Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    @manoonte

Wat vervelend voor je, kan me voorstellen dat je bang bent dat het fout zit.
    Moet zeggen dat een vriendin van me hetzelfde had en toch geen MK....
    Sterkte !!

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    manoontje hoe gaat het nu?? heb je nog bloedverlies??
    ga je morgen de vk bellen?

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Manoontje, hoe gaat het nu? Bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het fout gaat.

4. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi meiden,
    Wat lief dat jullie vragen hoe het gaat.
    Ik heb nog steeds last van bloedverlies, maar het wordt niet meer (eerder wat minder) en ook geen krampen of stolsels. Heb net de verloskundige gebeld en die belt vanmiddag terug. Hopelijk wordt ik dan wat wijzer.:(
    Maar ik wil mezelf niet voorhouden dat het nog goed kan gaan want dan valt het zo tegen als dat niet zo is. Ga er dus maar vanuit dat het mis is.
    Maar bij jullie gaat het gelukkig wel goed en ik wil jullie roze wolk niet verstoren met mijn verhalen. Als er nog wat gebeurt zal ik dat wel laten weten, en anders blijf ik alleen nog even meelezen.
    Succes dames, geniet van deze mooie tijd!:D

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    manoontje gewoon blijven schrijven hoor.. ben heel benieuwd hoe het met je gaat!! en ik heb nog steeds hoop voor je....
    En wij vallen niet van onze roze wolk als jij iets schrijft!!!

Digitale knuffel en hopelijk belt de vk snel dat je mag komen!!!!

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ok, mama05, nog 1 berichtje dan;)
    Net de VK gesproken en die vertelde me dat ik toch moet afwachten omdat er nu toch nog niks te zien is op de echo. Ze vond het niet klinken alsof er al een MK had plaats gevonden, maar dit kan soms pas na een week echt gebeuren. Er zit dus niks anders op dan afwachten.
    Ze gaat me wel vrijdag terug bellen om te horen hoe het gaat.
    Ik heb vandaag wel steeds minder last van bloedverlies, alleen bij het plassen wat bij het afvegen. Dus wie weet een goed teken :(
    Ik hou jullie op de hoogte.....

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    manoontje mag je niet naar de vk toe voor echo? staat wel bij mij in het boekje..bij bloeden mag je eerder komen!
    Nou ga voor je duimen dat alles goed is!

8. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Oow manoontje blijft wel onzeker allemaal op deze manier, wel positief dat bloeden minder is geworden. Veel sterkte gewenst voor jou en je man!

9. suzie83

suzie83 Lid

30 jan 2011
    12
    0
    0
    Hallo !

Ik heb al veel op het forum gelezen voor ik zwanger was, maar nu ik dan ook echt zwanger ben is het toch fijn als je dit nieuws met anderen kan delen ! Ik ben 4 oktober uitgerekend van ons eerste kindje, zo spannend allemaal !! Ik heb vandaag een info pakket over zwangerschap en kraamzorg e.d. gehaald, dus van de week ook maar eens een afspraak maken bij de VK. Verder voel ik nog helemaal niets, slaap alleen heel slecht, "gezonde spanning" denk !

Groetjes !

10. suzie83

suzie83 Lid

30 jan 2011
    12
    0
    0
    @ Manoontje : Sterkte en zal ook voor je duimen !

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @ Manoontje ik duim voor je! hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

hier nog steeds ongeloof.

x

12. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Suzie welkom en gefeliciteerd! Slecht slapen heel herkenbaar, ben gister supervroeg naar bed gegaan zit nu alweer in de trein naar mijn werk.... Blergh vroeg!
    Baal ook echt dat je tijdens zwangerschap niet teveel koffie mag. Heb ik dus echt zo hard nodig om op te starten! :)

Manoontje, duim nog voor goede afloop !

13. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik wil sluit me bij jullie aan. Ik ben 3 oktober uitgerekend van ons eerste kindje! Het was de 1e ronde al raak, een beetje onwerkelijk nog allemaal...

@Manoontje Ik heb hier al veel gelezen en bloedverlies komt vaak voor, dat wil niks zeggen over de beeb. Ik duim voor je dat het goed gaat!

14. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Welkom alle nieuwe dames, en natuurlijk gefeliciteerd!!

@Manoontje, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid.

15. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    hallo dames. Vind het zo lief dat jullie aan me denken. Doet me goed! Heb nog wel last van bloedverlies maar het lijkt minder te worden en bruiner (jakkes....). Verder geen krampen of iets. Ook geen zwangerschapsklachten maar die had ik hiervoor ook niet en bij mijn 1e zwangerschap ook pas richting de 10 weken.
    Ga zo toch maar een zwangerschapstest halen om te kijken wat die zegt. Weet wel dat die niet alles kan zeggen omdat het hormoon toch nog wel in je lichaam zit, maarja alleen maar afwachten is ook zo wat. Een echo had volgens de vk nog geen zin omdat er toch nog niks te zien zou zijn. Bovendien kan het dan toch nog alle kanten op gaan..... We wachten af.....

16. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Ook ik heb gister een test gedaan en ben ZWANGER. Van os 3e kindje. We hebben al een zoon van 4 en een zoon van 2. Beide van oktober. Dus lekker makkelijk te onthouden als deze ook van oktober word.
    Helaas heb ik al wel klachten met mijn rug en mag nu al voorlopig niet werken. Had niet gedacht dat het zo snel al kon van een zwangerschap maar blijkbaar wel.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oke manoon begrijpelijk, het is immers niet zeker dus duim nog steeds!

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    suzie83 en tinie van harte gefeliciteerd super leuk voel je je goed? wanneer ben je uitgerekend??

mamavan 2boys jij ook van harte gefeliciteerd en 3 kindjes in oktober!!!!
    ik ben ook zwanger van de 3 de twee meisjes in van 5 en een van 2 dus bijna zelfde als jou!!

manoontje maar bruin is beter als helder rood!!! dus hoop dat het niks betekend!! wanneer mag ja na de vk??

ik schrijf/lees ook mee op het andere forum van oktober 2011 maar dat is niet bij te houden vandaag werken 17 pagina`s nou dat ga ik echt niet bij houden:$ dus lees alleen hier mee heb het druk zat met man, en 2 kinds hahahah

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Uitgerekende Datum :

? oktober 2011: Danser4fun, mamavan2boys
    1/2/3 oktober 2011: Rica
    1 oktober 2011: Lizzy29
    3 oktober 2011: Madazon, Manoontje, , tinie84
    4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83
    5 oktober 2011: Mama05
    8 oktober 2011: Mieni
    9 oktober 2011: Mbtc

Bezoek aan VK of GYN :

7 feb: Madazon, mama05
    21 feb: Rica
    24 feb: Mieni (Gyn)
    28 feb: Lizzy

Echo

7 feb: Madazon
    25 feb: Ann
    3 mrt: Lizzy29

tinie en suzie en mama van 2 boys jullie heb ik er bij gezet hoor heb je meer gegevens hoor ik het graag!!!

20. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Wij krijgen een oproep vanuit het ziekenhuis wanneer we mogen komen. Ze wilden met 8 weken uiterlijk een echo gemaakt hebben omdat onze eerste is ingeleid nav een hoge bloeddruk en de 2e ook met een hoge bloeddruk en zwangerschapssuiker. We hopen dat we zo gauw mogelijk kunnen. Ook de precieze datum weten we niet. Wanneer we meer weten zal ik het doorgeven

Deel Deze Pagina