effe tussendoor (ben aan p. 433 nu) - hier nog geen baby hoor nu ga ik even verderlezen, want WAUW zoveel reacties!!
Het hele land door vind ik zielig. Voor mijn huis hoeven ze maar een kilometer of 10 te rijden dus laat maar door komen! Hoi boerderijmama! Nog geen baby dus....doe rustig aan.
Pookie oh wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je het goed hebt ervaren!!! lekker genieten van jullie kleine man!! En wat goed dat hij zijn temperatuur al kan vast houden!!! Boederijmama Oh wat hebben wij inspanning gezeten vandaag Maar helaas nog geen baby voor jullie!!! Morgen komt schoonmoeder en schoonzus hier ook het hele huis doen!!! dus elisabethbas je moeder hoeft niet langs mij te komen hoor Oh ja en me zwager is nu onze tuin aan omspitten omdat mijn man daar geen tijd voor heeft dus die ligt er zo ook weer mooi bij!!! Vanavond komt manlief weer thuis!! is wel een geruststelling hoor!!!
Eindelijk, ik heb alle reacties doorgelezen ... POOOKIE: PROFICIAT MET STIJN!! Goed dat hij het al zo flink doet, ik ben erg benieuwd naar je fotootjes!! En sorry dat ik jullie "valse hoop" gegeven blijk te hebben hoor ladies , gisteren heel druk gehad met bezoek, de hele dag door en vandaag ook nog geen 'tijd' om de laptop boven te halen, ben aan het haken geslagen (krabwantjes gemaakt ) - voor een vriendin die verderop de gang in het ziekenhuis hier ligt, ze heeft een KS gehad. Ik mag niet naar haar toe wandelen en zij kan niet hier geraken, dus is wel vreemde situatie . Hopelijk is ze tegen het einde van de week genoeg hersteld om uit bed te kunnen en springt ze eens binnen! Ik vind het allemaal ook REUZE spannend hoor !! De (eerste) oktoberbaby's mogen komen!! Spijtig genoeg heeft ons meisje nu nog een erg flinke verkoudheid (?) ook... Met daarjuist +39° koorts , hopelijk knapt ze snel op, want ze is zo zielig... en als de baby geboren wordt, moet ze wel beter zijn om erbij te mogen ...
Hey pookie wat tof dat je even de tijd neemt om je bevallingsverhaal met ons te delen! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen met stijn! Leuke naam trouwens. hier lekker drukke dag gehad! Mannetje was vrij dus hebben nu de laatste dingen voor de kleine gehaald zoals luiers enzo en de spullen bij de kraamhulp opgehaald, Het bed staat nu op klossen kben benieuwd wie van ons twee er als eerste uitvalt hahaha. Vanavond gezellig met wat vrienden en familie ajax kijken. Nu kunnen we nog makkelijk de deur uit, straks doe je dat voor zoiets niet zo snel meer, denk ik.
Hai there, @Wherona mooi dat nu alles duidelijk is. Afspraak gepland bij de diabetesverpleegkundige? @Lisanne, thanks voor je berichtje! We leven toch allemaal mee! @EB, wat geweldig 2 van die poetsmoeders, kheb mn huissie ook weer lekker schoon. En leuk zeg zon raamsticker! Kamertje is ook leuk en wat een schattig wiegje zeg! @Nathalie, beterschap met je dochter, hopen dat je het zelf niet te pakken krijgt. Het heerst! Kheb net pillen gehaald van mama vitaal. Ook voor borstvoeding. Ben erg gevoelig voor een koortslip en denk wel dat ik na de bevalling een weerstandsdipje zal hebben, en moet er niet aandenken dat ik ons kleintje dan niet mag knuffelen @Meikie, hier ook regelmatig de hik, duurt soms wel een kwartier ook bij buik zie ik dan schokken, grappig! @Pookie, wat een verhaal! Krijg er zelf ook echt zin in! Word elke keer emo van zulke verhalen, geweldig en geniet ervan! @Prutsje, mooi dat je zoveel baat hebt bij de fysio @Mama05, mooi dat je mannetje vnvd weer thuiskomt . En fijn dat je zoveel hulp krijgt! @Boerderijmama: fijn wat van je te horen zeg! Wij mogen morgen weer nr de vlos, ben erg benieuwd! Nou ik ga ff koken, de groetjes en een fijne avond allemaal.
Lisanne, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Pookie en dr zoon. En jij mocht er bij zijn, wat een eer zeg! Hihih veel shop-plezier! Elisabethbas, jou huisje is weer spik en span zo te horen, heerlijk een schoon huis. Leuk een raamsticker, zit er ook over te twijfelen. Enn...... Ik zie een heel mooi kamertje voorbij komen, zal de onze zo ook posten. Waterlelie, wat een teleurstelling. Verder wel naar je zin? Wherona, aaaaah ik wil Pookie dr mannetje ook zien. Pookie, zie nu dat het je toch gelukt is om op het forum te komen. Ontzettend leuk een berichtje van jou en je bevallingsverhaal te lezen. Klinkt als een 'super' bevalling, en wat fijn dat je je nu al zo goed voelt. Dat gevoel van zo'n glibberig klein mensje op je borst lijkt me ook echt onbeschrijvelijk. Kijk echt uit naar dat moment. Meid, lekker genieten van je gezinnetje en ben ontzettend nieuwsgierig naar jullie ventje hoor.. Prutsje, fijn dat de fysio zo geholpen heeft. Lekker eten! Boerderijmama, jaaa, je bent weer boven water. En wij maar denken; de volgende oktober-mama heeft haar kindje in dr armen hahah, stom niet omdat je één dag niet hebt gepost. Zie het maar als een heleboel medeleven, je hebt het ook zo spannend gemaakt de afgelopen weken. Vervelend dat je meisje zo ziek is, hopen dat ze idd gauw opknapt! Hier SUPER goed nieuws! Uitslag binnen gekregen van mijn vader, was nog even stressen allemaal. Ze zouden tussen 15.45 en 16.45 bellen (mijn vader heeft dit telefonisch geregeld omdat je dan veel sneller de uitslag kunt krijgen, ipv via een ziekenhuis bezoek), om 17.00 nog niemand gebeld. Mijn moeder naar het ziekenhuis gebeld, bleek dat het spreekuur al was afgelopen. Baalde er zo van, dus ben naar huis gegaan, kon de spanning even niet meer hebben. Was nog geen 5 min. thuis of de telefoon ging, mijn meoder; helemaal opgewekt, dus ik wist genoeg. Alle uitslagen waren goed, alleen te hoge bloedwaarde's (maar dit heeft hij altijd, oorzaak weten ze niet). Gaat helemaal de goede kant op. Nu 20 oktober nog de onderzoeken van zijn darmen (hier is de kanker destijds begonnen) en als dit lalemaal goed mag gaan, is hij officieel kanker-vrij verklaard. WAAAAAAAAAAAUWWW wat zou dat toch mooi zijn! Moest het even kwijt hoor meiden...
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! Boerderijmama fijn om even te lezen van je! Bij jou nog geen beeb dus... Spannend hoor!!
Poookie, heb helemaal over je bevallingsverhaal heen gelezen! Tof dat je het nu al kwam plaatsen. Hoop dat jullie kleine vent ook snel naar huis mag en je nog meer kan gaan genieten.
Wat een leuke kamer rrianne. Wij hebben precies dezelfde kast, bedje en commode. Dus ik zeg mooi uitgezocht. Haha!
Princess, dankje hahahah, leuk, dan is het al gauw goed he. Dames, zit te neuzen op de oktobermama-hyves, erg leuk om julile gezichten er nu bij te zien etc etc. Ik durf alleen niks te plaatste of te krabbelen, veels te bang dat mensen dat in mijn Buzz terug zien, weet iemand of dit op de homepage komt? Nu even naar beneden Gtst kijken
@ Poookie: Wat tof om je bevallingsverhaal al zo snel te kunnen lezen! Wat is het snel gegaan en fijn dat het zo goed gaat!! @ Boerderijmama: Fijn dat ook bij jou alles goed gaat! Kleintje kan veilig komen @ Rrianne: Wat een leuk kamertje! En een prachtige buik!!! Hier alles goed! Morgen een schoolreisje, ik hoef gelukkig weinig te doen, alleen maar leuk mee Dan nog maar 2 weekjes parttime werken en dan verlof Ik kijk er naar uit!
@ Boerderijmama, jeetje zeg wat heb jij ons in spanning gehouden.... Maar goed jou luikje is nog dicht dus We hadden nog gesignaleerd dat je geen buddy hebt, is dit bewust of was je er nog niet aan toe gekomen? @ Rrianne, wat een super nieuws van je vader zeg!!! Zal jij een fijne dag hebben gehad... Leuk kamertje trouwens, wij hebben ook bij die meubeltjes staan kijken, maar toch voor andere gekozen En natuurlijk een lekker buikkie, mooi bolletje hoor!! Net even de zoldertrap voorgelakt voor de schilder. Die komt morgen voor het dakraam, de deur en de trap en dan is hij klaar!!!! Verder hebben we de muur in de babykamer nog eens kritisch bekeken, maar deze ziet er eigenlijk nog heel netjes uit, dus hebben we besloten om deze toch niet meer te verven (dus Wapje, je hoeft niet te helpen, maar toch bedankt ). Dus nu is het de laatste spullen eruit en meubeltjes erin, joehoe!!!! Ook heb ik net toen ik toch aan het verven was gelijk even mijn haren een fris kleurtje bruin gegeven, is er goed gelukt moet ik zeggen Nu even bankhangen en niks meer doen...
Karine, veel plezier morgen. Hopen op een btje mooier weer, of is het overdekt waar jullie heen gaan? Meikie, ben erg benieuwd naar jullie kamertje. Jij ook weer je haartjes netjes dus voor de bevallign hahahah Mieden, bedankt voor de lieve reactie's. Ben ook zo ontzettend blij met dit nieuws, zo'n opluchting! Buikje, groeit hier de laatste weken geloof ik harder dan ooit te voren. Althans hij is echt rond aan het worden. . . Ben benieuwd hoe die op het eind is. Nog meer buikfoto's meiden? Vind ik altijd zo leuk om te zien? of leuke kinderkamers?
zal morgen ook weer eens een buikfoto plaatsen mooi buikje kwam er voorbij hoor! @ meikie jij blijft maar verven!!! ruikt de babykamer nu niet heel erg naar verf en is dit niet slecht? @Rrianne fijn nieuws!!! @poookie wat een verhaal zeg en fijn dat alles goed gaat ben benieuwd hoe jullie mannetje eruit ziet! @Boerderijmama heeeeey ook weer hier iedereen was er van overtuigd dat je beeb er al was hoor! weet iemand of je ook snel gaat bevallen als het kindje ingedaald is of kun je dan makkelijk tot week 42 doorlopen? En moet je altijd die slijmprop verliezen??
volgens mij kan de beeb dan best nog ff blijven zitten hoor.... rrianne, leuk kamertje en mooooi buikje!!!!
wapje,bij een tweede kan het ook gebeuren dat de kleine pas indaalt tijdens de bevalling. Er zijn er die met 34 weken indalen en die komen ook pas met 42 weken. Valt niks van te zeggen volgens mij. Wat de slijmprop betreft,kan me niet herinneren dat ik die van te voren ben verloren. Was tijdens de bevalling denk ik.