Wat een prachtige jongens zie ik voorbij komen!!!! Fijn dat het goed gaat met Davey en Stijn!! Nu nog zoonlief boerderijmama! Hier gisteren weer goedgekeurd door de VK en over 2 weken weer... Nog 2 dg werken volgende week en dan ook verlof.. Heerlijk! Nu weekend houden
Prachtige jongens meiden!!!! Jullie moeten wel heel erg trots zijn!! Wordt tijd voor een meisje haha Straks komt de masseuse langs, moet nog even gauw een relax muziekje uitzoeken en de verwarming aanzetten. Ik ga genieten..... Oh en ik had gisteren de Bugaboo weer omgetoverd in kinderwagen. Staat zo leuk in de gang Ik zal straks even nieuwe foto's in mijn album plaatsten want de box staat ook al in de woonkamer Tot later
goeiemorgen allemaal hier weer een rotnacht pff zal blij zijn als die pijn in mn handen weg is!!!!!! Vanmiddag maar weer even liggen Oooow wat een mooie knullen zie ik voorbij komen zeg!!!!!!!!!! wauw! En fijn dat ze t zo goed doen!!!! Vanacht heel erg voorweeen gehad! Maar nog niks aan de hand hoor dames geen paniek ik ben vast niet de volgende die gaat bevallen! Morgen naar de vk! bijna 38 wk nu!! @ mama wanneer ga jij bevallen
Goede morgen dames, Heb me eesrt weer even bijgelezen. Ben er gister niet meer aan toe gekomen om nog even te gluren en achteraf dom zie ik wel @boerderijmama, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Vervelend dat de bevalling niet heel lekker is gelopen. Maar wel fijn dat je hem al even vast hebt kunnen houden. Nu hopen dat jullie snel aansterken. @Wherona en Pookie, wat een prachtige zonen hebben jullie. Maar lekker van genieten. @hier, gistermiddag wezen shoppen in de stad. Kleine 2 uur onderweg geweest, maar was helemaal gesloopt. Daarna ook nog snel boodschappen gedaan en eerst gerust op de bank. Later op de avond ging het wel weer. Maa rwel geslaagd voor een t-shirt. @de nacht, Hier een slechte nacht gehad :x. Eerst 1,5 uur wakker gelegen, 3x wezen plassen, 2x zuur branden, maar de Rennies hebben hun werk gedaan. Tevens had manlief wekker gezet en zou tegelijk met hem eruit (ook gedaan) maar op de een of andere manier slaap ik dan super slecht. Zal zo een auto ophalen en dan even naar de jaarmarkt in de buurt. Vanmiddag maar even rusten. *sorry voor mijn klaagstukje, moest er even uit, maar voelt heerlijk * Fijne dag en kom later wel weer gluren.
Morgen! wat een ballennacht zeg pff... @ Wapje: Hmm weer die hond irritant zeg.. liever een hutje op de hei voor ons dus @ Meikie: Fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent en bevallingspraatje doorstaan ook dus @ Boerderijmama: Wat fijn dat je 'm even lekker vast hebt mogen houden.. hopelijk kan er ook snel huid op huidcontact plaatsvinden, kan me voorstellen dat je daar heel erg naar verlang. @ Prutsje: Lekker nog even naar bed straks.. ik wou dat ik kon slapen overdag. @ Guapetona: hihi wat lief van je zoontje! hopelijk is hij idd niet al te teleurgesteld als het een broertje blijkt te zijn! @ Pookie: Wat superfijn dat Stijn het thuis zo goed doet.. lekker genieten! Jullie hebben echt een mooi mannetje! @ Sandra: Pfoe jij bent vroeg actief.. ik moet nog ff wakker worden hoor.. @ Wherona: Wow ook al zo'n mooi mannetje! heeft hij nou al zo'n bos met haar? Hopelijk is hij snel verlost van die slangetjes en mag hij ook lekker mee naar huis. @ Karine: Mooi! ook weer goedgekeurd.. bijna verlof!! knap hoor dat je zo lang door werkt met al een kleine thuis. @ Waterlelie: Geniet van je massage.. zou ik nu ook wel kunnen gebruiken! leuk de bugaboo weer als kinderwagen, gebruik je nu een buggy voor Emma?, ik wil 'm namelijk ook al wel klaarzetten maar gebruik de wagen nog regelmatig voor D.imara. Het is idd wel tijd voor een meisje meiden.. maar die meiden laten vaak wel wat langer op zich wachten hé Ik word zo gek van de jeuk die ik midden in de nacht ineens krijg.. mijn voeten (alsof ik last heb van voetschimmel ) mijn buik en alles waar ook maar enigsinds mijn nachthemd in heeft zitten drukken en dus zo'n mooie afdruk in staat en dan het ergste... mijn (.)(.) heb vannacht flink gekrabt en heb nu heel mijn borsten vol staan met bloeduitstortinkjes
Hè verdorie, vele van jullie hebben dus slecht geslapen. Sterkte vandaag! Mum, ik heb ook nog een Koolstra dus als ik met Emma op pad wil dan kan ze daar in. Als de baby er is dan hebben wij een loopplankje voor haar. Het staat echt zo gaaf joh...ik krijg er meteen de kriebels van. En wat naar van jou gekriebel. Heb het ook maar niet zo erg als jij. Helpt Zwitsal baby olie niet?
@boerderijmama wat fijn dat Th. er is! En dat je hem nu vast hebt kunnen houden. @wherona en pookie wat een prachtkerels zeg! ik hoop dat Davey ook snel naar huis mag @wapje wat vervelend van je handen.. heb je carpale tunnel syndroom? (ik heb ook wat nieuws geleerd, een vriendin van mij had dat) @kleertjes in de droger, waarom zou je dat juist niet doen? Ik overweeg om een droger te kopen juist voor de kleertjes en overige babytextiel? @kinderkamer, ik ben zo trots op mijn kamer met boom ik stuur een foto! ik ga vandaag denk ik het geboortekaartje afmaken, hij is helemaal zelf ontworpen, maar de tekst moet er natuurlijk ook nog in, ik ben benieuwd hoe het wordt. Maar ja als het niks wordt, ik heb bij Kaartje2go ook nog een mooie gezien
Super mooi Hannes!!!! Ik heb net een nieuwe wasmachine besteld oude is niet meer te maken, kan wel maar gaat meer dan 200 euries kosten... Hij is 5jr oud. Dus dan maar een nieuwe. We hebben nu de whirpool nevada 1400 besteld was een dagactie.... morgen wordt hij bezorgd. Vind het nl echt geen lekker idee geen wasmachine te hebben als de beeb ieder moment kan komen. Wapje hoe is het met jou wasmachine?
@ Waterlelie: aha zo.. ik heb ook nog een buggy, maar vervloek dat ding.. onze wagen rijdt zoveel fijner haha. voor als ik straks met 2 kids op pad wil hebben we een easywalker duo gekocht maar die kan ik echt niet uitgestald in de gang laten staan want daar hebben we geen plek voor haha babyolie heb ik nog niet geprobeerd, wel koelzalf en talkpoeder maar het is gewoon zwaar irritant dat het midden in de nacht op komt zetten. @ Hannes: voor hydroluiers en badcapes enzo is een droger wel heel handig maar die babykleertjes krimpen wel echt heel snel. Wow! mooie kamer zeg! overdag slapen is er hier niet bij.. ik kan de slaap niet vatten dan, en als me dat al lukt dan lig ik geheid snachts wakker. @ Sandra: Pfoe toch een nieuwe wasmachine naja in ieder geval fijn dat je er snel weer 1 hebt.
Goede morgen dames Hier ook weer meldplicht wapje ik hoop zo snel mogelijk ben er helemaal klaar voor!!! zitten te wachten met smart hahahah maar ja kan ook nog ff duren!! Boederijmama, wherona en pookie wat een mooie foto`s!!!! wordt al helemaal emo ervan als ik jullie kleintjes zie!!!! straks zelf ook zo`n klein kindje in onze armen!! Geniet er lekker van!! Boederijmama vooral voor jou even een dikke diggie knuffel!! Wat goed dat je hem al mocht vast houden!!! Hannes wat een gave boom mooi hoor!! vrienden van ons hebben ook zoiets (zelf gemaakt) en hebben daar hartje en vogeltjes in gehangen heel mooi!! Kleertje in de droger ik doe het wel alleen de nieuwe dingen was ik vaak 5 keer en dan op het droogrek ivm met krimpen maar bij ons gaat alles bijna in de droger!!! Mumtobe vervelend zeg dat je zo slecht slaapt!! ik was vannacht tegen 1 uur ook wakker tot 2 uur was misselijk en had gevoel dat ik ziek werd maar gelukkig wel weer lekker geslapen!! tot dat ik om 4 uur onze tweede dochter bij ons in bed hoorde kruipen pffff haar weer na bed gebracht en toen lekker geslapen tot 7 uur!! Guotopa vaak hebben kinderen het wel goed!!! Stoofperen ik was net bij de c1000 en bij ons was de peren nog in de aanbieding heb gelijk maar even weer 3 kilo mee genomen zal zo zo ff schillen en koken kunnen ze de vriezer in!!mmmmmmmm Sandra ik heb net ook ff de bovenverdieping gedaan zo nog even beneden stofzuigen en dan alweer klaar voor vandaag!!
@ Mama05: Blegh ook een rotnacht idd zeg.. wow de bovenverdieping al gedaan en al bij de supermarkt geweest? respect!
goedenmorgen dames, @hannes...wauuwww mooie boom en kamer zeg @slecht slapen....pfieww wat slapen er toch veel mensen slect op dit moment...hier ook niet een fantastische nacht gehad, maar het is wel eens slechter geweest dus ik klaag ff niet... @Wherona....wauwww wat een mooi mannetje zeg...hopelijk mag hij ook snel naar huis...maar eerst maar ff goed aansterken he. @mama05...nou ik vind dat jij nu wel aan de beurt bent hoor...nog helemaal geen gerommel bij jou?? @streep...hebben jullie eigenlijk zo'n bruine zwangerschapsstreep op jullie buik??? hier nog niks te bekennen! @wasmachine....wij hebben toevallig sinds een maandje ook een nieuwe! wij hebben nu een samsung 6.0...heerlijk ding en te betalen haha ook erg belangrijk... @hier.....het gaat vandaag gelukkig wel iets beter met me in me koppetje..pfff wat een dag gister..heb gisteravond nog ff lekker bij het mannetje uitgehuild...al heb ik het idee dat hij er niet veel van snapt hahahahha...geeft ook niet kan me voorstellen dat mensen het niet begrijpen als ze het niet zelf voelen.
Goedemorgen, ben ik weer! Moet nog even bijlezen, maar ik zag twee prachtige knullen voorbijkomen en een mooi kamertje. Tot later!
Vanmorgen in bed alles terug gelezen. Zag geweldige foto's voorbij komen (smelt), een mooi kamertje en een heleboel meiden die een slechte nacht hebben gehad, knuffel voor jullie! Ben sinds gisteravond opeens wat grieperig, hoofdpijn, keelpijn en ongelovelijk snotterig. Vriendlief had het vorige week, van wie zou ik eht dan toch hebben? hahaha.. Vandaag niet te veel doen. Ga nu eerst het wonder van boerderijmama bekijken!
Hey meiden, goedemorgen!!!! Hier net als vele anderen weer een slechte nacht achter de rug. Mijn vriend was ook erg aan het spoken, veel praten enzo. Gelukkig is hij wel in bed gebleven, hij wil namelijk ook nog wel eens slaap wandelen. Moet er wel om lachen wat hij zegt heel droog dat ie nog niet echt bezig is met de bevalling en de kleine op komst. Maar ondertussen is hij 's nachts zo onrustig als wat, hahaha!!! @ Wherona, wat een knap mannetje heb je zeg!!! En fijn dat hij het zo goed doet @ Pookie, ik ben de schuldige die het hier al had gepost.... Wat goed zeg dat Stijn zo groeit, echt een toppertje dus!!! @ Boerderijmama, wat fijn dat je hem even hebt mogen vasthouden. Dat huid op huid contact komt ook nog wel. Wat is de reden dat dat nog niet mag? Is dat ivm he bloedverlies? Of voelt hij zich nog niet lekker? Kan me voorstellen dat ie misselijk is en misschien welk hoofdpijn heeft na zo'n bevalling.... Hoe is het verder inmiddels met jou? Ben je al wat mobieler? Of maakt die wond het nog niet echt makkelijk? @ Mumtobe, ik kan overdag ook niet slapen hoor, en anders inderdaad de nachten wakker.... Dus begin er maar niet aan Hoe is het inmiddels met je hoofdpijn? @ Daanquinty, ik moet altijd wel lachen hoe hulpeloos mannen kunnen kijken als je even een flinke huilbui hebt. Ze weten dan echt niet hoe ze daar het beste op kunnen reageren, zo schattig... @ Hannes, wat een mooi kamertje zeg. Heb je die boom zelf geschilderd? Nou ik ga weer even verder met het dagelijkse rommelen en kom later weer even om een hoekje gluren Oja, vandaag alweer 35 weken!!!
Echo 22 sep: Natalie78 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 21 sep: Meikie, mama05 22 sep: Natalie78 23 sept: Muts76, wendyw80 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje, Elisabethbas 28 sept: Daanquinty 30 sept: waterlelie81 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: Rica (verrassing) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: STIJN zoontje van poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+5) 15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) Al 3 Jongetjes en 0 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81 Even de lijst naar boven, stond alweer een heel stuk verderop...
@ DQ: fijn dat je je weer wat beter voelt.. @ Rianne: ow getver grieperig beterschap. @ Meikie: hihi arme vent van jou helemaal van slag snachts! vanmorgen weer even wat hoofdpijn bij het wakker worden maar gelukkig is dit weer gezakt. ik ben dus niet de enige die overdag niet kan slapen. Blegh, de gyn heeft afgelopen maandag ook op galzouten laten prikken (bloed) maar de uitslag daarvan zou een week op zich laten wachten, dat wilde ze weten ivm de jeuk maar wist eigenlijk niet goed wat dat nou precies inhoudt dus ben net even gaan googlen en wordt niet vrolijk van wat ik lees herken de symptomen van zwangerschapscholestase.. hoop dus maar heel hard dat die uitslag maandag ook gewoon goed is.