ook moeten werken.
    jee elke 3 dagen bloedprikken? maar je bloedgroep veranderd toch niet?
    wel fijn dat ze zo goed voorbereid willen zijn!

@ Waterlelie: Hmm speldenpriksteekjes ken ik niet..
    ik heb steeds het gevoel alsof ik op een mes ga zitten :(
    jij ook maar lekker met een warme kruik op de bank.

@ Karine: Nog 2 weekjes werken? of nog 4?

@ Rica: 36 weken al? :O klopt je banner niet? dan mag jullie kindje over een weekje gewoon al komen!
    spannend!!!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Boerderijmama, heb je een zeldzame bloedgroep? Succes met kaartjes schrijven. Kom je de dagen een btje door?

Rica, ik heb dat eigenlijk helemaal niet dat ik bang ben mijn buikje te missen. Het enige waar ik nu echt naar uit kijk
    is ons jongentje gezond en wel in mijn armen hebben. Ook zal ik het heerlijk vinden om weer te kunnen shoppen
    en mijn eigen kleding te dragen, ben deze zwangerschapsmode wel een btje beu.

Karine, lekker met de beentjes omhoog!

Werk-stress is over, ze heeft het voor me opgelost. Krijg nu zelfs rechtstreeks van haar mijn verlof betaald en niet meer via het UWV.
    Heeft haar excuses aangeboden en aangegeven dat het niet erg goed met dr gaat, waardoor het allemaal niet loopt zoals het moet.
    Ik vind het voor nu in elk geval een hele opluchting, zo kan ik morgen mijn laatste werkdagje ook met een goed gevoel aflsuiten.

Gister is een kennisje van ons bevallen van een zoon, twee weekjes te vroeg. Ben stiekem wel een btje jaloers.
    Zij hebben hun kleine hummeltje al lekker in armen (bij mij nog veels te vroeg hoor, dat wel). Maar kijk ook zo uit
    naar dat gevoel, eindelijk met z'n drietjes:D.

Namen, owwwww kom er echt niet uit hoor. Wel of geen 2e naam. Twijfel tussen twee namen of wil ik toch liever
    een hele andere naam, ik weet het ff niet meer hoor. . .

13. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    hallo dames even geen tijd om alles bij te lezen komt morgen wel. Wilde even laten weten dat alles er goed uit zag op de echo en beeb al goed aan het indalen is! Helemaal niet overdreven veel vruchtwater of n groot kindje zoals bij de pretecho gezegd werd. Verder geen metingen gedaan voor de groei. Ze vond dat ik n mooie buik had zonder strepen :) Zei al hoop dat het zo blijft!!
    Ik ga nu nog even expeditie robinson kijken en daarna lekker mijn bedje in morgen reageer ik weer!

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier ook ff snel, even bijgelezen! Geen puf om op iedereen te reageren... sorry!

HIer wel alles oke, maar kga ook eens vragen naar die medicijnen van jullie mum en daantje!!! pffff tis echt te erg de laatste tijd.

Vandaag is mijn moeder naar hier gekomen, zaterdag is mijn oudste jarig. Dat vieren we niet zo heel groot dit keer, ik trek dat echt niet meer. En dan te bedenken dat ik de 30e ook jarig ben... nou ik vraag maar mensen gewoon gespreid over de week ofzo...

Nou ik ga mn bedje zoeken... tot laters!

15. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ prutsje hier 18e ook verjaardag van mijn zoontje die word 3 en ook weinig zin het groots te vieren! Heb iedereen dus uitnodigingen gestuurd dat het feest van 1 tot 4 is! Aangezien ik er ook alleen voor sta (manlief moet werken, en mijn ouders doen dus niks behalve op de bank zitten!)
    Er was iemand die kon s'middags niet en wilde s'avonds komen nou helaas dan wil ik lekker met mn beentjes omhoog op de bank liggen hoor! Dat dan lekker alles weer aan kant is anders sta ik midden in de nacht nog te poetsen en op te ruimen!
    Dus nou komen er s'morgens mensen en s'middags.
    Alvast gefeli met de oudste! Oei de 30 als je pruts maar blijf zitten dan!!!

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier dus ook een verjaardagsdilemma. Mijn dochter wordt 15 oktober 2 jaar! Ik ga het niet vieren tenzij de ks de 17e gepland wordt. Anders vieren wij het ergens in november met een mooie Bumbataart!!!!

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    goedenmorgen meiden,

nou ik voel me geestelijk wel beter vandaag gelukkig:)....heb wel enorme keelpijn helaas:( maar ja het is weer bijna weekend gelukkig hihi....

het wordt vandaag warm meiden, dus lekker rustig aan doen he:D

@rrianne...fijn dat het geregeld is met je werk...dat geeft weer wat rust he....

@rica...idd meid jou beep mag gewoon al over een week komen...spannend....

@wapje...fijn dat alles er weer goed uit zag bij jullie beep....ennuhhh leuk he expeditie robinson??? ik heb ook heerlijk op de bank gelegen:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne fijn dat het is opgelost op je werk toch een zorg minder en dat het gesprek met je baas zo lekker ging. En nog niet uit de naam hihihi je mag wel opschieten

@Boederijmama lekker de enveloppen gaan schrijven. En dat is wel vaak bloed afnemen zeg maar wel goed dat ze dit uit voorzorg doen.

@Wapje fijn dat alles goed was bij de echo

@buik hoe ik er momenteel over denk ga ik die toch echt niet missen, ik begin sommige dingen toch echt wel beu te worden. Heerlijk straks weer “normaal” te kunnen bewegen en inderdaad mijn eigen kleding weer aan. En dan lekker met die kleine kroelen en knuffelen heb der echt zin in.

@bevallingsverhalen ik heb daar helemaal geen moeite mee, mij maken ze niet bang hoor weet dat het niet altijd zo hoeft te lopen ik ga er nog steeds positief naar toe en hoop dat ik dat vast kan houden

@meiden met maagzuur hoop dat jullie gauw een middel vinden wat werkt want het is zeker geen lekker gevoel

@weer vandaag (en het weekend) wordt het lekker warm dus lekker van gaan genieten nu het nog kan en rustig aan doen natuurlijk

Hier gaat het wel weer wat beter alleen nog wat last van mijn bekken maar dat is mijn eigen schuld moet ik maar niet Jonas in de walevis spelen met mijn nichtje (ze vindt het zo leuk)

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    bij deze even een snel berichtje van mij.
    Sorry, heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar wilde me even melden voor vandaag....
    Ben best een beetje nerveus voor de echo vanmiddag, ik hoop zo dat alles gewoon goed is.... Duimen jullie nog even een keertje met me mee?
    Ik ga straks om de tijd te doden even met mijn sm naar de haagse markt, even eruit en met wat anders bezig zijn. Om 16.10 uur hebben we de echo, dus ben erg benieuwd ;)
    Maar ook wel blij hoor om de kleine weer even te mogen zien, dat blijft toch super. Na de echo eten we bij mijn schoonouders en kunnen we daar gelijk even een wasje draaien aangezien onze wasmachine afgesloten is ivm de schilder. Met een beetje geluk kan ik na zondag weer wassen...:D

Nou, meiden een fijne dag. Het is lekker weer (hier tenminste...) dus geniet ervan en ik spreek jullie later!!!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Oei ook nog aan het twijfelen over de naam dus..
    hopelijk zijn jullie er net als wij, op tijd zeker van!

@ Wapje: Wat fijn dat alles goed was! en wat raar zeg dat ze dan bij de pretecho van die verkeerde
    info geven zeg! bah!
    Pff alles alleen doen op de 3e verjaardag van je zoontje.. dat is ook niks zeg.. hopelijk krijg je toch wat helpende handen.

@ Prutsje: hmm nog druk druk dus :( idd lekker rustig aan en op jouw manier doen hoor

@ Waterlelie: jouw dochter van 15 oktober.. dat is idd wel erg "gevaarlijk" dichtbij je uitgerekende datum..
    was het nu al zeker dat je een ks krijgt?

@ DQ: he gets, nu weer keelpijn.. daar begon mijn enorme verkoudheid vorige week mee :(

@ Wherona: Lastig is dat he dat je dingen nog wel kunt maar er achteraf de prijs voor moet betalen.
    het zou makkelijker zijn als je meteen op het moment zelf teruggefloten wordt.

@ Meikie: Ik duim mee voor je hoor!
    lastig zeg van je wasmachine, gelukkig heb je een alternatief!
    Succes bij de echo vanmiddag!

Hier vieren wij volgend weekend de 2e verjaardag van ons meisje.. wordt toch redelijk druk maar heb gelukkig mijn moeder en
    mannetje bij de hand die altijd erg goed meehelpen :D

Deel Deze Pagina