Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou nu heeft lelieman onze voortuin helemaal aanslag-vrij gemaakt :D En de box in elkaar gezet!!!! :$:$:$
    Toch een beetje nesteldrang haha

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @meikie, We krijgen een vaste trap naar zolder. En maken deze zelf. Nou zit er hier een bedrijf in het noorden die trappen uit tekent en op papier print van een meter breed. Deze tekening kregen we gister binnen ong. 8 meter lang en een meter breed. Hier staan de zijkanten op, de traptreden en de middenpaal. Maar alles moest uitgeknipt worden anders krijg je het niet mooi op het hout.

Dus dat is nu klaar en één zijkant (de langste) van de trap al uitgezaagd en gefreest. Dus nu verder.

@mumtobe, mooi dat het vandaag al beter gaat. Hopen dat dit blijft voortzetten.

@EB mooie buik hoor

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Aha, dus net als een naaipatroon....
    Nu snap ik hem :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Fijn dat je rugpijn gezakt is.. massage is altijd goed :D
    lekker opgeschoten met de was?
    Thanx voor het duimen!

@ EB: Wow!! mooi buikkie!

@ Prutsje: haha nog naar Najib.. hopelijk hoef je de zaal niet al puffend te verlaten..

@ Waterlelie: Wat goed zeg :D is het toch een beetje besmettelijk die mannelijke nesteldrang hihi

@ Dolfijnjes: ja idd, dat hoop ik ook maar heel hard, meer kan ik helaas niet doen.

Mijn mannetje ook wel lichtelijk last van nesteldrang denk ik..
    die heeft vanmiddag puin geruimd in de schuur :D
    ik ben lekker boven bezig geweest met schone was wegwerken en mijn kast reorganiseren.
    morgen nog even 1 mand sorteren en dan is het klaar.

morgen ook weer naar de gyn. ga het nog wel even aankaarten over mijn hoofdpijn, ben benieuwd wat ze zegt.
    ben ook erg benieuwd of beeb al verder in is gedaald en misschien al wel vast ligt.

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Heeft er iemand nog iets van Wherona gehoord? Misschien via hyves? Ben zo benieuwd hoe he gaat.

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,

@Elisabeth....wauuwww wat een mooie buik:D:D

@wherona...heb haar ook niet op hyves, en ben ook erg benieuwd hoe het gaat met haar en de beep.

@mumtobe....ben ook benieuwd of de gyn iets over je hoofdpijn te zeggen hebt....hopelijk gaat dit niet je laatste weekjes zo zijn meid:(

@nesteldrang mannen.....hier heeft mannetje er geen last van hij doet de laatste maanden al enorm veel voor me...zonder hem had ik het echt niet allemaal getrokken hoor...ben zo blij met hem:D

@hier....morgen naar de vk voor de extra liggingsecho...ben zo benieuwd poehhh....gelukkig mag ik al om 12:50 dus ik hoef geen hele dag te wachten:)

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    wherona daar moest ik vanmorgen ook aan denken hoe zal het met haar en de kleine gaan!!

Nesteldrang man helaas hier niet!!!!;) maar heb gelukkig alles wel aan kant en schoon hij doet het hele weekend alles al met de kinderen dus ook erg fijn voor mij!!!

Mumtobe verschrikkelijk zeg elke dag hoofdpijn!!! Ben benieuwd wat de gyn zegt!!!

Dolfijntje wat een werk zeg!! ik ben zelf van het makkelijk bedoel gewoon een bedrijf aan laten doen;) maar ja dat zal wel veel schelen!!!

daanquinty ben ook benieuwd hoe jullie liggingecho is.... weet alleen even niet meer hoe die de vorige keer was........;)

prutsje ben nu ook 38 weken en twee dagen hihih maar het mag van mij liever gisteren als vandaag maar ben wel bang dat het nog ff duurt:x

Boederijmama hahah je wordt gewoon gelijk gemist hier.... is wel een goed teken toch!! we leven allemaal met je mee!!! ben zeer benieuwd wanneer jullie kleine gehaald wordt spannend hoor!!!

Pookie geweldig nieuws had ook al ff gereageert op hyves maar super man dat hij het zo goed doet!!

Dilfijntje heb nog geen pb van je ontvangen??

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    lekker hoor zo'n lazy sunday. Een beetje op de bankhangen.
    Net kungfu panda gekeken en tussendoor doet de wasmachine alle wasjes. Ben nu over de helft heen van alles en begin een beetje een idee te krijgen van wat ik mogelijk nog moet aanschaffen :D
    Ben ook heel erg blij met mijn nieuwe droogmolen. Is er namelijk 1 op pootjes en die past perfect op zolder waardoor ik heel veel was kwijt kan (meer dan op een droogrek), en dat voor €25,- ;)

@ Mumtobe, heeft het duimen van mij een beetje geholpen? :)

@ Buddy van Wherona, misschien even een smsje sturen om te vragen hoe het gaat? ;)

@ Nesteldrangman, mag hier eigenlijk ook niet klagen hoor. Hij doet heel veel voor me, werk gewoon fulltime en dan na het werk ook nog hier aan de gang....:)

@ Daanquinty, veel plezier morgen bij de vk, laat je even weten hoe het was?

Nu maar weer even tv kijken dan strakjes weer naar de wasmachine als die klaar is ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Nee heb haar ook niet op hyves, ben ook erg benieuwd!
    hopelijk zijn ze gewoon lekker aan het genieten!

@ Dq: Nee dat hoop ik idd ook niet!
    hopelijk is jullie ventje met zijn koppie de goede kant op gedraaid hoor!
    duimduimduimduimduimduim

@ Mama05: oei al 38 weken en 2 dagen?? had ff niet in de gaten dat ik mijn telefoon dus blijkbaar
    wel even goed in de gaten moet gaan houden hahaha

@ Meikie: Super zeg dat je zo opgeschoten bent met de was..
    moet je nog veel aanschaffen naar je idee?
    het duimen heeft wel iets geholpen denk ik, heb vandaag niet echt hoofdpijn alleen maar zo'n vage waas in mijn hoofd ;)

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Moet soieso nog wat hydrofielluiers hebben. Kleding heb ik qua maat nog niet echt zicht op. Denk dat dat morgen wel gaat lukken, heb voornamelijk maatjes 62 en 68. Dus even checken nog hoe ik in maat 50 en 56 zit. Spuugdoekjes moet ik nog hebben, en verder als alles is ingeruimd nog even met de boodschappenlijst de kamer rond ;) Dus ik denk dat het al met al wel meevalt.

Ik lees net trouwens op hyves dat Stijn van Pookie lekker bij haar op de kamer ligt, dus weer een stapje in de goede richting heeft gedaan :)

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @mama05...de kleine heeft in ieder geval 6 weken in stuit gelegen, vorige week bij de controle was de vk niet zeker of hij gedraait was, vandaar de extra echo morgen!

12. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    daanquinty oh ja klopt ook sorry........ nou hopen dat het morgen goed ligt!!

mumtobe hahah nou kan ook nog 4 weken duren hoor dus ... misschien rijg ik wel eerder een sms van jou!!!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    mama05...haha geeft niet hoor je hoeft geen sorry te zeggen:D:D er wordt hier zoveel gekletst, ik hou het zelf ook amper bij:)

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Echo
    19 sep:
    Daanquinty (liggingsecho)
    22 sep: Natalie78
    29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho)

Bezoek aan VK of gyn
    19 sep: princess01, mumtobe21
    20 sep: Elisabethbas, Rianne
    21 sep: Meikie, mama05
    22 sep: Natalie78
    23 sept: Muts76, wendyw80
    26 sept: Dolfijnjes
    30 sept: waterlelie81
    4 okt: Daantje2011

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje),
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    3 oktober 2011: Rica (verrassing)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: STIJN zoontje van poookie, weegt 2060 gram, 45cm lang (36w+5)
    15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram , ... cm (34w+3)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

Meisjes: 10
    Jongens: 11
    Verrassingen: 4
    Geheimpjes: 3
    Onbekend: 2

zo ik heb maar weer ff de lijst naar voren gehaald die stond op pagina 446, hahahah een beetje ver weg dus:D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Ow dat klinkt alsof je er bijna klaar voor bent :D

@ mama05: theoretisch gezien zou dat kunnen.. haha heb er een hard hoofd in hoor..
    die van jouw mag al komen en die van mij moet nog 2 weken blijven zitten.

@ Lijst: Gaan we degene die bevallen zijn ook uit de het "uitgerekend" lijstje halen? aangezien er bij de geboortegegevens ook de termijn waarop t kindje geboren is vermeld wordt?

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mama05, Allereerst vreemd dat je m'n pb nog niet hebt ontvangen. Probeer het zo nog wel eens.
    Wat betreft de trap. Was eerst ook al rond wezen kijken bij bedrijven in de buurt. Maar moet dan ongeveer 1000 euro kosten. Nu zijn we kleine 5x goedkoper uit. Dus dat is de moeite wel waard. En ach heb toch verlof. Dus heb ik ook ff wat anders :).

@hier, verder ook een lazy sunday. Nu lekker op de bank met een bakkie thee voor de tv:)

@meikie, Mooi dat je de wasjes er bijna doorheen hebt. Wel fijn dat je zo goed als alles al hebt. Al blijft babyshoppen altijd leuk.

@daanquinty, Duim zeker morgen voor je mee. Altijd leuk om je kleintje weer ff te zien.

Hier ook een buikfoto's van mij. De bovenste met 32+5 wkn en de onderste is van vandaag

Fijne avond nog.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dolfijnjes: Wow mooie buik!
    jij bent nog even flink gegroeid de laatste weken zeg..

Ik ga afsluiten en mijn bedje zo opzoeken.
    morgen om 8.50 bij de gyn zijn dus ben weer benieuwd.

Slaap lekker allemaal!

18. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @daanquinty succes morgen met de echo!
    @mumtobe jij ook succes bij de gyn

@dolfijntjes mooie buik!

Ik zal van de week ook eens een buikfoto plaatsen.

Morgen mag ook ik weer naar de verloskundige, ik ben benieuwd. Ik mag deze week ook weer een ochtend in het ziekenhuis doorbrengen want de suikertest was net niet goed, dus moet nu de uitgebreide doen. Verder nog een druk weekje voor de boeg met ook nog een bruiloft zaterdag vanaf kwart voor 10 s'ochtends. Zat me al te bedenken dat ik tegen die tijd de vluchttas maar klaar moet hebben zodat deze mee kan, aangezien het ook niet om de hoek is waar we naar toe moeten. En ik dan toch al bijna 38 weken onderweg ben.

Ik ga zo lekker naar bed, het hele bed voor mezelf alleen! Mannetje heeft het naar zijn zin op het feestje, maar had toch wel heel graag ook daar gestaan naast hem! Maar gun het hem ook hoor ff lekker er tussenuit.

Ik ga nog ff boekje lezen en dan hopelijk lekker slapen.

Slaap lekker meiden!

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Na een heerlijke nacht meteen maar even kijken of er nog babynieuws is, maar helaas niet zie ik. Vannacht voor het eerst in tijden doorgeslapen! Vreemde was dat mijn vriend er nu opeens 's nachts uit ging om te plassen en dat heeft hij nooit haha.

@ dolfijnjes, mooie buik hoor!

@ meiden met controle, have fun. Zal voor veel van jullie 1 van de laatste keren zijn.

@ poookie, las op je hyves dat Stijn inmiddels bij jou op de kamer ligt. Heerlijk!

Niemand nog iets gehoord over wherona zo te zien. Ben ook erg benieuwd hoe het met haar gaat.

20. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier weer een redelijk nacht achter de rug. Wel veel gedroomd, maar dat is niks gek meer....;)
    Vandaag weer veel plannen (nesteldrang :(). Ik ga zo eerst even mickey uitlaten, daarna beneden stofzuigen en dweilen. Terwijl dat droogt ga ik boven strijken. Als dat klaar is kan ik boven stofzuigen en dweilen en dan kan ik even boodschappen doen tijdens het drogen. Ondertussen nieuwe wasjes draaien en ophangen.
    Dan vanmiddag even bijkomen van alles en als vriendjelief thuis is even lekker shoppen bij ikea en daar ook even eten (zal aan je denken boerderijmama) :p :D
    En dan niks meer denk ik....:)

@ Wherona, ik hoop dat alles goed is bij d'r. :)

@ Meiden met controles. Veel succes!!!

@ Linda, balen dat je de hele ochtend in het ziekenhuis moet zitten voor zo'n suiker test. Ik heb ook een dagcurve moeten doen, maar heb zelf zo'n apparaatje mee gekregen naar huis en moest 2 uur na iedere maaltijd zelf prikken en de uitslag opschrijven. Was veel relaxer om te doen. Moet er niet aan denken om drankjes te drinken enzo....:)

Deel Deze Pagina