Had mezelf er al ingezet maar denk dat iemand niet de meest recente lijst gepakt had...sta er nu weer in in ieder geval!
Hey Poookie! Er staan er meerdere op, indd online, met een smalle elastieken band. Als je niet zo veel geld uit wilt geven, kun je eens kijken bij Mamalicious! Heb ergens anders gelezen dat dat betaalbaar is, net als H & M trouwens, daar hebben ze ook leuke dingen! Ga ik ook doen hoor, wil ook geen kapitalen uitgeven, en het hoeft ook geen jaren mee, want bij een eventueel volgende zwangerschap koop ik stiekem toch liever weer nieuwe gok ik zo haha. Gewoon overal de leukste dingen vandaan trekken!
Uitgerekende Datum : ? oktober 2011: Danser4fun, suusje1979 1/2/3 oktober 2011: Rica,zippie 1 oktober 2011: Lizzy29 3 oktober 2011: Madazon, myo, sunshine13 4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83, anna27 5 oktober 2011: Mama05, Elisabethbas,sandra2, linda0509 6 oktober 2011: Mieni, esli4 7 oktober 2011: Anoek21 8 oktober 2011: kris83 9 oktober 2011: Mbtc 10 oktober 2011: nienkeeknein,Biancamv2 11 oktober 2011: wapje, prutsje, mamavanevi, ostara 14 oktober 2011: Natas23, wendyw80, princess01 15 oktober 2011: Poookie 17 oktober 2011: Nijma, jolinde23 19 oktober 2011: snelly, hannes, lindada, wesdaan 20 oktober 2011: Withinshin 21 oktober 2011: daanquinty 25 oktober 2011: Lunacy 26 oktober 2011: Silsa, bloemetje1985 27 oktober 2011: Serephina83 29 oktober 2011: Karine 30 oktober 2011: Aily, Daantje2011 Bezoek aan VK of GYN : 22 feb: mamavanevi 24 feb: Mieni (Gyn), sandra2 28 feb: Lizzy, Elisabethbas, Suzie83, wendyw80 1 maart: Linda0509 2 maart: sunshine13 3 maart: wapje, anna27 7 maart: esli4 8 maart: jolinde23 10 maart: suusje 1979, kris83, lindada,wesdaan, Poookie 14 maart: snelly 15 maart: daanquinty 18 maart: Seephina83 22 maart: anoek21 23 maart: Karine, Aily 25 maart: bloemetje1985 28 maart: Mama05 Echo 24 feb: Mieni, esli4 22 feb: mamavanevi 25 feb: Ann, Ostara (gyn) 28 feb: Elisabethbas, wendyw80, nijma 1 maart: Mama05, linda0509 2 maart: snelly, sunshine13 3 maart: wapje, anna27 4 maart: prutsje 8 maart: Suzie83 9 maart: Lizzy29, bloemetje1985 10 maart: suusje 1979, sandra2, lindada 11 maart: Serephina83 16 maart: Lunacy 17 maart: kris83 18 maart:Aily 22 maart: anoek21 23 maart: wesdaan 24 maart: Karine 29 maart: Poookie
@ Poookie: bellyfashion.nl is een goede website ook!! Ik ben nu ook (al haha) aan het zoeken geslagen hoor Mn vriend zal je dankbaar zijn
wat leuk om weer even bij te lezen. Heeeerlijk vooruitzicht om straks te gaan shoppen he? Mammalicious is ook erg leuk iid! Ik neem vanmiddag wat uurtjes op en ga een zwangerschapsdagboek halen en een shirt voor mijn dochter waarop staat dat ze grote zus wordt. En natuurlijk even rondneuzen voor zwangerschapskleding Hier alleen erg moe, en grotere borsten (maar daar ben ik wel blij mee ) Ben benieuwd wanneer ik echt andere broeken aan moet, bij mij eerste was dat rond 8 of 9 weken geloof ik. Ik ben vrij slank (171 cm & 61 kg) maar bij mijn dochter was ik best veel aangekomen: 17 kg in 7 maanden tijd. We gaan zien of ik weer zo groot wordt! Heb toen trouwens een buikschildering laten maken, heeft 1 van jullie dat ook wel eens laten doen? google eens op 'rainbowcreations', was zo leuk! (ik sta ook op die site: roze beschilderde buik met 'Javaj' erop en donkere papa ernaast!). Weet nog niet of ik het nu weer gaan laten doen, maar vind het wel leuk om na te denken over dit soort dingen! En naast alle leuke dingen, heb ik ook angst hoor. Pfff duidelijk meer dan bij mijn eerste...kan dus ook niet wachten tot de 1e echo!
Ik heb ook een zwangerschapsdagboek gekocht, op aanraden (ok, aandringen...) van mijn moeder. Zwangerzapnotities. Mooi boekje, met harde kaft, plaatjes en uitleg. En voor iedere dag een regel of 10 om te schrijven. Voor mij ideaal, niet teveel, niet te weinig. Elke avond schrijf ik er een stukje in. Wel echt voor mezelf, niet voor iemand anders om te lezen. Wij zijn al eind oktober aangeland op dit forum. Ga zo even kijken of er al een november 2011 cluppie gestart is!
Wat gaaf zeg!!!! Ik heb jouw foto ook gezien, super mooi! Ik heb het net aan mijn vriend laten zien en hij zei gelijk: dat wil ik ook!!! Ja, niet bij hem hahahaha , maar straks met mijn buik. Dus dank je wel voor de tip!! Hoe heb jij jouw schildering gekozen? En maken zij er ook meerdere foto's van door een professionele fotograaf, of moet je dat zelf doen? Ik wil er dan nl. een hele mooie foto van laten maken voor in de woonkamer! Lijkt me gaaf!!! Of voor op de babykamer!
Ja, kan - zeker nu we het hier ook al over hebben - ook niet wachten om te gaan shoppen. Ik heb het idee dat ik ook al eerder dan 12 weken een zwangerschapsbroek moet gaan kopen, want mijn spijkerbroek drukt nu al onprettig in mijn buik. Maar het is ook wel een erg lage spijkerbroek en het speelt natuurlijk ook mee dat ik steeds bang ben dat het niet goed is i.p.v. dat het nou perse heel erg zeer doet. Ik heb vandaag een panty aan die ook behoorlijk in mijn buik drukt, heb hem net opengeknipt aan de bovenkant, voel me er niet lekker bij anders. Ik vind mammalicious ook heel erg leuk!! Heb er net nog naar zitten kijken en die andere ook, love2wait!
@ Serephina, ik heb dit dagboek: bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken En ik heb een mommymeasure besteld!!! Ook heel cool! Mommy Measure | Een origineel zwangerschapscadeau Veel plezier met shoppen
Mijn buik is vandaag een stuk minder dik dan gisteren. Omdat het nu nog echt je darmen zijn, kan dat per dag natuurlijk behoorlijk verschillen. Ik had vorige keer ook aardig wat kleding van mamalicious en h&m. De LOGG-shirts van h&m vallen meestal mooi lang en rekken heel goed mee. Ik heb twee zwarte met lange mouwen, en die heb ik mijn vorige zwangerschap tot het eind aangehad, terwijl het dus geen positiekleding is! En daarna waren ze niet uitgelubberd, dus kon ik ze gewoon nog gebruiken (ook wel belangrijk). Ik wil er leuk bij lopen, maar heb geen zin om kapitalen aan kleding uit te gaan geven. Dus even goed nadenken over een fleurige basiscollectie, waarmee ik kan variëren (ik ben 'thuisblijfmoeder', dus voor dit soort dingen is er gewoon een beperkt budget). Positiebroeken kun je trouwens al heel snel onopvallend aan hoor! Koop gewoon een mooie spijkerbroek, daar kun je vanaf nu tot aan het eind van je zwangerschap mee doen!
@ aily hier zit geen winkel met alleen kleding van LOVE2WAIT volgens mij ik heb stiekem alvast wat op de 9maanden beurs gekocht maar ik heb nog veel kleding van mijn eerste zwangerschap dus niet van plan veel te kopen
Heb net een grote augurk gegeten, gewoon omdat ik er vreselijk veel trek in had. Hoezo bakerpraatjes?!?!
Zo ben een tijdje niet geweest en moet alles nog even nalezen. Wel leuk dat er zoveel gekletst wordt. Hier nog steeds niet veel klachten,wel kan ik s avonds niet meer lopen of zitten van de rugpijn. Herinner me dat niet van de eerste. Merk wel dat ik zenuwachtiger ben als de eerste keer. Heb er geen reden toe maar zal opgelucht zijn als ik maandag voor de echo ben geweest. Las hier vluchtig een paar dingetjes over positiekleding. Wil hier ook niet zoveel aan besteden en kwam toevallig een site tegen met leuke betaalbare positiemode: Voordelige positiekleding en zwangerschapsmode op Positie-Outlet
Ja, heb ik ook! Buik varieert per dag, indd door darmen! Ik kon vandaag eindelijk weer eens normaal naar de wc, scheelt ook een hoop Lang Leve Danone Activia! Ik wil ook basiscollectie kopen en een paar bijzondere dingetjes voor als we uitgaan! Goeie tip van Logg, ben dol op basicshirts, 1 kleur met lange mouwen, loop ik nu ook heel vaak in! Ik ga denk ik snel op zoek naar zo'n positiespijkerbroek, want mn eigen spijkerbroek voelt echt niet comfortabel doordat ie strak zit en met name heel laag is en dus precies 'daar' erg in mijn buik duwt, mn als ik op de bank zit.... (stoel gaat nog, maar bank is meer onderuit gezakt).
Dank je Aily. Je hoort hem wel vaker maar is voor ons ook een naam met bijzondere betekenis,ze is vernoemd naar mijn inmiddels overleden moeder.
Zo, was weer even bij lezen hoor! Wat een herkenbare verhalen, vooral de onzekerheid. Ik heb de afgelopen dagen trekkende liezen en een beetje een ongesteldheidsgevoel gehad. Ook had ik last van gevoelige (.)(.). Vandaag echter......niets! Heb zelfs een zwangerschapstest gedaan....Nou die was nog steeds positief. Hebben meer meiden wel eens opeens minder kwaaltjes gehad? Ik voel me nu extra onzeker en ga ook vaak naar het toilet om te kijken of ik niet ongesteld ben geworden. 10 maart de echo om te kijken hoe ver ik dan ben, vermoedelijk 6,5 week. Leuk dat jullie al kleding aan het bekijken zijn. Ik ben vooral helemaal blij met de zwangerschapsbladen! Gister had ik trouwens een vreselijke huilbui, mijn vriend schrok zich kapot. Wat er aan de hand was weet ik ook niet. Kan je zo vroeg al last hebben van de hormonen?
Jahoor! bij nader inzien heb ik dus met 3w5d al positief getest, en een krappe week later heb ik ook zo'n ontzettende huilbui gehad...
Thanks! Was/ben er nog steeds zooo blij mee. Wij hebben één van die foto's toen als voorkant van haar geboortekaartje gebruikt, zoveel leuke reacties op gekregen! Als ik het me goed herinner is (of was, heb het in 2099 laten doen) een bellypaint 60 euro en een bodypaint 100 euro ofzo...wij hadden iets er tussenin (iets meer dan een bellypaint omdat mijn borsten etc ook gedaan waren) dus waren dacht ik 80 euro kwijt. Het grappige was dat we daar kwamen met een aantal kleuren in ons hoofd, een thema (vlinders, die gebruikten we ook in haar kamertje) en een voorbeeld van het geboortekaartje en dat we dat allemaal samen wilden voegen. Ze begreep het helemaal en heeft echt alles naar wens gedaan. Je hoeft daar dus niet heen met een heel ontwerp, denk alleen na wat je wel of niet zou willen. Ze is erg creatief! Zij heeft tijdens en na de paint foto's gemaakt, dat doet ze zelf en zit bij de prijs in. We hadden toen geloof ik 80 foto's op cd meegekregen. Lijkt wel of ik reclame zit te maken, maar wij waren er zo positief over! En een bijzonder iets om vast te leggen!