Goeiemorgen... Hier ook weer slecht geslapen, wordt ook flink geschopt als ik in bed lig. Ga gewoon lekker rustig aan dien vandaag. Nog geen babynieuws, dat is toch het eerste waar ik telkens aan moet denken als ik uit bed ga... zou er al iemand... Haha!!!
Meikie, kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor. Heb je je teleurstelling besproken/laten merken? Lindad, ja het is wel leuk. Nu zie je al de familie in één x, heeft ook wel wat hoor. En idd ook nog wel erg leuk dat je schoonzusje je nog zwanger ziet en zelfs nog hoogzwangr. Al die aandacht is hardstikke lief hoor. Maar soms zit je er zelf een btje doorheen, heb je het gewoon wel een btje gehad en dan maar vrolijk doen; dat alles hardstikke goed gaat bla bla bla... Terwijl je het juist die dag een btje beu bent hahah (tenminste dat ahd ik afgelopen zaterdag). Mumtobe, hahaha en doe het zelf catheter. . . haha heb lol achter mijn pc. Heb je een beetje bij kunnen tanken? Prutsje, klinkt als een gezellig dagje. Ik meld me wel, ik wil je wel voor gaan hahaha. Vind het toch allemaal behoorlijk spannend, dus wil het wel graag achter de rug hebben... DaanQuinty, dat is idd een gek idee. Vooral omdat jij een oktober-mama wordt en zij een november-mama zou worden. Hoe heet het meisje, ben altijd nieuwsgierig naar namen. Daan2011, hier ook de hele nacht die krampen en harde buiken. Niet enorm pijnlijk dat niet, maar zullen de voorweeen zijn? EB, klinkt als een vreselijk nachtje. En je man voelde zelfs het bed schudden, jeetje? Ook al wordt ik behoorlijk getrapt van binnen zelfs mijn buik beweegt niet/ tot nauwelijks. Mama05, probeer het heir ook flink bij te houden, was, keuken etc. Plus veel opruimklusjes, we zijn hier in januari komen wonen, ach en dan merk je dat je toch overal nog wel wat rotzooi hebt in dozen etc. Vanmrogen met de zolder begonnen, als dit klaar is heb ik toch zo goed als alles aan de kant. Dan wil ik de hal eigenlijk nog even schilderen. Verzin gewoon altijd wat nieuws hoor Waterlelie, vervelend van je blaasontsteking. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan. Ken je gevoel, hier ook geen rotzooi in mijn lichaam nu ik zwanger ben (ook al zou ht miss geen kwaad kunnen). Sandra, heerlijk dat gevoel dat je je zo goed voelt. Hannes, geniet van je verlof Linda, sterkte meid! Vannacht weer veel krampen en harde buiken, tegen de ochtend trekt het weg. Moet zeggen ze zijn niet enorm pijnlijk verder, kan tussendoor wel gewoon wat slapen. Voorweeen? Ik ga me weer eens bezig houden met de zolder.
Boerderijmama, ben zo benieuwd of jullie wonder er al is? En begrijp ik het goed, Prutsje heeft zich ook nog niet gemeld?
Goedemorgen meiden!!!! wat opvallend dat er weer zoveel zijn die slecht hebben geslapen. Hier was het hetzelfde als andere nachten, alleen werd ik wakker met een zere onderrug en bekken.... En net hier op de bank van die ongi krampen in mijn onderbuik, dus denk dat ik een offdag heb vandaag... Het was mijn plan om vandaag even naar de jaarmarkt te gaan in alphen, maar denk dat ik lekker thuis blijf, heb eigenlijk helemaal geen zin in die drukte om me heen. Kennen jullie dat? Gisteren heb ik mijn vader trouwens nog even mijn nesteldrag opgedrongen. Ik had in de voortuin een hele mooie boom staan, maar ik de loop der jaren gingen er steeds meer takken dood waardoor hij er niet meer uitzag. En er NU dus echt uitmoest, hahaha. Dus hij is de boom eruit wezen halen en gaat nu kijken voor een nieuwe boom voor op dit plekkie Wat zijn jullie plannen voor vandaag? @ Boerderijmama, zit je ons nu gewoon lekker te stangen of heb je je kleintje al in je armen? Je houd ons weer in spanning hoor.... @ Linda, ik hoop dat die misselijkheid snel zakt @ Sandra, gek he als je zoiets neerzet je ineens denk van oeps, komt toch wel erg dichtbij.... @ Waterlelie, balen zeg toch een blaasontsteking. Maar wel goed dat je het nu weet. Medicijnen hebben nooit de voorkeur zolang je zwanger bent, maar als je er echt ziek van word is het nog minder goed voor jou en de kleine.... @ Mama05, dus jij hebt een mannetje met een 6e zintuig....Hmmmm, jou de komende dagen ook maar even in de gaten houden dan @ EB, dus die van jou kan al snel op een of andere vechtsport....Volgende keer toch iets eerder gaan wiegen, wie weet is die dan eerder rustig @ Daantje, ik kan het gevoel hoor. Je wil die kleine gewoon graag in je armen hebben. Maar we moeten toch nog even geduld hebben tot die kleine er ook klaar voor is.... Nou, ik ga de hond even uitlaten en dan even wat rommelen. Tot later!!!
Ja, maar toen ik het aangaf was het van; tja vergeten, moet je maar eerder bevallen...Dus niet echt de reaktie waar je dan op hoopt. Maar goed, we gaan wel zien hoe het gaat tegen die tijd, en anders zijn ze er niet. Dat is dan pech .
Goede morgen meiden, Hier heerlijk geslapen. Wel 2 á 3 keer wakkker geweest. Sowieso om te plassen maar ook tevens het zuurbranden. De rennies hoefden er gelukkig niet aan te pas te komen. Zal vandaag een beetje poetsen en misschien nog ff shoppen naar zwangerschap t-shirts/ lange mouw. Want kon de hele tijd m'n eigen kleding aan maar wordt nu wel lastiger. Werd trouwens net gebeld dat ik volgende week het bed thuis krijg. Ben benieuwd. Dan mag ik echt thuis bevallen. Voor de rest gluur ik vanmiddag wel weer. En reageer de volgende keer wel weer ff op iedereen. Heb het wel gelezen maar niet opgeslagen. @boerderijmamma, ik heb het gevoel dat ze later in de week de kleine in handen heeft.
Goeiemorgen meiden! Hier een lange nacht gemaakt, ging om 22 uur slapen en werd om 9 uur wakker.. wel veel liggen woelen door de jeuk en 2x moeten plassen. Nog geen babynieuws lees ik.. wel een hoop slechte nachten
ow wat fijn!!! stijn in zn eigen huisje! hoe gaat het met de rest? hmm heb een foto gestuurd naar koffietijd van mn ehco/test maar helaas ik zie dat er meerdere zo gedacht hebben haha op foto 1 was een echo te zien...WIE O WIE HIER!!!!???????????? Een kennis heeft drie fietsen via dat programma gewonnen en dan nog niet eens haar eigen foto's gemaakt maar gewoon van internet afgeplukt...pfff ook niet eerlijk Wie is hier paranormaal begaafd?mama05 jij!?? nou kijk eens in je glazen bol en wanneer mag ik eens??? dolfijnes je bedje? nou dat zal wel raar wezen, teminste ik heb nu een heel hoog bed en het lijkt wel alsof ik op een berg lig hahaha boerderijmamaaaa waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??? dan is het toch wel jammer als je geen buddy hebt
ooow wat ben ik MOE klaag klaag mijn handen doen t bijna niet alles gaat echt waardeloos computeren autorijden kon gister de kipfilet bijna niet snijden!! vh weekend mag beeb komen hoor! Pff wasmachine nog kapot, gsm kapot en ik heb geen huistelefoon en manlief is veel werken dus handig als de bevalling gaat beginnen! Gelukkig woon ik naast mn schoonzus en die is thuis. @ meikie tsss of je even eerder kan bevallen jah dat heb je voor tzeggen nou goed, ach maak je niet druk meid als hun jou kleintje niet willen zien dan niet toch! maar vind t niet zo lief! @ poookie jeuuuu lekker thuis met Stijn hoera! Ik ging even naar de stad pff ben helemaal versleten en maar n uurtje geweest! Zo mijn zoontje van school afhalen wat gaat dat toch snel!
@rrianne...het meisje heet jaylinn... ik weet dat het niet goed is hoor dat ze al met 33 weken geboren is, ben daar ook niet jaloers op maar in je hoofd zit gewoon ik ga eerder bevallen en dan bevalt ze zo vroeg... @slapen....erg he die nachten...pfff ik slaap ook niet best..ik ga ook regelmatig overdag dan even ee uurtje liggen, anders trek ik het echt niet... @hannes...lang niks gehoord van je meid...nu lekker verlof dus genoeg tijd om met ons mee te kletsen hahahha.... @eb....leuk eh zo'n druk kindje hahah die van mij wordt ook altijd mega druk sávonds als ik in bed lig idd ff naar het toilet helpt meestal wel.. @poookie...yeahhhh lekker thuis met jullie mannetje heerlijk nieuws hoor... het wordt nu weer tijd voor de volgende beeb hoor....kom op meiden die officieel mogen.....ga even trappen lopen, tonic drinken, sexen, ananas eten ofzo hihihihi
Wapje mag wel eerst! Volgens mij heb jij het al acht maanden zwaar... DQ, heb bitterlemon geprobeerd maandag, hielp niet. Ananas lust ik niet, trappenlopen doe ik alleen als nodig. En sexen, tja, als het dan echt moet... Mum, fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt, daar was je wel aan toe!
@ elisabeth bas JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kom maar op met die beeb!!!!! bijna 38 weken dus t mag he en aangezien de vk een 8 ponder verwacht pffffffffffffff eerste woog net 6 pond en is met 38 2 geboren
Ik meld me ook nog even Fijn zeg Poookie, dat je lekker naar huis mocht met Stijn! Ik hoop dat Wherona ook snel naar huis mag met haar spruit. Oh ik ben zo benieuwd wie de volgende zal zijn! Ik hoop dat we allemaal een beetje op tijd zijn en niet tot 42 weken moeten wachten. Tenminste, ik moet er nu echt niet aan denken dat het nog zo lang gaat duren. Helaas zei de verloskundige laatst dat het beter is om daar wel van uit te gaan, en dan is elke week die je eerder bevalt mooi meegenomen.
Hier nog 1 die babynieuws wil!! hoop idd ook niet dat er hier meiden zijn die tot 42 weken moeten lopen.. is niet leuk, spreek uit ervaring Als we vanaf nu gewoon 1 beeb per 2 dagen doen.. dan zijn we half oktober wel allemaal bevallen toch? mooi streven hihi.. Hmm sinds gisteravond heb ik het dekbedje weer in het overtrekje gedaan bij mijn meisje op haar bedje en ze is gisteravond lief gaan slapen en nu lijkt ze weer in 1x stil zou dat het probleem geweest zijn? dan ben ik wel een ontaarde mama
ik ben niet paronamaal helaas hahaha anders wou ik wel even kijken in me glazen bol! Nou inderdaad ik ben ook benieuwd wie de volgende is!! Traplopen doe ik ook nog steeds, ananas eten nog niet geprobeert en tonic ook niet!! sexen van weekend wel maar ook geen resultaat Zei gisteren nog tegen mijn man jij kan me wel ff strippen!!! (als grapje hoor) hij heel serius dat doe ik niet hoor!!!!!!!!!!! straks doe ik iets verkeerd!!! hahahaha