@ Lisanne, wat fijn dat je ons op de hoogte houd. Geef Poookie en Stijn een dikke knuffel van ons!!! Ennuh, lekker shoppen hoor Eventueel zoek ik hier ook nog wel een leuke gezellige tante voor onze kleine, hahaha @ Prutsje, heb je foto's bekeken hoor. Zijn erg mooi gelukt!!! @ EB, kan je je moeder en schoonmoeder niet eens doorsturen naar mij als ze klaar zijn bij jou? Heb hier ook nog wat ramen te lappen.... Maar heb er echt de fut niet voor.... Wij willen hier ook graag een leuke raamsticker. Binnenkort maar eens gaan bestellen... @ Daanquinty, balen zeg van dat slechte slapen.... Ik hoef zelf gelukkig niet vaak naar de wc 's nachts, maar kan me voorstellen dat het heel vervelend is. Heb je al geprobeerd om 's avonds niets of weinig meer te drinken? Vast wel.... En dat snurken dat ken ik, ik slaap al jaren met oordopjes in. En als hij op zijn rug draait en begint te snurken duw ik even en gaat hij weer op zijn zij liggen.... @ Wherona, was je glucose nu hoger als de vorige keer? Of was het nogsteeds minimaal? Wel fijn dat je weet wat je kan verwachten na de bevalling, hopen dat de kleine zijn glucose goed kan houden en hij niet de couveuse in hoeft @ Waterlelie, fijn dat de deur eindelijk komt. Geeft toch weer een stukje rust als dat ook weer klaar is
Meikie, volgens mij vroeg jij om foto's van de babykamers. Ik heb weer een paar recente in mijn album gezet. En voor het gemak hier nog eentje. Wie volgt???
@ meikie dat heb ik zo ongeveer 8 maanden en n week last van! Bah ik voel me niks lekker en verschrikkelijk moe. Heel even de stad in geweest nog n hoeslakentje gekocht een waskussenhoes en een lekkere zak voor buiten verder roze bekertjes en bordjes en nog wat dingetjes voor de verjaardag zondag. En nu ben ik helemaal gesloopt! Baal zo van die misselijkheid en zoonlief zit niet lekker in zn vel ofzo die is zooooooooooooooooo vervelend bah!
weet precies wat je bedoelt meid...ik moest net ff naar de supermarkt hier lopen, dat is zo'n 8 minuutjes lopen, nou ik kom weer thuis en ik voel me toch beroerd worden en misselijk..jakkes...ik baal er gewoon van dat ik bijna niks meer kan grrr
mama van lisanne, fijn om goed nieuws te horen! Hopelijk mogen ze snel naar huis en daarna thuis genieten met zn 3en. elisabethbas, mooi kamertje!!!! Leuk met dat groen! Nou de deur is geleverd maar ik ben niet helemaal onder de indruk. Ze vertelden tijdens bestellen dat de deur afgelakt zou zijn maar ik vind het voorgelakt, das een groot verschil..:x Nu wachten tot lelieman thuiskomt en dan even beter bekijken...
@Lisanne zo lief van je dat je ons op de hoogte houdt, heb der ook bij mijn Hyves en heb de kleine Stijn mogen bewonderen op de foto wat een pracht ventje mag ze echt trots op zijn. @EB dat wou ik ook vragen of je moeder en schoonmoeder niet bij mij langs willen komen ramen moeten bij mij ook nodig worden gelapt na die storm van eergisteren heb geloof ik het strand op mijn ramen zitten hahahaha @Meikie hij was wel ietsje hoger als de vorige test de eerste test was nuchter 5,7 en na drankje 8,3 en de tweede test nuchter 5,4 en na drankje 8,4
@ Daanquinty, ben je wel eens bij de pelgrimshoeve geweest in zoetermeer? Vond het een erg leuke zaak om eens rond te neuzen, heb ook erg leuke sprookjesboeken gekocht.... @ EB, wat eenn leuk kamertje!!! Dat rek aan de muur vind ik echt heel erg leuk, zeker zo met al die frutsels erin @ Wapje en Daanquinty, hebben jullie toevallig al omeprazol geprobeerd. Ik was ook al heel lang misselijk en beroerd (net als nog een aantal hier), dat is nu echt een stuk minder. Krijg nu ook weer gewoon mijn avond eten naar binnen en daar blijft het ook.... @ Wherona, dus wel hoger als die 7,1 (geloof ik ) waarmee je bent doorgestuurd. Ik hoop dat de kleine er niet te veel last van gaat krijgen na de geboorte en jullie lekker snel naar huis kunnen... Sinds een week heeft die kleine in mijn buik heel vaak de hik, hebben jullie dat ook al gemerkt bij die van jullie? Vind het wel grappig, het is de ene keer ook heftiger dan de andere keer, soms schud mijn hele buik mee, hahaha Verder duwt ie vooral veel tegen mijn ribbenkast aan, tijdens eten ook wel lastig, kan dan niet echt rechtop zitten, dan gaat ie juist protesteren. Moet toch wat onderuit gezakt blijven zitten
Dames, als mijn keuken schoon is dan stuur ik de moeders wel het land rond, ze hebben de smaak te pakken en zijn lekker op dreef.
Hallo dames. Ik kreeg van Pookie net een krabbeltje op mijn hyves. Ze heeft nl internet op haar kamer maar het lukt nog niet om hier online te komen. Maar waarschijnlijk mag ze morgen naar huis en komt ze ook hier snel een foto spammen.
Dag lieverds!!! Bedankt voor het meeleven Jullie zijn geweldig! Even in het kort de bevalling: Ik werd na 4 uur wakker wakker op de bank met een beetje buikpijn, en toen k ging staan voelde ik iets lopen... Snel naar de wc, bleek bloed te zijn. Schrok me wild had ook nog niks geen tas klaar staan! (dus ik raad jullie aan; zorg dat je vluchtkoffer klaar staat). Me vriend uit bed geroepen die er letterlijk uit viel, bed staat sinds vorige week op klossen, was ie even vergeten haha! Gyn gebeld, snel wat spullen bij elkaar geraapt en en naar t ziekenhuis gegaan. Werd meteen aan de ctg gegooid waar al snel zichtbaar werd dat ik lichte weeën had. Omdat de baby erg kalm was en het bloeden aanhield besloten ze me op te nemen. Tijdens de ochtendronde (manlief was inmiddels naar huis om de hond uit te laten, even te slapen en spullen te pakken voor mij) hebben ze bloed afgenomen, urine bekeken en weer aan de ctg. De weeën waren erger geworden, kon ik ook voelen. Gyn kwam even voelen of er ontsluiting was... 3 cm al!!! Ze besloten om m'n vliezen te breken. Manlief wilde eigenlijk om half 11 weer komen, dan begint t bezoekuur, maar ik moest hem maar meteen even bellen (om 9 uur) omdat ze m'n vliezen wilde gaan breken. Om kwart voor 10 hebben ze de vliezen gebroken. Na een paar uur heb ik een ruggenprik genomen, had erge rugweeën en was zo ontzettend moe. Ik werd er echt een ander mens door, vond t heerlijk. Heb even wat gegeten en nog lopen klieren met de gyn. Om 2 uur weer getoucheerd, ik had inmiddels 6cm. Volgens het boekje dus, zou wel een uur of 6 zijn dat ie zou komen als t zo doorging. Ik moest even op mijn zij gaan omdat z'n hartslag minder werd. Manlief ging even snel naar huis de camera halen, we wonen 5 min van t ziekenhuis, en m'n moeder ging even een broodje halen beneden. Moeders zou er eigenlijk niet bij zijn, maar door de pijn die ik voor de ruggenprik had wilde ik haar er wel graag bij hebben... Ben echt een mamakindje hihi M'n schoonzusje bleef bij me. Om kwart over twee kreeg ik ineens het gevoel dat ik moest poepen en onwijze pijn in mijn linkerlies (ik lag op mijn rechterzij). Schoonzusje heeft op de bel gedrukt en de gyn kwam weer toucheren. 10 cm! Ik mocht persen! Schoonzusje snel manlief gebeld, die was op de parkeerplaats en was dus onderweg. Hij was amper binnen of ik mocht persen... Mijn moeder kwam tijdens een van de laatste persweeën binnen wandelen en schrok zich helemaal kapot haha. Die had het niet verwacht, Heb een stuk of 4 persweeën gehad, en een paar keer flink gepuft tot Stijn om 14:59 ter wereld kwam! Wat een heerlijkheid, dat kleine glibberige lichaampje op mijn borst. Heb nog nooit zoiets gevoeld! Hij doet het vrij goed. Ligt in de couveuse zoals 2009lisanne al meldde. Heeft een infuusje vanwege de suikerwaarden en een sonde voor het eten. Hij spuugt nog wel af en toe, maar kan zijn temperatuur redelijk vasthouden gelukkig. Ik ben helemaal in de wolken! Ben nog wel een beetje moe maar voel me verder super. Heb een paar hechtingen, maar niet extreem. Wel een beetje rugpijn van die ruggeprik, maar ik heb t er allemaal voor over! Nou dames, ik zal zo weer visite krijgen dus ik ga jullie laten. Foto's komen waarschijnlijk morgen, gezien ik dan naar huis mag als t zo door blijft gaan Jullie zijn stuk voor stuk schatten!
Wat heerlijk om je verhaal te lezen krijg er helemaal zin in om dit zelf mee te maken nog 5 weekjes wachten. Gaat zo voorbij hihi heb der helemaal zin in
Jeetje Pookie, wat een verhaal! Fijn dat je morgen naar huis mag en fijn dat jullie zo dicht bij het ziekenhuis wonen, want Stijn moet nog even blijven, begrijp ik? Meikie, mijn schoonmoeder woont in Waddinxveen, dus die stuur ik morgen wel even langs. Goed?
Is goed, hahaha. Zie dr wel verschijnen @ Poookie, wat goed om wat van je te horen zeg!!! En het klinkt als een fijne bevalling (voor zover het fijn kan zijn). Ik kan niet wachten tot ik hetzelfde als jou mag ervaren, wat komt het nu ineens dichtbij zeg.... En wat super om te lezen dat Stijn het goed doet, nu hopen dat hij ook snel mee naar huis mag (of is dat ook morgen?) @ Boerderijmama, kom op. Nu hebben we wat van poookie gehoord. Nu willen we ook wat nieuws van jou horen hoor!!!
Poookie, heerlijk om te lezen dat alles zo vlot is gegaan! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent toen je bent gaan bloeden. Gelukkig is jullie kleine man er en kunnen jullie heerlijk genieten! Zo herkenbaar dat gevoel te moeten POEPEN Fantastisch gevoel was dat. Ben erg benieuwd naar de foto. Heb namelijk geen Hyves...
oooh Poookie! Wat geweldig!!! Ik krijg zelf stiekem ook erg veel ''zin'' in mn bevalling!!!! Hopelijk mag Stijn ook snel mee naar huis en in zijn eigen bedje slapen. Geniet ervan meis!!!! Ben ook errrrug benieuwd naar boerderijmama! Zou het daar vandaag ook zo ver zijn of zit ze ons gewoon te '' stangen'' en ligt ze nu in een deuk achter dr laptop om onze vermoedens????? Hier gaat t iets beter met de rug, vandaag weer fysio gehad en veel bewogen. Ik kan weer aardig rechtop lopen, alleen bukken gaat niet! Konden vanmorgen uitslapen omdat de kids studieochtend hadden en dus vrij waren, kids waren om 8u wakker, zijn gaan spelen op hun slaapkamer en wij hebben nog tot half 10 geslapen....heeeerlijk! Morgen weer vroeg uit de veren! Verder wil ik ook wel graag een afspraak met de moeder of schoonmoeder van EB... Mijn moeder woont in Groningen dus die afstand is te groot om te overbruggen om even te poetsen en mijn schoonmoeder werkt zelf fulltime en daar verwacht ik het ook echt niet van! Morgen zelf maar weer proberen op het gemakje wat te doen. Nu beginnen met t eten, affijn, vriendlief gaat Pilav maken.... mmmmmm!!!!
@pookie, Wat een mooi verhaal en wat een droombevalling als je het zo leest. Hoop voor ons allemaal dat het zo snel gaat. Nu maar lekker van genieten en fijn dat je snel naar huis mag. Nu hopen dat Stijn snel met jullie mee mag. Lekker van genieten en ben ook erg nieuwsgierig naar de foto's @hier, rustig dagje gehad. Alleen ff boodschappen gedaan en wat opgeruimd. Morgen wel weer een dag.