Mumtobe, succes met wat je vandaag in de planning hebt. Pookie, prachtige foto's meid van jullie kleine wonder. Kan me voorstellen dat je in tranen was toen je dat las. Meikie, komt vast wel goed, veel plezier vandaag! Rica, slapen gaat hier op een neer. Vannacht eigenlijk wel weer goed geslapen en dat doet echt wonderen. Natalie, Vervelend! Prutsje, hahaah jij bent goed bezig! Ennuuhhh die stoofpeertjes die lust ik oko wel. Ik ga me klaar maken, fijne dag allemaal!
stoofpeertjes!!! OH Heerlijk kan ik ook wel eens gaan maken!!!!! Lang al niet meer gehad!!! straks maar ff na de winkel!! gewicht ik ben nu intotaal 4 kilo aangekomen dus ben benieuwd hoe zwaar ik ben als ik bevallen ben Pookie ik zal je ook toevoegen ben ook heel benieuwd na jullie kleine mannetje!! fijn dat het goed gaat hoor!! een geruststelling!! rica hier slapen ook slecht avonds kan ik niet in slaap komen en rond half zes klaar wakker!!! en dan tegen half zeven weer in slaap vallen terwijl de kids meestal 7 uur wakker zijn!!pffff Wat een mooie buikjes hebben jullie allemaal snap ook waarom jullie ze durven te laten zien, ik heb echt last van groeistrepen en vind me buik echt verschrikkelijk!!! zal hem daarom ook niet spotten!! Misschien een keer met kleren (kun je het ook wel zien) Voedingsbh ik heb er nog twee van de vorige zwangerschap en deze heb ik nu ook wel eens aan ik zie wel of ze straks passen maar als ik jou was zou ik ze wel alvast kopen want de eerste week heb je natuurlijk last van stuwing en als je dan al zo`n bh hebt kun je die aan laten.
Ah stoofpeertjes mijn favoriet!!!!! Hmm lekker met puree en slavinken...haha je brengt me op ideeën, morgen maar ns maken. @kilo's: ik ben 8 kilo aangekomen, valt reuze mee Ligt denk ik toch echt aan de slechte zomer die we gehad hebben, ik hou geen vocht vast. @voedingsbeha: mijn titten zijn ook niet gegroeid ofzo. Iets voller en harder maar geen cupmaat groter. Ik heb er nog eentje liggen van 2 jaar terug...die ga ik dan gebruiken als de bv lukt. @sociale bezigheden: ook geen behoefte aan. Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk Wil lekker thuis zijn met ons meisje en heerlijk tutten Net even buiten geweest. Nu zit de kleine opdondert lekker te spelen...straks even een boterhammetje eten en dan aan de klus
Hai there, Hier waardeloos geslapen, vriendlief maar weer naar boven gestuurd zijn wekker gaat nl om 6.15 en anders slaapt ie helemaal niet! Sneu! Kheb vndg echt nergens zin in! Vnvd gaan we nog naar Bert Visscher, ook niet echt veel zin in...maar moet maar ff zin maken. Mijn borsten zijn ook nog niet gegroeid! Heb 1 voedingsbh van de Hema, mocht het goed bevallen kan er zo 1 bij worden gehaald! @Pookie mooi hoor! Ben lichtelijk jaloers, kben ook zo benieuwd!
Kan me eerlijk gezegd goed voorstellen dat er meiden hier lichtelijk jaloers zijn. Maar ik hoop voor jullie dat jullee beebs nog even blijven zitten en dus niet in een couveuse ofzo hoeven Weet niet meer wie het vroeg maar we hebben nog geen idee wanneer hij naar huis mag. Ergens stiekem hoop ik dat hij na het weekend mee naar huis mag, omdat ie t al zo ontzettend goed doet... Maar eerst maar even afwachten wanneer ie uit de couv mag, hopelijk vanavond! Vervelend dat veel van jullie zo slecht slapen zeg... Ik had het de laatste weken zelf ook heel erg. Ook heel onrustig in m'n hoofd enzo... Knuf voor iedereen die t nodig heeft
@voedingsbh: Ik ben wel een cup gegroeid aan het begin van mijn zwangerschap, maar vooral mijn omvang is gegroeid Ik heb al een voedingsbh, een tijdje geleden via internet besteld en die zit nu wel goed maar ik heb geen idee hoe hij straks gaat zitten. Ik wacht dus denk ik maar even af, heb geen zin om bh's te kopen die straks te klein of te groot blijken te zijn! @slapen: gaat bij mij ook op en neer maar ik heb elke nacht wel dat ik wakker wordt en niet meer kan slapen. Dan ga ik een stukje lezen en meestal lukt het na een half uurtje dan wel weer. Het vervelende is dat ik wakker wordt als mijn vriend uit bed gaat (7 uur) en dat ik dan meestal niet meer in slaap kom. @sociale dingen doen: heb ik ook veel minder behoefte aan maar ik heb gemerkt dat als ik thuis zit en weinig doe dat ik dan al helemaal niet meer slaap! En sowieso meestal vind ik het dan uiteindelijk heel gezellig dus ik moet me er gewoon toe zetten en dan komt het wel goed
Ben niet vooruit te branden vandaag. Ga zo masr verplicht een stukje fietsen, misschien krijg ik dan meer energie... Vanochtend om 1130 uur zat ik nog in pyama, kwamen er twee jehovadames aan de deur. Hadden me al zien zitten, dus moest open doen. Charming... Pookie, tuurlijk heb je gelijk. Couveuse is zeker niet alles. Duimen dat Stijn het weekend mee naar huis mag. Sandra, wat balen dat je steeds zo slecht slaapt. Ook voor je man, kan me voorstellen dat je hem wakker houdt als je ligt te woelen. Ga ook maar een voedingsbh 1 maat groter aanschaffen. Bij de hema zijn ze niet enorm kostbaar dus als het niet de goede maat blijkt te zijn is het jammer. Nu echt naar buiten!
@ Pookie: Fijn zeg dat je Stijn wel altijd kunt zien in de couveuse! hopelijk mag hij er snel uit en is er misschien al wel nieuws over wanneer hij naar huis mag! @ Meikie: Druk dagje zo! @ Rica: klinkt als voorweeën als ik het zo lees! hier gaat slapen ook niet meer zoals het hoort... @ Natalie: Ow gelukkig hebben ze er genoegen mee genomen, vreselijk dat soort drankjes! @ Prutsje: whaha jij hebt echt last van doorgeslagen nesteldrang @ EB: Ik heb 1 maat groter van voedingsbh, hopelijk redt ik het daarmee! lief dat je ernaar vraagt.. hoofdpijn is nog steeds lichtelijk aanwezig, niet echt pijnlijk maar zo'n vage druk in je hoofd jammer zeg van die beschuldigingen @ Rianne: thanx! @ Mama05: ben wel benieuwd ook naar jouw buikkie hoor! @ Waterlelie: lekker he dat getut met je kleine meid.. @ Sandra: Leuk bert Visscher (al zo ik er hyper van worden) maar hopelijk heb je toch een leuke avond. Grrrr... we hebben nu een andere box als bij D.imara en nu heb ik net de mobile naar beneden gehaald.. PAST IE NIET lekker handig..
Hey stelletje kletskousen hahaha Ik ben ook weer geland hoor. Ben erg goed geslaagd voor voedingsbh's, schrok alleen een beetje van de maat (90F ). Zijn dan ook weer dure aangezien ze wel veel steun moeten geven en dat red ik niet met die goedkopere helaas. Maar deze zitten erg lekker... Verder de voortuin besproeid met schoonmaakazijn, dus morgen al het onkruid dood en groene aanslag weer weg ( en daar hoef ik niks voor te doen) Verder voldoende wasmiddel ingeslagen om volgende week de babywas te gaan doen en een droogmolen die qua maat mooi op zolder kan staan. Kan ik die mooi helemaal volhangen @ EB, ik ben altijd al iemand geweest die niet stil kan zitten en ook nu met bekkeninstabiliteit lukt het me echt niet. Daarom heb ik schoonmama mee genomen. Zij tilt alles en ik hoef alleen rustig aan te hobbelen @ Pookie, ik zal het hele weekend voor je duimen dat Stijn na het weekend mee mag. Dan kan het echte genieten beginnen @ Prutsje, jij kan ook niet echt stil zitten he.... @ Mama05, mijn buik zit ook onder de strepen hoor.... Maar ja dat is niet anders, ik zou het niet willen inruilen voor het niet zwanger zijn...
@ poookie fijn dat alles goed gaat hoop dat ie snel uit de couveuse mag! Ben wel benieuwd naar foto's aangezien ik niet op hyves zit Vanmorgen kleine man getrakteerd op de peuterspeelzaal voor zijn verjaardag zondag. Het enigste waar ik nu zenuwachtig voor ben is dat de beeb dit weekend komt ofzo.Dus zal blij zijn als het maandag is en alles achter de rug is, 2 verjaardagen op 1 dag is echt niet leuk! Verder waardeloos geslapen, ga zo nog een dutje doen. Die rothanden ook bah en manlief stompte mij met een elleboog in mijn gezicht FIJN. Verder al een paar dagen niet lekker, moe en misselijk maar zal er ook wel bijhoren zeker! Die misselijkheid ga ik straks echt niet missen hoor!!!
@ Meikie: Goed bezig zeg!! @ Wapje: Dit weekend nog even de beentjes bij elkaar dus! hmm jij dus ook last van je handen én ellebogen van een vent in bed.. hier vannacht PRECIES hetzelfde.. tot 3 keer toe *zucht* @ Stoofperen: getver, die lust ik dus echt niet! Zometeen even naar de "stad" even een nieuw fototoestel halen en ons meisje mag even wat uit gaan zoeken in de speelgoedwinkel van haar verjaardagsbonnen... vriendlief ook maar even meesleuren, misschien dan ook meteen maar wat pampers inslaan.
Bijna 4 uur op bed gelegen bij iedere stap die ik doe hardebuiken sinds vanochtend. Ziekenhuis gebeld als het vanavond nog niet beter gaat mag ik langs komen. Ben benieuwd of ik al ontsluiting heb lopen doet ook pijn. We wachten af
natalie weeen???? nou ben benieuwd doe maar kalm aan!! Stoofperen ben nog niet na de winkel geweest onze tweede lag nog zo lekker te slapen heb haar om 15.30 maar wakker gemaakt en de oudste is lekker aan spelen met buurmeisje!
Spannend Nathalie! Hou je ons op de hoogte? Heel stuk gefietst door de bossen en over de hei. Was heerlijk weer, maar helaas op de terugweg wind tegen. Had op de heenweg niet door dat er zoveel wind stond, dus was heel pittig terugfietsen. Ben nu behoorlijk gammel, veel last van mijn onderbuik, heel laag, bijna tegen mijn schaambeen aan. Nou ja, ging toch niets meer doen vandaag...
@ Natalie; Ow wat spannend zeg! @ EB: oei je nog even flink in moeten spannen dus.. naja wie weet zet het iets in gang Mannetje mag komen toch?
@ Natalie, je hebt mijn nummer he mocht er wat in gang gezet zijn.... Dan kan ik het gelijk hier spammen @ Pookie, heb net even op je hyves geneusd. Wat een mooi mannetje heb je zeg, daar mag je absoluut wel zeer trots op zijn @ EB, dat is wel even pittig geweest dan. Maar goed nu lekker rustig aan doen en geen gekke dingen meer over hoop halen (moet ik nodig zeggen, maar goed....) @ Stoofperen, als we zo door gaan hebben we een voledige hollandse high tea voor de meeting chocolademelk met slagroom, appeltaart, stoofperen, en volgens mij hebben we nog meer gehad.... Ben het alleen even kwijt... Zullen de hormonen wel zijn, hahaha Kennen jullie dat super gelukkige gevoel dat je soms overvalt? Heb ik nu even last van, mag de rest van de avond wel blijven hangen eigenlijk
Eb, erg spannend allemaal!!! Misschien is er toch iets aan de gang....ze zeggen ook dat traplopen helpt om de weeën op te wekken Morgen ook aan de stoofperen!!!!! Ben kapot! Deur hangt, is prachtig en onze tv hangt ook het geeft beide zoveel meer ruimte. Ikke=blij Mijn nestdrang is zeer bevredigd haha Nu met de pootjes omhoog en voor de tv. Vanavond Holland got talent!!! Doei doei
Even een ego berichtje van mij. Maar zit thuis en weet het een niet meer. Heb zulke onrustige benen. Ben aan de ene kant zo moe en wik rustig op de bank, maar het lukt me gewoon niet en loop de hele tijd rondjes in de kamer. Wordt gek van mezelf en weer eigenlijk niet meer wat te doen. Lopen... Zitten... Lopen... Zitten!!! Heeft iemand hier ook last van? Voel me gewoon zo stom.
@ Meikie: heerlijk dat gevoel! geniet ervan.. @ Waterlelie: Lekker zeg dat de deur en tv hangen.. nu genieten van een avondje rust! @ Princess: ik herken het niet maar het lijkt me echt ontzettend vervelend.. helpt het misschien om met je voeten in een koud of warm badje te gaan zitten.. ik heb geen idee hoor, roep maar wat. Pffff hier wéér migraine (what else is new) dus ga de laptop ook maar wegzetten en heel hard hopen dat de zetpil zijn werk gaat doen. fijne avond allemaal!