Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda0509

    Linda0509 Bekend lid

    6 feb 2011
    619
    1
    18
    Ik dacht ff snel voor het slapen gaan even spieken of er nog nieuws was van Rica!!! En ja hoor het eerste meisje is geboren!!! Rica van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat alles goed is gegaan! Geniet lekker van je meisje!
     
  2. Meikie

    Meikie Fanatiek lid

    4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou dames, ik duik mijn bedje in!!!
    Slaap lekker allemaal!!! ;)
     
  3. Princess01

    Princess01 Niet meer actief

    Pfffff.... Ik kom even klagen...
    Waarom kan ik niet slapen??? Hoe moet ik dit nou nog een paar weken volhouden. Snap gewoon niet waarom?

    Zo zou het helpen om in slaap te komen, denk het niet.

    Sorry voor het klagen, maar zit er even doorheen.
     
  4. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Omdat het veel te warm is om te slapen....ben ook super moe, maar kom maar niet in slaap. Heb het momenteel zo snel warm.
     
  5. Wapje

    Wapje Bekend lid

    2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Hannes hier geen geboorteplan, het gaat toch niet zoals je denkt!
    Raar dat jij in januari je verzekering nog kon aanpassen! Ik wilde dat ook maar dat kon niet, had ik in december moeten doen nu moet ik weer wachten tot december om het te veranderen, raar toch! Ga zowiezo eens verder kijken dan vgz ben er niet over te spreken, betaal elke maand een hoop geld en moet bijna alles nog zelf betalen, vraag me af waarom ik dan verzekerd ben!

    @ mum 21 nee ik geloof ook niet in die rommelende darmen, maar liever zo als dat beeb met zn voetje je darmen afsluit! (had mn schoonzus) en das niet fijn als je gaat bevallen denk :)

    Princess en daantje hebben jullie nog kunnen slapen??? erg he dat wakker liggen.

    Ik heb eindelijk deze nacht eens heerlijk geslapen! Ben maar 1x wakker geweest! Heb zelfs manlief niet thuis horen komen van zn werk vanacht:D
     
  6. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Goedemorgen allemaal !!

    Sinds tijden weer goed kunnen slapen en nu lekker uitgerust.
    Ons meisje heeft vannacht ook als een blok geslapen en ligt nu nog te ronken.
    De ab doet goed zijn werk gelukkig.
    De koorts komt door een fikse verkoudheid en een dubbele oorontsteking.

    Ben gister weer goedgekeurd door de vk.
    Bloeddruk was in orde en gewicht is hetzelfde gebleven.
    Ons meisje word nu geschat rond de 6,5 pond en ligt al helemaal ingedaald.

    @rica,van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lois !!

    @hannes,ik wilde ook eerst een geboorteplan maar uit ervaring weet ik dat toch niet alles te plannen valt.
    Ik heb met mijn man wel een geboorteplan besproken en hij weet nu wat ik ongeveer hoe ik het zou willen.
    Wij hebben dit geboorteplan besproken:
    GEBOORTEPLAN CHECKLIST - KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen

    Vandaag een lekker rustig dagje houden.
    Manlief naar de Aldi gestuurd want ik zag dat de dvd van NG over het leven voor de geboorte in de aanbieding was.
    Best wel een interessante documentaire over het leven in de baarmoeder.
    En ik ga maar weer aan de poets hier en mijn wasmand wegwerken.

    Fijne dag nog allemaal !!!
     
  7. Meikie

    Meikie Fanatiek lid

    4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier ook wel lekker geslapen. Wij hebben een grote ventilator boven ons bed hangen en die staat de hele nacht aan. Heb dus weinig tot geen last van de warmte.
    Strakjes even naar de braderie met mijnn schoonmoeder, wie weet zie ik nog wat leuks voor de uk ;)

    @ Meiden die slecht hebben geslapen, balen hoor. Ik hoop dat het vannacht beter zal gaan voor jullie :)

    @ Wendy, fijn dat het goed gaat met je dochtertje. Dan kan jij ook weer een beetje ontspannen ;)

    Nou meiden, tot laters!!!
     
  8. natalie78

    natalie78 Actief lid

    5 aug 2009
    380
    0
    0
    Goedemorgen Dames

    @ Rica gefeliciteerd met Lois.

    @ heerlijk geslapen niet uit bed geweest.

    @ Eigen bijdrage kraamzorg wij krijgen 75 % terug.

    @ Eigen bijdrage ziekenhuis bevalling hier zou dat 350 euro zijn, maar ik moet in het ziekenhuis bevallen dus kost het niks.

    @ Vandaag mijn lijstje afwerken en dan ben ik helemaal klaar.

    @ The voice guy en Charlie waren geweldig.
     
  9. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey goedemorgen!

    ik heb ook wel beter kunnen slapen. Hoefde er maar 3 keer uit (is voor mij erg weinig hihi).

    Het wordt een mooie dag vandaag!!!! Straks verjaardag van nichtje die 4 is geworden en daarna lekker niksen en luieren in de tuin denk ik.

    Jullie ook allemaal een fijne dag en ik neem mijn Ipadje, vind het nu gewoon Te spannend wie nu de volgende is :D:D:D
     
  10. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Goedemorgen! Daar was ik weer...nog even heerlijk geslapen. Slapen is het probleem niet, maar in slaap komen hè...

    Nog geen babynieuws zie ik. Ben nog meer verslaafde geworden. Vraag me iedere ochtend af of er al babynieuws is.

    Fijne dag en geniet van het weer!
     
  11. Linda0509

    Linda0509 Bekend lid

    6 feb 2011
    619
    1
    18
    @wendy fijn dat je meisje weer opgeknapt is

    @meiden die slecht geslapen hebben balen, doe maar lekker rustig aan vandaag en misschien wat genieten van het mooie weer!

    @bruiloft wij zijn er bijna dus ik zal hier niet veel meer komen vandaag. Maar ga proberen toch af en toe even te spieken. Het weer is wel echt super! Gelukkig want ik heb een jurkje aan en kan ik vanmiddag na alle officiele gelegenheden mooi mijn slippertjes aan doen.

    Fijne dag allemaal vandaag!
     
  12. elisabethbas

    elisabethbas Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meldplicht, gaan zo varen, tot later!
     
  13. Prutsje

    Prutsje Bekend lid

    3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier ook slechte nacht gehad, maar zoonlief sliep tot half tien, dus net wakker!
    Had gister heel verhaal, ineens foetsie.... Grrr!
    Verder hier alles nog goed hoor.

    Wendy, gelukkig knapt je meissie op!

    Fijne zaterdag en Linda, geniet van de bruiloft en Eb, lekker varen!!!
     
  14. mama05

    mama05 Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    ;)hier ook de meldplicht:D helaas niks aan de hand!!!

    Ook ik zit elke morgen van Oh zal er al weer baby nieuws zijn en wat zie ik

    RICA van harte gefeliciteerd met jullie dochtr lois!!! Hoe is jullie eerste nacht gegaan?

    wendy fijn dat het beter gaat met je dochter, kindjes die ziek zijn vind ik verschrikkelijk, ben liever zelf ziek!!

    EB veel plezier met varen geniet er van!!

    Linda ze hebben wel mooi weer voor de bruiloft!! veel plezier..

    \waterlelie hahaha jij bent echt verslaafd IPAD mee voor nieuws;)

    natalie hier ook een eigen bijdrage van 300 euro in ziekenhuis maar ik hoop eigenlijk dat ik thuis kan bevallen lijkt me zo leuk voor de andere kinderen!! maar we zien vanzelf en als ik na zk moet ga ik gewoon!

    Hier vannacht weer slecht geslapen, we lagen rond 11 uur in bed en ben om 00.30 nog onder de douche gegaan daarna geslapen tot 4 uur daarna elke keer wakker, maar vandaag druk dagje dus ik denk dat ik vanavond wel goed slaap!! Boodschappen gedaan, zo na zwemles, vanmiddag verjaardag van schoonzus en vanavond verjaardag van vriendin!! dus.... goede hoop!!!

    Hier gisteren nog ges*xt maar heeft helaas niet geholpen hahah je moet toch wat he
     
  15. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hey dames!!!!!!!! ik kom even snel posten, wat een lieve reacties allemaal, vind ik echt super om te lezen en meikie heel erg bedankt meid!!!

    Nou het ging eigelijk heel snel op een gegeven moment, de vk was om 4 uur nog een keer gekomen, helaas maar 3 cm...dus savonds 7 uur zou ze weer komen. Nou 3 kwartier later smeekte ik mn man of hij aub de vk wou bellen haha, de pijn was nogal heftig...
    Eenmaal in ziekenhuis (half 6 ofzo?) voelde ze weer, ja 5 cm maar ik heb mij al een tiran gedragen, heb ook een hele zere keel, maar ik kon de pijn gewoon niet wegpuffen, eenmaal een half uur verder had ze EINDELIJK de pijnpompklaar schreeuwde ik dat ik moest poepen :) dus ze schrok en ja hoor 9cm!!! hartje daalde dus hup zuurstof, gyn en nogwat erbij..een hele poeha aan mn bed..
    wat is dat een opluchting zeg als je mag persen!!
    Ik heb er veeeeelste licht over gedacht, maar uiteindelijk was ze daar LOIS (ik krijg geen 2 puntjes op de i maar die moeten er nog op), zo mooi!!!! helaas wel wat gescheurd en gehecht maarja, ze heeft nu haar flesje gehad, een nieuwe luier en ligt nu lekker in de box...heel tevreden!
    ben wel ontzettend moe, en mn gezicht zit vol gesprongen aders, ja echt veeeel maar die moeten wegtrekken :)
    Wel wennen hoor want vanaf half 3 snachts niet geslapen en vanacht was het eigelijk ook niet zo heel super want ja je blijft er naar kijken :D:D

    nou dames de kraamhulp kan elk moment komen dus ik sluit hem weer af, wou jullie toch even wat laten weten :D
    FOTO volgt :D
     
  16. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey meiden,
    Ik ben bij de Friesland zorgverzekeraar verzekerd als gezin. Dit betekent voor mij dat mijn eigenrisico voor de bevalling in het ziekenhuis volledig wordt vergoed. Nou gebruik ik ook medicatie dus mijn eigen risico heb ik al betaald. Ik heb dit voor de vakantie nog aangepast en dit was geen probleem. Dus ik kan wel bevallen :).

    Hier verder een goede nacht gehad. Werd alleen vanochtend wakker met vocht in m'n handen en gezicht:(. Maar zakt alweer wat af.:)

    Voor de rest vandaag niet veel op de planning. Ik zal een beetje aan de poets en genieten van het weer. Heel misschien nog even de andere kant verven.

    @rica, Jeetje meid wat een verhaal, maar al met al best nog wel snel gegaan. Hopen dat je niet veel pijn meer hebt. Nu maar lekker genieten en mooi dat het goed gaat met loïs.

    @meikie zal wel ff foto bij posten. Het is inderdaad niet makkelijk en iedereen vind het ook knap dat we het zelf doen en mijn man is niet eens een timmerman:).

    Op de foto ons zelfbouwproject. Hier staat hij inelkaar om te kijken hoe het komt en of alles wel past.
     
  17. Meikie

    Meikie Fanatiek lid

    4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rica, wat een verhaal zeg.... Dat je tijdens zo'n bevalling zo in een kreng kan veranderen zeg, hahahaha :p
    Wat fijn dat jullie het beidde goed maken, is Ricaman ook weer een beetje bijgekomen van de transformatie van jou?
    Ben wel benieuwd naar de foto hoor ;)

    @ Dolfijntjes, ziet er goed uit hoor die trap. Netjes gedaan :)

    Hier net op de braderie geweest, was geen bal aan. Zag leuke rompertjes, zwart wit gestreept met zilveren letters boefje erop, kostte gewoon €15,- per stuk :$
    Is toch schandalig....
     
  18. sandra2

    sandra2 Bekend lid

    10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hai there,

    Rica, wat een verhaal zeg! Denk ook dat ik mezelf niet meer zal herkennen tijdens de ergste pijn. Heb vriendlief al gewaarschuwd en gezegd dat hij zich er niets van moet aantrekken, is hij alvast gewaarschuwd!
    Lekker genieten vandaag van jullie meisje!

    @Meikie wat duur zeg!!!!
    @Mama ik stond om 0.15 gezellig onder de douche, had weer enorm last van mn benen (onrustig) nadien toch nog lekker geslapen...
    @LInda heel veel plezier vndg! En idd lekker je slippertjes aandoen hoor... Het weer zit in ieder geval mee!
    @EB, heerlijk opt water, geniet ervan, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dit jaar???

    Ik ga zo ff liggen. Vriendlief is voetballen.
    Fijne dag groetjes
     
  19. boerderijmama

    boerderijmama Bekend lid

    6 jun 2011
    926
    45
    28
    NULL
    België
    Oei nog maar een 40-tal berichtjes en ons topic is vol ;) !

    RICA: PROFICIAT met het eerste meisje uit ons clubje!!
    Loïs, PRACHTIGE naam!

    Heftige bevalling en je zal wel even moeten herstellen van de hechtigen, maar dat komt wel, nu GENIETEN maar!

    Hier doet onze zoon het ook goed, vandaag al eens een keertje live gevoed en hij heeft de smaak te pakken! 25ml voor de eerste keer, ERG goed dus :D *trots* !
    Hij ligt ook sinds vanmorgen in een warm bedje ipv in een dichte couveuse en de maagsonde is uitgehaald (op voorwaarde dat hij zijn hoeveelheden melk telkens wel opeet (fles of borst+fles).
    Het gaat dus goed! Wanneer hij naar huis mag, is nog niet duidelijk, ik mag morgen naar huis! Na 4.5week, erg fijn dus! Wel een beetje dubbel gevoel omdat Th. hier nog moet blijven, maar toch... het zal zo leuk zijn voor onze dochter :p!!
    Nu ga ik eten want dadelijk is alles koud ;) en om 15u terug voeden :D:D:D !!
     
  20. Wapje

    Wapje Bekend lid

    2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ boerderijmama fijn dat je eindelijk weer naar huis kan zeg en th zal ook vast gauw meemogen wat doet hij t goed zeg!

    @ Rica raar he dat je gewoon niet kan slapen dan als je zo'n prachtig wezentje hebt!

    had lekker geslapen maar voel me zo bahbah buikpijn, misselijk, moe er komt echt niks uit mn handen vandaag en die voel ik ook niet. Het idee dat het nog wel 3 weken kan duren word ik niet vrolijker van :(
    Manlief vanmorgen boodschapjes voor me gedaan en gestofzuigd en n lekker soepje gekookt. Nu is hij weer werken en zit ik hier met mijn zoontje. Eigenlijk weinig fut om voor hem te zorgen, zou liever lekker op de bank hangen!! erg he :) Maar hij wil steeds maar met mij spelen pfff zal m zo es lkkr op bedje leggen :)
     

Deel Deze Pagina