rrianne mooie foto's en mooie kamer ook zeg! vind die boom ook erg leuk!.... ahh boerderijmama daar ben je!!! Nog steeds met baby in buik
Goedemorgen allemaal, Hier alweer ff klaarwakker. Ga zo maar is ff zwemmen begin weer last van mn heupen (bekken) te krijgen... Moet ff goed in beweging! Fijne dag allen
@ Karine veel plezier op schoolreisje Verder hoop ik dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen! Mijn sm loopt hier al 2 dagen zenuwachtig te doen omdat ze denkt dat ik ga bevallen vd week word er gek van!!! Bijna 37 weken zo eens even een fotootje vd buik maken
morguh dames, yeahhh ik heb eindelijk een keer redelijk geslapen...is toch wat lekkerder wakker worden @wapje...leuk he van die zenuwachtige mensen @sandra...lekker zwemmen meid... hopelijk helpt het een beetje voor de pijn aan je bekken.
Rrinanne, wat een mooie kamer! Erg leuke kleurencombi! En je buik mag er ook wezen!!!! karine, have fun!!! Is stralend weer!!!! sandra2, weet zeker dat je wat opknapt. Zwemmen is sowieso erg goed voor je lichaam. @indalen, zegt helaas niks. Bij mijn goede vriendin was haar dochter al weken voor de uitgerekende datum ingedaald en helemaal klaar voor de bevalling maar ze is uiteindelijk bijna 2 weken later bevallen. Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt voor een massage Ik verheug me dr nu al op. Deur is wel prima alleen we gaan m wel aflakken maar dat kan ook als het hangt. Nou we gaan ons klaarmaken voor een lekker fietstochtje (met bakfiets) en dan door naar de kinderboerderij. Fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen meiden, hier een goede nacht achter de rug. Nog altijd regelmatig wakker om om te draaien, maar goed daarna wel weer snel ik slaap gelukkig... Vandaag alweer 34 weken, wat gaat het hard de laatste tijd zeg... @ Wapje, je moet wel goed lezen hoor We hoeven niet te schilderen omdat de muur er nog netter uitziet dan we hadden verwacht. Dus inrichten en klaar!!! Zal zsm foto's plaatsen als we klaar zijn @ Buik hier groeit ook met de dag lijkt wel. Vriendin zijn het van de week ook nog, dat ie zo hard groeit @ Sandra, heb je nog lekker gezwommen? Ik ga eerst even de auto bij de garage brengen, deze is stuk.... Dus nog maar even regelen voor de bevalling Eind van de ochtend lekker naar de pedicure, kan niet meer goed bij mijn voeten en als ik het doe is het echt een hele opgave...
Waterlelie, mooi buikje!!!! Jij bent ook verder niet echt gegroeid of wel??? Ik heb het gevoel dat het deze keer echt alleen op mijn buik zit! (ik ben niet ontzettend slank van mezelf, maar ook niet dik...) Sandra, zwemmen is echt fijn als je pijn hebt aan je bekken of rug, heeeeerlijk he???? Helaas doen we dat hier niet vaak genoeg Meikie, je wil idd niet met een kapotte auto zitten als de bevalling begint! Hier flink nesteldrang, ik wil en moet het liefst vandaag nog alles opgeruimd en schoon hebben, maar helaas werkt mn ruggetje niet zo mee. Kan gelukkig al wel veel meer, maar blijf pijn houden. Vanmiddag overleg op mijn werk, met mijn nieuwe team.... ben benieuwd! Nu heel eventjes zitten en straks ff wasje aanzetten en kids van school halen samen met mn mannetje. Zal wennen zijn als hij weer gaat werken (hij zit al een redelijke tijd in de ziektewet ivm klachten en toen hij weer zou gaan beginnen kwam ineens zijn blindedarm er tussen... dus hij is nu nog een week of 2 thuis... daarna halve dagen werken) Inmiddels hebben wij ook alle uitslagen binnen die verband houden met de klachten en nu krijgt hij iedere drie maand injecties een jaar lang en hopelijk gaat het daarna beter! Rrianne, de uitslag van je vader was echt super positief zeg!!!!! Wij hebben een vriend van 30jr die vorig jaar ook kanker bleek te hebben, hij was in principe al opgegeven, maar hij is zo'n enorme vechter dat hij begin dit jaar ook kankervrij was, maar helaas is het na 3mnd weer terug gekomen hij is 2wk geleden weer geopereerd, en alle ''plekjes'' zijn nu weer weg.... maar het blijft op en neer gaan, echt heel erg! Ik weet hoe het voelt die onzekerheid en het verdriet.... Verder een redelijke nacht gehad, wel wakker gelegen omdat ik heeeel erg buikpijn had, maar kwam volgens mij van mijn darmen. Daarnet had ik het ook, en ik ging naar de wc en daarna was het over, gelukkig!
Ha meiden, heb wel meegelezen en las dat Boerderijmama nog een BIB heeft en zag een paar mooie buikjes en een mooi kamertje voorbij komen qua reactie laat ik het voor nu even hierbij want gaat hier niet zo lekker.. heb al sinds zaterdag bijna dagelijks migraine en anders heftige hoofdpijn en heb veel last van vocht vasthouden.. handen en voeten doen zeer Sorry dus voor mijn ego berichtje, maar denk wel aan jullie en lees mee waar het kan!
@Rrianne, Wat een fijn nieuws dat je vader vrij is van die vreselijke ziekte. Dat is toch altijd fijn om te horen. Wat een mooie meubeltjes en kamertje en een hele mooie buikfoto. Zal ook weer één plaatsen binnenkort. @boerderijmamma, Mooi dat alles goed is. Wel vervelend dat je meisje ziek is. Hopen dat ze snel weer opknapt. Grappig dat een vriendin een paar kamer verder ligt. Maar inderdaad wel jammer dat je dan niet eens even langs kunt. @Sandra, lekker even te zwemmen. Ik ga vanavond weer naar het zwangerschapszwemmen. Maar wees met je bekken wel voorzichtig met zwemmen. Ben zelf zweminstructrice (niet in het zwangerschapszwemmen hoor). Maar met bepaalde dingen kan het wel verergeren, maar ook dit moet je gewoon aanvoelen. @waterlelie, Ook een mooie buik hoor. @hik, Onze kleine heeft regelmatig de hik. Soms wel 2x op een dag. Voelt inderdaad heel vreemd. @hier, heb weer een goede nacht gehad. Draai wel veel heb ik het idee, maar slaap snel weer in gelukkig. @mumtobe, beterschap.
@Rrianne wat een top nieuws! @mumtobe het zit jou ook ff niet mee dikke knuffel @wherona hoe gaat het nu met je? Hopelijk ben je het nieuws van begin deze week weer een beetje te boven Hier vandaag weer een paar uur in het ziekenhuis rondgehangen voor de suikertest. Nu voelt het net alsof ik een baksteen in mijn maag heb met al die smerige drankjes bah Vandaag niet veel meer op de planning. Ik wilde gaan wassen en strijken maar dan miet toch eerst die baksteen weg zijn hahaha
linda, is ook niet lekker zo'n moerzoet drankje, bah! Ik weet nog van de vorige keer dat ik na 3 drankjes het helemaal gehad had. ...ik was zoooooooo misselijk. Ik heb maar heel veel water gedronken om het maar te neutraliseren. mumtobe, beterschap meis. Nou we zijn terug. Was wel even lekker. Emma heeft gezellig met andere kindjes gespeeld in de zandbak en in de draaimolen Nu ben ik kapot van het fietsen haha. Ik geef dr gauw een boterham en dan naar bed.
Wapje, wat ik weet is dat het indalen niks zegt over het moment dat je bevalt. Helaas. Had hier stiekem ook op gehoopt. En de slijmprop hoef je ook niet te verliezen. SM, praat me er niet van. Loop me de laatste 2 week ook zo aan dr te irriteren, grrrrrrr. . . Ben benieuwd naar je buikfoto. Rica, boom vond ik zelf ook wel erg leuk. Al is die niet meer egr orgineel, ben hem al vaak tegen gekomen bij babykamers. Maar ach, ik ben er blij mee. Komt bij de Karwei weg trouwens. Sandra, heerlijk even zwemmen. Lijtk me ook wel lekker. Hopelijk helpt het wat voor je heupen. . Daanquinty, jaa heerlijk, als je maar goed slaapt 's nachts. Hier dus wakker gelegen van 4 tot 6 en echt Bleeeeeeeeeeeeeeeh gevoel vandaag Waterlelie, is het zulk mooi weer bij jullie? Hier komt het met bakken uit de hemel. Jij oko al zo'n heerlijek massage, lekker hoor. Mooi buikje hooorrrr! Jij even lekker met de voetjes omhoog nu. . . Meikie, jou voetjes zien er straks weer goed uit dus! Prutsje, vreseljik verhaal . Die onzekerheid is echt killing ja, helaas blijf je het houden. Ook wij zijn er ons wel van bewust, dat het neit altijd wat zegt; 'officieel kanker-vrij', voor het zelfde geld begint het op een totaal andere plek. Maar ik dacht eigenlijk altijd dat je pas officieel kanker vrij wordt verklaard na 5 jaar 'schoon' te zijn zeg maar? Succes met de nesteldrang, het lukt me heir ook echt niet om stil te zitten hahaha. En wat betreft je mannetje, pfff dat zal idd wel even wennen zijn. Vind de dagen hier soms ook echt stil en alleen, als vriendlief aan het werk is. Mumtobe, vervelend meid! Beterschap. . . . Hopelijk kom je gauw weer lekker mee kletsen Linda, jij ook al van die troep in je lichaam. bha! Hopelijk heb je er niet te veel last van. Meiden, bij deze nog een x; bedankt voor jullie lieve woorden! Hier vandaag niet te veel doen, heb echt even nergens geen zin in. Voel me belabberd, onwijs slecht geslapen, maar wil ook niet weer op bed kruipen, bang dat ik vannnacht weer geen oog dicht doe haha.
Hai there lady's, toch niet gezwommen vndg, werd om 8.00 zo moe dat ik maar weer ben gaan liggen! Kheb heerlijk geslapen, dus kan er nu weer tegen... Net naar de vlos geweest alles was goed, beeb had niet achteraan gestaan met het uitdelen van lengte+gewicht, maar dat wisten we al. Ook zei ze dat het aanvoelde als een voldragen zwangerschap en dat ik vanaf nu gewoon thuis mag bevallen. Kindje lag al volledig ingedaald! Kheb ook gevraagd of ze me door laten lopen tot 42 weken, en in mijn geval gaan ze het nu per week bekijken... Dus kben erg benieuwd! Nu volgende week donderdag weer. Kben nu intotaal 10kg aangekomen.... Moest ff mn verhaaltje kwijt.
@Rrianne wat een goed nieuws. @mumtobe beterschap hoop dat het snel over is. @ de hik grappig onze baby heeft er regelmatig last van. @ drankje morgen ochtend om half acht in het ziekenhuis zijn.
Hey dames, alles rustig hier?? ik heb last van mn darmen en mn tieten doen ontzettend zeer, steken!!!!! naja we gaan vrolijk verder he! vanmiddag naar vk voor liggingsecho!! vind het best spannend... Ik ben helemaal ready, beneden schoon, boven schoon, bedden schoon ALLES SCHOON hahah! de hond was gister ziek en had beneden veel overgegeven en gekwijlt...mijn schuld want ik dacht hem te verwennen met een lekker bot...helaas is hij te gulzig en kan hij daar niet normaal mee omgaan wie van jullie hebben hier ook honden?? wij 2, 1 kleiner hondje, vind hem lijken op een baviaan maar ach als swiffer zou hij ook door kunnen. sommigen zeggen zelfs dat het een piranha is vanwege zn enoooorme onderbeet hahaah! Die andere is een middelgrote lobbes met hangwangen en een scheef gebit haha, hij is wel lomp en erg eigenwijs maarja dat is dat ras nou eenmaal! ik vind het straks best spannend met de honden, naja die grotere dan want die is best lomp en heeft al een aardige geschiedenis.
JOehoe heb nog niks bijgelezen ga ik zo doen eerst even het nieuws melden dat Wehrona mij net gesmst heeft dat vanacht haar vliezen waren gebroken en ze om 12:33 is BEVALLEN van haar zoontje DAVEY hij ligt in de couveuse maar alles gaat goed!
Egobericht... :x :x :x Wordt net gebeld door Roodkapje (gastouderbureau). Bij het aanmelden voor Deena is de begindatum fout doorgegeven aan de belastingdienst. Dus ik zou ruim 350 euro terug moeten betalen. Roodkapje heeft dit hersteld, maar de belastingdienst ging moeilijk doen (speelt al een half jaar). Ze willen bankafschriften hebben. Nu zat ik destijds (februari 2009) bij de DSB bank, dus dat wordt een beetje moeilijk. Via mijn ouders (moeder is gastouder) heb ik wel de afschriften. Maar die vinden ze niet goed. Ik moet dus dokken. Grrrrrr k*t belasting! Daarnaast is het niet mijn schuld, maar die van het gastouderbureau. Zij hebben de datum verkeerd doorgegeven. Nu weer in hoger beroep. Slaat echt nergens op!