goeiemorgen allemaal!! hier redelijk geslapen gelukkig! Maar wat een weer gisteravond! Wel een paar keer wakker geworden door de pijn in mijn handen toen mijn polsbeschermers maar weer aangedaan (had ze uitgedaan in mijn slaap?) en daarna ging t wel redelijk Als ik zo naar buiten kijk ziet het weer er niet veelbelovend uit voor vandaag! Verder flink geduw in mn buik hebben jullie dat ook? Vind het niet altijd even een fijn gevoel! Of wij krijgen gewoon n dikbil haha Nou fijne dag allemaal k heb zin om een taart te bakken maar de winkels zijn pas om 4 uur open en heb niet alles in huis jammer!
Mogguh, Hier op zich een vrij goede nacht gehad, wel weer super vroeg wakker, maar dat zijn we inmiddels wel gewend! @Wapje het zonnetje schijnt hier heerlijk! Bas gaat zo weer hardlopen en ik wandelen. (ons vaste zondag ochtend ritueel) Onze beeb beweegt gelukkig ook veel. Soms voelt het idd ff rot. Zit ie net met zijn/haar voetje bij mn rib. Wat betreft de taart heerlijk! Hier zijn de winkels op zondag nooit geopend! Wat ik wel eens jammer vind! Nou fijne dag allen.
Goeiemorgen meiden, gelukkig hebben wij niet veel meegekregen van het bliksemconcert. Ik heb op tv gezien dat het erg heftig is geweest. Rrianne, hahah twijfelkontje ik ben er ook zo een. Soms sta ik minuten voor al de dubbeldranken, roosvicees, taxi's en alle andere sapjes....kan ook moeilijk een keuze maken. meikie, je maak het ons wel spannend. ben erg benieuwd hoe het kamertje gaat worden! wapje, hmmm lekker taart!!!!!! boerderijmama, laten we hopen dat jullie kindje zeker tot week 37 blijft zitten. Fijn gedachte dat de gyn er morgen weer is. Hier verder niks bijzonders. Een heerlijk rustige zondag. Alleen vind ik dat mijn buik er anders uitziet. Vrijdag vond ik ons meisje erg veel bewegen enzo en sindsdien lijkt mijn buik op een omgekeerde druppel. Boven vol en breed en beneden smal en leeg. Vaag Ik hoop niet dat ze is gaan draaien oid. Maar volgens mij kan dat toch niet meer???? Nouja, dinsdag moet ik weer (laatste keer) naar de Vk. ben nu toch wel nieuwsgierig hoe ze erbij ligt, want ze was ook totaal niet ingedaald. Fijne dag!!!
Goedemorgen!! @ boerderijmama: Jeetje... Wat spannend allemaal!!! Hoop dat beeb nog even blijft zitten!! @ twijfelen: Weinig last van... Weet wat ik nu lekker vind en hoef dus niets anders mee te nemen @ Krampen: Succes meiden!!!!
@ waterlelie, hier ook een omgekeerde druppelvormbuik. M'n buik zit ook nog steeds extreem hoog. Bij de groeiecho lag ze goed. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze nog draaien met deze termijn. Bij mij lijkt het soms echt te krap. Maar in theorie zouden ze dus kunnen draaien tot 35 weken...anyway hopen dat je kleintje de goede kant op ligt! @ twijfelen, hier ook zo erg! Is het geboortekaartje wel goed genoeg, is dit echt DE naam? Welke accessoires zal ik aanschaffen en nog simpeler idd: welke smaak drinken moet ik nou toch kopen. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft. Het begint hier een beetje te betrekken helaas...
@ waterlelie hier ook zo'n buik dat komt omdat ze met de billen boven zit en naar voren duwt gek gezicht he! @ sandra2 hier zijn de supermarkten elke zondag open van 4 tot 7 echt fijn hoor met kerst en andere feestdagen ook! Maar ik heb nu net heel de aanrecht gepoetst en weinig zin om m weer vuil te maken! haha dus helaas geen taart maar volgende week zondag is onze kleine man jarig en als het goed is komt er dan een brandweerman sam taart njam @ twijfelen hier geen last van in de supermarkt ik weet precies waar ik zin in heb hoor hadden wel een maxicosi via mp gekocht rood met zwart voordat we het geslacht wisten en vind dat nu voor een meisje niet zo heel leuk stel dat ze rood haar heeft! dan vloekt dat zo he hihi weet iemand hoe groot de kans is op n kindje met rood haar als je allebei blond bent? Niet dat dat wat uit maakt maar gewoon nieuwschierig
Hahaha, ik heb pas van die ontharingscreme gekocht. Werkt momenteel toch fijner dan scheren!!! MaaR toch succes!!! En ja, hier is het ook iedere dag een benden, met een hond en papegaai die niet onder doen voor een kind.... Beetje jammer van die taart trouwens, had me er al helemaal op verheugd... @ Ons kamertje, zodra deze af is zal ik foto's posten. Alleen heb ik van jullie ook geen foto's gezien... Dus kom maar op met jullie kamertjes @ Weer, wij hebben de hele ochtend op bed gelegen, waren helemaal gesloopt van gisteren. Dus de zon niet gezien. Nu is het bewolkt en zal zo wel gaan regenen. Maar goed we gaan vanmiddag het schilderij voor de babykamer ophalen, daar heb ik wel zin in hoor... Gisteravond was het hier echt bizar weer met onweer. Hondje was weer heel bang, vind ik wel erg zielig. Maar zelf heb ik even vanuit het zolderraam staan kijken naar de mooie lichtflitsen... @ Mumtobe, hoe was de verjaardag gisteren?
Wapje, heb je je niet gesneden? Mijn man heeft vorige week mijn benen geëpileerd, wilde ze laten harsen want ik kan er echt niet meer bij, maar hij wilde het doen. Lief! Volgens mij kan je geen kindje met rood haar krijgen als je allebei blond bent en rood haar verder niet voorkomt in de familie. Jammer hoor, vind het prachtig. Maar hier ook twee donkerblonden. Twijfelen, helemaal geen last van. Ben normaal geen twijfelkont en nu ook niet. Ben wel super-georganiseerd, echt alles is al klaar. Alleen nog een raamsticker bestellen voor als hij geboren is , hebben we al wel uitgezocht. En de enveloppen van de geboortekaartjes. Doe ik denk ik vandaag. Meikie, als de computer boven weer aanstaat, zal ik eenkamerfotootje posten. Lukt niet met de ipad. Heb wel een paar oude in mijn album staan. Waterlelie, buik lijkt me heel normaal, breed boven en smal onder. Tweede kindjes dalen toch sowieso veel later in, soms zelfs tijdens de bevalling? Daantje, voel je je weer wat beter? Gisteren een hele drukke dag gehad. Van 's morgens tot 's avonds de hort op geweest, veel bezoeken. Allemaal in de buurt van Boskoop, Meikie! Mijn schoonfamilie komt uit Gouda en Waddinxveen. Hele dag harde buiken gehad en nu ook weer. Was bekaf toen we thuis kwamen. Toen bleek ook dat mijn moeder ons de hele dag had geprobeerd te bellen (hoezo mobiel?!?) en toen ze ons niet kon bereiken dacht ze dat ik aan het bevallen was. Tja, dat begint nu. Mag ook vandaag legaal, ben 37 weken!
@Rianne Ik doe administratief werk, het uittypen en telfoon opnemen gaat nog prima maar archieveren met al die zware mappen gaat niet meer. Ik moet inderdaad gaan luisteren naar mijn lichaam ik wil altijd net effe te ver gaan. @Boederijmama je hebt dus nog genoeg te doen hahaha @Daantje2011 beterschap kan je der ook niet echt bij hebben @Wapje hahaha succes met het ontharen @Twijfels geen last van @bewegingen, ik voel hem niet echt meer schoppen maar meer duwen met zijn kont en rug dan ontstaat er een enorme bobbel in mijn buik. s het wel normaal dat ik hem niet echt zo hard meer voel bewegen? Zal het morgen ook eens voorleggen aan de vlos. @Onweer hier alleen wat flitsen en beetje regen gehad stelde niets voor.
Wapje hahahaha, Maxi-cosi hier het zelfde verhaal. Wij hebben ook een zwart met rode, gelijk aan het begin gekocht, dus nooit over nagedacht. Maar inmiddels erger ik me zo aan het rode, en hier is de kans ook aanwezig dat we een rossig kindje krijgen (ben zelf rossig, vriend witblond, dus ben erg benieuwd) Ik had maar bedacht om toch een mooie hoes er voor te kopen? Een nieuwe aanschaffen gaat me net weer wat te ver. Hoe groot de kans is dat jullie kindje rossig is? Geen idee, komt het bij jullie in de familie verder voor? Mijn ouders hebben zwart en blond haar, verder komt het niet in de familie voor. Ben ook erg benieuwd wat voor haarkleur ons kindje krijgt, hoop stiekem toch op mijn vriends haarkleur. Elisabethbas, 37 week, dat is pas een echte mijlpaal! Hahhaa kan het me voorstellen van je meoder Wherona, het scheelt dat het lichameljik niet heel belastend is. Alhoewel zitten ook niet alles is. Krijg er soms juist enorme ahrde buiken van. Luisteren naar je lichaam hoor! Bewegingen baby; worden hier ook steeds minder, met name overdag. Voel idd wel geduw, maar echt geschop wordt steeds minder. Twijfelen; hihih lees dat er mee twijfelkonten, gelukkig ben niet de enige De was draait, vandaag eindelijk eens begonnen met het wassen van de babykleertjes. Verder voel ik me niet erg fit, afgelopen week sta ik steeds op met een soort van grieperig gevoel. Aan het eind van de middag trekt het langzaam weg. Heel apart
Hi all! Ik maak me niet zo druk over haarkleur en kleur van maxicosi Heb nu drie blonde kids en ik vermoed dat deze pruts dOnker haar gaat krijgen, ik ben donker van nature en m'n vriend ook. Vrijdag bruiloft gehad van een collega, was enorm gezellig en ik vind het knap dat ik het heel de avond heb volgehouden!!! Vandaag rugpijn, maar heel gek, niet constant, meer met vlagen. Voorweeen???? :-S Ook harde buiken... Vandaag 36 wk... Het komt ook steeds dichterbij! Ik lees wel mee hoor meiden, maar soms teveel om te reageren. En via m'n i phone gaat t ook niet zo makkelijk... Nog over t weer, wij wonen dus in Terneuzen, we waren niet thuis gisteravond, maar hier zijn erg veel mensen met schade aan huizen/auto's.... Heb foto's gezien van hagelstenen zo groot als ping pong ballen!!!
Haai meiden! Hebben gisteren een superdag gehad met onwijs mooi weer en ons meisje is lekker verwend ze heeft het heel de dag druk gehad met het beschermen van haar cadeaus haha nu hier helemaal gaar en afgedraaid dus vandaar even een egoberichtje vinden jullie vast niet erg! Kleine in mijn buik houdt ook een feestje want is lekker beweeglijk! ben ineens zoooooo benieuwd wanner de bevalling begint en óf het dit keer wél uit zichzelf begint!
heyy meiden, @mumtobe.....wat leuk dat je dochter zo lekker verwend is en een leuke dag heeft gehad @prutsje.....ik ga me telefoon nu beter in de gaten houden hoor...voor het geval er buddy nieuws komt @elisabeth...yeahhh ook de 37 weken gehaald @onweer....jeetje wat een onweer gister zeg...wel erg mooi die flitsen hoor... @beweging baby....hier gaat echt me buik mega te keer echt golf bewegingen hahaha... @hier....vandaag de bugaboo uit elkaar gehaald en alles in de was gedaan...dus die is morgen klaar voor gebruik verder een heerlijk rustig weekendje gehad..vanavond miss. op rtl 4 dat verhaal van de brandweermannen kijken van 9/11, ben alleen bang dat ik het niet droog ga houden met de hormoontjes in mijn lijf, die gieren op zulke momenten door me lichaam heen.
Daanquinty, dat is echt een hele interessante docu, heb hem een paar jaar geleden gezien en bleef er lang mee in mijn hoofd. Vandaag lekker rustige dag gehad. Vrienden waren langsgekomen met hun zoontje van 4,5. Die begrijpt er niets van dat er een baby in mijn buik zit en dat mijn buik iedere keer dat ik hem zie weer dikker is geworden. Toen kreeg onze kleine de hik, dus ik riep hem en zei dat hij zijn handje op mijn buik moest leggen. Hij voelde hem goed bewegen en kreeg een hele grote lach op zijn gezicht toen ik zei dat dat de baby was. Mooi om te zien! Maar dan steeds weer de vraag hoe de baby in mijn buik komt... Dat laat ik aan zijn ouders over, hij denkt dat ik hem heb ingeslikt... Net stijk weggewerkt. Strijken jullie ook zittend? Vind ik echt ideaal! Weer heel veel harde buiken vandaag, maar goed, hoort erbij. Nu lekker op de bank hangen en boekje lezen.
Rianne, ook ik voel me niet topfit! Ben erg verkouden, beetje hangerig enz.... Krijg ook steeds meer kwaaltjes: oedemen, gevoelloze vingers, soms wat misselijk, harde buiken enz. Tja het hoort erbij he! Vanavond maar weer vroeg naar bed....
@rrianne: ik weet niet of de bunker in de kinderwagenbak zo handig is, die is 'gebogen' om erin te zitten, niet te liggen hé. En de koeka zak zou ik ook niet in de bak gebruiken, dat is echt een superding voor de m/c !! Ik zou eerder een wrapper voor in de bak gebruiken, kan je je kindje lekker inwikkelen ofwel als dekentje gebruiken! Keuze genoeg hé @bewegingen baby: hier echt niet normaal hoeveel en hoe hard de baby blijft bewegen!! Mijn dochter was tegen het einde aan heel wat rustiger, maar dit exemplaar is echt hyperactief!! Hopelijk is hij/zij na de geboorte de meeste rustige en brave baby ooit !! @ontharen: ik doe mijn benen met de ladyshave, scheren met schuim vergt precies meer lenigheid - juist daar waar mijn benen samenkomen, dat is écht véél moeilijker bij te houden, onmogelijk zonder spiegel! HAHA! Voor diegenen die al 37w ver zijn; SPANNEND!!!! En al de zieke meiden: beterschap hoor! Hier alles voorlopig stabiel, mijn ventje moet het soms wel ontgelden omdat mijn hormonen (hopelijk de laatste!) grote sprongen maken, en hij is dan de enige waarop ik mijn frustraties kan botvieren ... Pfff, het zal ZO fijn zijn als alles terug NORMAAL is!
Mum2be, wat fijn dat jullie zo genoten hebben gister! DaanQuinty, ga het zometeen ook kijken, zal wel ff slikken worden idd. Elisabethbas, aaaah wat ontzettend lief! Kinderen kunnen zo leuk reageren. Sandra, beterschap! Boerderijmama, bedankt voor de tips. Je hebt idd gelijk wat betreft de bunker. Wrapper is inmiddels ook besteld. Dus de Koeka gebruik ik in de Mc, wrapper is ideaal voor van alles en nog wat geloof ik en de bunker leg ik voorlopig in de kast. Mc zak van eht merk zelf, lijkt me ideaal bij slecht weer! Kortom, ik ben weer een heleboel informatie rijker. Voor nu een dikke knuffel voor jou! Denk vooral aan eht genieten van jullie kindje straks. . . (Maar kan me het heel goed voorstellen dat je het op het moment zwaar hebt).