Jeetje meid.... Wat super balen.... Maar je weet nog niet zeker of het mis is he, ze kunnen inderdaad nog niet zo veel zien maar als t nog goed is allemaal, dan kunnen ze over een week of 2 dat wel zien, toch? Pff, kan me wel heel goed voorstellen dat je er zelf niet meer ingelooft... Echt kloten.... Dikke digiknuf!!!!!!!
@Jannie: hoeveel bloedverlies is veel? Ik ben namelijk in één keer echt een plas bloed verloren, met een stolsel erbij, en bij mij was bij controle alles goed. Ik weet niet of je er kramp bij hebt gehad, en of het steeds meer werd? Is het nu minder/weg? Ik wil je geen onterechte hoop geven, maar alleen aangeven dat een behoorlijke bloeding nog niet hoeft te betekenen dat het afgelopen is! (Ik blijf nu trouwens wel extra onzeker hoor, durf nog steeds niet volop te genieten, terwijl ik sinds 6 februari geen druppel bloed meer ben verloren, en een kloppend hartje heb gezien...)
bedankt voor de lieve reacties meis.. ik verlies alleen bloed als ik naar de wc ga. is donkerrood en wat dikker... niet echt stolsels.. weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen.. echt buikpijn heb ik niet... alleen nog steeds zeurderig onder in de buik, maar dat heb ik al vanaf een paar dagen na de innesteling.. moet ik de vk bellen, of nog gewoon ff aankijken... heb echt geen idee..
Ik zou als ik jou was wel even bellen... Misschien dat ze je wel willen zien voor een echo ofzo. Bellen kan geen kwaad toch!
Bij bloedverlies mag je altijd de vk bellen. Ik meen me te herinneren dat jij nog niet zo lang zwanger bent? Vanaf 6 weken ongeveer kunnen ze namelijk pas een echo maken. Ik heb er ook ruim een week op moeten wachten. Donkerrood is trouwens 'minder erg' dan helderrood. Als je echt een miskraam hebt, is er meestal sprake van toenemend helderrood bloedverlies en krampen. Als ik jou was zou ik toch gewoon even bellen! Misschien kunnen ze je in ieder geval geruststellen?
Wil je ook geen valse hoop geven, maar heb ook donker bloedverlies. Niet heel veel maar nu nog steeds. Heb gister een echo gehad en het hartje zien kloppen. Heel veel sterkte meid.
de vk denkt dat het idd foute boel is.. moet het ff aankijken.. zou (gezien mijn normale cyclus) 2-4 kunnen duren en daarna moeten afnemen.. is dit neit het geval, dan wil ze een echo laten maken.. we wachten dus af.. ga er wel vanuit dat het foute boel is, mochten we er over 1a2 weken achterkomen dat dat niet zo is, dan kunnen we dan blij zijn.. zou vanavond naar mijn schoonzusje gaan, dus dat afgebeld en verteld waarom(mijn man dan) vanaaf mijn schoonouders ook maar ff op de hoogte stellen.. mijn ouders moet ik ff kijken.. want die zitten momenteel zelf in de ziekenhuisbezoeken en heb een mindere band met hen... voorlopig ff maar afstand nemen van het forum... als de vloed over is op naar een nieuwe ronde.. kom ik me in een ander forum melden
Sterkte nogmaals hoor... Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn en je gewoon weer hier komt meekletsen! Dikke knuf
nou ik ben naar de vk geweest en dit is het resultaat! Een mooi kloppend hartje! wat ben ik opgelucht! ben 1 dag minder ver volgens de meting, dus 6 weken en 6 dagen. kom dus op 12 oktober. volgende echo op 23 maart!
Ik heb sinds vanmorgen rood bloedverlies. Net een echo gehad. Ze zagen een vruchtzakje met een dooiertje erin, maar geen hartactie. Echter zou dat nog kunnen bij mijn termijn. Dus ik heb twee senario's: ik heb een miskraam of het blijft goed gaan. Volgende week woensdag heb ik weer een echo en zou het duidelijk moeten zijn. Dan pas... Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Moet ik hoop houden, of moet ik van het ergste uitgaan? Ik voel me helemaal lam van binnen. Waarom kan het niet gewoon normaal gaan? De eerste zwangerschap een miskraam, de tweede bloedverlies maar ging goed, de derde (meer) bloedverlies en onzeker. Bah! :x
Dank je Pookie. Ik hoop het ook, maar ik heb er een hard hoofd in. Zal ook wel een beetje zelfbescherming zijn. Het wordt in ieder geval een langgggge week voor mij...
@mamavanevi, geweldig. Gefeliciteerd. Ik heb gister geen foto meegekregen. jammer!!! @lindada, Sterkte meid. en toch proberen geduldig te wachten. Probeer het rustig aan te doen en niet te veel te stressen. Wat heel moeilijk is... Ik weet het!!!
mamavanevi jeeeeu een kloppend hartje en wat een duidelijke echo! Is deze uitwendig gemaakt? echt super! Ik mag volgende week ik kan nie wachten!!!! Lindada he gets wat vervelend zeker dat je zo lang moet wachten stiekem blijf je denk toch wel hoop houden. Ik ga heel hard duimen voor je! Verder vandaag MISSELIJK en bankhangen!
sterkte lindada hopelijk komt het gewoon goed. @hier...ohh mensen voel me toch zo beroerd...pff heb nog niet overgegeven, maar denk niet dat het lang nog duurt...ik voel me zo ziek lijk wel of ik gewoon griep heb, bah...last van me darmen, hele tijd koud, met vlagen flink misselijk maar er komt niks...jakkes ik weet dat het erbij hoort bij moest ff klagen hoor. sorry.
ja wapje, deze is inwendig gemaakt. hebben niet eens uitwendig geprobeerd. ben aan de zware kant, en met dit termijn was de kans toch klein dat we uitwendig wat zouden zien bij mij dus. wel dubbel om al die reacties hier te lezen hoor. de een super blij en de ander heel verdrietig! voel me bijna schuldig.
Mamavanevi: super fijn voor je!! Gefeliciteerd!!! Het is inderdaad dubbel alle berichten hier, maar voor Lindada geldt dat nog niet duidelijk is of het foute boel is, het kan net zo goed gewoon goed zijn allemaal hoor meis!!! Kijk maar, hier op het forum al 2 of 3 meiden met bloedverlies die uiteindelijk gewoon een goede echo hadden en bij jouw tweede kindje had je ook bloedverlies maar is ook gewoon goed gegaan toch? Wel moed houden hoor meis, anders wordt het helemaal zo'n rollercoaster van gevoelens, huilen kan altijd nog, stress is niet goed voor je kindje als het wel gewoon allemaal in orde is. Dikke knuffel en je mag zo vaak je wilt hier komen om steun te zoeken!!!! Dit is echt even een hele lange kloten week voor je, maar daar slepen wij je wel doorheen hoor! Kop op meissie. XXXX