Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Zo twee dagen niet op zwp en heel wat geschreven!!!
    Wil alleen zeggen als je hier schrijft schrijf dan wat je wil dingen en bevalt het iemand niet nou reageer dan niet... we zijn met zo veel meiden (gelukkig maar) en we zijn allemaal anders de 1 is wat positiever in gesteld als de ander!!!!

Nu zullen mensen wel bang zijn om angsten neer te zetten..... gewoon doen!!!!!!!! en natuurlijk de leuke dingen ook!!!!!!

Wij mogen morgen voor de echo vind het toch weer heel erg spannend!!! en vooral hoe lang we dan zwanger zijn............

ik hou jullie op de hoogte fijne dag allemaal!!!

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Aily: en dan te bedenken dat ik 62 kilo woog, voordat ik er 23 aankwam, bij een lengte van 1.75! Normaal heb ik maat 36, na mijn zwangerschap heb ik nog een tijdje in maat 40 gebivakkeerd, haha!

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hier goed nieuws! Mooie echo, kloppend hartje gezien en hele kleine armpjes en beentjes. Heb een traantje weg moeten pinken, zo bijzonder! Ik heb een uitwendige echo gehad en had inderdaad gezorgd voor een volle blaas. We hebben de foto's ook op usb meegekregen, diemhad ik toevallig in mijn tas.
    Daarna om het goede nieuws te vieren lekker gaan lunchen en een rondje gereden langs alle potentiele kinderdagverblijven, want dat moeten we nu ook gaan regelen. Al denkt mijn man dat we alle tijd hebben... En zo de zorgverzekeraar bellen voor kraamhulp. Heeeeeerlijk dat ik nu dat soort dingen mag regelen, ik ben nl een echte regelkip dus kon niet wachten!!!

@Wendy: wat fijn dat jouw echo ook goed was! Geeft toch wel wat meer vertrouwen, nietwaar?

4. Princess01

Princess01 Niet meer actief

super... gefeliciteerd. Maare kun je een foto plaatsen. Vind het zo leuk om naar te kijken...

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jeetje wat lees ik een vijandigheid hier. Ik dacht dat je juist alles kan melden hier. Of je nu heel blij bent, of heel onzeker. Dat mag toch allebei?!! Niemand kan voor een ander uitmaken wat hij voelt of hoort te voelen. Hou daarmee op. Laat iedereen in zijn waarde.

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Wendy en Elisabeth gefeliciteerd met de goede echo!

Ik ben bij mij vorige zwangerschap 19 kg aangekomen... Was ik nu niet echt van plan.

Ik heb ook last van opgezette darmen. Dus ook een soort beginnend buikje. Goed teken? ;)

Nog steeds aan het wachten op woensdag. Overmorgen klinkt zo dichtbij, maar toch ook zo ver weg. Bleh ik houd niet van wachten. ;) Maar ik heb er eigelijk een goed gevoel over. Waarom weet ik niet, het is een gevoel. Dus ik blijf positief. Ik ben gewoon zwanger totdat het tegendeel bewezen is!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Lindada: ik heb een beetje hetzelfde, al moet ik nog een dag langer wachten... Ook mijn gevoel is inmiddels omgebogen naar een positief gevoel!
    En ook ik heb een ontzéttende hekel aan wachten...

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Een foto... Ga mijn best doen. Heel duidelijk zijn ze niet hoor, maar het is zijn de eerste foto's van ons kindje, dus heel bijzonder.

9. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Spannend mama!!! Laat je t ons weten morgen? XX

10. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Waaah, lucky you!! Ik heb altijd maat 40 bij lengte van 1.75!
    Niet dat ik niet blij ben met mn figuur hoor, maar zou het natuurlijk niet erg vinden om van nature slanker te zijn ;)

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Super fijn voor jullie!!!!
    Dat van dat regelen is heel herkenbaar, hihi, kan ook niet wachten :D Ik zie mijn vriend inderdaad ook al denken: NU al naar kinderdagveblijven kijken, ben je gek geworden!? Hihi ;) Veel plezier met regelen en geniet er maar lekker van! Houd je ook al een zwangerschapsdagboek bij? En wat ook heel leuk is; mommymeasure.nl!

12. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Yeah baby, that's the spirit!! :D
    Dat ga ik ook tegen mezelf zeggen elke dag (moet nog 18 nachtjes slapen tot de echo ;)).

13. lizzy29

lizzy29 Lid

25 jan 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    hey dames
    ik was de afgelopen tijd al wat aangekomen maar er zit ook al een beginend buikje (darmen).
    vandaag intake gehad wat een hoop info zeg, gaan jullie nog extra testen laten doen zoals de nekplooimeting enzo?

groetjes

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ja, lucky me, inderdaad! Maar je kunt je voorstellen wat een verschil dat is: van 62 naar 85 kilo! De eerste keer na mijn bevalling op de weegschaal (na zeker drie weken), had ik nog een kilo of 12 over... Met bijna elf maanden borstvoeding en gezond eten is dat eigenlijk vanzelf verdwenen gelukkig!

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik laat geen extra testen doen: een vergrote kans op Down heeft voor ons geen consequenties, om het zo maar te zeggen.
    De enige reden om de zwangerschap evt af te laten breken zou zijn, als bij de 20-wekenecho heel zeker zou blijken dat het kindje niet levensvatbaar zou zijn, en direct na de geboorte zou overlijden. Dan zou ik niet graag nog 20 weken zwanger zijn, in die wetenschap...

Andere 'aandoeningen' kunnen ze in dit stadium nog niet echt onderscheiden volgens mij.

Dus nee, geen testen voor mij. Ik wacht de 20-wekenecho af!

16. Kimma

Kimma Nieuw lid

28 feb 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    DAG ames mag ik mij hier ook melden ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en ben uitgerekend op 28-10-2011.. het is ons eerste kindje en ik kan niet wachten.. 14 maart hebben wij de eerst afspraak bij de VK en ben zo benieuwd :D

17. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey hai,
    @Anna, wij denken er precies zo over, gaan geen verdere testen doen!!!
    Nog 10 dagen wachten en dan de 10wkn echo, spannend!!!!

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    ook wij gaan geen verder tests doen we denken het er zelfde over als anna27 maar we gaan er van uit dat alles goed gaat!!!

ik ben 1,63 en weeg op dit moment 85 kilo (ja ik weet veel te veel) ik was bij de eerste en tweede zwangerschap start gewicht van 83 kg en bij de eerste 7 kilo aan gekomen en bij de tweede 9 kilo dus hopelijk blijf ik ook deze onder de tien!!!!! :)

Bij mij kun je ook nog niks zien aangezien ik vanmezelf al een buik heb dus zal ook wel heel erg lang duren.....

bij de eerste zwangerschap was ik 34 weken zwanger en waren mijn man en ik in ons dorpsfeest komt er iemand na mij toe van he hoorde dat je zwanger bent ik zeg ja klopt nog 6 weken zegt die gene goh dat je het nu al zegt!!! ik zo ja hallo ik moet nog 6 weken dat mag het toch!!!! maar je kon het niet goed zien, hij dacht gewoond dat ik wat kilo`s was aangekomen hahahahahahah
    we konden er later echt heel hard om lachen!!!!!

19. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hallo allemaal weer!

Druk weekend gehad, wehadden vandaag nog kijkers in ons huis en ja hoor gelijk in onderhandeling. Dusafwachten maar.

Verder over de onderzoeken wie datallemaal doen;
    Wij niet wij hebben het bij de eerste ook niet gedaan dit mede omdat het percentage klein is/was bij ons.
    bij deze zou ik t ook niet doen. Ze kunnen nooit met zekerheid zeggen alleen de procenten wat de kans is of je kindje wat mankeert.
    Verder mocht hetidd bij 20 weken echo niet tot nauwelijks levensvatbaar zijn dan zien we dan wel, en zullen we het afbreken als het kindje echt geen leven heeft.
    Wij willen niet leven in onzekerheid en procenten en toestanden.

Wij wachten af, en hopen dathet allemaal goed gaat.

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi meiden, vandaag opeens bruin bloed verlies. Echt minimaal, maar ren nu natuurlijk ieder uur naar het toilet. Onzekerheid is ook alleen maar groter geworden. Probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat lijkt redelijk onmogelijk. Hopen dat het niet door zal zetten. Nu lijkt 10 maart helemaal ver weg. Dan kijken ze hoe ver ik ben.

X

Deel Deze Pagina