Kom maar halen hoor, krijg je er gelijk warme choclademelk met slagroom bij En je zoontje natuurlijk ook
Hey meiden, Meende dat ik vanochtend al wat had gemeld, maar is waarschijnlijk wat mis gegaan, want zie het er niet meer tussen staan. @Rica spannend hoor meid. Heel veel suc6 en sterkte en hopen dat je snel de kleine in je armen hebt. @mumtobe, De jaarmarkt hier wordt altijd super druk bezocht. Het is namelijk het begin/ opening van het feestweekend. Ze beginnen dan op donderdag en eindigen maandag. Met op donderdag markt en voor de rest zuipen en de kermis @hier, vannacht weer goed geslapen. We zijn nu druk buiten bezig (manlief is vrij vandaag). Het is hier heerlijk weer. Hebben nu alle trapdelen uitgezaagd en geschuurd. Hij zet nu alles inelkaar om te kijken of alles past en dan is het nog een kwestie van ontvetten en de eerste laag verf erop . Dus als het meezit kan volgende week de trap er al inzitten @cupcakes, Klinkt heerlijk. Ik ben morgen de hele dag alleen thuis en heb nog bladerdeeg liggen dus ik ga denk ik appelflappen bakken en tevens m'n stoofpeertjes klaar maken . Maar als ik het zo hoor moeten we zeker eens afspreken als iedereen is bevallen. Dan kunnen we aan de taart, cupcakes, warme chocomelk enz. (lijkt mij wel leuk) Gluur straks wel weer even of er weer nieuws is van rica.
Wendy3010... Waar ben je? Je bent mijn buddy Maar heb je al lang niet gezien (als ik het niet mis heb).
Leuk, dat er weer een kindje op komst is! Ik ben benieuwd wat het wordt, statistisch gezien zou je denken dat het een meisje moet zijn Vandaag ben ik 37 weken! Ik mag dus nu thuis bevallen als het zou gebeuren, fijn idee! Wel vreemd ook, ik had verwacht dat deze dag echt bijzonder aan zou voelen maar het voelt nog helemaal niet alsof het bijna zo ver is. Ik ben vandaag bij de VK geweest voor controle, en alles was goed, alleen was het nog steeds niet ingedaald. Ze zei tussen neus en lippen door dat mochten de vliezen nu breken ik moet gaan liggen en ze moet bellen. Omdat ze het zo luchtig bracht maakte ik me er niet druk om maar nu ik thuis ben heb ik het een en ander opgezocht en ik lees toch wel enge dingen Zijn er misschien anderen waarbij het nog niet helemaal is ingedaald?
Ik heb even gekeken en zag dat ze op 7 augustus haar laatste berichtje schreef....misschien even een smsje sturen? Ik hoop dat er niks aan de hand is!
@rica spannend!!! Veel succes! @wendy hoe is het nu dan met je kleine meid? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! @voice ja komt ook hier op vanavond! Een van de weinige dingen die we alle twee leuk vinden op tv! Vandaag iets te druk geweest toch, met zusje meubelboulevard afgeweest, die moest nog het een en ander hebben, is dit weekend uit huis gegaan en woont nu op zichzelf. Nu lekker bankhangen en uitrusten voor de bruiloft morgen.
@ Prutsje: Fijn dat je zo genoten hebt van de show van Najib.. ik vind hem ook geweldig! lekker aan toegeven die nesteldrang, ik vind het wel fijn, t kan maar gebeurd zijn toch! weekendje uitslapen dus ook lekker! helaas niks gehoord van het ziekenhuis snap dat de assistentes niet zomaar uitsdlagen mogen geven maar doe op z'n minst alsof je er moeite voor wil doen... toch? @ EB: Druk geregel zeg voor de boot! hopelijk lukt het allemaal! @ Natalie: Ook aangesloten bij de belabberde nachten-club? @ Meikie: Jij was actief vanmorgen.. misschien is je energiepeil wat opgekrikt door t weer Thanx voor je update wbt Rica!! als je dan toch cupcakes aan het uitdelen bent hihi. lief van je schoonouders dat ze de boodschapjes meegebracht hebben. @ Sandra: Thanx, is gelukt @ Mama05: ow spannend dus of je in beeld bent hihi @ Pookie: Thanx voor de update van Wherona, super zeg dat ook Davey uit de couveuse is! @ Rianne: t scheelt dat er niet heel veel verhalen over op internet staan, gelukkig! thnx voor je complimentje over t behang hier ook prachtig weer sinds vanmiddag, vanmorgen was het wat mistig. @ Princes: Druk maar gezellig weekend als het goed is dus! have fun met het vieren van de verjaardag! misschien idd even smsen naar je buddy @ Wapje: haha wat leuk dat je zoon samen met de vk de baby toe heeft gesproken! ben benieuwd of beebje luisterd! @ Dolfijnjes: aha, het hele dorp heeft dus waarschijnlijk een vrije dag ingecalculeerd ben erg benieuwd naar het resultaat van de trap! @ Muts: yeah 37 weken.. zou me niet te druk maken wbt het niet ingedaald zijn van de baby.. volgens mij komt dat best vaak voor. @ Linda: lekker rustig aan met de beentjes omhoog vanavond! @ Rica: Hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je snel (of al) de kleine in je armen!! Succes Hier dus gewoon NIKS van het ziekenhuis gehoord :x schandalig toch?
@ mumtobe, vind het wel echt heel lullig vanuit het ziekenhuis...:x Zou er maandag ook echt wat van zeggen (dan moest je er weer heen toch?). Wbt de cupcakes, ook voor jou staat er 1 klaar hoor, met lekkere warme choco en slagroom @ muts, als het zorgwekkend zou zijn zou je vk het toch wel zeggen. Wat mijn ervaring is is dat de vk altijd eerlijk dingen tegen je zegt zoals het is. Ik zou me dus niet te veel zorgen maken en inderdaad gaan liggen zodra je vliezen alsnog breken. Snap het wel hoor dat je je er zorgen over maakt, maar probeer niet te veel te googlen. als het gevaarlijk is was je niet naar huis, maar naar het ziekenhuis gestuurd Ik heb van Rica niks meer gehoord, dus ga er van uit dat het heel goed gaat bij haar. Zodra ik iets hoor, weten jullie het ook!!! Zo even lekker douchen, en dan op de bank voor GTST, TVOH en daarna nog HTMD. Een heerlijk tv avondje dus Morgenochtend even met mijn schoonmams naar de braderie en 's middags denk ik even achter de naaimachine om de stoel voor op de babykamer opnieuw te bekleden. Hoop dat dat wil lukken.... Jullie nog wilde plannen voor het weekend?
@ Meikie: Ja zal maandag idd even navragen hoe en wat.. als het aankomende nacht weer zo erg is qua jeuk bel ik gewoon naar de verloskamers, er is altijd een gyn aanwezig dus dan vragen ze die maar naar de uitslagen! Lekker een cupcake met warme choco en slagroom *denkt heel hard na waar HTMD voor staat *ping* Ow jaaaa* hier hetzelfde programma wilde plannen voor t weekend? uhm.. voor bevallen is het nog een beetje vroeg dus dan gaan we maar bungyjumpen, skydiven, parasailen, raften.. sorry flauw misschien even lekker naar t bos, eikels en kastanjes zoeken met de kleine meid en vooral van het weer genieten. zou wel eens het laatste mooie weekend van het jaar kunnen worden!
Hier dit weekend botenweekend. Morgen de allerlaatste keer zeilen, zondag boot takelklaarmaken en verjaardag (als het goed is in een huisje aan een plas), maandag (dan in mijn man altijd nog vrij) weer boot verder klaarmaken. Klinkt druk, maar ik zal weinig doen, lekker met een boekje in het zonnetje. Meikie, nog niets van Rica gehoord? Mum, balen van het ziekenhuis!
Buddy nieuws!!! Ik krijg zojuist een smsje van Rica Ze is om 18.53 uur bevallen van dochter Lois!!! Het is een zware maar snelle bevalling geweest!!! Rica, super gefelisiteerd met jullie dochter, ik hoop snel een mooi plaatje van haar te mogen bewonderen en je verhaal te kunnen lezen!!!
Echo 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 23 sept: Muts76, wendyw80 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje, Elisabethbas 28 sept: Daanquinty, Natalie78, Karine 30 sept: waterlelie81 3 okt: Karine 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje, Meikie 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: STIJN zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3) 15-09-2011: DAVEY zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) 23-09-2011: Lois dochter van Rica, weegt ..... gram, ..cm (38w+4) Al 3 Jongetjes en 1 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81
@ EB: Dat klinkt goed met een boekje in t zonnetje @ Meikie: Thanx voor t buddynieuws!! haha helemaal de kluts kwijt door t nieuws @ Rica: JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! daar is het eerste oktober meisje!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lois, leuke naam ben erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk een foto van de kleine meid maar geniet eerst maar lekker!
Het eerste meisje!!!! Gefeliciteerd... Hoop inderdaad snel een foto van je dochter te zien. Geniet ervan!