Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Fijn dat je weer goedgekeurd bent :D

@ DQ: Ik ben blij dat je het herkent over het alleen zijn met onze dochters.
    wat jij zegt over dingen alleen doen met je dochter dat wil ik straks ook graag,
    mijn dochter is natuurlijk nog een stuk jonger maar hoop eigenlijk dat ze straks ook
    wil gaan paardrijden zodat we dat echt als ONS ding kunnen maken en anders gaan we
    gewoon iets anders zoeken waardoor we moeder-dochterquality-time kunnen creeëren.

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vanavond uit eten met vriendinnen, kleren uitgezocht waarmee ik nog een avond aan tafel kan zitten zonder me geperst te voelen, blijkt dat de schoenen die hierbij passen niet meer dicht kunnen:x...

Dan maar slippers, ze zien toch wel dat ik zwanger ben, aldus mijn verstandige moeder.

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daanquinty en Muntobe, kan me dat heel goed voorstellen. Zo was er een ouder bij ons op het KDV, die de kleinste toch na het KDV bracht (was toen al wel dik 8 maanden hoor), de oudste bleef dan lekker thuis. Zodat ze echt hun 'middagje' samen hadden.

EB, Fijne avond en lekker eten!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Ow verschrikkelijk dat soort dingen..
    idd je niet schamen om op je slippers te gaan hoor..

@ Rianne: dat is idd ook een oplossing!

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Jaaaaa! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
    Ik ga zo gelijk Ff foto checken!!!

Hier alles goed en rustig, vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag visite gehad en net lekker gegeten, lekker kapsalon gehaald bij de "Turk".
    Zoooo jammie!

Balen van alle slechte nachten hier, ik slaap gelukkig wel redelijk.

Morgen naar de kermis met de twins en 's avonds naar Najib!!!

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi Hoi

Ik ben weer thuis. Het gaat erg goed met onze kleine kanjer hij is vandaag bevrijd van het snorretje de sonde heeft hij er zelf uit getrokken minder infuusjes en licht niet meer onder de blauwe lamp. Je ziet dat hij dat zelf ook een stuk prettiger vind dan al die toestanden. Hij drinkt goed en hopelijk gaat het steeds beter. Hij heeft vandaag zelfs aan de borst gezeten en 16cc gedronken. We gaan dus steeds een stapje vooruit en hopen dat hij het zo goed blijft doen en snel naar huis mag komen.

Met mij gaat het ook goed kom nu iets meer aan mijn rust toe dan in het ziekenhuis dus dat is ook alleen maar beter.

Knuf

7. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Wherona... Goed om te horen dat het beter gaat met jullie beide.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wherona, wat heerlijk om te lezen. Fijn!! :)

EB, fijne avond.

prutsje, leuke dag morgen, veel plezier!!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Prutsje: Leuke dag voor de boeg morgen! have fun!

@ Wherona: Wat fijn om even wat van je te horen, super dat het steeds een beetje beter gaat met Davey.
    hopelijk gaat het snel helemaal de goede kant op en kunnen jullie ook lekker thuis gaan genieten van jullie kleine man!

Pfoe ik ben vanmiddag even met mijn meisje op en neer naar het dorp gefietst 5 min. heen en hetzelfde terug
    en vanaf toen steeds harde buiken.. zit verder geen regelmaat in ofzo maar prettig is het niet..
    net ook met flinke buikkrampen op de wc gezeten, gelukkig zakte dat af door een warm badje.

10. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Boerderijmama: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Jammer dat het zo heftig gegaan is allemaal, ik hoop dat jullie allebei snel een beetje op krachten komen en vooral dat je hem snel lekker in je armen kunt houden en zelf kunt voeden!

@Wherona: lekker dat je weer thuis bent, nu je kleintje nog! Hebben jullie al enig idee wanneer hij naar huis zou mogen komen?

@EB: toevallig hebben we vandaag bij zwangerschapsgym de buikspieren besproken. Je mag je rechte buikspieren pas na 6 weken trainen omdat je anders het risico loopt dat ze niet meer tegen elkaar aan komen te liggen. Voorzichtig zijn met dingen tillen dus ook. De schuine en onderbuikspieren mag je wel gewoon meteen gebruiken maar die gebruik je nu ook gewoon nog.

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Boerderijmama:Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Moeilijke bevalling geweest en wat spijtig dat je hem nog niet vast hebt kunnen houden (ik hoop inmiddels al wel...) Sterkte met herstel!
    Liefs

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    boerderijmama gefeliciteerd en wat een verhaal!!! hopen dat ookk jullie snel weer thuis mogen zijn in goede gezondheid!!
    ik ga even vriendjes worden dan kan ik jullie wondertje zien!

13. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ wherona Lekker weer thuis! Lijkt me best raar dat Davey nog niet mee naar huis mag! Hoop dat hij gauw naar huis mag dan zijn jullie lekker samen!

@ Eb bij de eerste heb ik toch zeker 6 weken gewacht met sporten en buikspieroefeningen. Ken nl iemand die heel snel na de bevalling is gaan sporten en die heeft er heel lang een enorme bloeding aan over gehouden omdat alles vanbinnen in de buik weer open was gegaan dus lkkr rustig aan doen hoor die buik komt wel goed! Ik voelde ook echt de ruimte tussen de buikspieren heel raar!

fijn een buurvrouw die gezellig met de deur gooit!! Hier vanmiddag tijdens middagdut weer gezellig de ...hond vd buren die als n gek te keer ging! iedere x dat beest buiten als mijn kleine en ik n dut willen doen grrr

Alles hier nog het zelfde wel wat meer harde buiken. Vrijdag weer naar de vk ben benieuwd! kindje was vorige x al ingedaald en ligt helemaal vast.

@ boerderijmama jeeeeeeeeeeu eindelijk daar is ie gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat jullie allebei gauw genezen en jullie lekker naar huis kunnen en van elkaar kunnen genieten!

Verder voor iedereen die zich n beetje down voelt n dikke knuff! ff doorzette meiden! Er is nog nooit iemand zwanger gebleven :)
    Maar had idd het gevoel dat het in t begin sneller ging en nu heeeeeeel lang lijkt te duren!

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    Hier nog even een berichtje van mij voor het slapen gaan :)
    We zijn weer helemaal goed gekeurd bij de vk, de kleine is al flink ingedaald. dus die pijntjes de afgelopen dagen zijn niet voor niks geweest ;) Alles was verder helemaal in orde en we zijn op de bevalling ingepraat :)
    Nu over 2 weken weer terug!!! Dan zijn we alweer 37 weken :D

Verder net nog mooie gordijnen opgehangen in de babykamer, alleen nog even inkorten en dan alleen nog een plankje maken voor boven de commode en een leuke lamp vinden en dan is de kamer klaar!!! Zal dan ook even foto spammen ;)

@ Daanquinty, volgende keer samen janken? Kan makkelijk zo ver wonen we niet bij elkaar vandaan :D

@ Wherona, goed te lezen dat jullie het beidde goed maken. Hopen dat Davey snel alles zelf kan en lekker mee naar huis mag :)

@ Boerderijmama, je borsten functioneren in ieder geval goed dat je nu al zoveel eruit kolft. En ik begrijp je bezorgheid om te hechting, ik hoop voor je dat je de verloren tijd snel kan gaan inhalen met je mooie mannetje :)

Verder ben ik hem even kwijt, sorry....:)
    Ik duik nu snel mijn bedje in, in de hoop dat ik me morgen wat beter voel.... Slaap lekker allemaal!!! En tot morgen!!! :D

15. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    hey meiden, ik heb hem even mogen vasthouden hoor! Wel zwaar voor mijn litteken, volgende keer leg ik er een kussen onder :) !

hij drinkt nog niet echt gretig zijn 10ml per keer op, dus dat moet echt wel eerst beter vooraleer hij live mag drinken. ik heb dus ook nog geen huid/huid contact gehad, hij was goed ingewikkeld in een warm dekentje.
    hopelijk kan dat wel snel, morgen krijg ik meer info van de kinderarts.

@wherona: joepie! jij kan thuis al even bekomen, des te beter voor jouw zoontje dat je dan uitgerust naar hem toe kan! hopelijk kan hij snel naar huis! Wat krijgt Davey nog juist in de couveuse dat hij daar moet blijven? of moet hij gewoon stabiel blijven en ter controle blijven?

@ de rest :): aftellen maar! er zijn er toch al enkelen 38w en +, dus nu kan het snel gaan! en het lijkt misschien traag, maar maandag zelf was ik toch héél nerveus, omdat het ineens toch erg snel was - vooral omdat ik er al erg lang naar uitkeek natuurlijk!

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    wherona, fijn dat je weer thuis bent, maar ook moeilijk om je mannetje achter te laten, believe me, i know!
    Maar hij doet het prima!!! super!!!

Boerderijmama, het is wel een heel verhaal zeg, van je bevalling... pfff!!!! maar het zit erop, hopelijk knap je zelf ook snel op!

Hier verder alles oke, zie wel iets tegen morgen op, het wordt wel druk, maar ik heb al besloten morgenmiddag ff te gaan slapen als de twins op school zijn!

Ben benieuwd of er morgen al weer baby's bij zijn ;)

Voor alle meiden die zich rot voelen... dikke knufffff!!!!

17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Boerderijmama: gefeliciteerd met je zoontje!!! En fijn dat je hem nu eindelijk heb mogen vasthouden! Hoop dat je gauw nog meer zontact kan hebben en echt live borstvoeding kan gaan geven!

Wherona: gefeliciteerd ook dat je naar huis mocht en dat het goed gaat met je zoontje! Hopelijk voor jou ook snel meer contact mogelijk!

I.v.m. de meldplicht, meld ik mij ook ff. Manlief en ik zijn heerlijk uitgeweest vanavond, mijn zoontje is lekker uit logeren bij oma! Nou zal wel onze laatste date zijn voor de komende 3/4 maanden. We hebben er echt van genoten, en gaan morgen lekker uitslapen...
    Verder alles oke, slaap wel slechter, deze week meer moe dan vorige week. Wel minder harde buiken gehad de laatste dagen, gelukkig.

Ben trouwens ook erg benieuwd hoe het voor ons zoontje zal zijn als zijn brusje er is... en of het ons lukt hem de aandacht te geven die hij verdient. We gaan er natuurlijk ook ons best voor doen. En ook hoe hij zal reageren als het een broertje wordt, want op een of andere manier is hij ervan overtuigd dat hij een zusje krijgt. Vanochtend nog bij het ontbijt zei hij ineens: "mama, mijn buik beweegt". Ik vroeg hem of hij een baby in zijn buik had net als mama. Hij zei: "nee, geen baby, maar zusje van Fabian!". :D:D:D Hoop niet dat hij teleurgesteld is als het toch een broertje blijkt te zijn...

Sterkte iedereen met de laatste loodjes!

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik kom even binnenvallen hoor...
    Boerderijmama van harte met jullie geweldig mooie zoontje!!!
    Hele mooie naam ook.
    Hij is echt heel erg knap!
    Hopelijk gaat alles goed met jullie en mogen jullie snel naar huis.

Wherona geweldig dat jij ook weer thuis bent.
    Hopelijk mag Davey ook snel naar huis.
    Lijkt me vreselijk om hem achter te moeten laten...

Ik las even tussendoor dat iemand al had gemeld dat Stijn en ik inmiddels thuis zijn.
    Klopt helemaal!
    20-09-2011 is 's morgens de kinderarts geweest en die heeft Stijn goedgekeurd om naar huis te gaan en sinds hij thuis is doet ie t met de dag beter!
    We zijn ontzettend trots en tevreden met onze kleine man.
    En even een klein detail: Hij weegt inmiddels 2220 gram!!!! *juich* :D
    Zal meteen even een foto spammen voor degene die onze Stijn nog niet gezien hebben:

19. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mogguh lady's,

@Pookie wat een prachtig kereltje zeg!!!! Echt een stoer koppie... Leuk!

@Boerderijmama, fijn dat je hem ff vast hebt mogen houden... idd volgende keer dan maar een kussen gebruiken. Lijkt me zeker gevoelig!

Nou ik ga zo maar ff snel de bovenverdieping doen is dat ook weer klaar. Zie ik als een berg tegenop!

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoi

Boederijmama van harte gefeliciteerd

het derde jongetje is geboren :D

hier even een fotootje van onze jongen