Er zijn echt zooo veel oktober topics! Heb helaas niet de fut om deze bij te gaan lezen en een vaste meebepper te worden laatste paar pagina's wel gelezen... Las de discussie (sensatie haha) Vind t idd een beetje kort door de bocht van jolinde... Maar het idee erachter snap k wel Helaas(!) kan niet iedereen (om watvoor reden dan ook) zn angsten en vraagtekens opzij zetten.. Lijkt mij heel normaal.. Zorgen zijn heel mensenlijk toch? Fijn dat sommige onbezorgd genieten! Vooral zo doorgaan! En fijn voor degene die zich iets meer zorgen maken hier lekker alles kunnen delen! (Vind aily trouwens ook alles behalve een zeur. December chica's!!!!!!)
Wij hebben een shirt klaarhangen met de tekst 'Grote broer!' erop. Als de echo donderdagochtend positief is, trekken we mijn zoontje daarna dat shirt aan. Oma past namelijk op terwijl wij de sleutel van ons nieuwe huis gaan halen, haha! De week erna zien we regelmatig familie, dus dan kan hij het shirt nog vaak aan....
Kom net terug van de verloskundige en het was een mooie duidelijke echo van ons frummeltje met een kloppend hartje. Man wat was ik zenuwachtig en nu opgelucht en blij dat alles tot nu toe goed is. Nu even tshirtje bestellen voor de kleine meid en dan mag het van ons iedereen weten.
gefeliciteerd! leuk om te lezen dat de echo goed was. Ik mag volgende week maandag voor de 2de keer. Spannend is het zeker. En het wachten tot het zover is duurt ook ontzettend lang... Geniet ervan.
@wendyw80 mooi dat je een goede echo had! Ik mag woensdag had jij m in of uitwendig? weet nl niet goed wat ik moet verwachten
@wendyw80 hey wat fijn!! een mooie goede echo!! @elisabethbas succes!!!! met mij gaat het beter (de griep lijkt verdwenen) maar ben nog steeds zow misselijk... het begint een beetje op te breken nu.. Hopelijk ben ik er over een paar weekjes echt vanaf en kan ik vanaf dan ook echt gaan genieten... nu is het toch een beetje per dag overleven maar voor een goed doel Morgen hebben wij de eerste intake en echo, erg veel zin in. Nog niet echt zenuwachtig, maar waarschijnlijk morgenochtend wel iets meer hahaha.
Hey ladies! Thanks voor je lieve berichtjes. Ik wordt er helemaal verlegen van Echt super lief van jullie, want moet bekennen dat ik er gisteren de hele middag mee in mijn maag zat... En nu gaan we inderdaad weer over op andere onderwerpen, zoals beginnende buikjes en natuurlijk de (aankomende) echo's! Super leuk en spannend natuurlijk ook!! Wendyw80: super fijn dat jullie vandaag een goede echo hadden!!!! Ik lees aan je post dat je helemaal blij bent! En jullie gaan het nu dus vertellen? Leeuk!!! Ben benieuwd naar de reacties! Elisabethbas: laat je van je horen? Hoop dat 't allemaal goed was meis en jullie ook een mooi kloppend hartje hebben gezien! Kus! Aily
Hier nu het griepje! Ik heb de griep, ik heb de griep, en ik geef hem aan.... Bleeghh!! Haha. Maar als je zwanger bent heb je minder weerstand heb ik gelezen, dus ik zie het als iets positiefs. Volgen jullie m nog? Cool, eerste echo!!! Hier nog iets van 19 nachtjes slapen geloof ik. Ben de tel kwijt.
@ all: hier nog geen beginnend buikje, maar herken wel dat gevoel van 'strakke spijkerbroeken die niet meer comfortabel voelen'. Vorige week was mn buik super opgezet, nu niet meer! Hij is nu weer in 'normal shape'. Ook nog wel ff fijn om van te genieten Ik heb m ook opgemeten in cm's, wil proberen na de zwangerschap dat weer terug te krijgen!! Of is dat onbegonnen werk, ervaringsexperts?
MMMMM ja moeilijke vraag ha ha. Ik was voor mijn vorige zw lichter dan voor mijn zoontje. Maar mijn figuur is totaal veranderd. Dus ik denk dat je wel het zelfde gewicht of zelfs lichter zijn maar wel een heel ander figuur krijgt. Maar er zijn ook dames die zijn weer zo als ze voor hun zw zijn. Ik ben al blij als ik geen 35 kilo aankom
Ik kon wel dezelfde broeken weer aan, en als ik stond leek het heel wat, maar mijn huid was toch wel duidelijk slapper geworden hoor! Maar goed, ik heb er dan ook letterlijk helemaal niks voor gedaan om weer 'in shape' te komen... mijn streven is, om deze zwangerschap minder dan 23 kilo aan te komen! Degenen met een goede echo: gefeliciteerd!
Hier slanker (5kg) dan voor de voroge zwangerschap... Huid is gelukkig weer mooi strak gaan zitten... Alleen 2 kleine striaetjes maar die zijn door de bio-oil amper te zien.. Dus ja aily.. Het is mogelijk om t zelfde figuurtje terug te krijgen maar het is ook een beetje aanleg en sportschool Voor niets gaat de zon op he! nou k ga weer terug naar mn andere oktoberhonk.. Waar de rest van.jullie natuurlijk ook welkom zijn!
@Elisabethbas: Succes meid ik duim voor je. Ik moet woensdag om 08:00 ben de eerste dus ik hoef niet te wachten. Als het maar niet net zoals de vorige x was kwamen ze pas om 08.15 aankakken van de balie en de echoscopiste was er al om kwart voor acht en wij ook. @Anz87:jij ook weer succes woensdag je weet dat het hartje klopt maar nu krijg je een beeb te zien met al armpjes en beentjes
Het is toch heel verschillend per persoon als ik t zo lees! Ben benieuwd hoe t bij mij uit gaat pakken 23 kg aankomen, dat klinkt als heel veel als 'leek-zwangere', maar weet dat ca. 17 tot 20 indd normaal is. Wauw! Haha. Ach, we'll see, heb t er graag voor over iig En wat Anz zegt, ja dat schort er hier wel aan: sportschool.. Gelukkig vind ik hardlopen wel helemaal te gek, dat doe ik nu ff niet, maar straks wel weer!! Die Bio Oil, vanaf wanneer moetje dat gaan smeren voor beste resultaat? Goeie tip! Ik wilde trouwens voor de zomervakantie weer zo'n cellulite-creme-kuur doen (voor wat t helpt, ik weet t.. hahaha), maar las dat dat niet mag omdat daar heel veel cafeine in zit! Damn! Ik zeg, burkini? (of hoe schrijft je dat?!)
WAUW! Dat lijkt me zo fantastisch!!!!!!!!!!! Ik mag de eerste echo met 7wkn5dgn! Daarna met 11wkn+xdgn (moeten we nog plannen)
Ja dat is zo prachtig om te zien. Met 11 wk is het helemaal prachtig want dan liggen ze niet meer stil. Bij mijn zoontje had ik een echo met 7+2 en zelfs daar kon je de beentjes en de armpjes al zien. Althans kleine uitsteeksels dus ben ook erg benieuwd hoe het woensdag is. Dan waarschijnlijk weer 1 bij de gyn met 9wk
Dat is een goeie vraag. Wanneer is het het beste om je buik in te gaan smeren en welke producten kun je het beste gebruiken. Iemand goeie tips???
Bedankt voor al jullie reacties. Wapje,ik heb een uitwendige echo gehad. Dat proberen ze eerst voor ze het inwendig gaan doen,tenminste bij mij op de praktijk dan. Ik kreeg verder ook de tip om voor de echo een volle maar niet te volle blaas te hebben zodat de echo duidelijker is. Moest trouwens ook een potje ochtendurine mee brengen ter controle van mijn ijzer en suiker. Heb dit niet eerder gehad en weet niet of dit standaard is maar goed alles was in orde. Heb ook een formulier om bloed te prikken meegekregen. Weet alleen niet wanneer dat moet gebeuren. Ben ook zo'n muts dat ik dat vergeten te vragen ben.