Pittig verhaal, is allemaal niet meegevallen voor jullie beide. Hoe kan het dat T ook bloed is verloren? Wat vervelend dat je hem nog niet hebt kunnen vasthouden. Heel veel sterkte en heel veel genieten!
Jeeeej, Boerderijmama!!!! Gefeliciteerd met jullie mooie zoon (heb gelijk even foto gechecked ) Wat een verhaal zeg, is dit uiteindelijk de geplande datum geweest? Of hebben ze hem toch wat eerder gehaald? Ik hoop in ieder geval dat je snel kan genieten van je mooie mannetje en hem nog sneller in je armen mag/kan houden en knuffelen
Ze hebben eerst de placenta eruit moeten halen in stukken, omdat ze niet aan hem aan konden. Dus de navelstreng moest al door in mijn buik, daarlangs (geknipte navelstreng) is hij bloed verloren... Dit mag max.3min duren, dus het is erg spannend geweest ... Best niet teveel over nadenken hoor! Het was idd de geplande datum, maar wel 5uur later begonnen dan voorzien! Dus wachten wachten wachten pffff!
@ Boerderijmama: Jeetje wat een verhaal zeg idd niet teveel bij nadenken! je hebt een prachtig ventje op de wereld gezet! Grrrrrrrrrrrrrr even klagen... ons meisje sliep zo goed en lekker en de buurvrouw flikkert hier met een noodgang de voordeur dicht waardoor ze dus meteen wakker is, stomme tr*t
@ Boerderijmama, dat is zeker nog even spannend geweest zeg.... Wat fijn dat het dan toch zo goed is afgelopen @ Mumtobe, leuk zo'n buurvrouw :x @ Daanquinty, ik heb net zo'n dag als jij. Zullen we vanavond maar vroeg onder de wol kruipen en hopen dat het morgen weer beter is? Vanmiddag mag ik weer naar de vk, ben benieuwd of de kleine al een beetje is ingedaald..... Verder gaan we de bevalling bespreken, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar
Yeah!!! Gedeployeerd met jullie Zoon. Heb je even een vriendschapverzoek gestuurd. Wat een heftig verhaal zeg maar fijn om te horen dat het nu een beetje beter gaat. Zo en nu... Wanneer komt het eerste meisje? Vind inderdaad ook dat de tijd minder snel gaat, maar denk dat het bij mij ligt aan mijn verlof. Kan echt niks zonder uitgeput te raken maar vind het gewoon moeilijk om me hieraan over te even en niks te doen. Dagen duren veel langer omdat ik niet zoveel meer kan. Ga nu dus ook alle ramen lappen. Dan maar in etappes. Even een knuffel van mij aan iedereen die het nodig heeft.
@ Boerderijmama, heftig verhaal! Heb net even bij de foto's gekeken en wat een lekker ventje is het. @ Princess, je kan altijd meteen zien wie er vanaf z'n smartphone op ZP zit. Af en toe zie je er opeens zulke rare woorden tussen staan . Oeh! Ik ben goed bezig. Eerste babywasje ga ik nu ophangen. Er bestaat in ieder geval geen misverstand over het geslacht van onze kleine als je de was ziet . Zijn er meiden die de kleertjes in de droger doen? Ik ga het voor de zekerheid maar ophangen...
Jeetje wat een gekwaak!!! Leuk leuk @Hannes, lang niet gezien!!!!! Leuk dat je je weer meldt. @Pookie, super zeg je mannetje thuis! Lekker genieten nu . @Muts, ook ik hoop dat we niet dik over die 40weken gaan. Dat wachten duurt zo lang! @Eb thats the spirit! @smartie thanks voor je reactie!!! We wachten allemaal met smart op onze beeb . @Boerderijmama Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Top! Nu hopen dat je vlot herstelt! Maar je hebt het in ieder geval eindelijk achter de rug!!! Jij hebt et echt top gedaan! Was net int ziekenhuis kom ik 1 van de meiden van de zw-gym tegen . Zei loopt al een week overtijd dus wordt vast ingeleid, spannend!!!! Morgen dus hyves maar eens in de gaten houden Ik krijg zo thee visite, gezellig. Ze heeft een meisje van 6weekjes, dus ben benieuwd. Nou de groetjes weer
@ Daantje2011 Ik heb een deel in de droger gedaan. @ Boederijmama wat een verhaal zeg hopelijk zijn jullie snel herstelt. @ Mumtobe21 Wat een rot buurvrouw ik weet er alles van.
Boederijmama van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat een verhaal en zeker spannend geweest!! en wat fijn dat hij al iets heeft mogen drinken uit de fles!!! Heb ook een vriendschapuitnodiging gestuurd...
Boerderijmama, wat een heftig verhaal. Ik hoop dat jou kleine man snel even op je borst mag liggen!!! Ik weet hoe hartverscheurend het is om te wachten tot je elkaar kan voelen. Emma was 02:04 uur geboren en pas de volgende middag mocht ze even op mij liggen Ze heeft dan ook alleen maar kunstvoeding gehad wat ik best erg vond. Het is daarna ook niet meer goed gekomen met bv. Sterkte meis.
Nou ik zal me ook maar aan mijn dagelijkse meldplicht houden. @boerderijmama,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Nu lekker gaan genieten en hopelijk mogen jullie snel naar huis. Je hebt nu lang genoeg in het zh gelegen toch. Hier ook een beroerde nacht met veel voorweeen achter de rug. Niet te hopen dat ik hiermee tot 42 weken moet blijven lopen. Maar ik moet er natuurlijk ook niet gelijk vanuit gaan dat ze net als de eerste met 37 weken geboren word. Ach we blijven maar lekker bitter lemon drinken,wie weet! @sex,kan idd de bevalling op gang brengen maar dan moet je beebje er ook klaar voor zijn natuurlijk. Op een ander forum vertelde er iemand dat ze het hoofdje van de baby al kon voelen toen ze er met een halve vinger naar binnenging. Vond het een vaag verhaal want dan zou je man bij seksueel contact toch ook het hoofdje voelen. Nou ik ga nog even bankhangen voor het eten,ik spreek jullie morgen weer wel. Fijne middag en avond verder!!
@boerderijmama gefeliciteerd met je zoon! Klinkt als een heftige bevalling. Hopelijk gaat het snel beter met jullie allebei zodat je nu eindelijk naar huis mag en kan gaan genieten van je gezinnetje. Ik zal je straks een uitnodiging sturen ben erg benieuwd naar de naam en foto's! Ik weet niet wie het allemaal al geraden had, maar die mogen hun voorspellemde gave gebruiken om te voorspellen wie de volgende is hahaha!
Ik ben maandagnacht onmiddellijk begonnen met kolven, en nu telkens om de 4u, om de productie op gang te brengen en te houden. Ze vriezen het nu ook in, omdat hij nog maar een enkel keertje 10ml mag 'proeven' en ik kolf ondertussen 40ml per keer *trots*. Maar natuurlijk zou ik liefst live voeden, allereerst al eens vasthouden, hopelijk strakjes even... Ben ook wel wat 'ongerust' ivm de hechting, omdat we nog steeds geen huid/huid contact kunnen hebben, maar dat komt hopelijk allemaal in orde - daar ga ik toch maar van uit.
@ Meikie: Geweldig zo'n buurvrouw ja hopelijk wordt je een beetje opgevrolijkt door je bezoek aan de vk! @ Tijd: ja die gaat idd minder snel.. maar misschien maar goed, anders is de zwangerschap helemaal zo snel voorbij. ik ben erg benieuwd naar beeb, buik zit regelmatig flink in de weg en ben het ook wel eens zat, maar wil ook nog even alleen van mijn meisje genieten, wordt een beetje emo als ik denk aan het feit dat de tijd alleen met haar straks echt voorbij is. @ Princess: haha ik moest ook 3x kijken wat je bedoelde met gedeployeerd @ Daantje: Nope hier geen kleertjes in de droger, durf het niet aan.. van mijn dochtertje ook nooit wat in de droger gedaan, alleen sokjes en nu onderbroekjes. @ Sandra: Spannend hoor waarschijnlijk snel een zw-gym beebje erbij! lekker babysnuffelen! @ Natalie: vreselijk.. ze lijkt het er gewoon om te doen, want gebeurd regelmatig helaas. @ Wendy: Wat een sterk verhaal zeg.. weet niet wat ze gevoeld heeft maar als het het hoofdje was dan lijkt dat me niet helemaal goed.. @ Boerderijmama: Hoop echt dat je snel lekker even met je mannetje mag knuffelen!
Dames die al een keer bevallen zijn, hoe lang duurt het totdat je je buikspieren weer kunt gebruiken na de bevalling? Ik heb nu soms het gevoel dat ik helemaal geen buikspieren meer over heb, kan zo moeilijk opstaan van bank of bed.
Boerderijmama, gefeliciteerd met jullie zoon. Ben ontzettend nieuwsgierig naar jullie ventje en de naam, dus heb je een vriendschap verzoek gestuurd Klinkt allemaal behoorlijk heftig en het lijkt me ontzettend vervelend dat je zolang op het eerste contact moet wachten. Maar de gezondheid van jullie beide is natuurlijk nu het belangrijkst. Voor je het weet heb je jullie mannetje in je armen. En top dat het zo goed gaat met BV, je bent een topper! Vanmiddag bij de VK geweest, weer voor een weekje goed gekeurd. Zolder is bijna netjes, geeft weer een voldaan gevoel. Nu uitgeteld, maar eerst nog even koken, vriendlief komt zo thuis! Vanavond kom ik weer even lezen
@meikie...lijkt me een goed plan meid...vroeg naar bed..pfff mijn dag begon nog best goed maar ineens zag ik het niet meer zitten allemaal jakkes heb lekker een uurtje lopen janken in me eentje... @eb.....volgens mij mag je pas 4 tot 6 weken na je bevalling pas weer je buikspieren trainen...ook omdat alles weer op zijn plekje moet vallen in je lijf he..dus rustig aan hoor..na een keizersnede zal het nog langer erna zijn denk ik zo...je buikspieren zijn nu ook heel slap dus niet gek dat je dat idee hebt..komt allemaal weer goed hoor... mumtobe...wat je zegt over het alleen zijn met je dochter herken ik wel heel erg...ik ben natuurlijk 6,5 jaar met mijn dochter geweest en nu moet ik ineens dadelijk mijn aandacht gaan verdelen...lijkt me best moeilijk hoor...ik ga ook echt wel dingetjes met haar alleen doen, ook voor haar zal het best pittig worden....