Heeft iemand een oplossing voor maagzuur? Ik heb het de hele tijd het zuur?? Alle dames met een positieve echo gefeliciteerd! En de nieuwe van harte welkom, en gefeliciteerd met je positieve test! Liefs,
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik ben 19 oktober uitgerekend (wat ik zelf ook al had uitgerekend dus). Volgende week woensdag moet ik nog een keer terug komen bij de gyn voor controle. Als alles dan goed is mag ik weer terug naar de vk.
Zo even bijgelezen Wat leuk om alle verhalen van mooie echo's te lezen, gefeliciteerd dames! Fleur: wat spannend voor jullie nu zeg, een 2e kindje. Zit een soort van in hetzelfde schuitje wat bertreft eerste kindje prematuur geboren, maar niet zo vroeg als jouw dochter! Wij vinden het ook ontzettend spannend, en hopen zo dat deze frummel gezond en wel blijft zitten tot minimaal 37 weken. Wat wat bij jou de reden van de vroeggeboorte? HvK: Vla blijkt te helpen. En rennies heb er heel wat verslonden in mijn vorige zwangerschap! Hier weinig spannends te melden. Voel me nog steeds beroerd, maar komt van het virus op mijn evenwichtsorgaan nog steeds....hihi dus qua zwangerschap mag ik niet klagen. Borsten groeien vrolijk door, tot blijdschap van vriendlief (die alleen mag kijken whuaha want sex ben ik echt even te moe voor...) Verder lees ik dingen over kraamhulp en kdv, bij mijn eerste was ik daar heel rap mee. En nu denk ik 'o ja! Moet ik ook nog gaan doen!' Voelt ondanks de angst toch wat relaxter ofzo... En mensen dat zonnetje van vandaag.....lovely!!! Slaap lekker voor straks, ik kruip lekker onder de dekens!
Nog iemand uit Flevoland trouwens? Ik kom uit Almere! Kunnen we daar ook geen leuk overzichtje van maken ? Zet jezelf erbij als je het leuk vindt! Serephina83 - 27 jaar - Almere
Wat een goed nieuws, al die goed echo's!!!!! Krijg zelf ook al zenuwen als ik aan vrijdag denk! Eerst moeten wij nog langs voor mijn vriend, we waren ook bezig met vruchtbaarheidsonderzoeken ivm zijn vruchtbaarheid. En daar krijgen we dan vrijdag eerst de uitslag van (hoewel dat dus niet meer nodig is ) en dan om 14.30 de echo!!!! Morgen eerst dagje vrij, beetje rustig aan en aanrommelen in huis. Vandaag tweede opbrengst MvM weggebracht... vier volle flessen!
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam elisabethbas, Hilversum ben ik geboren Ik kom nog elke week wel in Bussum omdat mijn mams daar woont Nou, het ziet er somber uit buiten. Zou toch ook zonnetje komen?
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Sunshine13-29 jaar- Groningen Hier helemaal geen zonnetje helaas en ik vind het maar koud buiten!
@ Lindada & Sunshine! Gefeliciteerd met jullie goede echo's!! Lindada, je zult wel super opgelucht zijn nu? En alles op schema zie ik, dezelfde uitgerekende datum als waar jij al vanuit was gegaan! Geniet ervan meissie, zo fijn dat het allemaal in orde blijkt!
De reden van de vroeggeboorte is onbekend.. Placanta was helemaal gezond, geen afwijkende baarmoeder en geen hellp etc. Vandaar dat nu alle protocollen op me los worden gelaten. Van wekelijkse injecties, bmh metingen, extra echo & controle, uitstrijkje etc. Wat was bij jou de reden?
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Sunshine13-29 jaar- Groningen Princess01-26 jaar- Overijssel iedereen met een echo... succes!!! Ik mag maandag. Gelukkig gelijk om 8:00, hoef dus niet een hele dag te wachten.
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Sunshine13-29 jaar- Groningen Princess01-26 jaar- Overijssel Lindada - 29 jaar - Hoeven
Serephina83 - 27 jaar - Almere Prutsje - 32 jaar - Terneuzen HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Sunshine13-29 jaar- Groningen Princess01-26 jaar- Overijssel Lindada - 29 jaar - Hoeven Hannes - 32 jaar - Cuijk
Hoe is het met jullie misselijkheid? Ik ben eigelijk 's avonds op mijn slechts. Na het eten voel ik me alleen maar beroerd. Niet zo gezellig voor mijn man... Wat nu ochtendmisselijkheid? En ik krijg gewoon al een buik! Nu ik helemaal zeker weet dat het goed is, ben ik er wat meer op gaan letten. Maar ik kan geloof ik niet meer strakke kleding aan, anders heeft iedereen het zo door! Volgend weekend gaan we het aan mijn schoonouders vertellen. Mijn ouders had ik het al verteld vanwege de dreigende mk. Ik had wel wat extra steun nodig. Maar mijn schoonouders weten het nog niet, want dan konden we het in ieder geval nog aan hun leuk vertellen. Ik zit er alleen steeds meer aan te denken om te proberen een afspraakje te regelen voor dit weekend. Kan eigelijk niet meer wachten!
Hier gaat het goed, heb vandaag een goeie dag. Gister niet, dat was de slechtste dag tot nu toe. Echt raar maar ik moet elke ochtend maar weer afwachten of ik misselijk ben of niet. Verschilt per dag. Maar inderdaad in de avond is alle puf op. Ga dan ook elke avond erg vroeg naar bed. Ben echt blij voor je dat de echo goed was. Heb ook een beetje bloedverlies gehad alleen bij mij was er wel een hartje te zien bij de echo met 6 weken. Maandag weer een echo, hoop dat ik na die echo (als alles goed is) het ook ga geloven dat het goed is. Kunnen we samen een feestje vieren op de roze wolk