Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier niet zulk goed nieuws.
    Had gisterenavond en vannochtend helder rood bloedverlies....... ;-(
    Verder geen krampen of zo, en nu is het wel over. Maar het zit me niet lekker. Ben bang dat het mis gaat...... Ga om het half uur naar de wc. Aan de ene kant om te kijken, maar aan de andere kant durf ik dat bijna niet..... Zucht....

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Manoontje: Dat is idd schrikken, maar het hoeft niets te betekenen. Heb je nu nog bloedverlies en was het veel? Ik heb dit namelijk ook gehad met mijn laatste zwangerschap en toen bleek dat mijn baarmoedermond zo gevoelig was dat de adertjes die er doorheen stromen, soms wel eens knappen bij bepaalde druk (zoals poepen, tijdens sex etc.). Als je je echt zorgen maakt dan zou ik gewoon de VK bellen. Maar nogmaals het hoeft niets te betekenen!!

3. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Mieni: het is nu gelukkig gestopt. Maar ga nog steeds de hele dag door naar de wc om te checken...... Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap inderdaad ook een dagje gehad, maar het leek nu veel meer dan toen. Maarja, wanneer is het nou veel? Heb al even gegoogled en al gelezen dat het vaak voorkomt en dat als je geen krampen hebt het verder niks hoeft te betekenen. Ik heb gelukkig geen krampen. Ik ga maandag de verloskundige maar even bellen, maar denk dat die ook zeggen dat het niks hoeft te betekenen (zeiden ze vorige keer volgens mij ook namelijk).
    Kan niks meer doen dan afwachten helaas....

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Er is nog een oktober mama club in het forum van de bevallingslijst.
    Als jullie zin hebben wij zijn daar met veel hormonen bij elkaar..
    En heel veel kletskouzen!

Groetjes Worstenbrood.. :)

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    manoontje ja dat is zeker schrikken maar idd het hoeft nog geen reden tot paniek te zijn..maarja ik weet hoe makkelijk dat gezegt ik! ik zou zelf ook tig keer naar de wc gaan! maar blijf positief!

Ik mag 21feb en dat duurt mij veeeeelste lang!!!!!en jullie al datums?

verder nergens nog last van!!

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo,
    bij deze wil ik mij ook melden,
    vandaag 1 dag overtijd vanmorgen een test gedaan en die was positief, 2 dikke strepen!!

beval datum volgens calculator 9 oktober 2011.
    in rond 6 zwanger geraakt en dit is ons eerste kindje.
    vind het heel erg spannend maar ook heel erg leuk!!

x

7. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    goede morgen meiden,

wil me ook melden, heb vanmorgen positief getest. Kan het nog steeds niet geloven.
    We hebben al 6 iui's en een ivf achter de rug. En in deze rustronde (1 maand na de ivf poging) zijn we toch zwanger geraakt. Ben nog een beetje in shock:$
    Vind het wel heel eng, want ik weet dat er nog zoveel mis kan gaan. Maar het idee dat ik zwanger kan worden vind ik al helemaal geweldig.

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Mbtc, gefeliciteerd welkom hier!

@Dancer4fun, Wow dat is wel super dat jullie nu in de rust zwanger zijn geworden, gefeliciteerd!

@Manoontje, hopelijk blijft het bloeden weg en is er niets aan de hand.

Ik ga het zo aan mn ouders en schoonouders vertellen, spannend!!

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Uitgerekende Datum :

? oktober 2011: Ann
    ? oktober 2011: Danser4fun
    1/2/3 oktober 2011: Rica
    1 oktober 2011: Lizzy29
    3 oktober 2011: Madazon, Manoontje
    4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop
    5 oktober 2011: Mama05
    8 oktober 2011: Mieni
    9 oktober 2011: Mbtc

Bezoek aan VK of GYN :

7 feb: Madazon, mama05
    21 feb: Rica
    24 feb: Mieni (Gyn)
    28 feb: Lizzy

Echo

7 feb: Madazon
    3 mrt: Lizzy29

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    mbtc en danser4fun heb jullie ook op de lijst gezet als je meer info hebt zet ik het er zo bij!!

mbtc Van harte gefeliciteert en super leuk voor jullie!!! en leuk dat je met ons komt kletsen!!

danser4fun JIj ook van harte gefeliciteerd!! dat is zeker een mooie verrassing!!! vooral na dan alle tegenslagen!!! En tuurlijk kan er iets mis gaan maar geniet lekker van dat je nu wel zwanger bent!!!!

Alleentje spannend zeg..laat je even weten wat hun reactie was...

Wij hebben het gisteren tegen mijn vader gezegt hij woont in belgie en hij was hier voor mijn broertje dus zei tegen mijn man wil het tegen hem zeggen...Hij vond het wel schrikken hij had geen derde mee bij ons verwacht maar later vond het het heel erg leuk;) Ja dat krijg je als je een derde kindje verwacht dat mensen zeggen dat het druk word of dat ze het niet verwacht hadden!!!

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Bij de bevallingslijst is een grote club van oktober mama's meer dan 24 meiden. Kom gezellig daar heen. Dan hebben we alle oktober mama's bij elkaar.

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik klets ook in dat forum mee. Is inderdaad gezellig :D!

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik lees ook in beide topics,

dankje dat je mij in de lijst heb gezet als ik meer weet dan laat ik het ook weten.

morgen maar eerst vk en ha bellen denk ik?

x

14. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Hallo dames

Gefeliciteerd voor degenen die zijn aangesloten! Allemaal van harte gefeliciteerd!!

Dancer4fun: Als ik jouw verhaal lees, moet voor jullie zeker een enorme verrassing zijn om na zo'n heftig traject inneens toch zwanger te zijn!

Manoontje: Gelukkig is het bloeden gestopt!! Ik snap dat je daar heel onzeker van kan worden, ook al hoeft het niks te betekenen.

Grappig dat sommigen van jullie ook direct door de mand vallen als ze een keer geen wijntje pakken op een feestje, hier nog een haha;)
    Heb al een paar keer op het punt gestaan om het toch tegen een vriendin te vertellen, maar mijn vriend wil wachten tot na de echo (25 februari) en tja kan het natuurlijk niet maken om het al wel tegen vriendinnen te vertellen, terwijl onze ouders/familie het nog niet weten... :p
    Maar ja, bij vriendinnen is het gewoon veel sneller onderwerp van gesprek, omdat we echt met zijn allen in een enorme babyboomfase zitten, er is sinds een jaar of twee steeds wel iemand zwanger of net bevallen! Baby's en zwangerschap is dus heeeel vaak onderwerp van gesprek:D

Het begint wel meer en meer in te dalen dat ik zwanger ben... kan me nu al onzeker voelen dat ik over een aantal maanden nog een kindje heb.....hoe ik dat moet gaan organiseren en of ik dan ooit nog aan een beetje slaap toekom of rustig kan douchen :D:D
    Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook heel erg, twijfel of ik het allemaal wel goed zou doen... is toch allemaal goed gekomen.
    Naast die onzekerheid voel ik ook wel een constante stroom van geluk door me heengaan, kan er nu al van genieten dat ik over een tijdje weer de baby in buik voel bewegen, heerlijk!

15. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    @mama05

wil je bij het lijstje aanpassen dat ik 3 oktober ben uitgerekend (denk ik..)
    en heb 25 feb. een echo
    Alvast bedankt!!

Wel jammer he, dat mensen bij een derde kindje op komst soms minder enthousiast reageren als bij de eerste zwangerschap...;). Waarschijnlijk bedoelen ze het wel heel goed!!!
    ik verwacht ook wel een paar reacties is de trant van: " nu al weer zwanger" of "was dat echt gepland, zo dicht op elkaar"...
    Tja ben nu 33 jr en gewoon geen jaren wachten, wellicht nog de optie voor een derde kindje openhouden;)

16. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Goeiemorgen dames.
    Ik moet me helaas afmelden voor deze club.:( Gisterenavond begon het bloeden weer en nu blijft het en best veel. Verder nog geen krampen maar het bloeden is zo veel dat het niet anders dan mis kan gaan. Jullie wel veel succes meiden!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahh manoontje wat K! maar weet je zeker dat dit een mk wordt?
    pff sterkte!

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Rica: ik weet het niet zeker natuurlijk, maar bij elk toiletbezoek zit er bloed aan het papiertje (sorry voor de details...). Lijkt me geen goed teken. En het lijkt me ook iets te veel voor een gesprongen adertje of zo (dat had ik mijn vorige zwangerschap ook en dat was veeeeeel minder). Vreemde is alleen dat het nu weer aan het afnemen is. Dat had ik gisteren ook al, toen was het overdag ook weg, en 's avonds begon het weer.
    Maar ik wil mezelf niet gek maken en hoop voor niks geven, dus ga er maar vanuit dat het mis gaat.

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Uitgerekende Datum :

? oktober 2011: Danser4fun
    1/2/3 oktober 2011: Rica
    1 oktober 2011: Lizzy29
    3 oktober 2011: Madazon, Manoontje, Ann
    4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop
    5 oktober 2011: Mama05
    8 oktober 2011: Mieni
    9 oktober 2011: Mbtc

Bezoek aan VK of GYN :

7 feb: Madazon, mama05
    21 feb: Rica
    24 feb: Mieni (Gyn)
    28 feb: Lizzy

Echo

7 feb: Madazon
    25 feb: Ann
    3 mrt: Lizzy29

Ann de gegevens zijn erbij gedaan..

manoontje zal ik nog even wachten met je verwijderen van je lijst tot je het zeker weet??
    Mijn schoonzus had dat ook en was gewoon nog zwanger!! (ze bloede zo hevig dat ze gewoon doorgelekt was door de broek heen) sorry voor de details

20. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    mama05: Je verhaal geeft me wel weer wat moed. Heb ondertussen ook veel verhalen gelezen van vrouwen bij wie het toch nog goed ging na het bloedverlies, dus ik hou nog een beetje hoop (al is het weinig). Dus laat me nog maar even staan. Ik hou jullie op de hoogte....

Deel Deze Pagina