Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @princess ja heel herkenbaar ik heb het ook steeds erger! Wat bij mij helpt is benen omhoog leggen op de bank kussens eronder. Je bed eventueel omhoog aan de kant van de benen. Warm douchen en daarna de koude kraan erop wil soms ook nog wel helpen, maar bij mij helpt het allerbeste toch een beenmassage alleen is manlief niet altiijd thuis s'avonds... Sterkte ermee het is zon naar gevoel!

@mumtobe ook weer hoofdpijn balen joh. Wordt nog niet veel beter bij jou of wel. Sterkte!

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hahaha, ik verwacht echt niets dit weekend. Sowieso de komende twee weken niet als ik eerlijk ben. Al mag hij zeker komen!

Waterlelie, fijn dat alles nu klaar is!

Princess, gelukkig geen last van. Misschien helpt een warm bad?

Meikie, zeker sinds mijn verlof voel ik me steeds zo enorm gelukkig. Heeeerlijk! Ben ook heel knuffelig, vinden manlief en de poesjes niet erg...

Mum, succes met je migraine. Is vreselijk gevoel, gelukkig niet meer gehad sinds ik zwanger ben.

3. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Net terug uit ziekenhuis ,blijkt dat ik dat ik twee weken met blaasontsteking heb gelopen. daardoor waarschijnelijk de pijn.
    Nu medicijnen.

4. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Nathalie, wat vervelend. Hoop dat de pijn snel over is.

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hahaha!!! Iedereen aan de stoofperen!!! ;)
    Hier hebben ze heerlijk gesmaakt en t vlees was ook zooo jummie!!!

Princess, ik heb het vooral 's nachts, onrustige benen. Hier helpt eigenlijk niks.... :(

Morgen maar weer verder nestelen :) nu tv kijken en zo slapen in een heerlijk kraakschoon bed!!! (vriendje ligt al op de bank te slapen :-D)

Tot morgen!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    stoofperen, nee dat heb ik nooit lekker gevonden :)

ik heb verder eigelijk niks te melden... misschien morgen weer :)

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ princess, hier af en toe ook irritant drukke benen. Kan er dan ook niet van in slaap komen.

@ Elisabeth, kwam stiekem nog even gluren of je je niet naar een bevalling had gefietst hehe.

Even een vraagje over de reiswieg...wij hebben geen extra wieg gekocht, maar het lijkt me misschien toch fijn als ze in het begin 's nachts bij ons kan liggen. Nu hoorde ik dat veel baby's in de reiswieg slapen de eerste tijd. Ligt dit niet een beetje hard?! Als je dit zou willen moet je dan een matrasje kopen of kan ik er gewoon een aerosleep in leggen en klaar?

8. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Goedemorgen dames
    Stoofperen lekker eet ze ook graag gisteren niet meegenomen door die hardebuiken.
    Mijn hb is al de hele zwangerschap laag maar nu 5,9.
    Nog geen ontsluiting.
    Nu afwachten wat die kuur gaat doen,wil niet max 5 weken met zulke hardebuiken lopen.

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    kennen jullie het volgende?
    Ik lag gisteren in bed en ineens werd ik heel misselijk en kreeg ik harde buiken met pijn scheuten....
    Dit had ik nog niet gehad en heeft alles bij elkaar zo'n half uur a 3 kwartier geduurt....
    Verder wel lekker geslapen, wel buikpijn bij wakker worden, maar kon er wel mee slapen. Nu eerst even de woef uitlaten en naar de vuilstort en boodschappen doen samen met het vriendje en daarna de babykamer afmaken!!! :D
    Spreek jullie later!!!

10. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Goeiemorgen allemaal weer een verrote nacht achter de rug bah!
    Veel wakker gelegen vd pijn die polsbeschermers helpen niks!

@ Meikie JAAAAAH dat ken ik wel heb ik zo ongeveer elke dag!!!

Vandaag de taart ophalen voor de verjaardag morgen Als het goed is maakt die mevrouw een brandweerman sam taart al heeft ze bijna geen ervaring met 3d taarten. Zal een fotootje posten als ik heb opgehaald heb! Verder hooooooooooooooop ik zo dat beeb blijft zitten en morgen ook! Loop best wel met zenuwen daarvoor zou t echt niet leuk vinden!!! Vanmorgen flink wat slijm verloren maar of dat dat nou van die slijmprop was??
    Vandaag wat boodschapjes en mijn gemak houden :) vanavond even stofzuigen en de boel versieren :) :)

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Hier gisteravond een erg gezellige avond gehad. Bert Visscher was echt top!
    Vanavond een bbq van goede vrienden, zijn een jaar getrouwd. En dan morgen familie-bbq het kan niet op!

@Nathali, ook ik heb met regelmaat harde buiken. Toen ik do.dag bij de vlos was en ik ff ging liggen op de bank zei ze heb je dat vaak van die harde buiken? Toen zei ik ja regelmatig, maar ze zijn niet pijnlijk. Ze vertelde toen dat dit ook allemaal voorbereidend werk is en niks zegt over de termijn wanneer de beeb geboren wordt, jammer!
    Oke lees net dat het bij jou een blaasontsteking is, das minder. Hopen dat de AB snel aanslaat!
    HB 5.9 is wel erg krapjes hoor, zit je al aan de ferro? (ijzer tabletten)

@Meikie, de cupcakes niet te vergeten!

@EB dat knuffelige herken ik, wil ook het liefst de hele dag aan de zijde van mn vriend zijn! Heerlijk!

@Wapje, ja irritant he die handen, ik moet nu ook nog s’nachts 5x plassen…dan doe ik ff rek en strek oefeningen met mn handen en ik merk dat dit wel iets helpt.
    Maar idd erg irritant. Kan s’ochtends amper mn brood smeren. Net een glas laten vallen, of het daardoor komt weet ik niet, maar heb echt geen gevoel in 3 vingers van mn linkerhand. Naar mate de dag vordert wordt dit weer beter.
    Ik zal voor je duimen dat de beeb zich dit weekend nog ff rustig houdt!

Ik ben trouwens vndg 37 weken, yes yes!!!!

12. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    goedenmorgen dames,

hier weer even een berichtje van mij:)
    @benen....pfff ik heb er ook last van maar vooral in de nacht..dan weet ik soms niet meer hoe ik moet liggen...

@mum...jeetje meid wat balen van die migraine elke keer pfff...hopelijk ga je je toch snel beter voelen!

@wapje....ik kan me voorstellen dat je hoop dat die kleine nog ff minstens 2 dagen blijft zitten...wel spannend hoor, ik zou er ook de zenuwen van krijgen haha

@stoofperen...mmmmm lekker...ik heb ze alleen nog nooit zelf gemaakt..*schaam* iemand miss. een receptj??

@nathalie....pfff 2 weken met blaastontsteking..hopelijk slaat de ab snel aan meis en voel je je dan beter!

@bevallen...oke wie is de volgende???? volgens mij is boerderijmamma gister niet hier geweest?? of wel? ben benieuwd of er dit weekend nog beeps hier geboren gaan worden....

@hier...vannacht redelijk geslapen....maarr mijn darmen poehhh ik heb af en toe echt krampen dat ik denk zijn dit weeen of me darmen..tot nu toe kan ik nog redelijk naar het toilet...maar ik vind het nog moeilijk te onderscheiden wat nu wat is...hebben meer daar last van? verder maandag naar de vk voor die extra echo, erg spannend hoor...ook wel erg leuk dat ik weer ff mag gluren:D

13. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @daanquinty het viel mij idd ook op dat boerderijmama nog niet is geweest.. Ben heel benieuwd of daar al wat gebeurd!

Verder zeggen voorweeën en harde buiken inderdaad weinig, ik had ook geen voorweeën en harde buiken in de dagen voordat ik ben bevallen terwijl ik een paar weken eerder wel enorme harde buiken had...

Stijn doet t met de dag beter! Hij drinkt inmiddels 30 cc flesjes in een x leeg! Hij is wel iets afgevallen, maar hij zit maar 10 gram onder geboorte gewicht. Valt heeeeel erg mee dus! Trotsssss :)

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wapje, doe je wel een beetje rustig aan meid. Alvast veel plezier morgen en laat ons ook even de taart zien :D

poookie, wat goed zeg van die kleine!!! Is heel normaal dat ze in het begin iets afvallen.

sandra2, jeetje wat een bbq feest heb jij. Jammer dat het weer niet mee wil werken..

Boerderijmama, waar ben je??????????????????

Vandaag komt vriendin langs samen met haar dochter. We hebben haar tijdens de vakantie ontmoet, erg leuk! Nu nog even rommelen in huis en daarna eff gauw boodschappen doen met zn allen.

Jullie ook een fijne dag!!!

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen allemaal, kijk iedere ochtend vol spanning of er weer een baby'tje geboren is. Oktober komt tocht echt wel dichterbij...

Plassen, pijnlijke armen, harde buiken, misselijk, slecht slapen. Het is toch vervelend allemaal. Maar HOERA!! we zijn zwanger. En het gaat allemaal over. Sorry, doet niets af aan de klachten, ben gewoon in een jubelstemming vandaag.
    Afgelopen nacht een uur op de wc gezeten met diarree, terwijl we niets raars gegeten hadden. Toen dacht ik, nu begint het. Je hoort wel dat je lijf zich gaat legen tijdens de bevalling. Maar terug mijn bed ingekropen en weer verder geslapen.

Fijne dag allemaal en maak je niet te druk!

Is er trouwens nog iemand aan het werk? Die nog geen verlof heeft of uitgevallen is door klachten bedoel ik.

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, wij hebben een mozesmandje gekocht voor de eerste weken. Kijk maar eens in mijn album. Online, bij Jajoja.nl - The Official Website, voor €130,- inclusief standaard. Maar ik denk dat de reiswieg ook heel goed kan, daar zal ze wel vaker in slapen de komende tijd neem ik aan. In ons mandje ligt geen dikker matrasje danin onze reiswieg. Moet volgens mij 4cm dik zijn minimaal.

17. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen dames,
    Gister een leuke dag gehad. Hadden gistermiddag een pf van een collega van manlief, deze zit 50 jaar bij de zaak. Zijn eerst 15 km wezen fietsen. Ging goed op de elekt. fiets. Wel een beetje last van m'n kont gehad :). Daarna chinees buffet gehad.

Dacht ik eerst toen ik op bed lag, yes geen zuurbranden maar ik was wat te enthousiast. Halverwege de nacht 2x wakker geweest met zuurbranden (dus maar een Rennie). Tevens niet heel erg lekker geslapen. Ook last van vocht vast houden in handen (waardoor 's nachts een doof gevoel in de handen) en vocht in m'n gezicht. Dus vandaag maar rustig aan. Al met al gister wel een leuke en geslaagde dag gehad.

@voedingsbh, draag al een tijdje één. Heb die van mij bij de hunkemoller vandaan. Zit echt heerlijk en die dames weten wel wat goed zit en welke maat je nodig hebt.

@stoofperen, liggen hier vanaf begin van de week al klaar in de kast. Maar de perensuiker is helaas niet leverbaar :x dus kan ze nog niet klaar maken. Maak meestal een hele pan klaar, voor sv en schoonzus

Voor de rest vandaag maar een rustige dag.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Morgen! (laat het goede even weg)

@ Linda: Nee helaas wordt het idd niet beter met mijn hoofdpijn!
    er is niets wat ik mag nemen ertegen, en als ik het al mag hebben dan werkt het niet :(

@ EB: Dat zei de ha hier ook tegen mij idd, dat ze vaker zien dat vrouwen er door de hormonen van de zwangerschap
    ineens geen last meer van hebben.. mijn zwangerschap is echter begonnen met 3 migraineaanvallen in een week en afgelopen
    week heb ik er al 4 gehad :( gelukkig tussendoor geen meer, maar ben bang dat ik er nog niet ben.
    hihi jij knuffelt manlief en de poezen plat?

haha thanx voor je positieve swing vandaag!

@ Natalie: Oei dat is niet fijn! Hopelijk slaan de meds snel aan.

@ Prutsje: ow heerlijk dat gevoel van een schoon bedje.. daarvoor zou ik elke dag mijn bed wel willen verschonen..
    maar dat is een beetje veel van het goede.
    ach straks in de kraamweek weer ;)

@ Daantje: In de meeste reiswiegen ligt een lekker zacht matrasje..
    maar misschien is het idd iets om een extra matrasje erbij te leggen.

@ Meikie: Hmm nee dat ken ik niet wat jij beschrijft.. wel in de gaten houden hoor, en als je je zorgen maakt
    even bellen!

@ Wapje: Hopelijk blijft beeb nog even binnenboord hoor! ben benieuwd naar de taart!

@ Sandra: Yeah 37 weken! Bert Visscher toch een succes dus :D hmm 2 avonden bbq-en, lekker..

@ DQ: zijn het geen voorweeën? die schijn je bij een 2e kindje ook veel meer te hebben als bij een 1e.
    spannend maandag weer naar de vk!

@ Pookie: Ik word helemaal blij van jouw goeie berichten steeds :D

@ Waterlelie: Have fun met je vriendin!

@ Dolfijnjes: Zou bij je ha ook eens vragen om omeprazol tegen het maagzuur, dat werkt echt super!!

Zijn er nog meiden met tips tegen de hoofdpijn?
    ik heb nu al een hele week lang hoofdpijn.. migraine afgewisseld met "gewone" hoofdpijn..
    slik al de hele week regelmatig paracetamol en gebruik 1000mg paracetamol-zetpillen.
    helaas werken ze gewoon totaal NIET!
    ben zo klaar met die hoofdpijn!

19. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hier ben ik hoor :D Nog steeds lekker bol :D!!

@Poookie: flinke zoon hebben jullie! Hij doet het wel erg goed om te vroeg geboren te zijn hoor!

@meikie: het kleintje komt ook eerst een hele tijd bij ons op de kamer hoor, wel zo makkelijk voor de voeding én om tutjes aan te geven snachts. Als de dochter eens ziek was, wou ik ook altijd graag dat ze dicht bij mij lag, omdat ze dikwijls zo hard moest hoesten :(... Eerst in de kinderwagen (wij slapen op gelijkvloers) en daarna in kinderbedje.

@mumtobe: HAHA, nu staat de naam definitief vast bij jullie dan :D! Is dat een zw.sch.jeans op de foto van 34+w? Lijkt een gewone jeans :$! Ik heb zelf ook last van migraine, alleen hormonaal gelukkig! Dus sinds mijn vorige zwangerschap ben ik ervan verlost, ik heb het alleen als ik de pil neem en tijdens de week dat ik moet stoppen... (en heb sinds 2 jaar geleden geen pil meer gepakt, dus heb er ook geen last meer van gehad - hout vasthouden!! :p)
    Helaas geen tips... bij mij helpt alleen Perdolan en op de zetel gaan liggen in het donker, ogen dicht. maar perdolan mag je nu niet...

@rrianne: nee, dat socializen hoeft voor mij ook niet meer, pfff ;) Ik wil gewoon gezellig thuis gaan nestelen (na de bevalling dan maar :p). Ben wat aan het twijfelen over de kraamzorg. Normaal ging ze 4 halve dagen per week komen in het begin, omdat ik met de ks nog niet 100% oké zal zijn, maar ik wil gewoon met mijn ventje en twee kindjes gezellig alleen samen zijn ;). Voorlopig ga ik ze 2 halve dagen aanvragen denk ik...

@prutske: ik heb ook een easybase - ZOOOOOOOOO makkelijk hé!

@ebas: ik heb tijdens mijn zw.sch al enkele maten groter moeten aantrekken van BH (C>F :$) dus ik heb nu F als bv-bh's (in sommige merken E), maar ik weet niet hoe het zit als je niet bent 'gegroeid' tijdens de zwangerschap ;)
    Vreemd dat er nog zijn die niet gegroeid zijn bovenaan... Alleen een dikke buik bij jullie :)!
    Meikie: wij begrijpen mekaar ;) ik ben ook ongelofelijk geschrokken van die F... Spijtig ook dat je die maat niet overal vindt... Ik heb er van Marlies dekkers, zitten héérlijk, maar zijn erg duur :$. Ook van 3suisses en van Anita.

@natalie: bah, blaasontsteking! Wat heb je gekregen van medicatie?
    Is het al beter?

@princess: nou, erg vervelend, die rusteloze benen! ik zou misschien ook denken, een lekker warm bad?

@wapje: idd, samen verjaren is niet zo leuk... Ik hoopte ook dat het gisteren niet zou komen, dan verjaren al een neefje en mijn schoonbroer (vader en zoon), dus dan is het niet meer UNIEK hé. Zelf ben ik dinsdag jarig ... :p

@sandra: 37w> laat maar komen die beeb ;) !

@dolfijnjes: PERENSUIKER? wat is dat?!? :( typisch NL?

20. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    #4540 natalie78, 17 sep 2011
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
    @poookie gelukkig doet Stijn het goed.

@ hardebuiken weet dat het er bij hoort, maar dat ik ze heb iedere keer als ik nog maar opsta, bijna de heledag dat vindt ik niet prettig ze doen ook pijn.

Ja ik heb medicijnen voor mijn hb maar al langere tijd.
    Mijn lichaam neemt medicijnen niet zo goed op.

De medicijnen die ik heb furabid 100 mg.
    Medicijnen gisteren avond gehad dus nog even afwachten of ze helpen.

Deel Deze Pagina