Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Gefeliciteerd!!
    Natuurlijk heeft de clearblue nog zin, want als je volgens 'onze dokters termen' 4 tot 5 weken zwanger bent, geeft de Clearblue 2 tot 3 weken aan. Als je langer dan 5 weken zwanger bent, zegt de Clearblue +3 weken. Dus het zal je zeker wat zeggen, die test! Denk zelf dat je 4 tot 5 weken bent, omdat je borsten zeer gingen doen. Misschien 6 weken? Spannend hoor!! Laat je t horen morgen? Je hoeft niet perse met ochtendurine te testen, want als je al een paar dagen overtijd bent, is je urine op elk moment van de dag geschikt (bij de meeste vrouwen in ieder geval). Fijne zondag nog na die mooie nieuws!!
    X

2. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hee ladies!

Pff, ik maak me best wel zorgen, sinds vanochtend geen zere boobies meer..... Vanacht deden ze nog extreem zeer en nu ineens bijna niet meer! Dat is voor het eerst sinds vorige week vrijdag! Nog iemand die een paar dagen geen symps had en daarna wel weer, of iemand bij wie de symps weggingen maar wel gewoon een goede echo had? Zenuwslopend dit.. haha.

XXX

3. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje zeg wat loopt hier iedereen elkaar bang te maken :S.
    Zat ook eerst hier in dit topic maar omdat iedereen loopt te mekkeren over van alles ben ik hier maar niet meer gaan lezen. Je hoort BLIJ te zijn hoor:(:(:(:(
    Snap heus wel dat spannend is tot aan je 1e echo maar geniet aub even van dit moment!!
    Als het niet goed zit is dat natuurlijk heeeeeeeel vervelend en zeker niet leuk!!! Maar zolang je nog niet weet of het wel of niet goed zit ga dan lekker genieten ipv jullie zelf alleen maar gek te maken.

4. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Jolinde:

"Zat ook eerst hier in dit topic maar omdat iedereen loopt te mekkeren over van alles ben ik hier maar niet meer gaan lezen."

Wat doe je hier dan?

5. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Omdat ik jullie een schop onder jullie kont wil geven: gaaaa genieten!!!!!!!!

Met dit negatieve gedoe helpen jullie niemand hoor :(

6. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Een zwangerschap hoort mooi en gelukzalig te zijn.

Zolang je geen reden hebt om je zorgen te maken, moet je dat ook niet doen. Sommige van jullie doen jullie zelf echt tekort.

7. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat is niet aan jou om te bepalen. Het is denk ik beter om iedereen in haar waarde te laten.

Ik zie het ook niet als negatief gedoe, ik zie het als elkaar vooruit helpen met angsten die je ervaart tijdens een prille zwangerschap. Ik heb mijn eigen onzekerheden en ook die van anderen begrijp ik en wil hen dan heel graag een hart onder de riem steken. Misschien, als je vrouwen hier wilt helpen om meer te genieten, kun je beter een positief bericht achter laten in plaats van andermans onzekerheden 'mekkeren' te noemen.

Als jij je ergert aan de posts hier, raad ik je vooral aan niet meer terug te komen.

8. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Nou weer lief doen tegen elkaar hoor, anders kom ik met mijn hormonenbom hahaha ;)

Fijne zondag allemaal!

9. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Vooruit helpen haha laat me niet lachen.
    Ga maar lekker zeuren over wat er allemaal wel niet fout kan gaan en ga vooral niet genieten van je zwangerschap!!!

Jij bent echt de ergste hier Aily.
    Wat zal jij straks een spijt hebben als je een wolk van een baby in je armen heb dat je de eerste weken totaal niet hebt kunnen genieten.

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland

:(:(:(:(:(:(:(:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:(:(:(:(:(:(:(:(:(.:x:x:x:x:x:x:x

JEETJE Jolinde23: Waar komt dat ineens vandaan. Sorry hoor. Heb jij wel eens een mk gehad. Zo niet dan kan je hier niet over meepraten. Zowel nou dan vindt ik het zeer knap van je dat jij je geen zorgen maakt over dat het fout kan gaan.

Ik wordt hier een beetje boos van ik heb 3 kindjes verloren en dat wil niet zeggen dat ik deze zw niet geniet en ook niet blij ben. Maar ik ook ontzettend bank ben dat het weer fout gaat.

11. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    @ Snelly,
    Het is ook niet gericht aan de meiden die een MK hebben gehad, maar aan de meiden die zich zorgen maken zonder een reden te hebben. Daar kan ik namelijk boos om worden! Er zijn zoveel vrouwen die willen ruilen met iemand die wel spontaan zwanger worden. En als je dan niet (zonder reden) kan genieten van je zwangerschap, schiet dat bij mij een beetje in het verkeerde keelgat.

12. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Jolinde komt misschien niet subtiel over, maar er zit wel wat in meiden... Ik kan me ook wel elke dag druk zitten maken of het nog wel goed zit, omdat ik eerder een missed arbortion met 9 weken heb gehad... Maar wat heb ik eraan om mij constant zorgen daarover te maken? Je hebt toch geen invloed op de toekomst... Dan kan je beter elke dag nemen zoals die komt en dankbaar zijn dat je zwanger bent!

Dus ik ben het eens met Jolinde: geniet van elke dag!! En wat de toekomst brengt dat weet je toch niet! En stress is niet goed voor je baby!

13. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ok dan kan ik je wel een beetje begrijpen. Ik kon me nog wel herinneren hoe blij ik was toen ik voor het eerst zw was. Nooit bij na gedacht dat het ook niet goed zou zijn. Ik kreeg gelukkig wel een vroege echo en wist dus ook snel dat het fout zat.

Ik ben ook blij dat bij mij niet het probleem is om zwanger te worden maar om te blijven. Heb pas een vriendin die was 3 jr bezig eerste tp met icsi en ze was zw helaas kreeg ze met 5wk een mk ik vindt het voor haar dan nog erger dan van mijzelf.

Maar alle dames wel lekker genieten van jullie zwangerschap hoor. Ik doe het ook hoe moeilijk het ook is.

14. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je Ostara :)

Ik wil jullie ook helemaal niet boos maken, in tegendeel! Wil alleen dat jullie lekker gaan genieten van zoiets moois! Ookal is het moeilijk. En natuurlijk hebben de meeste onzekerheden (ook omdat je veel horrorverhalen leest) maar dat mag niet opwegen tegen de vreugde! Zoals Ostara al zegt; je hebt er niks aan om de hele dag door te denken; wat als het mis gaat?
    Dan doe je jezelf en je partner echt tekort.

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @jolinde: ik had daarstraks ook een reactie klaarstaan, die ik uiteindelijk weer verwijderd heb, maar ik deel je gevoel wel een beetje!
    9 van de 10 zwangerschappen gaan gewoon goed. Een dag iets minder misselijk, of even geen pijnlijke borsten of hoofdpijn, is écht geen reden om je zorgen te maken.
    Net als later in je zwangerschap, je kindje een dag wat minder voelen dan anders, dat kan gewoon!
    Het heeft ook geen zin om op zo'n moment te testen: de test zal 'altijd' positief zijn (tenzij je meer dan 4 weken geleden een onopgemerkte miskraam hebt gehad).

Bij mij heeft de combinatie heftig bloedverlies-traag hartje-korte zwangerschapsduur ook een tijd voor onzekerheid gezorgd, maar inmiddels ben ik ervan overtuigd dat het gewoon goed gaat!

Laten we het gewoon leuk gaan hebben hier! (en inderdaad niet piepen over twijfels die 'ongegrond' zijn!)

Ik dacht vanochtend ook serieus even: de lol vergaat me hier een beetje....

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ik ben het er ook mee eens dat we het leuk moeten hebben hier en vooral ook dat we elkaar moeten stimuleren om positief te denken! Ik viel alleen wel echt over hoe het gebracht werd, dat kan ook anders.

17. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Ben blij met de meiden die het begrijpen, en niet boos of lullig opvatten. Thanks meiden!!

Zoals Anna al zegt, laten we het leuk hier houden.
    En natuurlijk mag er ook leed gedeeld worden, daar is dit forum ook voor!! Maar niet om elk dingetje meteen berichtjes gaan plaatsen dat iets misschien niet goed zit.
    Daar maak je niet alleen jezelf onzeker mee, maar ook andere.

18. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Was iig niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen.

19. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    daarom kom ik ook niet elke dag en ga ik ook niet alles terug lezen en ga ik niet om elk wissewasje wat plaatsen. Want wat je zegt klopt helemaal ik ga me zelf meer bang maken en misschien ook weer anderen. Af en toe als het te hoog zit bij me dan plaats ik ff een berichtje en als iemand ff steun nodig heeft na een moeilijke tijd dan geef ik die.

20. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    wat is dit nou weer!Ik denk dat iedere zwangerschap anders is!
    Over genieten..als je bijna elke dag zoveel moet overgeven en 24 uur per dag misselijk ben valt er weinig te genieten en als ik n trap in mn buik krijg mag ik zeker niet op t forum vragen of t kwaad zou kunnen nee meiden vooral niet MEKKEREN maar lekker genieten van elke pijnscheut en alles wat je uitkotst want je moet vooral BLIJ zij daarmee! Waar is dit forum dan voor en bovendien mag volgens mij iedereen zo vaak op t forum als ie wil!

Deel Deze Pagina