Ow lindada, wat een onzekerheid! Ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap, kreeg echo, was ook alleen maar vruchtzakje te zien. Kreeg in het weekend heftige bloeding en stolsels verloren, maar bleek een week later toch zwanger. Hopelijk voor jou ook goed nieuws volgende week! Veel sterkte om deze week door te komen! Mamavanevi!!! WOW!!!! heeeeerlijk om te zien zeg! nog iets meer dan een weekje en dan mag ik ook!
Oh ja, hier nu ook veel misselijk, wel vooral met vlagen. Ook met moeheid, koude rillingen.... als griep, maar t hoort er toch bij. Zo vervelend! VAndaag overdag wel een goede dag, maar op dit moment wil ik het liefst in mn bedje kruipen. Wat ik ook ga doen, na Glee!
Jeetje wat een dubbele berichten allemaal, meiden sterkte en we duimen voor jullie! Maar ook mooie positieve berichten en foto's van echo's geniet daarvan! Voor vele van ons duurt het nog veel te lang voordat de eerste echo daar is pfff haha Verder gaat het met mij wel ok nog steeds erg beroerd en nu ook nog geveld door de griep kben bijna twee jaar niet ziek geweest en nu dit!! Vind het wel eng om zow hoge koorts te hebben met iets prils en kwetsbaar in je buik, maar ik heb me laten vertellen dat het geen kwaad kan. Hopend op alleen nog maar goede berichten hier wens ik jullie nog een fijne avond Gr Linda
Beterschap Linda! Ik ben ook al niet lekker in orde. Zo moe, koud, rillerig en vanmorgen weer beroerd... Hoort er allemaal bij! Denk maar zo; Je weet waar je 't voor doet... Hihi!
Jeetje ik lees net even terug, maar al weer heel wat gebeurd merk ik.. Voor de dames in onzekerheid heel veel sterkte!! Kan me voorstellen dat de dagen heel lang zijn op deze manier.. Ik zag ook een paar leuke echo's voorbij komen, wauw leuk om te zien! Volgende week woensdag mag ik hier ook dat grieperig gevoel,bah ff geen zin in. moet vanavond ook werken dus moet wel een beetje "fris"zijn. Heb het gisteren op m'n werk verteld, kreeg leuke reacties.
Het bloedverlies is een stuk minder. Alleen nog wat bruinig bloedverlies, oud bloed dus. Wel heb ik een branderig gevoel in mijn onderbuik. Het is alleen heel anders dan bij de eerste twee zwangerschappen. Bij de eerste begon het met een paar druppeltjes bruin verlies. De dag daarna erger en rood. Toen wist ik zeker dat het niet goed zat, wat ook bleek te kloppen. Bij de tweede zwangerschap voelde ik me veel meer zwanger. Hier kreeg ik bruin bloedverlies. Eerste echo dachten ze dat de vrucht twee weken minder ver was dan mijn berekening, dus ik dacht dat het toch weer fout zat. Echter zette het bloedverlies niet door en 5 dagen later had ik een goede echo op termijn. Deze keer had ik meteen rood bloedverlies, wat nu dus minder geworden is. Heel anders dan de eerste twee keer. Ik weet ook niet wat ik moet denken. Maar ik heb niet een heel negatief gevoel. Hopelijk houdt bloedverlies op en heb ik over een week een kloppend hartje. Nu het bloedverlies zo'n stuk minder is, krijg ik wel steeds meer hoop.
Rare wens, maar ik zou willen dat ik zo misselijk was als een aantal meiden hier. Dat zou voor mij een bevestiging zijn dat het goed zit...
Hoi Lindada, Ook hier was er bloedverlies. Ik heb het ook hardop gezegd dat ik wou dat ik me misselijk voelde. Nou ik neem het terug. Ben misselijk sinds gister. Had ik het maar nooit gezegd, wat een naar gevoel. Hopelijk trekt het snel weer weg. Wel vast succes met de tweede echo.
Wat spannend Lindada! pfff en je kunt alleen maar wachten... Hier ontzettend duizelig sinds gisteren, zo erg dat ik vandaag langs de HA ben geweest. Dacht ook echt dat het niets met zwangerschap te maken had.. Blijkt een virus op mijn evenwichtsorgaan te zijn, vervelend maar moet als het goed is over een week over zijn. Hoef er gelukkig niets voor in te nemen. Het is het ergst als ik lig, da's balen...werd er zelfs wakker van 's nachts. Dus hopelijk gauw voorbij! Hebben jullie het al verteld aan mensen? Wilde het stil houden op mijn werk, maar zat gisteren tijdens een vergadering met open agenda i.v.m. planning en zag een collega echt kijken . Moest wat plannen voor 8 maart, en heb 11 maart een termijnecho in mijn agenda staan.....slik en nu maar hopen dat ze haar mond even houdt Mijn moeder wist het zelfs al voordat ik het zelf wist, die heeft daar een 3e oog voor ofzo.... Hoe is het bij jullie?
Oooh ik ben ook al zo duizelig.. Vandaag de HA gebeld, die zei dat t er bij hoort. Moet niet te zout eten, dat zou sowieso wel helpen... En verder gaat het wel weer over zei ze Hoop ik toch!! Wij hebben het aan weinig mensen echt verteld. Maar er is een of andere leukerd geweest die mijn mail heeft gehacked, het daar heeft gelezen, en toen groot op mijn Hyves heeft gezet. Ik was woest! Maar ja, gebeurt is gebeurt. Direct toen ik erachter kwam heb ik mijn Hyves verwijdert en een nieuwe aangemaakt met een ander wachtwoord... Ja gewoon wachtwoord veranderen had ook gekund, maar met een schone lei beginnen is ook fijn vind ik. Schade is beperkt gebleven... Helaas hadden mijn beide tantes, en mijn nichtjes het wel gelezen Dus die moest ik het ook vertellen. Inmiddels weten zowel mijn vriend zijn naaste familie, als mijn naaste familie het allemaal zo'n beetje. Mijn stage begeleider weet het, en mijn mentor van school weet het. Mijn beste vriendin, en mijn vriend zijn beste kameraad... Best veel mensen dus nog haha. Kan niet wachten om het van de daken te schreeuwen, maar dat doen we pas na de 12 weken echo waarschijnlijk, als ik het nog zolang volhou!
hallo lieve dames ook ik ben uitgerekend in oktober maar op de eerste echo kon ze nog niet precies zien wanneer het is en blijft toch allemaal een wonder en heel veel sterkte aan alle dames waar het geluk nog even op zich wacht met mij gaat alles goed, heerlijke ochtendmisselijkheid, lekker sjaggie van de hormonen, vet haar en pukkels zoals het hoort dus ben wel al 4,5 kilo!!!! aangekomen in de laatste 2 maanden toch wel erg veel he?? heb echt al een buikje ben slank en woog 59 kilo 1.70 lang maar dit gaat wel heeeeel snel? hmmm even verloskundige bellen of dat goed is??
Hoi meiden, Ik heb gisteren positief gestest en vanochtend voor de zekerheid een clear blue gedaan. Deze gaf aan zwanger 2 - 3, wat zou betekenen dat je 4 tot 5 weken zwanger bent. Ben nog een beetje in shock, aangezien ik 24 december pas met anticonceptie gestopt ben. Sindsdien heel rommelig bloedverlies, in de maand januari zelfs 3 weken. En toen opeens niets meer...niet ongesteld, maar ook helemaal geen kwaaltjes... Zaterdag 19 een test gedaan en die was spierwit, de 22ste in de middag een test gedaan en knalpositief. Net een verloskundige in de buurt gebeld, moet volgens haar de minimaal 4 -5 weken aanhouden, maar het kan ook langer zijn. Morgen een afspraak maken en dan over een week of 2 kan ik een echo laten maken. Dit is voor ons de eerste en ik vind het echt super spannend! Voorlopig ga ik uit van 30 oktober 2011.
Hey Lindada, dat kan ik me heel goed voorstellen!! Misschien komt dat ook nog! Is het een optie om opnieuw een test te doen? Want HCG neemt niet al in de 6e of 7e week af toch, dus je zou nog positief moeten testen nu als t goed zit met een even donkere lijn als vorige week? Pff, spannend hoor, duim met je mee voor 2 mrt!!!!!
@ All: wij hebben het nog aan niemand verteld en dat gaan we ook zo houden t/m de 12e week! Zal vast lastig worden, zeker na de eerste echo, die hebben we op 18 maart!! Nog 23 nachtjes slapen...
Uitgerekende Datum : ? oktober 2011: Danser4fun, suusje1979 1/2/3 oktober 2011: Rica,zippie 1 oktober 2011: Lizzy29 3 oktober 2011: Madazon, myo, sunshine13 4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83, anna27 5 oktober 2011: Mama05, Elisabethbas,sandra2, linda0509 6 oktober 2011: Mieni, esli4 7 oktober 2011: Anoek21 8 oktober 2011: kris83 9 oktober 2011: Mbtc 10 oktober 2011: nienkeeknein,Biancamv2 11 oktober 2011: wapje, prutsje, mamavanevi, ostara 14 oktober 2011: Natas23, wendyw80, princess01 15 oktober 2011: Poookie 17 oktober 2011: Nijma, jolinde23 19 oktober 2011: snelly, hannes, lindada, wesdaan 20 oktober 2011: Withinshin 21 oktober 2011: daanquinty 25 oktober 2011: Lunacy 26 oktober 2011: Silsa, bloemetje1985 29 oktober 2011: Karine 30 oktober 2011: Aily, Daantje2011 Bezoek aan VK of GYN : 22 feb: mamavanevi 24 feb: Mieni (Gyn), sandra2 28 feb: Lizzy, Elisabethbas, Suzie83, wendyw80 1 maart: Linda0509 2 maart: sunshine13 3 maart: wapje, anna27 7 maart: esli4 8 maart: jolinde23 10 maart: suusje 1979, kris83, lindada,wesdaan, Poookie 14 maart: snelly 15 maart: daanquinty 22 maart: anoek21 23 maart: Karina, Aily 25 maart: bloemetje1985 28 maart: Mama05 Echo 24 feb: Mieni, esli4 22 feb: mamavanevi 25 feb: Ann, Ostara (gyn) 28 feb: Elisabethbas, wendyw80, nijma 1 maart: Mama05, linda0509 2 maart: snelly, sunshine13 3 maart: wapje, anna27 4 maart: prutsje 8 maart: Suzie83 9 maart: Lizzy29, bloemetje1985 10 maart: suusje 1979, sandra2, lindada 16 maart: Lunacy 17 maart: kris83 18 maart:Aily 22 maart: anoek21 23 maart: wesdaan 24 maart: Karine 29 maart: Poookie Lijst weer naar voren gehaald en ook mijn 1e echo erin gezet!! Daantje, heb jou er ook bijgezet, wij hebben misschien dezelfde uitgerekende dag!
Ik zet in op 9-10-11, haha! Volgens de vk vorige week was de uitgerekende datum 8-10-11, dus kan makkelijk! (Ik kom zelf voorlopig nog gewoon op 4-10, maar ook dan kan het!) Ik voel me vandaag niet top, last van mijn maag, veel bandenpijn etc., maar ik vind het niet erg! Mijn zoontje van bijna 1 heeft vorige week besloten aan de prepeuterpuberteit te beginnen: driftbuien!!! Net laten uitbrullen, en nu zit hij in de box heerlijk te spelen....