@ Mumtobe, ik ben 2 keer geprikt op galzuren/zouten. Wat ik er van weet is dat als dit te hoog is het gevaarlijk kan zijn voor de kleine. Als ze er op tijd bij zijn dan dan krijg je hier tabletten voor. Deze waarden moeten onder de 10 zijn dan is het goed (is mij verteld). Bij mij was de uitslag de eerste keer dezelfde dag al bekend (deze was met spoed aangevraagd) en de 2e keer was de uitslag er ook al de volgende dag. Dus ik hoop voor je dat je een vlot lab hebt Fijn dat de hoofdpijn niet meer zo heftig is, dan kan je nog lekker genieten van je kleine meid
Echo 22 sep: Natalie78 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 22 sep: Natalie78 23 sept: Muts76, wendyw80 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje, Elisabethbas 28 sept: Daanquinty 30 sept: waterlelie81 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje, Meikie 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: Rica (verrassing) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: STIJN zoontje van poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+5) 15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) Al 3 Jongetjes en 0 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81 Mijn nieuwe afspraak staat er weer in. @ Natalie, succes bij je echo!!!
@ Meikie: Hmm jij er dus ook op geprikt.. de gyn had de uitslagen hier ook met spoed aangevraagd maar die van galzuren/zouten konden echt niet eerder binnen zijn als een week zei ze. ik lees idd ook dat het gevaarlijk kan zijn voor de kleine brr..
Dat zeiden ze hier ook, maar ik had het de eerste dag gelijk binnen. Probeer je niet te druk te maken, als ze er op tijd bij zijn kunnen ze het heel goed behandelen met die tabletten en is er weinig aan de hand. Pas als het te lang duurt en deze waarden te lang te hoog zijn kan het levensbedreigend worden. Maar ik snap dat je er erg van schrikt, had ik ook hoor. Ik hoop dat de uitslag zo snel mogelijk binnen is. Laat je het dan even weten?
@ Meikie: ja ik denk dat ik de uitslag maandag zal krijgen bij de controle. maar lees ook op internet dat die meds niet mogen in de laatste 3 maanden. Ik heb een fotoalbum aangemaakt met foto's van het kamertje.. het is wel een prive-album dus moeten even vriendjes worden als we dat nog niet zijn
Even snel meldplicht!! Ik heb alle foto's gezien van de knappe kereltjes van Pookie, Wherona en Boerderijmama!! Wauw!!! Ik smelt!! En ik zag een heel leuk kamertje voorbij komen met een mooie schildering! Ik wou dat ik zo creatief was! Gisteren en vannacht was een ramp hier, ik vermoed van de suikertest alleen maar harde buiken en krampen. Heb ik nog niet eerder gehad deze zwangerschap. Bagger geslapen dus ook.. Vanochtend op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje, meisje was nu 6 weekjes oud en slaapt al door!! Dat wil ik ook! En ik ga zo op visite bij ander vriendinnetje, leuk maar dubbel, ze is vrij ernstig ziek.. En vanavond komen mijn beste vrienden op de koffie met hun kleine meid! Is echt mijn grote kleine vriendin! Dus leuk om ze weer ff te zien. Druk dagje dus! Ik meld me vanavond wel weer even!
Net terug uit het ziekenhuis. De baby zou flink worden als het klopt nu al zwaarder dan 4200 gram. als het voor 3 okt niet geboren is wordt ik ingeleid 3 okt. ze hopen dat het gewoon geboren kan worden anders een ks.
@ Linda: Balen zeg dat je zo'n nacht hebt gehad wss door de suikertest. sterkte straks bij je vriendin.. leuk dat je beste vrienden komen vanavond. @ Natalie: nu al 4200 gram hopelijk meldt de kleine zich snel dan!
@ Natalie, spannend hoor. Ik zal mijn foon goed bij me houden!!! Beeb is zeker goed aan de maat, maar volgens mijn vk is dat tegenwoordig helemaal niet gek, zijn de meeste beebs zo rond de 8 a 9 pond.... Maar goed, hou ons op de hoogte!!! Krijg je nog een echo is de komende periode?
@allemaal: die slechte nachten zijn verschrikkellijk hé! Ik sliep na een paar slechte nachten altijd wel één keertje beter, uit totale uitputting waarschijnlijk ! @meikie: hij reageert nog heel gevoelig op aanrakingen, is vandaag pas voor de eerste keer in badje gedaan omdat hij erg snel overprikkeld is. Het ging gisteren toch erg goed, het vasthouden. Straks mogen we normaal even kangoeroeën (huid/huid contact), hopelijk geraakt mijn man hier op tijd want we moeten een uur vrijmaken en het mag niet tijdens de bezoekuren (2x half uurtje per dag), dan moeten de couveuses dicht blijven (wat normaal is natuurlijk!). De kinderarts heeft wel gemeld dat hij nog niet mee naar huis zal kunnen zondag of maandag. Het duurt vast nog langer, hij moet nu goed leren drinken en zelf wakker worden, alert zijn en honger krijgen. Nu slaapt onze lieve jongen het liefst gewoon altijd verder - heeft hij vast van mij ! Mijn litteken doet nog wel erg pijn, maar met pijnstillers lukt het. En de melk is goed op gang - stuwing, pfffff! Telkens 100 à 120ml elke 4u; Th. moet nu 30ml, 8x per dag drinken, dus ik leg een diepvriesvoorraadje aan!
@ Boerderijmama: Thanx voor je reactie op de foto wij vinden het ook erg mooi hihi.. wat fijn dat jullie straks even mogen kangaroén met Th. super dat de bv ook goed op gang komt ondanks het feit dat je nog niet live kan voeden. duimduimduimduim dat jullie mannetje het allemaal snel doorkrijgt en hij in de loop van aankomende week mee naar huis mag.
Echo 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 23 sept: Muts76, wendyw80 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje, Elisabethbas 28 sept: Daanquinty 28 sept :Natalie78 30 sept: waterlelie81 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje, Meikie 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: Rica (verrassing) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: STIJN zoontje van poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+5) 15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) Al 3 Jongetjes en 0 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81 Mijn nieuwe afspraak erbij gezet.
Hoi meiden, Hier nog een slechte slaper! Nou ja, niet slecht maar kort. Slaap 5 uur per nacht. Wel als een os overigens, maar ik kan het er niet mee redden helaas. @ hannes, wat een super boom! @ dq, hier ook geen streep te bekennen op mijn buik. @ EB, hier net de roze wallaboo luiertas ontvangen. Te leuk is ie! Net de intake van de kraamzorg gehad, gezellig zeg. Krijg waarschijnlijk dezelfde kraamverzorgster als mijn zus heeft gehad. Was een enorm leuk mens. Ga maar eens verder met de babywas. Fijne dag allemaal!
@ Streep: Hier issie heel licht aanwezig.. lichter als bij mijn dochter op deze termijn. @ Daantje: oei 5 uur is wel weinig ja. zou leuk zijn als je dezelfde kv krijgt als je zus. succes met de was!
BOEDERIJMAMA mooie foto's hoor!!!! En wat fijn dat je hem hebt kunnen vasthouden... Hopen dat jij ook snel weer je lekker voelt en je litteken niet meer zo trekt! daan wat fijn dat jij weet van te voren wie er komt! Hier niet, ergens wel jammer aangezien het toch moet klikken... ik heb het klokje rond geslapen :O!!!! van 11 tot 11, pfffff ik was het blijkbaar nodig want ik en uitslapen is echt zeldzaam, vind dat vaak zonde van de dag maarja... en ik heb wel een streep van onder tot mn bh vind het wel schattig maar mn pigment is zowieso veranderd, naja alles is wat donkerder geworden (tepels etc etc) je weet wel
Mum, leuke foto's! natalie, jeetje dat is flink ja. Hopelijk hoef je niet ingeleid te worden. Nou, ik kom net terug van het ziekenhuis. was toch iets bezorgd omdat ik de afgelopen 3 dagen s ochtends geen leven voel, pas om een uur of 12 voor het eerst. Gelukkig was alles (ctg, urine en bloed) goed. Pffieuw een opluchting.... Massage was trouwens heerlijk Ik heb geweldig op mijn buik gelegen..
Waterlelie fijn dat alles goed was! Lijkt mij ook erg onprettig als de kleine opeens veel minder van zich laat horen. Oeh en die massage! Ik ga het misschien toch ook nog even doen. En op je buik ligge. Lijkt me gewoon vreemd, is zo lang geleden. @ boerderijmama, fijn dat je T. straks weer lekker vast mag houden. Veel plezier.
@ Waterlelie81 gelukkig was alles goed.. @ massage zou ik ook wel willen even lekker ontspannen. Hoop inderdaad ook dat ik niet ingeleid hoeft te worden maar als het moet.