Aily, was ik nog vergeten te zeggen. Zoals ik al zei heb ik dat ook drie dagen gehad. Vertelde dat tegen de vk en die zei dat het bij de innestilibg kon horen. Zou vaak rondom de 6 weken gebeuren. Daarom twijfelde ze ook nog over hoe ver ik zou zijn. En misselijk, nee niks.
meid het is heel normaal ik heb het ook gehad en schrok me ook rot...maar dat is gewoon oud bloed wat je lichaam eruit gooit! zolang het geen rood bloed is hoef je je echt niet druk te maken en over de misselijkheid...ik riep 2 weken geleden ook heb nergens last van...en deze week ben ik me toch ziek geweest en nog steeds niet lekker hoor...erg misselijk maar niet overgegven dat is echt zo'n rot gevoel bah.
Je moet je inderdaad niet te druk maken. Mien VK zei dat zolang het donker is is er niks om je zorgen om te maken. Het heeft bij mij een dag of 4 aangehouden. En mien echo was goed, ooh hartactiviteit te zien. Printer er niet teveel bij stil te staan. Stress is niet goed.
Thanks meis! Kan het dan ook dat daar wat kleine bruine puntjes/stukjes in zitten? Dat maakte met name dat ik me zo druk maakte, ik dacht; oh neeeee, mijn babytje laat los.... Het klinkt misschien stom, maar hoop echt dat ik nog misselijk wordt... Zou toch wel een bevestiging zijn dat het goed zit...
Wat is het toch allemaal spannend he meiden......... Wel heel erg fijn dat we elkaar hebben om lief en leed te delen!!!!
Ann heel veel sterkte deze tijd. Hopelijk gaat de natuur zijn eigen gang en is medisch ingrijpen niet nodig. Het is al erg genoeg. Aily als het bruin is en niet meer wordt, is het waarschijnlijk goed. Bloedverlies komt bij ongeveer 20% van de zwangerschappen voor, daarvan gaat de helft goed en de helft niet. Meestal zegt je eigen gevoel er meer over. En misselijk worden kan nog komen, je bent nog niet zo heel ver, dus zou dat kunnen. Bij mij is het vloeien nu helemaal over. Eigelijk heb ik maar 1 dag rood gevloeid, daarna was het bruin. En ik begin steeds meer kwaaltjes te krijgen. Ik ben gister bijna de hele dag misselijk geweest (vandaag ook weer met vlagen). Niet overgegeven, maar scheelde niet heel veel. Ik moet ook steeds eten, maar niet te veel en te vet, want dan word ik weer misselijk. Dat herken ik heel erg van de zwangerschap van mijn dochtertje. En mijn borsten worden groter en gevoeliger, en mijn tepels veranderen. Eigelijk begin ik steeds meer te geloven dat het wel goed zit. Kwaaltjes worden minder bij een mk, niet meer zoals nu. Was het maar vast woensdag...
Wat fijn voor je zeg!!! Dat is nog eens een goed voorgevoel! Pff, ja dan duurt wachten t/m woensdag heel lang ja.. Ik moet nog wachten t/m 18 maart, aaahh.................
hallo dames Ann heel veel sterkte!!! weet wat je voelt heb het ook gehad maar dan met 12 weken dat we er achter kwamen en 9 weken was het toen maar gegroeid!!! Misselijkheid!! ik was bij de twee meiden niet misselijk alleen heel erg moe!!! Bij mijn miskraam was ik echt zo ziek niet normaal dus weet niet wie het schreef maar je kunt als je heel ziek bent ook gewoon een mk krijgen!!! Hoop dat niemand het krijgt maar wou het toch vertellen want helaas was dat bij ons ook zo............ Deze zwangerschap ook heel apart............... ik voel me niet mezelf misselijk, moe en een apart gevoel kan het niet uitleggen!! Zal blij zijn als het dinsdag 20.00 uur is............. dan hebben we een klein beetje zekerheid!!!! Ben toch wel een klein beetje bang dat we weer het zelfde mee maken.....:x
Hey mama, Ik kan me je angst goed voorstellen.. Maar je hebt natuurlijk veel meer kans dat het gewoon helemaal goed zit dinsdag dan dat het niet goed zit, dus positief blijven denken! Hoop op goed nieuws voor jullie!! En voor iedereen hier natuurlijk! xx
Hey dames, Ik denk dat ik mij bij deze groep moet gaan aansluiten Ik heb gisteren positief getest en vanochtend weer.Ik weet alleen niet precies hoelang ik zwanger ben omdat Ik ben gestopt met de pil en dacht ik moet vast nog ontpillen. Totdat ik zere borsten kreeg en een raar gevoel in mijn buik. testen ik gisteren en vandaag positief! Poeh echt een gek idee, we zijn echt zo blij maar kunnen het ons niet bevatten. Morgen wil ik een clearblue test doen die zegt hoeveel weken ik zwanger ben. Iedereen gefeliciteerd, en ik hoop dat iedereen een fijne zwangerschap mag hebben! Liefs,
@ hvk gefeliciteerd! vanmorgen in bed ging mijn zoontje ineens heel hard op mijn buik leunen en n pijn dat het doet! Weet iemand nu of ik een miskraam kan krijgen daardoor of zit t vruchtje gewoon goed vast van binnen? Had geen bloedverlies maar nog wel steeds buikpijn. De misselijkheid is ook nog steeds niet weg...
Hvk van harte gefeliciteerd!! wanneer ben je gestopt met de pil?? spannend ben benieuwd wat de clearbleu test zegt!! wapje volgens mij kan het geen kwaad hoor het zit wel zo goed ingenesteld!! zo lang je geen bloed verliest geen zorgen maken!!! Veel succes
Iemand vroeg wie er nog meer meedoet met Moeders voor Moeders: ik doe mee! Achteraf gezien al vanaf 5 weken zwangerschap, haha! Maar de test was positief genoeg, dus ik kon gewoon meedoen. Bij mij heeft ze trouwens zowel de ketting als de armband achtergelaten!
Klinkt misschien echt stom maar ik we hadden besloten om met de pil te stoppen, en toen had ik al twee weken geslikt van mijn nieuwe trip. Dus ik was gestopt, en nooit bij nagedacht dat het zo snel zou gaan! En ja, omdat ik zo druk was met mijn werk, en andere dingen weet ik het gewoon niet meer. Ik denk zelf dus tussen de 4 en 6 weken. Ik vraag mij eigen dan af of zo'n clearblue test nog wel zin heb! En maandag niet gewoon de dokter kan bellen maandag.
bij mij zeggen ze : Het wordt een meisje! nou dat zeiden ze van mn oudste zoon ook en dat is toch echt n mannetje haha bij de jongste klopte het wel ik zou t wel heeel leuk vinden maar hoef niet perse n jongen is ook prima en welkom