Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    prutsje ik zou denk elke week gaan zwemmen als ik daar woonde haha! Wat fijn dat je een mooie echo heb gehad ben je wat gerust gesteld he! Je stond toch ook eerst op 11-10-11. Volgens de echo sta ik nu ook op 9-10-11 haha al denk ik niet dat ie zolang blijf zitten hoor!

waterlelie81 Herken het mijn zoontje van 2,5 ging een week of 2 terug met zn volle gewicht ineens op mn buik! Was toen ook erg geschrokken en had veel buikpijn
    volgens mij zit het allemaal wel goed vast maar als t vaak gebeurd lijkt me niet echt goed. Maar zou me niet teveel zorgen maken hoor je frummeltje is ook nog erg klein en zit idd nog achter je schaambeen. hoop dat je buikpijn snel weg gaat!

En verder ben ik vandaag weer misselijk wel t idee dat t ietsje minder word vergeleken met 2 weken terug maar nog steeds spugen bah! vandaag 9 weken jahoee gauw op naar de 12 dan zit het eerste trimester erop! en hopen dat ik me dan beter ga voelen! Iedereen succes met de kwaaltjes vandaag en degene met n echo morgen SUCCES

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bedankt voor de lieve gerustellende reacties :)
    Ik heb nog buikpijn helaas met af en toe flinke steken. Ik bel straks het zkh om mijn geval uit te leggen en wie weet kunnen zij ook zeggen dat het mee valt of ik mag eerder langskomen voor een echo want mentaal ben ik nog van streek en gestrest :( Heb erg slecht geslapen en ik pieker me suf :)

wapje, wat een mooie datum indd!!!! Zou wel onwijs gaaf zijn als dat zou lukken ghihi

Fijne zondag iedereen!!!!

3. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Hi Iedereen!

hebben jullie ook al een buikje? Ik ben nu 6 weken en 3 dagen maar je ziet het al echt. Ben best slank van mezelf (171 cm en 62 kg) maar kan het bijna niet meer verbergen. Bij mijn eerste had ik ook vlot een buikje maar niet zó snel!

Hoe is dat bij jullie?

4. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    ff checken of het lukt! Jaaa! Daar is mn garnaal!
    linksboven (kleine rondje) is het eierdooizakje???? nou ja, het 'lunchpakketje' van de baby totdat de placenta gevormd is zoals de vk het zei!
    En dan zie je eigenlijk hoofd, onderlijf en een 'zwaaiend' armpje!

VET COOL :D

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Wapje, we gaan wel leuk gelijk op zo ;) wie weet word het toch 9-10-11 ;)
    Maar ik hoop het niet, bij beide zwangerschappen eerder bevallen, dus hopelijk nu ook, maar ja, dat weet je nooit natuurlijk.

Ik heb van mezelf wel wat 'vet' van de vorige zwangerschappen, dus wat je bij mij nu ziet zijn mijn darmen die rommelen en beetje uitzet.
    Bij een tweede komt je buikje sowieso wel sneller hoor, maar het verschilt natuurlijk per persoon heel erg.
    Maar ik ben wel erg blij met mijn positiebroek, dat zit stukken beter!

Volgende week vertrekken wij lekker met de kids een paar dagen naar mijn moeder in groningen, heerlijk even helemaal niks!

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    @ Anna27 veel sterkte. Helaas zat je goed met je voorgevoel. Ik wens je het allerbeste en hopelijk ben je snel zwanger en krijg je 9 maanden later een mooie gezonde baby in je armen!

@Waterlelie ik snap dat je je zorgen maakt. Alles is ook heel gevoelig in dat gebied. Mijn dochtertje hangt er ook steeds op, of lekker met haar elleboog. Maag niet zo lang steken daarna zoals jij. Maar zo te lezen laat je er al werk van maken. Goed, hopelijk kan je snel terecht. Stress is ook slecht voor je zwangerschap. Succes!

@Buikje, heb ik ook! Al veel eerder dan bij mijn dochtertje. Strakke kleding kan ik niet meer aan, dan ziet iedereen het al volgens mij! Haha!

Gister het grote nieuws aan mijn schoonouders verteld. Ik had Deena een shirtje aangedaan met 'grote zus'. Niet heel orrigineel, maar het werkte goed. ;) Mijn schoonmoeder trok haar jasje uit en mijn schoonvader leest wat er op haar shirtje staat zonder dat het tot hem doordrinkt. Mijn schoonmoeder met grote ogen van 'echt waar!?', heel leuk!

7. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    ? oktober 2011: Danser4fun, suusje1979
    1/2/3 oktober 2011: Rica,zippie
    1 oktober 2011: Lizzy29
    3 oktober 2011: Madazon, myo, sunshine13
    4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83, anna27
    5 oktober 2011: Mama05, Elisabethbas,sandra2, linda0509
    6 oktober 2011: Mieni, esli4
    7 oktober 2011: Anoek21
    8 oktober 2011: kris83
    9 oktober 2011: Mbtc, wapje
    10 oktober 2011: nienkeeknein,Biancamv2
    11 oktober 2011: prutsje, mamavanevi, ostara
    14 oktober 2011: Natas23, wendyw80, princess01
    15 oktober 2011: Poookie
    17 oktober 2011: Nijma, jolinde23
    19 oktober 2011: snelly, hannes, lindada, wesdaan
    20 oktober 2011: Withinshin
    21 oktober 2011: daanquinty
    25 oktober 2011: Lunacy, Waterlelie81
    26 oktober 2011: Silsa, bloemetje1985
    27 oktober 2011: Serephina83
    29 oktober 2011: Karine
    30 oktober 2011: Aily, Daantje2011, Maybe01

Bezoek aan VK of GYN :

7 maart: esli4
    8 maart: jolinde23
    10 maart: suusje 1979, kris83, lindada,wesdaan, Poookie
    14 maart: snelly
    15 maart: daanquinty
    16 maart: princess01
    18 maart: Seephina83
    21 maart: Elisabethbas
    22 maart: anoek21
    23 maart: Karine, Aily
    25 maart: bloemetje1985, Linda0509
    28 maart: Mama05, Wendyw80
    31 maart: wapje

Echo

4 maart: prutsje
    7 maart: HVK, princess01
    8 maart: Suzie83
    9 maart: Lizzy29, bloemetje1985
    10 maart: suusje 1979, sandra2, lindada
    11 maart: Serephina83, Waterlelie81
    16 maart: Lunacy
    17 maart: kris83
    18 maart:Aily
    21 maart: Elisabethbas
    22 maart: anoek21
    23 maart: wesdaan
    24 maart: Karine
    25 maart: Linda0509
    28 maart: Wendyw80
    29 maart: Poookie
    31 maart: wapje(nekplooimeting)

8. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hallo Meiden. Ik ben de 30ste dus mag gezellig met jullie meepraten, Heb mezelf even in de lijst gezet. Ik hbe gelukkig nog nergens last van, niet misselijk ofzo.

@Wapje Ik doe een redelijk zware en fysieke sport en daar krijg ik regelmatig een trap of een elleboog mee in mijn buik. Dan ben ik ook gelijk bang dat het niet goed is. Ik heb het nog speciaal aan de huisarts gevraagt van hoelang kan ik er mee doorgaan die gaf aan zolang het je zelf neit in de weg Zit kun je doorgaan. Omdat het dan nog heel goed verpakt zit. Dus ik denk als je kindje er op valt het dan ook wel meevalt. Maar ik zou ook schrikken hoor!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wow prutsje, wat een mooie echo foto heb je in de pocket!!! Je ziet al echt een klein mensje in hihi
    Wens je hele gezellige dagen in Groningen!!! Leuke stad trouwens. Je moet dan echt even langs de babyzaak wijsneusje gaan, heel leuk:D

Lindada,
    leuk aan je schoonouders verteld. Die waren helemaal flabber de flabber he. Is denk ook eventjes schrikken als je opeens zo'n tekst op een shirtje ziet staan ;) Weten je vrienden het ook al?

Nou hier heb ik vanochtend met het zkh gebeld. Ze namen mij gelukkig serieus want zij zijn eerlijk gezegd de enige die mij zekerheid kunnen bieden en een hele week lang stress is natuurlijk ook niet goed voor het vruchtje. Daarom mag ik MORGEN OM 11:45 UUR langs voor een echo!!!! Ben heel erg blij en opgelucht dat ik gebeld heb.
    Ik hou jullie op de hoogte :)

Fijne zondag verder!!!

10. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Wat een leuke echo:D

11. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook het goede nieuws gister aan de hele familie verteld.
    Ons meisje had ook een shirtje aan met de tekst:Binnenkort ben ik niet meer in mijn en dan de afbeelding van een eendje.
    Hele leuke reacties op gehad.

Met mij gaat het helaas wat minder.
    Werd vannacht wakker van een beklemmend gevoel op mijn borst en wel zo erg dat ademhalen steeds moeilijker gaat.
    Dacht dat het kwam door een verschoven rib,heb ik nl wel vaker maar de pijn werd heviger.
    Vanmiddag om half 2 bij de HAP geweest en direct doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Werd gedacht aan een longembolie maar na diverse onderzoeken kwam dat niet naar voren.
    Moest helaas wel een longfoto en een scan laten maken.
    Nu maar hopen dat ons kleintje er geen last van heeft gehad.
    Ben inmiddels weer thuis met het advies om om de 6uur een paracetamol te nemen.
    Hoop dat de pijn weer snel wegtrekt en dat het toch een verschoven rib is.

12. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    mooie foto prutsje! Veel plezier in Groningen en lekker rustig aan maar. Ik heb sinds vandaag ook een positiebroek aan die had ik van mijn vorige zwangerschap bewaard en dat zit beter als die strakke spijkerbroeken en die joggingbroek! Heb nu ook sneller een buik dan de eerste keer!

waterlelie81 fijn dat je morgen terecht kan voor een echo! Ik ga voor je duimen!

maybe01 gefeliciteerd!

13. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    wendyw80 hoop dat de pijn gauw minder word! Wel vervelend knuffff!

14. Loveangel

Loveangel Lid

22 apr 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd! Ik heb heel veel terug gelezen.
    Hopelijk gaat alles goed en mogen we een gezond kindje op de wereld brengen.

Mijn verhaal:
    april 2009 gestopt met de pil - 2x licht postieve zwangerschapstesten gehad en 2x toch ongi geworden.
    9 juni 2010 eindelijk een dikke vette positieve ZW-test.
    In week 5.3 begon ik wat oud bloed te verliezen. Denk je af te zijn van de inlegrkuisjes... de angst sloeg in. Het bloedverlies was heeel weinig. Ik had bij wijze van spreke aan 1 of 2 inlegkruisjes voldoende.
    Bij de 1e echo zou ik 9 weken zijn. Daar bleek het kindje met 6.2 - 6.5 week al gestopt te zijn met groeien. Er was geen hartactiviteit. Ik heb 10 dagen afgewacht kreeg opnieuw een echo met dezelfde conclusie. Uiteindelijk een curretage gehad. MISSED ABORTION!
    Ik was 14 februari uitgerekend......de dag dat manlief en ik 8 jaar samen zouden zijn.

14 februari 2011 test ik opnieuw positief. Wederom heel blij maar ook bang. Ik ben 28 oktober uitgerekend. Mag ik ook op het lijstje?
    Maar nu opnieuw ik week 5.3 net als de vorige keer oud bloedverlies. Wel minder dan de vorige keer. Ik ben bang dat het weer mis is......
    Het bloeden is wel gestopt het lijkt nu meer op waterige geel/licht bruin verlies.

9 maart 1e echo via de GYN dan ben ik hopelijk 6.5 week en is er hopelijk een kloppend hartje. Maarja dan zegt het nog niks want vorige x ging het kindje dood met 6.5 week...

Het is dus heeeeeeeeeeel spannend.....
    Ik hoop zo dat we na 3 jaar eindelijk ouders mogen worden .......

15. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Prutsje: wat een fantastische echo!!

Loveangel; wat ontzettend spannend voor je zeg! Jeetje kan me voorstellen dat je niet kunt wachten op de echo... Ik duim voor je dan je hier mag blijven kletsen ;) en dat jullie kindje veilig blijft zitten tot oktober!

Wendyw80: beterschap! Hopelijk is de pijn gauw minder!

Waterlelie: succes met je echo morgen! Hopelijk geeft het je een beetje rust.

Hier vandaag lekker genoten van het weer, wat doet dat je goed zeg :) Vandaag bij een nicht langsgeweest, met een correctiehemdje aan hahah om mijn buik iets minder te laten lijken... ben benieuwd hoe lang ik het nog verborgen kan houden. Ik ga morgen mijn positiebroeken maar eens uit de kast toveren, heb er nog 2 liggen van de 1e keer!

16. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

@ loveangel, ik snap echt wel dat je bang bent. Probeer wel te genieten. Gelukkig heb jij bijna de echo.

@Wendyw80, heel veel beterschap!

Degene die morgen een echo hebben succes!

Ik heb morgen ook een echo! Zoveel zin in, ben al een beetje zenuwachtig!

17. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Goeiemorgen...

Hier even goed nieuws. De echo van vamorgen was super. Het hartje klopt.

Was wel even stressen. Ze kon het niet vinden met de inwendige echo. Ze kon niet langs mijn darmen komen. uitwendig geprobeerd en gelukkig al snel een kloppend hartje. Volgens de berekening nu ben ik 4 dagen minder zwanger maar ze gaan het volgende week woensdag tijdens mijn intake nog een keer bekijken.

Moet eerlijk zeggen, het was natuurlijk helemaal niet leuk dat ik een bloeding had maar nu achteraf alles goed is heb ik wel het geluk om vaak te mogen kijken.

Ben helemaal opgelucht, lekker op een roze wolk vandaag!!!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    princess01 wat leuk dat je echo goed was geniet r van!
    loveangel hoop dat je kleintje blijft plakken! Begrijp je onzekerheid wel goed,succes alvast met de echo!

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Alle dames met een goeie echo: Gefeliciteerd!!

Anna: Heel veel sterkte meis... :( Wat vervelend zeg!

En alle nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd.

Iemand vroeg of er ook al andere dames zijn die een buikje krijgen.
    Nou en of!!!
    Ik krijg al een flink buikje...
    Gister had ik een verjaardag en werd er ook meteen gezegd; Oooh je krijgt een buikje haha.
    Heb mijn eerste positiebroek ook gekocht, mijn eigen broeken begonnen strak te zitten en gaven druk op m'n onderbuik, niet prettig.
    Deze broek zit een stuk beter!

Fijne zonnige dag allemaal!

20. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Princess wat heerlijk voor je! Geniet ervan :)

Deel Deze Pagina