Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hahaha, liep de hele dag al met m'n telefoon in m'n handen, hahaha :p

Oke dames, Who is next????;)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jeeeeeeeejjjjjj RICA!!!!!!!

Gefeliciteerd met jullie meisje!!!
    Hoop dat het je meegevallen is, ook al is het zwaar en snel gegaan...
    Geniet!!! Ik ben benieuwd naar een fotootje van jullie meissie :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Haha who's next jij wilt alle oktoberbaby's er in September nog uitgeperst hebben ;)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeahhhh rica, gefeliciteerd met jullie dochtertje Lois!!!!!!

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Aaaaaahhhhh Super Rica, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lois. Eindelijk het eerste verassings meisje :).
    Nu maar lekker genieten van elkaar.

@hier, vandaag ook veel te veel gedaan:(. Nu ontzettend last van m'n bekken, maar zeer tevreden over wat we gedaan hebben:). We hebben de trap voor 1x (wel 1 kant) in de grondverf gezet. Tevens hebben we van te voren de trap inelkaar gezet om te kijken hoe alles komt en staat (foto's volgen nog wel, voor de nieuwsgierigen onder ons). Daarna gegeten en het dorp even ingegaan (gezocht naar een dvd, boekje gehaald en auto afgespoeld). Maar zit nu lekker op de bank en straks nog ff douche en op bed en dan zien we morgen wel weer, wat we doen.

Iedereen nog een fijne avond

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dolfijnjes: lekker genieten van een rustig avondje nu, dat doet vaak goed!

Ik heb al een paar avonden rommelende darmen.. ;)

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mumtobe, ik ben gewoon gek op baby's. Je ziet het helemaal verkeerd...:D
    Ennuh, rommelende darmen.... Jij bent nog te vroeg hoor, hou je benen nog maar even bij elkaar....;)

@ Dolfijntjes, Fijn is dat voldane gevoel he. Dan neem je de pijn wel voor lief ;) Ben wel benieuwd naar jullie trap, volgens mijn vriend is het erg knap als je dit zelf maakt (hij is timmerman ;)) :)

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi

Rica, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd met jullie dochter Lois!!!

9. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @Rica! Gefeliciteerd!!!!!!!! Een meisje!!!!! Jeeh, nu de foto!!!!

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even een berichtje tussendoor. Lig heerlijk op bed The voice te kijken, lees nu Meikie dr update.. Rica, gefeliciteerd meid met jullie dochter Lois, prachtige naam. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Nu lekker bij komen en genieten!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Ach van mij mag er ook wel elke dag babynieuws komen hoor ;)
    geloof niet dat beebje zich hier al aandient hoor.. draait en woelt nog te lekker
    daar binnen..
    voor mij is het alleen iets minder lekker!

12. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    heeft iemand ook een geboorteplan gemaakt? of ervaringen ermee?
    ik probeer iets op papier te krijgen, omdat ik er graag van te voren over na wil denken, maar ik vind het moeilijk.

13. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Rica JEEEUUUUUUUUUUUUUUUUU eindelijk een MEISJE!!!!!!
    Gefeliciteerd meid en geniet er lekker van hoop dat alles goed met jullie gaat!

@ Meikie ja who's next euhm mama is wel es aan de beurt nu vind je niet! Ik geloof niet dat er hier iets gaat gebeuren en wat rommelende darmen betreft die heb ik al 3 weken ofzo! En cupcake's komen eten ja is misschien wel es gezellig haha maar voorlopig zit dat er niet in :)

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik moet de hele tijd zo lachen om die coaches onderling, hahaha. Ze zijn echt melig, hahaha :D :p
    Vind er ook wel hele goede talenten tussen zitten hoor, vooral die charlie vond ik erg goed ;)

@ Wapje, wie weet komt het er ooit van ;)

@ Hannes, geboorteplan heb ik wel over nagedacht. Maar besloten om het niet te doen. Ik heb veel dingen met mijn vriend besproken en heb voor nu zoiets van ik laat het over me heen komen. Ik weet toch nog niet wat er allemaal gaat gebeuren en hoe ik er wel of niet op reageer....:(

@ Eigen bijdrage, ik las net ergens dat je voor een poliklinische bevalling 300 euro eigen bijdrage moet betalen.... Schrok me rot, dat is toch niet normaal....:x

15. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ meikie ja dat klopt van die eigen bijdrage ben jij ook niet aanvullend verzekerd? Ik niet en bij de eerste moest ik iets van 270 euro betalen was toen nog geen 3 uur in het ziekenhuis geweest schandalig gewoon! maakt niet uit of je een paar uur of een hele dag daar ben maar ik werd toen gewoon buiten gezet!

joehoe is er nog iemand aan t bevallen :) of duurt het nu weer 2 dagen ofzo lol :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hannes: Ik heb wel wat puntjes op papier gezet maar dat is meer n.a.v. wat er vorige
    keer niet naar mijn zin is gegaan..
    wil het wel pb-en als je dat wil, misschien heb je er wat aan.

@ Wapje: ook al rommelende darmen :( ik geloof er ook niet in dat dat iets in gang zet hoor,
    maar vervelend is het wel!

@ Meikie: Belachelijk zeg.. kijk even je aanvullende verzekering na, want bij mij wordt
    die eigen bijdrage vergoed vanuit mijn aanvullende verz. net als de eigen bijdrage voor kraamzorg.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik denk inderdaad dat ik maandag maar even met de verzekering ga bellen. Even checken hoe of wat, anders ga ik denk ik toch een thuisbevalling overwegen.... Vind €300,- wel echt heel veel geld....:(

18. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Yes yes weer baby-nieuws!!!!!!!
    Rica van harte met de geboorte van jullie dochter Lois!!!!!
    Super leuke naam, ga er lekker van genieten, ben erg benieuwd nr je verhaal....

The voice was weer geweldig! Guy en Charlie waren echt goed!

Hier geen geboorteplan gemaakt... kzie et allemaal wel.
    Weet ook niet goed wat ik ervan moet verwachten, laat het allemaal over me heen komen.

Trusten

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou, heb net toch even opgezocht en het lijkt mee te vallen.
    Voor de poliklinische bevalling betalen we €192,- en van de eigenbijdragen voor de kraamzorg krijgen we €125,- terug. Is nog een hoop geld, maar veel minder dan gedacht....:(

20. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja jeetje eigenlijk toch wel gek dat je zelf moet betalen, toch? Zou eigenlijk standaard vergoed moeten worden. Ik had net in januari een gezinsverzekering afgesloten (voor het geval ik dit jaar zwanger zou worden ;)) dus ik denk dat het daarbij wel in zit (tenminste een gedeelte)

@mumtobe als je mij jouw puntjes voor de bevalling zou willen pb-en heel graag! het is lastig om van te voren te bedenken wat je kan verwachten

Deel Deze Pagina