Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    @lindada: pfff, die stress hoef je er nu echt niet bij! Succes voor je man!

@bakfiets: eigenlijk wel grappig, hier in Vlaanderen lijkt het alsof "elk" Nederlands gezin ook bakfietst :D Hier is het nog eerder zeldzaam... Dit jaar heeft hij helaas ook de hele tijd stilgestaan, omdat ik vanaf maart al niet meer mocht fietsen... Spijtig, want de dochter vindt het SUPERfijn en het is ZO makkelijk om boodschappen te doen, naar de markt te gaan en lekker zondags te gaan picknicken!!

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wapje, balen van je handen. Ach en als het helpt, dan maar iets minder sexy! Er zit wel meer kwaaltjes bij
    het zwanger zijn die ik niet erg aantrekkelijk vind:D.

Wherona, aaaah weer die vervelende belastingcurve moeten doen? Hoelang zou je anders nog door
    moeten werken, tot de 36e week?

Sandra, waaauww die zien er lekker uit:D.

Mum2be, aaaah moet af en toe kunnen toch! Beter als een oververmoeide mama, daar heeft ze ook niks aan toch?
    Alvast een hele fijne dag morgen, jullie hebben er mooi weer bij. Rustig aan doen meid!

Meikie, wat goed joh! Gefeliciteerd

Mama05, gaaf he die proefdruk. Was ook helemaal blij toen ik hem hier in de bus kreeg. Wordt het allemaal zo 'echt' van:D.

Lindada, wat een rot-situatie. Hopelijk vind je mannetje gauw wat anders. Mijn ouders en schoonouders,
    gaan beide straks een dag oppassen. Ben erg benieuwd hoe dit zal gaan.

Boerderijmama, wat fijn dat je weer even lekker hebt kunnen genieten van jullie kleintje, en dat alles
    goed gaat daar binnen:D. Je kunt echt aftellen nu he? Mee eens hoor, als het toch een KS wordt, dan die voorweeen ook
    niet.

Daanquinty, aaaah ja frustrerend he. Je wilt nog zoveel, maar bent soms gewoon zo snel uitgeteld.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Thanx meiden.. a.s. Dinsdag is ze pas echt jarig ;)

Hebben hier net de grote tent opgezet in de tuin, want als het echt 28 graden is, is het niet om uit te houden in onze tuin op het zuiden midden in de zon dus..

Ze krijgt van ons een kinderwagen/buggy van quinny voor haar popje.. kan ze straks net als mama wandelen achter de kinderwagen!
    én een nieuw armbandje met haar naam erop!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    lindada, wat een nare situatie. Dat wil je er natuurlijk niet bij hebben. Hopelijk vindt hij snel wat anders.

mumtobe, weet ik ze is de 13e jarig...maar morgen vieren dus dan is het toch ook hieperdepieppppp hoera :) wat leuk zo'n kinder-kinderwagen:D

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha boerderijmama ik vind hem ook niet lelijk...maar niet onze naam, die van ons lijkt er niet echt op :)
    dus mijn droomnaam maakt een grote kans? :) grappig
    hmm misschien droomde ik over jou dan..hahaha

6. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ sandra mooie cupcake's zeg njammie zit er ook vulling in? Ik laat ze bij iemand maken die ook een geboortetaart gaat maken en zodra de weeen beginnen moet ik haar even smsen dan gaat ze aan de slag :)

@ Meikie hiep hiep hoera voor je mannetje!! goed gedaan hoor!

@ Rrianne ach ja die lekkende tieten enz zijn ook erg sexy he haha maar hele tijd zo'n naar gevoel in je handen is echt vervelend!

@ Mumtobe alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen! hoop dat je zelf niet teveel moet doen!

@ boerderijmama ow fijn zeg dat t goed gaat met jullie beeb! Dat ie nog maar lekker eventjes blijft zitten!

@ lindada wat vervelend en dan juist op dit moment!

7. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    egoberichtje: :x:x:x:xBOEHOEEEEEEEEEEEEE ik heb bijna niet geslapen:$ Eerst buren een feestje met gillende kinderen tot half 12.
    Had weinig ruimte in bed (wij slapen op n twijfelaar van 1.20 breed)
    en last van mijn armen en handen. Toen kleine man wakker om te plassen en daarna ik weer. Vervogens de rest vd nacht liggen piekeren over iets wat sm had gezegd en dus uiteindelijk maar op de bank gaan liggen en daar nog 2 uur geslapen...ben gebroken:( maar nu is de kleine wakker en kan ik dus niet meer terug slapen zucht

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne ik was van plan om inderdaad door te werken tot 36 weken maar dat zit der zeker niet in. We hebben de curve weer achter de rug hopelijk de laatste x

@Lindada wat vreselijk zo een situatie sterkte ermee

@Wapje arme jij hopellijk kan je vanmiddag nog effe wat bijslapen

Ik heb de laatste week ook vrij last van mijn handen als ik erop slaap dan worden ze erg stijf. XDed linker trekt wel bij maar de rechter niet die blijft stijf en opgeazwollen denk dat dat te maken heeft met de ziekte van raynaud lang geen last meer van gehad maar nu wel weer. Kan je niets tegen doen

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mumtobe, Of de vaste trap gaat lukken moeten we nog even zien. We hebben eerst door een bedrijf hier in het dorp alles laten opmeten. En toen we de tekening hadden heeft hij alles opnieuw op schaal uitgerekend en nu gaat het eindelijk gebeuren. Ik had eerst ook in het hoofd om een trap te bestellen maar had een offerte van 750 euro en 1 van 1200 euro (excl. Manuren) En tot nu toe zijn we een kleine 200 euro kwijt aan hout. Dus dat scheelt een hoop. Maar hebben nog niet alles binnen. Als hij af is dan plaats ik zeker een foto J. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

@wherona, Hopen dat nu idd de test goed is. Dan heb je ook weer een zorg minder. Als het werk niet meer lukt moet je zeker naar je lichaam luisteren. Want anders wordt het alleen maar zwaarder. Automatisch werk je toch naar je verlof toe, dus het wordt steeds zwaarder.

@sandra, Jeetje wat een mooie cupcakjes. En wat heb je een boel gemaakt, wat een werk, maar ze zijn zeker geslaagd. Als ze ook nog lekker zijn is het helemaal goed. Dan moeten we na de bevalling maar snel afspreken met z’n allen, anders wordt het nieuwe bakken J.

@meikie, Mooi dat het alvast een beetje heeft geholpen. Dan kan het alleen maar beter worden toch? Gefeliciteerd met je mannetje z’n diploma. Helemaal super. Zal een lekker gevoel geven zo voor de bevalling.

@lindada, Wat vervelend nieuws van je man. Dit zijn dingen waar je nu niet aan wilt denken.

@wapje, wat vervelend. Hopen dat je vanmiddag nog even kunt rusten.

@weer, het is hier bewolkt. ben verder nog niet buiten geweest. vanmiddag denk ik even te shoppen.

10. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    ja, waarschijnlijk droomde je gewoon over mij :D en dan heb ik nogmaals het voorteken dat het een meisje wordt, hihi! :p
    spijtig dat ik geen naam gedroomd heb, anders had dat misschien de jouwe geweest :)!

11. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    @waterlelie: leuk hé, zo'n kinderwagen voor je dochter! mijn dochter heeft ook een plooibuggy en een rieten kinderwagen en daar speelt ze erg graag mee... Ook al speelt ze nóg liever met jongensspeelgoed hoor - hamer, boormachine en al het andere gereedschap en buiten op haar tractor rijden ;) tja, de papa zijn voorkeuren komen er echt door ;)!

Hier na het goede nieuws van de leuke echo gister, opnieuw crisissituatie gisteravond... :( Net zoals vorige week dus. Gauw een infuus gekregen, alvast naar verloskwartier gebracht, ctg aangesloten, ... het was echt nipt, of ons beebje had er al geweest (weeral ;)), ik mocht mijn avondeten niet meer hebben (nuchter voor OK) en moest mijn ventje al verwittigen, zodat ik hem zeker kon bereiken, fototoestel meenemen...
    Maar uiteindelijk toch nog maar afgewacht en ondertussen is het weer beter. Ik denk dat ze gewoon liefst mijn eigen gyn de operatie laten doen, omdat het vrij delicaat is om zeker niet in de moederkoek te snijden (dan verlies ik erg veel bloed) en hij weet juist hoe het allemaal ligt. Maandag is hij gelukkig terug uit vakantie ! :D Nu wordt het echt wel spannend, hoe lang het nu nog gaat duren...

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Boederijmama jeetje meid wat spannend moet dat weer geweest zijn. Zou beter zijn als die kleine nog effe blijft zitten maar dit lijkt me ook niet alles. Ben benieuwd wat je eigen gyn volgende week zal besluiten.

Hou je het nog een beetje vol daar?

13. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ boerderijmama spannend allemaal zeg! Wens je alvast veel succes voor de ks! Zal nu wel niet lang meer gaan duren!

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Meiden,
    Mum2be, hihih wat lief een kinderwagen van Quinny, wist niet eens dat ze bestonden in het klein.

Wapje, hahah, die heb ik hier nog niet. Maar er zijn nog genoeg andere dingen te benoemen.
    Kan me niks bij het gevoel voorstellen, maar fijn zal het zeker neit zijn! Neemt het pas weer af
    na de zwangerschap? Balen van je kl*te nacht, hopelijk kan je het op één of andere manier vandaag nog even inhalen. Wat zei s-moeder? Misschien lucht het op om het van je af te schrijven?

Wherona, fijn dat hij weer achter de rug is, werd er echt kots beroerd van, bha! Weet niet wat voor werk je doet, maar zou mij heir echt niet gelukt zijn tot de 36e week. Als ik nu kijk hoeveel mijn klachten zijn verminderd, had ik toch eigenlijk echt veel eerder moeten stoppen. Dus goed naar je lichaam luisteren hoor!

Boerderijmama, jeetje jij en jullie kindje maken het wel enorm spannend steeds hoor. Gelukkig zit je nu wel op een termijn dat jullie kindje geboren kan worden, oke het zou
    altijd beter zijn als het nog even bleef zitten. Hoelang moet je nog tot de geplande KS, weet het ff niet meer. Maar er wordt dus
    al over gepraat om jullie kindje te halen tot je eigen Gyn weer terug is, begrijp ik dat goed?

Hier lekker uitgeslapen, alhoewel ik wakker werd en het gevoel had nog maar een paar uurtjes geslapen te hebben.
    Zometeen even samen de hort op en heb weer te veel leuk spul op MP gevonden.
    Nu een voetenzak van Koeka van iemand over kunnen nemen, en ook een Wrapper gevonden naar mijn zin (die alleen nog niet besteld haah;)).
    Heb straks echt te veel, alleen aan zakken al; Maxi-cosi zak van Isi, Maxi-cosi zak van het merk zelf, de Lodger Bunker, de Koeka voetenzak.
    Welke hebben jullie en vinden jullie het fijnst? Ik vind zelf de zak van Maxi-cosi het sufst. Dus miss deze weg doen?

15. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ja, we houden het spannend ;)
    Ik denk dat ze voorlopig weer uitgaan van de geplande (geheime ;) ) datum, maar ben benieuwd wat mijn eigen gyn gaat zetten volgende week. Als het stabiel blijft, zullen ze nog wachten tot dé datum, anders gaan ze niet meer afwachten denk ik!

@Rrianne: haha, zoveel zakken :)
    Ik denk dat die van ISI de dunste is, die kan je misschien vlak na de geboorte gebruiken? Dan daarna ofwel koeka ofwel m/c voetenzak voor de koudste periode. (ik heb de m/c voetenzak, ben daar heel content van, maar ik vind die van koeka wel véél mooier!) en de bunker dan pas later in de buggy hé - volgende winter pas dus!

@wherona: tja, ben nu maar gauw begonnen met het schrijven van de enveloppen van de geboortekaartjes, had dat steeds nog uitgesteld ;) en harry potter 5 is dadelijk uit, dan nog twee boeken te gaan! en ik ga straks beginnen aan een gehaakte poncho voor de dochter :D - ik ga nog tijd tekort komen ;) !

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ boerderijmama, gelukkig is je kleintje lekker blijven zitten. Hoop dat je het vol gaat houden tot de geplande datum.

@ wapje, klote van de slechte nacht. Overdag powernappen met dot weer is ook niet echt lekker.

Hier ook een slechte nacht. Heb sinds gisteren griep. Ik heb echt nooit griep dus geen idee hoe ik hier nu weer aan kom.
    Heb nu ook echt een offday. Ik wil dat de baby er is en wel nu. Uiteraard begrijp ik dat ik dat met deze termijn helemaal niet wil, maar ik ben zo nieuwsgierig naar haar.

Fijne dag en volgende keer weer vrolijke berichten.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier weer even een berichtje uit het warme boskoop!!!
    Vanmorgen snel naar ikea gegaan voor alle kasten ed, hebben nu ook de babykamer in huis ;)
    Vriendjelief is met zijn vader de grote kast op zolder in elkaar aan het zetten en dan kan de babykamer leeg gehaald worden!!!
    Dus hier druk druk druk, ik ga zo eerst maar even de huiskamer een beetje aan kant maken het is echt een pestbende....;)
    Vanavond pannekoeken bakken, schoonouders komen eten dus wel gezellig!!!
    Nou, ik heb wel alles gelezen hoor, maar even te veel in mijn hoofd om te reageren.... In ieder geval bedankt voor jullie felicitaties :)
    Tot later!

18. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady’s,

Hoe is het overal, hier vandaag wat krampen…. Nog niet echt eerder gehad. Heb vandaag mn vluchttas maar ingepakt! Dus mocht er wat gebeuren…..

@Meikie: kheb marsepein gebruikt, makkie! Alleen je moet er wel ff wat tijd voor reserveren.
    Geen idee of je botercreme ook kunt invriezen, maar lijkt me wel…. Ff googelen maiby?
    Gefeliciteerd met je vriend, gaaf zeg! Drink er maar een lekker frisje op!
    @mama05, kheb idd stempels gebruikt voor de cakes. Wat vond je man van de proefdruk?
    @Lindada, spannend zeg, hopen dat hij snel wat anders vindt.
    @Boerderijmama, ben echt benieuwd naar de datum zeg! Heb het gevoel dat het komende week wel eens kan gaan gebeuren!
    @Wapje, das nog makkelijker om ze te laten maken! Ik heb geen vulling gebruikt, twas mn eerste keer en zo’n bakster ben ik niet! Krijg jij ze wel met vulling?
    @Daantje beterschap! Snap je reactie hoor, ik ben ook reuze benieuwd!

19. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ sandra jaaaa wij krijgen de cupcake's met bokkenpootjes vulling! Lijkt me echt njammie!
    Vind je cup cake's toch goed gelukt hoor!

@ Rrianne wil t wel maar moet opppasse wat ik hier typ omdat er ook wel eens bekende meelezen en heb geen zin in gezeur :) maar goed vanmiddag n uurtje kunnen slapen en dat heeft me wel de dag door geholpen.Wat veel zakken heb jij zeg!!! Ga je ze allemaal gebruiken? :)

@ daantje 2011 he getver de griep hopelijk ben je er gauw vanaf je weerstand staat nu ook op n laag pitje he zal k je ff een versgeperst sapje komen brengen :)

@ Meikie pannekoeken ja lekkerrrrrrrrr ze hebben vast gesmaakt!
    Ow is het bij jou ook wel eens een bende dan!?

Ik ga lekker naar mijn bedje echt rotweer hier keihard regenen en onweer bah t was daarom flink benauwd vandaag niks aan hoor!

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Boerderijmama, snap dat je de datum geheim houd hoor;). Wat betreft de zakken, wacht nog even tot ik die van Koeka binnen heb. Kan ik hem nog even beoordelen. De bunker leek me ook wel fijn in de kinderwagen bak, heb ik geen dekentje nodig lijtk me. Maar miss is hij ook wel overbodig omdat ik die van Koeka gebruik. Lastig als je zo'n lekkere twijfelkont bent en nog niks uit kunt proberen;).

Meikie, ben benieuwd naar jullie kamertje hoor, show je hem hier ook even?

Sandra, die krampen zijn hier ook al de hele dag aanwezig, plus enorme druk van onderen. Heb mijn laatste spulletjes ook gekocht vandaag, morgen alles wassen en dan mijn vluchttasje ook maar eens klaarmaken.

Wapje, kan het me voorstellen. Altijd weer opletten wat je op het internet zet. Jaaa, veels te veel zakken. Als ik die van Koeka binnen heb, moet ik van mezelf een keuze maken en er zowiezo weer één verkopen, hahaha. Ben wat dat betreft een echte twijfelkont en vind alles mooi;).

Zijn er meer die door de hormoontjes (althans dat vermoed ik), zo heerlijk kunnen twijfelen over dingen en geen keuze kunnen maken?
    Sta soms zelfs te twijfelen voor het schap in de supermarkt, welk pak/smaak drinken ik mee zal nemen (om maar even een klein voorbeeldje te noemen;))

Deel Deze Pagina