dag dames, heb mijn echo gehad, het zit helaas niet goed, ben nog wel zwanger, maar het vruchtje is veel te klein. Is waarschijnlijk rond de 5de week gestopt met groeien. Ik had dus eigenlijk toen een miskraam moeten krijgen, maar is niet gebeurd. Vandaar ook nog alle zwangerschapsklachten en positieve testen. Ben heel erg geschrokken omdat ik niet echt symptomen had dat het fout zat. Ik moet over 1,5 week terugkomen als ik niet spontaan bloedingen krijg en dan zal ik gecureteerd moeten worden. Moet allemaal nog even indalen geloof ik... ben behoorlijk verdrietig. Had het me natuurlijk allemaal anders voorgesteld. Ik zal hier niet meer meekletsen helaas, wens jullie dames allemaal een supermooie en heerlijke zwangerschap toe en een prachtige baby natuurlijk!! Ik hoop me in de toekomst weer bij een ander clubje te mogen aansluiten, maar alles op zijn tijd. Veel liefs
Ann wat een heftig nieuws zeg, pffff! Schrik ervan... weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je veel sterkte wensen!
Ann heel veel sterkte! Heftig pfff helemaal omdat je lichaam geen signalen afgegeven heeft en je gewoon zwanger voelt. Veel sterkte nogmaals de komende tijd! Linda
@Ann, Wat een K bericht... Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk kun je het snel een plekje geven. Zo'n echo is mijn grootste angst. 2 weken geleden heeft mijn schoonzus ook miskraam gehad. Echo met 11 weken en ook zij kwamen er toen achter dat het vruchtje met 6 weken al gestopt was met groeien. Ik heb op 17 mrt pas mijn echo. Durf dus ook nog niet echt heel erg blij te zijn (ondanks de misselijkheid en braken, waarvan ze zeggen dat de kans op een miskraam dan kleiner is). Vanavond gaan we het toch alvast tegen mijn ouders en broertjes zeggen. Denk dat hun reactie super is, maar ik kijk er vooral naar uit dat ik mijn onzekerheid met mijn moeder kan delen. Lijkt me heerlijk om haar te kunnen bellen als ik iets geks voel. Ze heeft immers 3 zwangerschappen meegemaakt en jarenlang op de afdeling gynaecologie gewerkt.
Goeiemorgen dames ! Ann Heel veel sterkte meid wat een verschrikkelijk bericht krijg je dan te horen !
Lieve Ann, Wat een vreselijk nieuws.. Ik kan me voorstellen dat je hier behoorlijk kapot van bent.. Heel veel sterkte voor jou en je vriend! Xxx
Ik ben niet misselijk En weet dat mijn moeder dat destijds wel heel erg was. Zou dat slecht nieuws zijn.... Is bijna iedereen misselijk?
Ik had trouwens donderdagavond en vrijdagochtend gele afscheiding, vanochtend (zaterdag) had ik lichtbruine afscheiding met kleine bruine stipjes/streepjes erin... Herkent iemand dit? (Had wel nog steeds knaltest vanochtend, verder alleen duidelijk trekkerig gevoel onderin buik en boobies gevoelig + 1 maat groter)
@ Ann wat moet jij je k .. voelen zeg! Hopelijk ben je snel weer zwanger! @ Aily JAAAA ik ben misselijk bahbahbahbah zo erg zie dat je nog heel kort zwanger ben bij mij begon het met ongeveer 6 weken. Tussen de 6 en 9 weken is het hcg hormoon het hoogst en neemt daarna langzaam af. Dus van mij mag het gauw afnemen!!!! Bij mijn eerste zwangerschap ook tot ongeveer 16 weken misselijk en overgeven. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die nergens last van hebben en wel een goede zwangerschap hoor mijn moeder was namelijk niet misselijk! Ik sta op de lijst voor 3 maart echo en intake maar ik mag 2 maart ben heel zenuwachtig! Vooral als ik dan die verhalen van anderen allemaal lees word ik wel een beetje bang
Spannend meis! Positief blijven denken he, want nog steeds geldt - ongeacht welke verhalen je leest: de kans dat het allemaal goed gaaat is vele malen groter dan de kans dat het niet goed gaat!! Leuk dat je n dagje eerder mag Ik maak me wel zorgen over dat bruinverlies van vanochtend, met een paar kleine bruine stipjes/streepjes... Somebody die dit herkent, weet wat dit is?
ja maar als je dan al n paar keer leest dat t fout is gegaan! Maar goed we gaan er vanuit dat het net als bij de eerste ook weer goed gaat. Ik hoop het anders voor niks zo misselijk en overgeven! Ik denk dat je je niet zorgen moet maken om die afscheiding gewoon vh innestelen als je het echt niet vertrouwd bl je je vk toch?
@Ann: wat ji hebt meegemaakt, is iets waar we denk ik allemaal bang voor zijn. Je voelt je zwanger, gaat vol goede moed naar de vk voor je eerste echo en krijgt dan dit vreselijke nieuws. Heel veel sterkte!
Helaas is het weekend... Maar de VK hier heeft me verzekerd me geen zorgen te maken, dus dat is super fijn!