Goeiemorgen dames. Moest weer even bijlezen, maar dat is gelukt. Ik herken mezelf ontzettend in je Aily, ik ben ook zo onzeker en bang dat het fout gaat, maar ik doe mijn best om wel te genieten haha. Vanmorgen nog een schok... Wou m'n broek aan trekken, krijg ik het kreng gewoon niet dicht! Het was altijd al een vrij strakke broek, maar vanmorgen wou ie echt amper dicht. En toen ik 'm dicht had durfde ik niet te gaan zitten haha. Dus broek weer uit, vloekend en tierend op zoek naar een andere broek. M'n vriend lacht zich soms kapot om me, ik heb zo onwijs last van de hormonen, ben zo'n heethoofd nu haha. Snel op m'n teentjes getrapt enzo...
hoi... Ook weer even bijgelezen... een heethoofd!!! jah dat ben ik ook, en mijn vriend vindt het zo grappig dat hij nog extra even doorgaat... Verder alles redelijk hier, beetje moe en beetje misselijk. Vanavond gaan we het mijn schoonouders vertellen. SPANNEND!!! Kan ook niet wachten om te gaan shoppen voor mijn buikje. Vind het nu niet zo leuk. Kan niks meer aan, alles zit te strak maar het is ook te vroeg voor nieuwe kleding. Ik loop met een haarelastiek aan mijn broek. Krijg anders echt buikpijn van de te strakke broeken. Jullie nog tips waar ik kan gaan shoppen strax.
Hey ladies! Goodmorning! Ga zo bijlezen, eerst het volgende; @ Lindada (en andere meiden met bloedverlies of die bang zijn hiervoor): check deze link Zwangerschapsklachten Hier staat dat bloedverlies voorkomt bij 1 op de 5 vrouwen tijdens zwangerschap! Bij meer dan de helft van de vrouwen verdwijnt het na enkele dagen. Lindada, dat klinkt als jouw situatie! Hoe is het nu? Geen bloed meer? Nog steeds geen buikpijn? Heb goede hoop voor je meis!! X
Hallo meiden! Wat een ellende hier sorry dat ik zo klaag maar voel me zo ellendig! Lig al hele week in bed en op de bank. Elke dag spugen en nergens zin in! De griep trekt nu gelukig wel wat weg maar ben nog goed verkouden vergeleken met die misselijkheid en duizeligheid vind ik dat nie zo erg! Vanmorgen alweer 2x moeten spugen heb t helemaal gehad niks geen zwangerschapsgevoel of roze wolk om mijn hoofd hoor! Volgende week echo s'morgens ook nog ben bang dat ik daar de hele boel ondespuug aangezien ik nu al 2 weken elke ochtend moet spugen!(soms s'middags of s'avonds en s'nachts ook) Normaal ben ik altijd heel actief en sport 5x in de week maar zelfs daar komt nu niks van! Voel me zo slap als n vaatdoek bah. Gelukkig is de kleine man nu naar schooltje heb ik even lekker voor mezelf. Nou sorry voor het klagen maar moest het even kwijt Voor degene met een echo veel succes!!!
@poookie krijg mn broek dus ook niet meer dicht! n joggingbroek zit wel lekker maar omdat niemand nog weet dat ik zwanger ben en ik altijd een spijkerbroek aan heb valt dat op he @lindada hoe is het nu? nog buikpijn ofzo? hoop voor je dat er niks aan de hand is! Duim voor je!
Uitgerekende Datum : ? oktober 2011: Danser4fun, suusje1979 1/2/3 oktober 2011: Rica,zippie 1 oktober 2011: Lizzy29 3 oktober 2011: Madazon, myo, sunshine13 4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83, anna27 5 oktober 2011: Mama05, Elisabethbas,sandra2, linda0509 6 oktober 2011: Mieni, esli4 7 oktober 2011: Anoek21 8 oktober 2011: kris83 9 oktober 2011: Mbtc 10 oktober 2011: nienkeeknein,Biancamv2 11 oktober 2011: wapje, prutsje, mamavanevi, ostara 14 oktober 2011: Natas23, wendyw80, princess01 15 oktober 2011: Poookie 17 oktober 2011: Nijma, jolinde23 19 oktober 2011: snelly, hannes, lindada, wesdaan 20 oktober 2011: Withinshin 21 oktober 2011: daanquinty 25 oktober 2011: Lunacy 26 oktober 2011: Silsa, bloemetje1985 29 oktober 2011: Karine 30 oktober 2011: Aily, Daantje2011 Bezoek aan VK of GYN : 22 feb: mamavanevi 24 feb: Mieni (Gyn), sandra2 28 feb: Lizzy, Elisabethbas, Suzie83, wendyw80 1 maart: Linda0509 2 maart: sunshine13 3 maart: wapje, anna27 7 maart: esli4 8 maart: jolinde23 10 maart: suusje 1979, kris83, lindada,wesdaan, Poookie 14 maart: snelly 15 maart: daanquinty 22 maart: anoek21 23 maart: Karina, Aily 25 maart: bloemetje1985 28 maart: Mama05 Echo 24 feb: Mieni, esli4 22 feb: mamavanevi 25 feb: Ann, Ostara (gyn) 28 feb: Elisabethbas, wendyw80, nijma 1 maart: Mama05, linda0509 2 maart: snelly, sunshine13 3 maart: wapje, anna27 4 maart: prutsje 8 maart: Suzie83 9 maart: Lizzy29, bloemetje1985 10 maart: suusje 1979, sandra2, lindada 16 maart: Lunacy 17 maart: kris83 18 maart:Aily 22 maart: anoek21 23 maart: wesdaan 24 maart: Karine 29 maart: Poookie Lijst weer naar voren!
An & Ostara: Veel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laten jullie ons weten of alles goed is?
Spannend zeg!!! Hoe gaan jullie t doen? Nog iets speciaals or just drop the 'bomb'? Vwb kleding, ik kan ook al niet wachten.. hihi, ik ga naar: King Louie (moet je van houden, maar ik vind die jurkjes helemaal super en voordeel: kun je daarna ook nog aan als je niet meer zwanger bent!) Esprit En volgens mij hebben ze bij H & M ook hele leuke dingen en ik ga denk ik ook ff bij Prenatal en andere zwangerschapswinkels kijken! (maar bij dat laatste heb ik om eoa reden een stoffig idee, maar lees aan de andere kant hier juist dat ze daar ook leuke dingen hebben, ben benieuwd!)
@ Poookie: Fijn dat je schrijft dat je mijn angsten herkent... Vind t best wel zenuwslopend, want ik ben er best veel mee bezig. Aan de andere kant ben ik heel vaak ook heel blij. Goh, zwangerschapshormonen? Balen van je broek!! Maar: nu heb je wel een 'meetbroek' waar je na je zwangerschap weer in wilt gaan passen!
@kleding: ik heb nog één spijkerbroek die ik aankan en verder heb ik veel van die soepele, elastische katoenen rokjes. Die zijn ideaal met een legging. Niemand die wat ziet en het zit nog lekker ook. Ik kreeg een tip om bij de wehkamp positiekleding te shoppen. Even gekeken en die hebben echt heel veel! Ook van merken, zoals Esprit. Ik krijg van vriendinnen en collega's hun positiekleding. Fijn, want dan heb je toch veel variatie, zonder dat je bakken met geld uit geeft. Maar nieuwe, eigen kleding is toch ook wel heel leuk, dus dat gaat er zeker komen! Maandag heb ik de intake bij de verloskundige en mijn eerste echo. Heel veel zin in, maar vind het ook wel spannend. Pas als we een hartje zien, ben ik gerustgesteld. Dan mogen ook meer mensen het weten en kunnen we dingen gaan regelen, zoals kraamzorg en kinderopvang. Leuk! Alsof het dan pas echt helemaal echt is.
@aily LOVE2WAIT heeft ook wel leuke zwangerschapskleding althans vind ik he. Toen ik zwanger was van mijn zoontje was er eigenlijk nog niet zoveel te koop en ik moest goed uitkijken met welke kleur ik aan deed omdat het toen een warme zomer was en ik ineens 4x meer ging transpireren hoop dat het niet zo heel warme zomer word haha
Leuke tip, thanks!!!! Het wordt een warm voorjaar, dus misschien dat het zweten tegen die tijd nog meevalt
Ik ben dus zo te lezen niet de enige die al last heeft van te strakke broeken haha! Ik vind het persoonlijk ook wat vroeg om al andere kleding te gaan halen, maar ik denk dat ik wel zal moeten! Mijn moeder had met 8 weken ook al een flinke buik vertelde ze, ze liep alleen nog maar in tuinbroeken en jurken. Ik ben echt geen jurken mens, en mijn rokjes zijn ook al te strak... Op naar de zomer, kan ik m'n rokjes met elastiekband weer aan! Die zijn nu nog te koud haha
Ja weet welke je bedoelt, die zijn nu nog te koud indd Maar als je broeken niet meer passen door je buik, zou ik gewoon alvast een zw.spijkerbroek gaan kopen hoor!! Dat ziet toch niemand? Bij Esprit heb ik er iig een gezien met niet zo'n heeel groot elastiek erboven, maar een smalle, dan valt t helemaal niet op!
Ik ben heel benieuwd naar de verhalen van de meiden die vandaag een echo laten maken.. Pff, zo'n spannend moment!!!
Hey Wapje!! Ik heb het even opgezocht, indd goed merk voor spijkerbroeken! Waar kocht jij het dan, online of in de winkel? Er zijn nl. niet zo heel veel verkooppunten in NL (ik bof wel, want er zit er wel 1 in mijn stad )
Oww, haha, zie net dat er nog een scrollbalk in de pagina zat, er zijn wel heel veel verkooppunten Maar ken jij ook n winkel met alleen maar Love 2 Wait? Vind ik altijd idealer dan zo'n verzameling... (Koop Esprit bijv. ook liever bij Esprit zelf dan in bijv. de Bijenkorf)
Aily ik vind Esprit persoonlijk een beetje prijzig. Ben helaas niet zo rijk haha. Welke broek bedoel je dan met niet zo'n hele brede band? Staat die ook online?
Zo ik moest even bijlezen. We hebben een drukke week gehad. Afgelopen woensdag in ondertrouw gegaan want we gaan ook nog eens 1 juni trouwen. Dit hadden we in nov. al besproken omdat bij mijn vader kanker is ondekt. Wel goed te behandelen maar we willen hem er nog zeker bij hebben. Ook is ze afgelopen woensdag geweest voor moeders voor moeders. Doet iemand hier ook nog aan mee? Bij Wesley hebik het niet gedaan maar bij deze zwangerschap dacht ikach waarom niet. En ik lees veel over kleding. Ik weet dat ik bij mijn eerste al met9 weken inzw.schaps broeken liep want ik paste mijn eigen broeken al niet meer. Nu ist ook al bijna zo ver. 2 broeken pas ik nog maar de rest doet echt zeer aan mijn buik. Dus kan niet wachten tot ik weer eenbeetje kan shoppen. Verder voel ik me moe en heel erg duizelig af en toe. Vande week op mijn werk viel ikzelfs bijna flauw toen een Cliënt dokters bezoek had en ik erbij was. Poeh moest even een rondje lopen. En hier continue duizelig metbukken en weer opstaan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat niet.