Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Nou poookie; je wil me toch nog voor zijn hé ;) ! (ligt het aan placenta/vruchtwater/... of weten ze het niet?)
    Spannend hoor! Ik heb mijn gyn vandaag niet gezien, ga morgen nog eens met hem bespreken hoe het nu zeker gaat verlopen... Maar is het voor of na jou... :(;) SPANNEND !!! Hahaha!

Hopelijk valt het inleiden en bevallen alsnog goed mee en is je baasje goed ontwikkeld (longetjes, lichaamstemperatuur aanhouden, zuigreflex), maar omdat je dan 37w bent, is dit normaal allemaal goed in orde hé! Het gewicht is echt niet zo belangrijk, wat hij kan is veel belangrijker, dus wie weet hoeft hij helemaal niet (lang) in de couveuse!!

En over de volle maan: ik geloofde daar zelf ook niet in, maar de vroedvrouw zei vanmorgen dat dat écht wel klopt, dat ze dat duidelijk merken in de statistieken op de materniteit :$ gek hé!!
    Dus diegenen die niet meer willen wachten: vandaag is hét moment ;) en anders pas terug 12 oktober!

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Morgen reageer ik uitgebreid, heb vandaag geen tijd gehad.

Pookie, wat superspannend! Om je gerust te stellen, ik woog 2250 gram toen ik werd geboren en ben kerngezond, 1.80 m en normaal zo'n 80 kilo... Je klinkt heel positief, hou dat vast. En volgende week heb je gewoon je kindje in je armen.

3. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @boerderijmama hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid! En wie weet heeft iemand nog andere plannen vanavond met de volle maan haha ik had het nog niet eerder gehoord!

@waterlelie ik lag helemaal dubbel om je post je zet het er zo fantastisch neer. Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt.

@dolfijntjes jij ook al lekker aan het genieten van je verlof! Ik stuur je morgen even een berichtje via hyves met mijn nummer aangezien wij buddies zijn en de eerste baby's nu toch al in aantocht zijn.

@ all een goede nachtrust gewenst! Ik hoop dat we allemaal maar eens lekker slapen vannacht en zeker voor de mensen die gisteren niet lekker geslapen hebben

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    volle maan?
    nou kom maar op hoor :):)

ik moest ook wel lachen om de zere doos whaha...soms is het in dit topic ook wel komisch... naja het hele forum is soms komisch!
    zo zag ik vandaag een dom filmpje in de lounge met een pop? whaha dat soort dingen..hoe kom je erop :D

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Even alles bijgelezen!
    Poookie, spannend meis!! En voor boerderij mama ook!
    Ben erg benieuwd!!!

Verder is iedereen er wel klaar voor he? Ik wel hoor, ben er klaar mee! Het is in m'n rug geschoten en kan dus nu vrijwel niks!
    Morgen naar de gyn, om 15.15u. Hopelijk krijgen we dan de uitgebreide groei echo.
    Kids gaan nu ook mee.

Beeb is erg bewegelijk, veel duwen en vaak ook pijnlijk. Hier ook steken in m'n doos, verschrikkelijk!!!

Vandaag alle foto's van de shoot gehad, ze staan op m'n Hyves en Facebook. Zal ff kijken of ik hier ook kan plaatsen via m'n IPhone.

Tot morgen!!!

6. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    even een berichtje tussendoor.
    ik ben de schoonzus van pookie, ze is vanmorgen opgenomen is het ziekenhuis.
    ze werd om half 5 wakker en stond op en voelde wat lopen, ze verliest bloed en had krampen. ze is direct opgenomen, verder nieuws komt nog.
    ik ga er straks heen met haar vriend, die is naar huis gegaan om no wat te wassen en nog even te slapen.

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh jeetje poookie:$ hopelijk gaat alles wel goed met jou en de beep:( hopelijk heb je vandaag gezond en wel je mannetje in je armen meid! ik zal aan je denken en hopelijk horen we snel weer iets...

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @pruts...doe rustig aan meid met je rug pff dat kan je er nu net niet bij hebben he als je hoogzwanger bent!!
    ik heb wel hele mooie foto's gezien op hyves wauuwww....

@boerderijmama....hopelijk krijg je vandaag je gyn te spreken, zou fijn zijn als je weet waar je aan toe bent.

@zere doos....ik heb af en toe ineens steken in me doos auwiieee dan moet ik echt ff stil staan, gelukkig komt het nog niet heel vaak voor...

@dolfijnjes...yeahhhh wij zijn vandaag 35 weken:D

@hier...vanmiddag naar de vk eindelijk..ben zo benieuwd of het mannetje gedraait is...ik heb er in ieder geval geen pijl op kunnen trekken, de vorige keer dacht ik dat hij gedraait was en toen lag die gewoon nog in stuit dus ben erg benieuwd...ben bang dat me bloeddruk nog steeds laag is, voel me namelijk zo niet fit en ben snel moe, dus ik ben blij dat we vanmiddag weer ff een updatje krijgen:)

@poookie....ik denk aan jullie en hopelijk krijgen we snel goed nieuws meid.

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Oh spannend pookie heel veel succes!! Hopelijk heb je de kleine snel in jullie armen!!!

Komt nu echt wel heel erg dicht bij!!!!
    ik moet zo na de vk ben ook benieuwd!!

10. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Oooh poookie!!!! Je mannetje dacht waarschijnlijk , ik ben lekker eigenwijs en bepaal zelf wel wanneer ik eruit kom!
    Hoop dat alles goed gaat!!!

Hier redelijke nacht gehad, mag nog Ff blijven liggen, maar ben klaarwakker!!!
    Straks visite en vanmiddag naar de gyneacoloog.
    Hopelijk gaat t met m'n rug wat beter dan gisteren!

Zal later vandaag hier wat foto's spammen, gaat niet via IPhone...

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Poookie, lieverd....heel veel succes de komende dagen! We denken allemaal aan jou.
    Ik hoop dat je wherona en wapje op de hoogte kan houden....

Straks VK. en daarna winkelen in jou stad elisabethbas ;)
    Moet in de Prenatal zijn, in de Jamin voor roze/witte snoepjes voor in de sokjes en even mijn kortingsbonnen inleveren bij de Esprit :D

Tot later!!!!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden!!!

@ Schoonzus van Poookie, wat fijn dat je ons op de hoogte brengt zeg!!! Wens Poookie ajb heel veel sterkte van ons. Ik hoop dat alles goed zal gaan en ze snel een mooi kindje in haar armen heeft!!!
    Hou je ons op de hoogte? :)

@ Kraamzorg, die komt vandaag om 16.00 uur. Het is maar goed dat ze de babykamer niet hoeven te zien, hahaha. Deze is net aan leeg (of bijna dan), hahaha. We gaan wel zien hoe het loopt. Ben wel benieuwd naar wat ze allemaal te vertellen heeft en hoeveel uren we gaan krijgen.
    Mijn vriendinnetje die er gisteren was uit noorwegen die hebben wel veeeel langer verlof maar die hebben geen kraamzorg...;)

@ Zere doos, hahaha. Soms heb ik wel van die hele harde steken, die zijn wel echt pijnlijk. Maar verder valt het tot nog toe mee, maar goed ik ben dan ook nog niet zover als de meeste hier.... Maar ik weet dan in iedergeval wat er gaat komen!!!

Vandaag een druk dagje geplant voor mezelf....
    Zo eerst de woef even uitlaten. Daarna even de rommel van mijn vriendje op zolder opruimen, die is gisteren weer flink bezig geweest dus is wel het minste wat ik kan doen...;). Daarna even de slaapbank van de ikea die boven staat uitelkaar halen en goed in elkaar zetten (moet toch wel lukken??? Lijkt met niet al te moeilijk...) En ondertussen nog wat spullen op zolder zetten en natuurlijk een beetje bankhangen tot de kraam komt vanmiddag :p
    Ik kom in de loop van de dag weer even neuzen, ben ook wel erg benieuwd naar poookie!!!:p

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Owwww spannend Pookie!

Gaat de eerste Oktober beeb zich melden op de verjaardag van mijn kleine grote meid? :D
    Hopelijk heb je je mannetje snel gezond en wel in je armen!

Hier gaat het ff niet zo lekker.. gister 2 migraine-aanvallen gehad op 1 dag dus en vanmorgen weer met knallende koppijn opgestaan..
    meteen een paracetamol zetpil gepakt en daarmee hoop ik vandaag de verjaardag van mijn meisje te kunnen doorstaan, zou het ontzettend kl*te vinden om vandaag in bed te moeten liggen.

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    oh mum, wat balen!!!

Waterlelie, lekker ff shoppen ;) wat erg zeg, kortingsbonnen inleveren bij de Esprit :p

Meikie, geniet ervan vandaag en succes met de slaapbank ;)

Hier nog flink last van mn rug.... maar goed, in beweging blijven is ook wel goed denk ik!
    Ik ga ff foto spammen! :D :D :D

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    hier wat fotos van onze shoot.....

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Lieve meiden

Ik krijg net een smsje van Poookie ze is gisteravond opgenomen in het zieknhuis met bloedverlies en lichte weeen. Inmiddels ligt ze in de verloskamer met 3cm ontsluiting.

De eerste baby is onderweg! :D

17. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Prutsje... Echt super mooie foto's

De eerste beeb is onderweg. Ik ga duimen dat alles helemaal goed gaat. Hopelijk komt er snel goed nieuws.

18. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ow jeetje wat spannend hier. Hopen dat alles goed gaat met pookie. Een ding is zeker ze is eerder dan boerderijmamma en de eerste oktoberbaby is nu toch echt een feit.
    Ik ga zo eerst ff naar de kapper. Even me zelf verwennen. Kom vanmiddag wel weer ff gluren om te kijken hoe het gaat met pookie.

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Thanks Princess!

Dolfijn, geniet ervan bij de kapper!

Spannend hoor, voor Poookie!!!! Ik ga de site ook ff in de gaten houden vandaag!

Ik heb een album aangemaakt op mijn ''profiel'' met meerdere fotos (prive fotos), dus als jullie die willen zien, stuur me ff een uitnodiging!!!! Er waren namelijk nog veel mooiere, maar ik wil ze niet zo openbaar gooien! En voor de meiden die ook in mn hyveslijst/facebook staan, er zijn er ook een aantal bij die niet op hyves/facebook staan!!! :p

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ow spannend! Poookie heel veel succes meid, je hebt straks gewoon je ventje bij je!!!!

Kom vandaag vaak kijken op het forum....

Deel Deze Pagina