Daaaaag dames, zijn jullie nou ook zo blij met dit mooie weer... Wauw...ik geniet! Ben gelukkig een beetje bijgekleurd voor de fotoshoot morgen!!!!! Ben echt benieuwd hoe de foto's gaan worden!!! Bio oil heb ik ook in huis, eigenlijk altijd. Gebruik ik voor mijn gezicht en buik en ook onder ja maargoed, als ik toch een geplande ks krijg hoef ik dat niet meer te smeren hehehe meikie, gefeli met je man! En ik zou me nog niet al te veel zorgen maken voor de echo...komt goed meid. Okee, ik ga dr weer vandoor. Even uitbuiken
Mum2be, had helemaal niet door dat het zo warm was joh. Bij ons in huis was het lekker, totdat we op pad moesten voor een cadeautje, dat viel wel een btje tegen. De ingredientenlijst van de zwangerschapsolie en de perineumolie van Weleda verschilt niet enorm. Bio-oil, ze beweren dat het allemaal natuurlijk is, heb het nu een paar x gesmeerd, en nog geen irritatie's of andere rare dingen opgemerkt.
Waterlelie, lekker een kleurtje gekregen dus vandaag. Ik hou het helaas niet zo lang uit in de zon. Veel plezier met de shoot morgen, ben benieuwd naar de foto's. Ga je ze hier ook showen?
En ik maar denken dat ik meeer dan genoeg had! ze zeiden jaaa dat is klein, groeien ze zo uit en je hebt nu al zoveel...haha jaja dus nu moet ik weer aller eruit halen en opzoek naar 50..naja niet dat ik dat heel erg vind haha
@ wendyw hier was t niet goed gehecht dus daarna zowiezo niet aan mekaar gegroeid dus dat t weer open gaat ben ik niet bang voor @ daantje balen he die misselijkheid ik heb t af en toe ook nog @ Rrianne met een drumband en majorettes weinig middgdutje moeten doen hier! Ja ze zeggen dat scheuren beter geneesd dan knippen maja moeten ze t wel goed aan mekaar maken he! en aangezien ik overdwars uitgescheurd was! Voor t uitscheuren ben ik niet bang meer want de eerste x heb ik ook helemaal niks gevoeld. Als het hoofdje eruit komt is t net alsof je in brand staat en heb je de neiging om door te persen maar niet doen dus! @ mumtobe pff nou hier wel persweeen gehad hoor en hoe! waarom had je geen persweeen dan? @ Meikie gefeli met je mannetje! 30 alweer haha ow kouwe choco is ook goed! heb ook alweer nieuwe zak kruidnootjes maar smaken toch niet zo als het zo warm is! Pff heb vandaag geen enkels meer! Bij de eerste geen last van gehad maar nu zijn mn voeten en enkels zo dik dat mn slippers bijna niet meer passen! Ook als ik ga slapen voel ik mn handen niet gaat t zo tintelen echt vervelend word r steeds wakker van! Zal blij zijn als die warmte weer voorbij is, zodra ik 1 stap buiten zet lopen de zweetdruppels over mn rug!
Goeiemorgen allemaal! Nog niemand wakker??? Hier redlijk geslapen wel vervelend gevoel in mijn handen vanacht maar heb net opgezocht op internet dat dit eigenlijk vrij normaal is Werd om kwart voor 8 wakker van onze kleine en had t gevoel dat het 6 uur was dus ik hem terug in bed gestopt! Het is niet meer donker zei hij haha ik zeg jaaa maar het is nog heel erg vroeg ga maar weer slapen en toen keek ik op de klok haha maar goed hij is niet meer gaan slapen hoor je houdt hem niet zomaar voor de gek! Trouwens erg benieuwd wanneer boerderijmama de ks krijgt! Hier vanacht regen en beetje onweer maar niet zo erg als Piet paulusma voorspeld had hoor! Nu erg somber buiten maar niet koud in elk geval beter dan gisteren!!!
Jawel, ik ben wakker Ben wakker geworden door de regen en gedonder buiten. Daarna oordoppies weer ingedaan en verder gaan slapen. Straks de fotoshoot jeuh! Als ze eenmaal klaar zijn dan plaats ik ze wel in mijn album. Fijne dag iedereen.
Goedemorgen allemaal. Beetje lekker geslapen? Ik wel. Was echt bang dat ik tijdens mijn verlof slecht zou slapen maar de eerste nachten zijn prima gegaan! Merk wel dat ik nog geen puf heb om aan mijn to-do lijstje te beginnen maar hopelijk komt dat nog. De eerste dag echt helemaal niks gedaan, ja als een dood vogeltje op de bank liggen haha. En gisteren lekker naar het strand geweest en met mannetje uit eten geweest, daarna bij mijn ouders spelletjes gedaan. Altijd leuk! Was voor het eerst dat man in 10 dagen vrij was dus wel extra genoten van de tijd samen. Hier ook verjaardag, maar dan die van mezelf maar niet dicht op de datum hoor, morgen al. Vier het dit jaar niet uitgebreid, heb gezegd dat ik de hele dag thuis ben dus wie zin en tijd had is welkom voor een bak koffie en gebakje... Had ik beter niet kunnen doen want nu komt nog bijna iedereen hahaha. Maar mannetje is tot 5 uur thuis en daarna komt mijn moeder al op tijd om mee te helpen dus lomt helemaal goed! Vandaag eerst maar eens rustig aan doen (behalve beetje poetsen en hondje in bad doen) en morgenochtend weer even naar de keuring met echo! Heb er zin in. Hoe is het weer bij jullie? Hier diep triest ten opzichte van gisteren maar dit geeft mijn handen en voeten wel de kans om weer een beetje te krimpen. Fijne dag allemaal!
Nou we kunnen weer ademen hahaha bio oil is trouwens erg goed spul! wel prijzig vind ik maar ik doe er echt lang mee en heeft mn littekens erg veroepeld, goed spul!
Wapje, was ook al vroeg wakker, had zo'n honger. Dus om half 9 er maar uit, en dat nog wel op zondag. Wel aardig geslapen, heb alleen de laatste 3 dagen zo'n last van hoofdpijn. Sta er mee op en ga dr mee op bed. Waterlelie, ben benieuwd naar de foto's, heel veel plezier! Linda, Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag. Alvast veel plezier/succes bij de echo morgen. Vanmorgen al vroeg myn bedje uit (ja, half 9 vind ik vroeg voor op de zondag hahah). Vandaag huis een btje aan kant maken en vanmiddag naar mijn ouders, pap is jarig. Wel met een heel dubbel gevoel. Mijn vader heeft al een aantal jaren kanker, begonnen met darmkanker, toen uitzaaiingen naar de lever, vele operatie's achter de rug. Hij moest er niet vanuit gaan nog heel lang te leven te hebben (werd op een jaar geschat), inmiddels zijn we een aantal jaren verder en hij is er gelukkig nog steeds (daar zijn we natuurlijk al ontzettend dankbaar voor). Maar morgen moet hij weer heen voor verschillende scan's en onderzoeken en eind oktober nog een uitgebreid darmonderzoek. Erg spannend allemaal. Nu maar keihard duimen en hopen dat hij nog heel lang van onze kleine kan genieten
@ Waterlelie: Have fun bij de fotoshoot.. ben benieuwd naar het resultaat.. ik moet zeggen dat ik het weer gisteren iets TE vond, heb geen tijd gehad om eraan te wennen. @ Rianne: oei, dan liep je vest tegen een muur op toen je naar buiten ging. ik heb bio-oil gebruikt voor het litteken van mijn ks, maar niet echt verbetering gemerkt, ook geen irritatie gelukkig. jeetje wat een situati van je vader zeg! lijkt me vreselijk! Gefeliciteerd met zijn verjaardag, moet voor jullie heel speciaal en dubbel zijn elk jaar! ik hoop dat hij nog een hele tijd van zijn kleinkind mag genieten! @ Rica: Shopze voor een pakje in maat 50 @ Wapje: Kort gezegd deed mijn lichaam helemaal niets zelf tijdens te bevalling.. ik had wel lichte persdruk en gewone weeën maar geen persdrang en had niet die oerkracht die iedereen beschrijft het persen deed ook ontzettend zeer in mijn onderbuik waardoor de gyn concludeerde dat ik geen echte perweeen had. vreselijk zeg van dat vocht vasthouden, ik merkte het gister ook wel een beetje maar niet zo erg als jij beschrijfd.. het is ook ineens TE hé.. @ Weer: Hier heeft het vannacht flink geonweerd en gewaaid.. nu is het druilerig maar wel benauwd geloof ik.. @ Linda: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! gelukkig heb je dus wat hulp aangezien er toch wel wat mensen komen. jij morgen ook voor een check.. hier ook.. Hier gisteravond op verjaardag geweest en de hele avond op een klapstoeltje gezeten.. nu doet mijn hele lijf zeer helaas had gisteravond onder de douche ook nog iets.. toen ik onder de douche stapte kreeg ik een harde buik en die zakte pas af toen ik weer onder de douche vandaan stapte.. was niet erg prettig en voelde ook echt of spruitje heel erg naar onder aan het duwen was
@ waterlelie veel plezier met de fotoshoot! ben benieuwd! @ Rrianne gefeliciteerd met je vader! Idd wel dubbel hopelijk word het een mooie onvergetelijke dag! @ mumtobe21 ow wat raar zeg daar heb ik nog nooit van gehoord moet ook niet leuk zijn en erg moeizaam om te bevallen! Mijn man had me met persweeen voor het ziekenhuis afgezet en ging even op zn gemak de auto parkeren haha ook niet alles dus! achteraf wel komisch hoor. Ja bah niks aan dat vocht vasthouden sinds een paar dagen pas last van hoop dat het nog weggaat! @ Linda fijne verjaardag laat je maar lekker verwennen hoor haha fijn dat er mensen je kunnen helpen, flink gebruik van maken nu! had zo zin in pannekoeken dat ik net pannekoeken heb staan bakken
@ Wapje: Oeeww lekker pannekoeken ja idd moeizaam om te bevallen, maar wat dat aangaat is alles moeizaam gegaan bij mij zal eens kijken voor een linkje, mijn bevallingsverhaal staat hier volgens mij nog ergens online...
ff een bericht van mij zal deze week niet veel te vinden zijn op zwp, mijn moeders vriend is gisteren overleden aan een hersenbloeding... helaas is het allemaal best wel gecompliceerd omdat niet iedereen wist dat ze een relatie hadden...gelukkig wisten mijn broertje en ik en zijn familie het wel.... Maar zal wel een drukke en emotionele tijd worden hier......
Mama05, heel veel sterkte, ook voor je moeder en je broertje. Probeer ook een beetje op jezelf te letten, al zal dat niet altijd makkelijk zijn. Ik heb een spannende middag achter de rug. Kwam op de wc erachter dat ik bloed verloor, best veel al lijkt dat al snel in water. Mijn man geroepen en besloten toch de vlos maar te bellen. Zij zei dat het goed mijn slijmprop zou kunnen zijn, of een stukje daarvan. Moest een maandverbandje indoen en na een uur nog eens kijken. Als het bloeden hevig door was gegaan moest ik terugbellen. Gelukkig was dat niet zo en is het bloeden gestopt. Morgen heb ik een reguliere afspraak, dus dan hebben we het er nog eens over. Niets om me zorgen te maken, maar het lijkt allemaal ineens heel echt te worden. Mijn hoofd begon meteen te ratelen wat er allemaal nog moest gebeuren en stel je voor dat... Oh, en mijn man is nu pannenkoeken aan het bakken. Check net pas weer zp en lees jullie verhalen, dus het lijkt alsof we een telepatische band beginnen te krijgen
@Mama05 gecondoleerd zeg! Vreselijk! Sterkte met dit verlies..... @Wapje, heerlijk pannenkoeken, heb ze vorige week gebakken. Had vrijdag een appeltaart gebakken voort eerst in mn leven en hij smaakte heerlijk! Helaas is hij nu op. @waterlelie hoe was de shoot? Wij mogen morgenavond, gaan naar een collega van mij. @Rianne gefeliciteerd met je vader! Tis idd te hopen dat hij nog lange tijd van zn kleinkind mag genieten.... spannende maand dus met alle onderzoeken, hopelijk is het niet verergerd. @mumtobe wat naar zeg zo''n bevallig! Hier een heerlijk rustig weekendje, heb alleen enorm last van mn handen, heb ff gegoogeld en kom uit op het carpaal tunnel syndroom. Schijnt erg veel voor te komen in de laatste weken van de zwangerschap!
Even snel reageren op mama05 wat verdreitig bericht. Heel veel sterkte voor je mams en de rest van de familie. Knuffel Elisabethbas, jeetje wat spannend allemaal!!! Het komt allemaal zo dichtbij!!!! Hmm pannenkoeken, die hadden we eergisteren op met appel en spek...heerlijk. sandra2, veel plezier morgen met de fotoshoot. Bij ons ging het wel goed. Alleen jammer dat Emma niet wilde, helaas. daardoor was ik ook een beetje gespannen en kreeg het onwijs warm enzo. Ik hoop dat er een paar goede tussen zitten. Ik moet er gauw weer vandoor.... Nu emma op bed brengen, dan in bad en daarna avondje So you think....joehoe
weer veel gebeurd ondertussen! Ik ga nu niet op iedereen reageren, maar wil wel even veel sterkte wensen aan mama05! Zelf is de euforie van vrijdag algauw getemperd snachts, toen het bloeden weer begon en ik er zelfs wakker van werd... Onmiddellijk alarm gegeven en ik werd aan de monitor gelegd, gelukkig alles goed met de baby en baarmoederactiviteit viel heel goed mee. Wel terug een infuus gekregen, voor indien nodig, dat er direct bloed/verdoving kan gegeven worden. Zaterdag was het eigenlijk beter, totdat ik weer een grote klonter had, daarna niets meer. Vanmorgen ook GROTE klonter -> sorry hoor), dus het blijft toch ergens bloeden... :x Hopelijk kan het toch nog een weekje blijven zitten, dan is mijn eigen gyn terug van vakantie en kan hij alsnog de KS doen als het dringend is... Nu mag ik ook nog maar 3x per dag eten , dus niks meer tussendoor... Dan weten ze bij een spoedoperatie onmiddellijk wanneer ik laatst gegeten heb, omdat je natuurlijk normaalgezien nuchter moet zijn. Gelukkig moet ik niet de hele tijd nuchter blijven ! Maar dat tussendoor knabbelen mis ik wel hoor . Afwachten dus... Dat is hier HET woord voor mij ! Voor jullie ondertussen ook zeker? EB, hoe is het bij jou?
Mama05, Heel veel sterkte de komende tijd. Zal emotioneel idd nu niet makkelijk zijn en allemaal heel dubbel als jullie wondertje op de wereld komt! Wapje, jummieee pannekoeken! Mum2be, heb je je bevallingsverhaal nog kunnen vinden, lijkt me interessant om te lezen Elisabethbas, aaaah echt enorm spannend. Kan me wel een btje indenken hoe jeje voelde. Zo had ik gister enorme harde buiken, die dus niet weggingen met hele sterke ongi-krampen. Zei nog tegen mijn vriend; zal je toch gebeuren dat de bevalling begint op je eerste dag van je verlof. Na een klein uurtje was het hier weer rustig, zullen wel de oefenweeen zijn geweest, die wat sterker worden? Hoe voel je je inmiddels? En nog bloedverlies tegen gekomen? Sandra, vervelend. Ken het niet, kun je dan de dagelijkse dingen wel doen? Jij ook veel plezier met je shoot morgen, kom je ook foto's showen? Waterlelie, geniet van je relax-avondje
Geen bloedverlies meer, dus ben weer rustig. Morgen naar de vlos, kijk ik wel naar uit, benieuwd wat ze zegt. Niet meet spannend... Boerderijmama, bij jou wel... Elke dag en zeker elke week is weer een mijlpaal. We leven met je mee!