dank je wel allemaal! krijg de foto er niet goed op maar als je op de link klikt zie je m als t goed is
Wapje, foto lukt niet, ik kom op de hotmail-inlogpagina. Maar wat maakt het uit, als het maar allemaal goed was. Gefeliciteerd! En ook mama05 en Linda0509 natuurlijk met jullie echo's van gisteren. Dat er nog maar heel veel mooie echo's met kloppende hartjes mogen volgen bij de oktober 2011 mama's!
Pfff ik ben zo nerveus! Nog ruim 2,5 uur tot de echo. Ik heb echt super slecht geslapen vannacht. Ik haal me van alles in mijn hoofd. Kon de tijd maar wat sneller gaan.
Iedereen bedankt voor de lieve reacties! @lindada heel veel succes straks!! We zullen duimen voor je!!
Hallo, Ik ben ook in oktober uitgerekend. Waarschijnlijk 15e. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad en daar was een kindje op te zien van 7 weken en 3 dagen met een kloppend hartje. De echoscopiste vond het er goed uitzien. Ik krijg de 14e nog een echo. En daarna waarschijnlijk nog veel meer. Mijn 20 weken echo zal heel uitgebreid zijn ivm de aandoening van ons dochtertje. Ik ben bij een gyn onder controle ivm extreme vroeggeboorte van mijn dochter. Ik word goed in de gaten gehouden, mijn baarmoedermond gemeten, uitstrijkje ivm eventuele bacterien en progesteron injecties om de baarmoeder rustig te houden. Ook moet ik na 20 weken zwangerschap gas terug nemen en rustig aan doen. Maar ik heb er alles voor over dat dit kindje lekker blijft zitten tot minimaal 37 weken. Zo dat was ff kort mijn verhaal. Hopelijk vinden jullie het goed als ik ook mee kom kletsen.
HEY hier super goed nieuws. Het hartje klopt loop 1 dag voor dus dat is super nieuws. Bij mijn laatste liep ik 5 dg achter. alle andere dames met super echo. Gefeliciteerd. Lindada: Ik duim voor je Fleur24: welkom en gefeliciteerd
Ja, zo super spannend voor je....... Laat je t straks gelijk weten? Hoop enorm op goed nieuws voor je!!!!! Je zit er nu al ongeveer als t goed is...
Gefeliciteerd Fleur! Ik hoop ook voor jou dat jullie kleintje deze keer langer blijft zitten. Vroeggeboorte met 27 weken is inderdaad erg heftig! Fijn dat jullie eerste echo goed was en natuurlijk super dat je zo streng in de gaten gehouden wordt. Dat geeft toch wel een geruststelling denk ik?
mama05, Linda0509,Wapje en Snelly van harte gefeliciteerd met jullie goede echo. Lindada zal voor je duimen zometeen en heel veel suc6. Fleur:Welkom bij de club en gezellig dat je mee komt kletsen. Wapje zie nu pas trouwens dat je vlakbij mij vandaan komt,wat toevallig. Hier nog steeds last van allerlei vage klachtjes maar wel totaal anders als bij mijn eerste zwangerschap. Zal het nu dan een jongen worden?
Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest, maar bijna geen klachtjes nu. Ik voel me daardoor ook nog niet echt zwanger, heel maf idee eigenlijk dat we wel over 2 weken een echo gaan maken en dat er dan (hopelijk!!!!) een kloppend hartje te zien zal zijn!
iedereen met een goede echo gefeliciteerd! @fleur 24 succes hopelijk gaat t deze x beter! @wendyw80 Heb ook wel andere klachten als bij de 1e zwangerschap maar was de 1x ook supermisselijk en het is een jongen geworden! Das ook toevallig dat je in de buurt woont! Mag ik vragen waar je woont? @Aily hoop voor je dat t zo blijft bij mij begon de misselijkheid en spugen vanaf 6 weken!
@Lindada succes duim voor je! Niet zenuwachtig zijn hoor je kunt niks aan de situatie veranderen! Makkelijk gezegd he haha
snelly en wapje, wat een super mooie foto's!!!! Ik wil ook ghiihi nog even geduld @klachten, bij mij is wel hetzelfde alleen pas nu krijg ik een soort van bevestiging dat ik zwanger ben. Tot vanmiddag merkte ik helemaal niets! Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap al na de innesteling meteen van alles begon te voelen. Wat ben ik blij dat ik moe ben en af en toe krampjes heb lindada, en en en?