Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteeerd allemaal.

Ik hoop dat ik hier ook mag aansluiten binnenkort :)

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lizzy, nee ben nog niet misselijk. Hopelijk blijft dat ook zo haha. Verder eigenlijk weinig symptomen.

@Afrola, dank je wel. Vind het ook een mooie maand :D.

@Maart, hopelijk sluit je binnenkort bij ons aan :D.

3. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Meiden,

ook hier iemand die heel blij is dat ze zwanger is van haar eerste kindje! Nadat ik vorig jaar een bbz heb gehad en ik de eerste afspraak bij de gynaecoloog al gehad heb is het wel heel bijzonder dat we toch spontaan nog weer een positieve test in handen hebben... Maar mede door de bbz vind ik het allemaal erg spannend en maakt het me erg onzeker.
    Gelukkig mag (en moet) ik 7 februari al naar het ziekenhuis voor een eerste echo met 6 weken, dus dat is te overzien. Zoals het nu lijkt is mijn uitgerekende datum 3 oktober, dus hoop ik me hier gezellig aan te sluiten!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mag ik mij hier aanmelden ookal weet ik nog niet precies wanneer, ikzelf reken mijzelf oktober maargoed ik weet niet wat de vk zegt maar weet bijna wel zeker okt...ik reken 2 of 4 okt..3 is manlief jarig :)
    Ik vind het altijd zo lastig als er heeel veel bijgeschreven is om ergens tussen te komen! dus vandaar dat ik mij nu al aanmeld, 3 pagina's volgekletst is nog te doen he !:):)

Ik ga maandag of heeeel misschien morgen bellen naar de vk voor een kennismaking...spannend!
    Heb trouwens zondag posi getest !

Ik heb nergens last van, had heel veel last van ongie krampen dacht ik....maar het was dus de zwschap. sinds gister is het aardig rustig...mag wel zo voortgaan! :)

5. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hoi madizon en rica (jij ook maart, hopelijk binnenkort;))

Gefeliciteerd!! en leuk dat jullie mee komen kletsen!

Madizon, wat verdrietig voor je .... een bbz....Kan me voorstellen dat het extra spannend voor je is nu. Snap dat je graag heel snel een echo wil en dan kunnen zien dat alles goed zit.

Hier alles goed ben weer opgeknapt helemaal, was een dag of twee niet helemaal lekker, weet niet of het nou de zwangerschap was of toch beetje griepachtig...voel me i.i.g. weer toppie.
    Begint zo langerzamerhand steeds meer in te dalen dat ik zwanger ben... kan er ook inmiddels wel van genieten dat nog niemand het weet...heb al een paar heerlijke binnenpretjes gehad.
    M'n moeder vroeg of ik last had van menstruatiepijn omdat ik me niet lekker voelde..... euhm nou nee...:D

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Madizon en rica welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd!

@Madizon, een bbz, dat was schrikken. Gelukkig krijg je nu snel een echo.

@Ann, fijn dat je je weer beter voelt.

Ik heb eigenlijk nog nergens last van. Wel af en toe steekjes in mn buik. De rest zal nog wel komen denk ik :).
    Wij gaan het dit weekend aan mijn ouders en schoonvader vertellen. Dan kan ik maandag bellen naar de verloskundige. De huisartsenpraktijk is van mn schoonvader dus we willen het eerst gaan vertellen voordat hij het hoort van een collega of leest in de computer. Ik vind het wel spannend hoor. Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik mag mij ook aanmelden bij de oktobermama's 2011, 3 jaar geleden ook al met de oktobermama's 2008, dus dat is wel weer bijzonder hihi!

Ik zal me even voorstellen, ik ben een mama van 30 jaar uit het oosten van het land, in 2001 hebben we een zoontje gekregen die bij een zwangerschap van bijna 37 weken levenloos is geboren. Ons geluk kon niet op toen we in april 2007 opnieuw ouders werden van een zoon Milan, kort daarna was ik opnieuw in verwachting en werd onze dochter Rosalie geboren in oktober 2008. Nadat we in augustus 2010 getrouwd zijn, wouden we nog 1liefdesbaby en die hebben we nu gekregen en we hopen hem/haar in september/oktober te verwelkomen in onze gezellige familie!!!

Ik dacht echt ongi te worden vandaag na al die krampen en steken in mijn buik. Ben een beetje licht in het hoofd maar verder voel ik me gelukkig nog prima!!!! Even het bewijs natuurlijk!

Bekijk bijlage 125382

8. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hallo allemaal

Ook ik wil me graag hier bij aansluiten ik heb zondag getest en ik ben zwanger.
    Ook ik zal me even voorstellen ben mama 05 ben 33 jaar en woon ook in het oosten van het land en ben moeder van 2 dochters één van 5 en één van 2. ik heb tussen de meiden nog een missed abortion gehad, ik had een spiraal en heb deze in december verwijdert, de laatste keer dat ik ong was 15 december en volgens de vk ben ik nu dan 6. 3 dagen. maar ik denk zelf dat ik in oktober ben uitgerekend heb gisteren een clearbleu test gedaan en die zei 4-5 weken!! dus denk dat het in oktober is (hopen we) onze oudste dochter is van 27-09 en mijn man van 29-9 dus......

MIsschien is het leuk om een lijst bij te houden wie er allemaal zijn en wanneer ze zijn uitgerekend..

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Uitgerekende Datum :

Lizzy29 1 oktober 2011
    Madizon 3 oktober 2011
    Rica 1.2.3 oktober 2011
    Alleentje 4 oktober 2011
    Fleurop 4 oktober 2011
    Mama05 5 oktober 2011
    Ann oktober 2011
    mieni oktober

Bezoek aan VK of GYN :

Madozon 7 Feb + echo
    mama05 7 Feb
    Lizzy29 28 Feb

Echo

Lizzy29 3 maart

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Heb net de vk gebeld, ik mag 21 feb komen voor het eerst!!
    spannend hoor! ze vroeg gelijk over de onderzoeken naar down syndrome etc... Nou daar heb ik eigelijk nog helemaal niet overna gedacht...

11. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hallo meiden. Ten eerst van harte gefeliciteerd allemaal!:D
    Ik wil me ook graag bij jullie voegen. Dinsdag een test gedaan en ik ben zwanger!!! De streep was niet heel dik, maar hij was er wel. Ondertussen nog een paar testen gedaan, en de streepjes blijven dun, maar ze staan er gelukkig wel! Ik zou uitgerekend zijn rond 3 oktober.
    Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben een mama van 33 jaar. Ik heb een zoontje van bijna 18 maanden (17-08-09). Bij de eerste waren we in ronde 2 al zwanger dus ging er vanuit dat het dit keer wel langer zou duren. Maar we hadden weer geluk en in ronde 2 was het weer raak.
    Ik heb tot nu toe niet echt last van kwaaltjes. Alleen wordt ik wat misselijk als ik honger krijg, dus moet even opletten met eten. Maar verder eigenlijk niks, maar dat had ik bij de 1e ook niet.
    Leuk om met jullie mee te kletsen.
    Hoop dat er nog veel gelukkig dames bijkomen.

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik moet medicijnen slikken als ik zwangern ben, bel ik net om te zeggen dat ik zwanger ben en dus een afspraak wil vanwege de medicatie, doet ze heel kortaf. Ze kon me niet eens feliciteren die vrouw aan de telefoon!!! Nu mag ik dus pas 24 februari komen! Maar bel nog wel opnieuw, wat een lomperikken bestaan er ook zeg!

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Uitgerekende Datum :

Lizzy29 1 oktober 2011
    Madizon 3 oktober 2011
    Manoontje 3 oktober 2011
    Rica 1.2.3 oktober 2011
    Alleentje 4 oktober 2011
    Fleurop 4 oktober 2011
    Mama05 5 oktober 2011
    Ann oktober 2011
    mieni oktober

Bezoek aan VK of GYN :

Madozon 7 Feb + echo
    mama05 7 Feb
    Rica 21 Feb
    Mieni 24 feb
    Lizzy29 28 Feb

Echo

Lizzy29 3 maart

Heb je er bij gezet manoontje
    van harte gefeliciteerd geniet er van..

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    mieni oh dat is inderdaad ook niet leuk!!!! volgende week gewoon weer bellen om te vragen of niet eerder kan!!
    mag ik vragen waarom je medicijnen moet slikken?

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Uitgerekende Datum :

? oktober 2011: Ann
    1/2/3 oktober 2011: Rica
    1 oktober 2011: Lizzy29
    3 oktober 2011: Madazon, Manoontje
    4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop
    5 oktober 2011: Mama05
    8 oktober 2011: Mieni

Bezoek aan VK of GYN :

7 feb: Madazon, mama05
    21 feb: Rica
    24 feb: Mieni (Gyn)
    28 feb: Lizzy

Echo

7 feb: Madazon
    3 mrt: Lizzy29
    ======================================================

Hoop dat je het niet erg vind, maar heb het iets aangepast, vind het zo iets overzichtelijker!

16. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    mieni Tuurlijk niet geen probleem!!! je hebt helemaal gelijk!!!!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jeetje wat zitten we allemaal dicht bij elkaar... alleen 4 oktober moet ik echt overslaan anders viert de pappa het samen met de kleine kruimel.... :D

Ik kan bijn niet wachten tot de eerste echo, denk vaak van "zal alles wel goed zijn" pfffff

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Rica: ik kan ook niet wachten tot de eerste echo! Pas dan weet je echt zeker dat het goed zit. Tot die tijd is het maar afwachten...
    Ik kan me bij onze verloskundigen pas vanaf 5 weken aanmelden dus ik wacht nog even daarmee. Weet dat je toch pas rond 8 weken de 1e afspraak krijgt dus hoef me niet per se te haasten.
    Weten jullie al bij hoeveel weken je het aan familie/vrienden gaat vertellen? Ik vind het zoooo moeilijk om mn mond te moeten houden.
    Helemaal omdat ik normaal wel van een wijntje hou en het gelijk opvalt als ik niet drink. Ben dus bang dat ik zowiezo snel door de mand val.

19. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Wat gezellig een hoop nieuwe dames erbij. Iedereen gefeliciteerd!!
    De eerste echo lijkt me ook echt spannend. Ik ga aankomende week bellen voor een afspraak, ik ben benieuwd :D.

20. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Gisteren getest en gisteravond hadden we een feestje met de buren. Ik hou wel van een wijntje;) en gisteren had ik dus een glas cola, waarop iedereen vragend keek waarom ik geen wijn dronk. Ik antwoorde dat ik me niet zo lekker voelde en toen begonnen er al een paar te lachen en vroegen: "Of ben je zwanger??" Nou dan zeg ik natuurlijk geen nee....

De opa's en oma's, ooms en tantes weten het ook sinds gistermiddag. Vanavond hebben we verjaardag van mijn man, dus dan krijgen we hetzelfde verhaal. Als ze het vragen vertel ik het gewoon, maak er geen geheim van! Als het mis gaat, komen ze er dan ook wel weer achter!

Wij zijn ongeveer week na de verjaardag van mijn jongste dochter uitgerekend, dus ik hoop ook dat hij/zij natuurlijk iets eerder komt....;)

Deel Deze Pagina