@ meikie geen idee ik heb geen aerosleep maar een gewoon matras en lakentjes etc van prenatal ben t ook al weer kwijt hoe k t bedje op moet maken zal me er morgen eens in verdiepen Leuk wiegje trouwens @ mumtobe hoe oud was jullie meisje ook alweer? Mijn zoontje is 3 en sommige vinden het raar dat hij smiddags nog slaapt maar ik vind het zo lekker! zou dadelijk ook nog fijn zijn! tussen half9 en 9 uur gaat hij sávonds naar bed en is dan tussen 7 en 8 wakker dus das mooi want om kwart voor 9 moet hij op schooltje zijn. @ DQ zo sweeeeeeeeeeeeeeeeeet die duim in dat mondje om bij weg te smelten toch! @ mama05 oooow ik zie dat je al bijna 39 weken bent!!! wanneer ga je bevallen
@ Mama05: Ze wil nog wel slapen hoor, alleen moet ik dan gewoon echt meteen naar beneden gaan en niet meer boven komen zolang ze slaapt.. dan slaapt ze zo nog 2 a 2,5 uur.. maar nu kan ik nog beneden blijven zolang ze slaapt, straks gaat dat niet als hier een beeb is die ook naar bed moet of wakker wordt als zij op bed ligt.. hmm lastig dat ze niet slaapt op het kdv, ben ook benieuwd hoe dat hier gaat nu.. ze gaat morgen voor het eerst naar de peutergroep voor de hele dag en sinds ze daar aan het oefenen is, is het huilen bij het wegbrengen terwijl ze dat in 1,5 jaar NOOIT gedaan heeft. slapen was al drama daar, dus zal nu nog wel minder gaan.. @ Sandra: Ow getver jullie wasmachine ook al kapot @ Wapje: Onze dochter is vorige week dinsdag 2 geworden lekker van genieten dat hij nog wil slapen hoor! D.imara heeft haar slaap echt nog wel nodig en wil ook nog wel slapen, maar ze slaap helaas haar hele leven al erg licht en schrikt overal wakker van
Echo 19 sep: Daanquinty (liggingsecho) 22 sep: Natalie78 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 20 sep: Elisabethbas, Rianne 21 sep: Meikie, mama05 22 sep: Natalie78 23 sept: Muts76, wendyw80 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje 30 sept: waterlelie81 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: Rica (verrassing) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: STIJN zoontje van poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+5) 15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) Al 2 Jongetjes en 0 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81 Pookie & Wherona: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes! Ik hoop dat alles goed gaat! Het lukt mij helaas niet om jullie topic steeds bij te houden en te reageren. Toch vind ik het leuk om jullie ervaringen te lezen met de laatste loodjes en hoop dat jullie allen een goede bevalling mogen hebben, en binnen niet al te lange tijd wij allen ons kindje in de armen mogen hebben. Ik ben dus zo vrij geweest mij ook even aan jullie lijstje toe te voegen. Hier al veel harde buiken en moet het daarom weer rustiger aan gaan doen (zit al 2 maanden in de ziektewet), valt niet mee. Hoe dan ook: ik leef met jullie mee!
@ mum owja haha had je nog gefeliciteerd toen ik kan niet alles onthouden hoor haha @ guapetona maakt niet uit hoor lees maar lekker mee. Wel leuk als je af en toe laat weten hoe het met jou en je beeb gaat!!!!
Dankje Wapje, zal ik zeker doen! Laatste controle was vandaag, en alles is nu goed. Ik had een te lage bloeddruk, maar die is nu normaal en stabiel, en beebje ligt al 3 weken goed voor de uitgang, dus dat zal wel zo blijven denk ik. Ik ben alleen hartstikke moe de laatste 3 dagen en veel harde buiken en zaterdag zelfs een uurtje oefenweeën gehad. Begin het een beetje zat te worden, erg herkenbaar denk ik, vooral omdat de meesten hier eerder uitgerekend zijn! In ieder geval sterkte hier voor iedereen met de laatste loodjes!
Guapetona... ik hou het soms ook niet meer bij Waterlelie, je sokjes zijn cute!!!!! En over dat slapen.... ik denk idd dat je anders wel wakker was geworden hoor! Ik heb het ook wel eens gehad. Soms nog wel, zet ik een filmpje op en kids op de andere bank en ikke tukken maar die van mij zijn al 5 natuurlijk! Wapje, je taart was moooooi! Jullie zijn allemaal zo bezig met de taartjes! Dat is iets wat ik niet in me heb, het enige wat ik daar leuk aan vind is het op eten En nog gefeliciteerd met je mannetje! Enneh, mijn oudste en de twins hebben tot bijna 4jr elke middag nog geslapen hoor! Niets van aantrekken, zolang hij nog wil, gewoon doen. Zelfs nu, als we bv savonds weg moeten dan slapen de twins nog wel eens smiddags! (vooral mn dochter heeft dat nodig!) Mum, ik hoop dat je dochter straks iets beter gaat slapen, anders is zij dus ook elke keer wakker als jullie beeb begint te huilen... Niet leuk! Meikie, wat een spulletjes!!! hahahahaha en mooi wiegje!!!! Ik heb ook nog wat spullen gekregen van een vriendin, allemaal witte onderlakentjes enzo en nog een goed dubbel fleece dekentje, voor reserve. Altijd handig! Ze had ook nog een lodger wrapper voor mij in de aanbieding, iemand ervaring mee???? Hier al heel de avond flinke voorweeen, ik kan dit in elk geval geen harde buiken meer noemen.... ze doen echt PIJN! Wie weet..... Maar kga niet te hard hopen Fijn nog iets van Wherona gehoord te hebben! Stuwing is vervelend!!!! Verder voor alle dames, geniet van jullie verlof, succes op alle afspraken en voor de '' suikerladies'' , ik hoop dat alles onder controle blijft!!!!!
@ meikie, ik heb ook een aerosleep. Deze leg je op het matras en daar doe je een speciaal aerosleep hoeslakentje over. Met een gewoon hoeslaken heeft de aerosleep geen zin. Heb alles snel even bekeken, elisabethbas niet gezien vandaag....hmm...
Echo 22 sep: Natalie78 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 20 sep: Elisabethbas, Rianne 21 sep: Meikie, mama05 22 sep: Natalie78 23 sept: Muts76, wendyw80 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje 28 sept: Daanquinty 30 sept: waterlelie81 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: Rica (verrassing) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: STIJN zoontje van poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+5) 15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) Al 2 Jongetjes en 0 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81 even mijn nieuwe afspraak erbij gezet
goedenmorgen, @meldplicht!!!! idd meiden...melden hahahha vooral als je gister niet bent langs geweest hier @mumtobe...lastig dat je meisje zo licht slaapt...hopelijk kan ze er dadelijk toch aan wennen, dat er een baby in huis is. @pruts...ohh meid spannend...nou heb nog geen smsje ontvangen van je dus ik denk dat er nog niet veel loos is?? hoop voor jou dat je nu toch lekker bezig bent
@ Meikie mooie wieg. @waterlelie wat een leuke sokjes @wapje wat een mooie taart en nog gefeliciteerd met je zoon. Aerosleep heb ik ook en ook twee gewone hoeslakentjes. De baby heeft meschien moeite met zich warm houden dan is de aerosleep niet handig is mij verteld door de kraamzorg. Kan niet wachten tot donderdag steeds meer pijn, en de kuur zou toch moeten aanslaan nu dus ga het bespreken donderdag.
Zo goed heb ik gisteren geslapen, zo slecht vannacht :x Ik moest er wel 8! keer uit om te plassen. Misschien blaasontsteking???? Anders morgenochtend even langs de HA. Elisabethbas, echooooooooooooooooooooooo is jullie mannetje er al?? Zometeen naar de fysio en daarna met mams aan de poets. Heb mijn vluchttas ook al ingepakt, komt zo dichtbij...vind het zo spannend. Zo nieuwsgierig hoe ons meisje eruit ziet. @middagdutje, dat probeer bij Emma nog wel in te houden hoor. Ook al gaat ze spelen of kletsen in bed dan nog rust ze uit. Ik hou dit topic goed in de gaten
Goeiemorgen! @ Guapetona: idd nog maar even rustig aan doen hoor, nog een beetje vroeg voor jullie 2e mannetje om de grote wereld te komen bekijken! @ Wapje: maakt niet uit hoor.. ik onthou ook niet alles! @ Prutsje: Ja idd.. daar ben ik ook heel bang voor misschien moet ik maar oordoppen voor haar kopen haha oei pijnlijke harde buiken? wie weet idd.. @ DQ: Ja meer als hopen kunnen we niet doen niets gehoord van prutsje dus? hopelijk straks een smsje hihi @ Natalie: Ow nog steeds pijn dat zou toch niet moeten mogen.. hoop dat ze donderdag een andere oplossing hebben. Hier net mijn meisje op het kdv afgezet, was weer even moeilijk voor haar maar ben er even bijgebleven, samen een puzzel gemaakt en werd toch uitgezwaaid zonder traantjes en kreeg een handkus dus ben met een beter gevoel naar huis gegaan als dat ze zou gaan huilen haha..
Goedemorgen meiden, lekker geslapen? Hier redelijk, wel veel wakker van de pijn in mijn heupen. Rug viel gelukkig mee, ben gisteren nog even lekker in bad geweest en daarna heeft m'n vriendje mijn rug nog gemasseerd Moest wel lachen, hij vroeg gisteren in eens of hij hier eens mee mocht lezen, heeft toen een aantal pagina's gelezen hahaha Vandaag een keer niet te veel op de planning, de hulp is er en die doet het zware werk (alle ramen binnen en buiten lappen) en ik kan straks nog even lekker door rommelen in de babykamer en even boodschapjes doen @ Meldplicht, ik vind ook dat iedereen zich minstens 1 maal per dag moet melden hoor Ik vind het iedere keer veel te spannend of er al weer iemand is bevallen.... @ Earosleep, dus ook maar zorgen dat ik die moltonhoeslakentjes in huis heb? En dan later een hoeslakentje speciaal voor de earosleep... Want daar mag geen kruik bij toch? Heb hem 2ehands gekregen bij de wieg, dus heb me er ook niet echt in verdiept hoe of wat dat dan werkt.... Binnenkort nog maar even naar babypark denk ik @ Guapetona, leuk dat je even wat laat horen. Hou ons in ieder geval op de hoogte!!! En wie weet vind je nog eens genoeg energie om ons bij te houden Nou, ik ga zo weer even bij het wiegje kijken, vind het zo leuk dat alles vorm begint te krijgen dat ik misschien wel 30 keer per dag daar binnen loop om even te kijken
@ Waterlelie: 8 keer? :O ik vond 1x al teveel hahaha als je verder vandaag andere klachten hebt die op een bo kunnen wijzen zou ik vandaag al even een plasje wegbrengen. t wordt allemaal echt hé!
Haha meldplicht. Hier niets hoor, ging onverwacht naar het circuit van Zandfoort en daarna eten, dus laat thuis. Zit nu aan mijn ontbijt, moet over 10 min naar de vlos, dan lees en babbel ik verder.
@ aerosleep mag volgens mijn kraamzorg wel een kruik bij. @ gelukkig hoef ik er nog niet vaak uit om te plassen soms helemaal niet. @ pijn is alleen maar erger geworden.
meldplicht HIER BEN IK DAN (helaas) Net na de vk geweest alles was goed kleintje was goed in gedaald en bloeddruk was prima!!! Heb ook aangegeven dat ik geen ruggeprik wil als ik bv een keizersnee moet!! ik wil dan volledige narcose misschein heel sttom maar ik ben zo bang voor een ruggeprik (terwijl ik het nog nooit gehad heb) Maar de vk zei dat ik het goed over na moest denken en dat ik dat ook tegen mijn man moest zeggen wat ik wil!!! aerosleep wat is dat zo`n kussen?? ik heb dat volgens mij ook maar heb hem nog niet bekeken! elisabethbas veel succes bij de vk mumtobe vervelend is dat he als ze huilen als je weg gaat!! fijn dat het vandaag beter ging!! Onze dochter zwaait me nooit uit want dan gaat ze juisst huilen dus ze gaat wat doen en dan zeg ik dat ik weg ga en dan zwaait ze me wel uit!! ga ff lekker tv kijken heb van alles opgenomen van de week dus ga ff lekker onder uit op de bank!!
Ahhh EB, daar ben je!!!! Succes bij de VK straks! ik heb verder geen bo klachten ofzo. Zijn niet echt van die uitgeperste plasjes maar ook weer niet heel veel. Ik moet vaak gaan als de baby wat drukker is en tegen mijn blaas aandrukt ofzo. Heb alleen last van ongi krampen dus geen onderrugpijn oid. Nouja, ik ga het straks maar even opvangen en kijken hoe helder het is natalie78, wat onwijs vervelend! Zou zeker bellen!