Hallo allemaal! hier druk weekend gehad, alles n klein beetje bijgelezen. Fijn dat het met Poookie en beeb goed gaat! Heb Wherona nog gesmst maar nog niks terug gehoord, dus ook benieuwd hoe het met hun gaat! Zondag onze kleine man 3 geworden en beeb is blijven zitten!!! was er wel zenuwachtig voor van het weekend, dacht zul je altijd zien dat beeb er dan uit wil! Maar gelukkig zit ze nog lekker in mijn buik! t word wel echt zwaar nu hoor maar dat zullen jullie ook wel hebben Hier nog een foto van de brandweerman sam taart van mijn zoontje
@lindad ik ben ook wel benieuwd! Ik ben helemaal niet creatief aangelegd dus vind altijd wel mooi dat anderen dat wel kunnen! @mumtobe fijn dat alles goed was! Doe rustig aan en denk aan jezelf @wapje proficiat met de kleine man en wat een mooie taart! Balen van je wasmachine Hier weer goedgekeurd door de verloskundige, ze denken dat de komende suikertest wel weer goed zal zijn was de vorige keer ook. Anders moet ik naar de gyn maar ze zei zelf al dat ze eigenlijk dan niet heel veel meer kunnen doen want een dieet werkt op korte termijn ook niet echt meer dus we wachten het wel weer af hahaha
@ DQ: Yeaahhh!! Wat een fijn nieuws.. ik was ook zoooooooo blij toen ik zag dat beeb gedraaid was! is ie ook al wat ingedaald of dat niet? @ Rica: Aaah wat sneu voor je hondje.. wij hebben dat ook ooit eens gehad bij mijn eerste hondje en die moesten we in een sodabadje zetten met haar pootje en er een gewone pleister overheen plakken zodat ze er niet aan kon bijten. @ Wapje: Nog gefeliciteerd met je kleine man! mooie taart hoor.. fijn dat de kleine nog even lekker is blijven zitten! ow wat ontzettend balen van je wasmachine zeg @ Linda: fijn dat je weer goedgekeurd bent.. hopelijk geen verontrustende uitslag van de suikertest dan.
haha misschien kun jij jdan even komen helpen want oooooooooooh hij wil met geen mogelijkheid in een badje!! ik mag hem niet eens aanraken want dan weet hij precies hoelaat als het is...JA hij is echt heeeeel lief verder hoor hahaha
@ Rica: Nee dacht idd al dat het niet zo makkelijk ging je kan die beestjes niet wijsmaken dat het voor hun eigen bestwil is hé!
Wapje, wat een stoere taart!!! Echt geweldig. Zijn alle verjaadagen al achter de rug? Mag de kleine al komen? Rrianne, wat sneu voor je woef DQ, TE GEK zeg!!! Fijn dat ie volgens schema groeit enzo!!!! Mum, was jou beebje verder ingedaald...? Linda, ook wel benieuwd naar je crea cupcakes Nou ik had toch wat. Ik ben zomaar ruim een uur in slaap gevallen beneden op de bank, terwijl Emma hier rondloopt jeetje, ben echt kapot en mijn onderbuik is gevoelig. Gelukkig speelde ze gewoon door maar pffffffff weet ik veel wat er allemaal had kunnen gebeuren... Hier nog een foto van de sokjes....
@ rica vervelend van je hondje zeg! @ Daanq gelukkig is ie gedraaid toch niet zo heel eigenwijs dan Hier nog bericht van Wherona! Ze heeft erg last van stuwing. Met Davey gaat het steeds beter hij heeft nu geen extra zuurstof meer nodig. Wel heeft hij nog moeite met zijn voeding. Als het goed is heeft Wherona morgen even internet!!!
@ waterlelie LEUK die sokjes! en ja alle verjaardagen zijn achter de rug ik ben r klaar voor!!! Maar als ze nog ff wacht ook oke hoor anders weer 2 verjaardagen zo kort op mekaar he haha
wherona oh fijn dat het goed gaat!!! en fijn om wat te horen via je buddy!! Zo de eerste verjaardagen hier overleeft nu die van volgende week dinsdag en volgende week donderdag en dan zijn we weer heel erg blij!!!!Maar moet eerlijk zeggen *(wil niet klagen) maar dat het van de week ook best mag komen ik wordt best gek van die onzekerheid!!!!En begin nu ook echt flauw te worden van die "dikke Buik" lijk wel een olifant als ik na bed lig moet soms gewoon om mezelf lachen nachts!! Ik moet morgen na de vk dus ben benieuwd!!
@ Waterlelie: Jeps beebje was weer een beetje verder ingedaald t.o.v. 2 weken terug. wat een ontzettend leuke sokjes zeg je zal het nodig gehad hebben dat slaapje, fijn dat Emma lief verder speelde.. waarschijnlijk had je het wel gehoord a;s het anders was geweest @ Wapje: Thanx voor de update van Wherona! @ Mama05: ben benieuwd wat de vk te zeggen heeft morgen!
Hey meiden, ik ben ook weer terug hoor, kan alleen geen stap meer zetten @ Waterlelie, sorry ben je koekjes vergeten. Volgende keer beter Ik denk dat je wel wakker was geworden hoor als er wat was geweest met Emma, dat is toch een beetje instinkt... @ Wapje, balen zeg van je wasmachine, je mag ook hier komen wassen hoor Nog gefeliciteerd met je zoontje, erg leuk die taart @ Rica, wat kunnen hondjes dat lekker eigenwijs zijn he.... Hier ook zo een hoor, ze zal ook nooit met haar pootje in een badje willen. Vorige keer was ze in de hondenpoep gestapt Dus eenmaal thuis moesten we echt met zijn 2en haar pootje schoonspoelen anders lukte het echt niet... @ Daanquinty, fijn dat je beeb gedraaid is. Heerlijk he om hem zo nog even te kunnen zien. Wij mogen volgende week weer Net bij ikea wezen shoppen, heb nog wat spuugdoeken en hydrofielluiers gehaald. En nog wat andere dingetjes. Verder lekker balletjes gegeten en een lekker ijsje. Nu weer lekker vroeg thuis, maar heb nu echt veel last van mijn onderrug en harde buiken, straks denk ik maar even lekker in bad en anders op bed Nog evne een vraagje over het wiegje opmaken. Ik heb zo'n earosleep dekje over het matrasje. Maar doe ik hierover gewoon het matrashoesje en dan zijn dekentjes? Of moet er ergens nog een molton oid? Ik twijfel hier een beetje....
Linda, hoe was het bij de VK? Zijn jullie weer goed gekeurd? Mumtobe, wat fijn dat toch alles er goed uit blijkt te zien, goed in de gaten houden! Hoe is het nu met je hoofdpijn? DaanQuinty, goed nieuws dus Aaaaah je bent nu vast weer helemaal in de wolken. . . Ricaa, aaaah zielig hondje Wapje, nog gefeliciteerd met jullie ventje. Leuke taart hoor, vond ie zelf vast ook erg leuk? Wat gezellig weer een extra reden om bij je sm langs te gaan hahahaah Waterlelie, ontzettend leuk zeg die sokjes! Mama05, je mag best even klagen hoor. Jij bent ruim 2 week verder als ik en ben soms die buik en de onzekerheid ook zo zat hahah. Maar durf oko niet te klagen hoor. . . hihih Meikie, wat ik weet is, dat je ook een apart hoeslakentje van Aerosleep er bij moet kopen. . . Een molton hoeft er als het goed is niet onder, de aerosleep zelfs is toch als ware de molton? Vraag alleen nog even na bij je VK, of je hem wel gelijk vanaf het begin mag gebruiken ivm het gebruik van evt. een kruik. Beetje een wazig verhaal, moet me er ngo eens wat beter in verdiepen. . .
Daanquinty, Mooie foto hoor!!! Bij deze een foto van de babywas (een deel ervan...) Bekijk bijlage 184247
@ Rrianne, bedankt voor je reaktie. Ik vraag het idd nog even na. Dan weet ik zeker dat het goed is... Bij deze nog een foto van ons wiegje, opgemaakt en al. De mobiel en konijn in hoed hebben we net bij de ikea gekocht Bekijk bijlage 184252
@ Meikie: Weer last van je rug.. dat is minder mannetje maar weer masseren straks dan! ik heb geen verstand van een bedje opmaken met aerosleepspul, dat heb ik niet hihi leuk he die babywas! wat een lief wiegje @ Dq: mooie foto van de echo zeg echt lief! @ Rianne: Vandaag geen hoofdpijn gehad *klopt af* Grrr.. hier een peuterpubermeisje wat niet wil slapen.. ze vertikt het om te gaan slapen als er iemand boven blijft... nu ben ik net meteen nadat ik haar op bed heb gelegd gaan douchen en is het dus weer hommeles ben héél benieuwd hoe dat straks moet als hier een baby in huis is... tijdens haar middagslaapje kunnen we ook niets boven doen want dan slaapt ze niet of is ze van het minste geringste alweer wakker
dq, wat schattig....hoe hij duimt meikie, uber mooi wiegje!!!! Leuk opgemaakt. Oh HNTM begint weer...........
mumtobe Oh vervelend is dat zeg dat ze niet meer wil slapen en zou zo lekker wezen als ze dat straks nog wel deed, kan je alleen 1 tip geven blijven volhouden onze oudste sliep tot een week voor de bevalling elke middag toen moesten we stoppen met de speen ivm met logepedie sliep ze niet meer middags Onze tweede dochter slaapt nu nog wel tussen de middag maar meestal om de dag ook omdat ze ook na kdv gaat en daar slaapt ze niet meer!!
Hey lady's, Vandaag een heelijk relaxt dagje gehad... Net met vriendlief een uur gewandeld, kan het nu wel vernemen. Morgen weer naar de vlos. @DQ Wat een super duidelijke foto, leuk zeg! @Meikie leuk wiegje... @Rica hoest nu met je hondje, was het een splinter of gescheurde nagel? Naar he als zo'n beesie zoveel last heeft. @Wapje, hier ook de wasmachine stuk sinds vorige week. Vrijdag heeft de monteur hem helemaal meegenomen want de kwaal was nog niet opgelost. Hij zou vndg bellen, maar niets gehoord dus ik bel er morgen wel ff achteraan. Wij hebben ook al 3 wasjes bij schoonouders gedraaid. Zul je net zien he dat zoiets nu gebeurt. @Waterlelie, wat een leuk idee zeg van die sokjes! Fijne avond nog allemaal...