Vandaag eerste echo gehad! Was geweldig! Armpjes en beentjes die op en neer gingen. Mooi kloppend hartje. Ben verliefd!! Ben een paar dagen teruggezet (vandaag precies 10 weken zwanger), maar dat had ik al verwacht omdat mijn cyclus langer is. Nieuwe uitgerekende datum is 13 okt. (zo nog ff mijn banner aanpassen) Ben helemaal happy!
kris, wat fijn!!! geniet ervan!!!! elisabethbas, ik had bij mijn vorige zwangerschap ook last van een voetje groter vreselijk was dat!!! Ik hoop dat niet meer mee te maken pffff Kon echt niks meer aan, alleen slippers en uggs
Ik zal ook nog eventjes wat meer over mijzelf vertellen. Ik ben 22 jaar, woon in Rotterdam samen met mijn vriend (waarmee ik 7,5 jaar een relatie heb en 3,5 jaar mee samen woon) en ons zoontje die afgelopen maandag 2 jaar is geworden. Wij verwachten dus een 2de en ik kan niet wachten tot de echo de 23ste! Verloskundige kon het hartje nog niet horen vorige week (was toen 9 weken zwanger) en daarom vind ik de echo toch wel spannend. Heb namelijk voordat wij Diego kregen 2 miskramen gehad. Dat was toen met 5,5 en 7 weken dus daar ben ik wel alweer ruim overheen nu @Iedereen super bedankt voor jullie welkom! @Cerinety: Ik hoop dat alles uitpakt zoals jij graag zou zien, iedergeval veel sterkte!
Bedankt allen, en leuk om allemaal van die goede berichten over de echo's te lezen. Laten we hopen dat ik maandag ook goed nieuws kan delen . Mijn keuze staat inderdaad vast. Als er een gezond kindje zit, dan blijft het daar ook! (totdat het klaar is om geboren te worden) Helaas heb ik zo'n donker vermoeden dat mijn vriend niet zal bijdraaien, hij is gewoon koppig. Als hij iets niet wilt, dan wilt hij t ook niet . Dus nja dan zal ik er alleen voor staan.
Hee, ik kwam toevallig net langs je andere topic, helaas stond daar aan het einde niet in hoe je geëindigd was. Gelukkig om je nu blij in dit topic te zien. Ik merk bij mij wel dat mijn borsten de ene dag gevoelliger zijn dan de andere dag. Helaas moet ik mijn 2e echo nog afwachten of ik geen missed abortion heb.
Ik lees over goeie echo's! Fijnnnn!! Gefeliciteerd!! @ Waterlelie en Karine; denk wel dat we het dan gewoon vertellen. Scheelt dat mijn moeder al behoorlijk heeft gekletst hoorde ik vandaag... Dus veel mensen weten 't al hihi, trotse oma kon haar mondje niet houden. Hoop wel dat er donderdag nog een plekje vrij komt, moet donderdagmorgen even bellen om te vragen... Duimen dus Fijne avond meiden!
Kris feli met de goede echo! Hier gaat het nog steeds niet geweldig maar kheb zojuist die seabands gehaald, hebben we het eerder in de topic al over gehad. Ik ben benieuwd al helpt het maar een beetje... Iedereen goed weekend!
Vandaag een lekker druk dagje, gaan maandag (na de echo) op vakantie, dus wil het huis netjes hebben. Badkamer, wassen draaien, zuigen, etc. En we hebben donderdag viooltjes gekocht, dus die ga ik zo in het zonnetje lekker planten. Voel me goed, dus heb er zin in! Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Ik word er helemaal vrolijk van.
Het was hier ook heerlijk zonnig! 't Is dat ik niet zoveel energie had, maar anders had ik wel genoten van de dag. Vond 't zonnetje sowieso heerlijk. Vanochtend even met mannetje de stad in geweest, lekker in 't zonnetje, en vanmiddag even 2 uurtjes geslapen op de bank... Mijn energiepeil is nog steeds extreem laag, hopelijk wordt dat snel beter!
Zijn er trouwens al groeiende meiden met een buikfoto? Ben wel benieuwd of ik de enige ben die zo snel groeit... Haha
Mijn buik groeit nog helemaal niet, allees 's avonds wat opgezet, maar dat zijn mijn darmen. Hopelijk ga je snel wat zien, daar kijk ik zo naar uit! Van mij dus nog geen buikfoto, pas als er wat te zien is...
Hoi!!! Wij hebben ook enorm genoten van de zon!!!! Heerlijk in de tuin gezeten Vandaag voelde ik me goed! Was niet moe/misselijk of wat dan ook.... @buik, mijn buik is ook alleen s avonds opgezet en overdag is het eigenlijk vrijwel normaal. Vorige zwangerschap kon ik rond deze tijd al geen broeken meer aan. Gek dat het zo kan verschillen.. Volgens mij begonnen we met buikfoto's maken toen ik 9 weken was...dusse bijna Morgen weer lekker relaxen in de tuin en s middags komt er een massageklant voor 1,5 uur behandeling...is toch weer 60 euro!!!! Vind het niet erg om in het weekend af en toe te werken. Hopelijk ben ik dan niet moe Nou meiden, slaap lekker voor straks!!!!
Bij mij begint 't al aardig te groeien. Kon met 7,5 week mijn broeken al niet meer aan... Ja kon wel maar zat niet fijn meer. Dus loop al lekker in positiebroeken, zit wel heel fijn. Trusten dames!
Oh, Waterlelie, geef jij massages??? Wat heerlijk! Wat zal je man blij met je zijn. Wij zijn op onze huwelijksreis naar Indonesie geweest, lekker zes weken rondgetrokken. Daar kon je voor een paar euro geweldige massages krijgen. Die kleine vrouwtjes hebben hele sterke handen en leren alle technieken van hun moeder en oma, dus ze weten precies wat lekker is. Vandaag verder met het huis, voelt goed. Heb me al weken niet met het huishouden bezig gehouden, maar nu heb ik er weer energie voor! Zometeen de dubbele tuindeuren open, kan de frisse lucht naar binnen en de poesjes lekker heen en weer rennen. Manlief is bij de boot aan het klussen, dus ik heb het rijk alleen.
Hier een klein buikje. Heb nooit eerder buikje gehad dus valt aardig op al Meiden met echo morgen veel succes en plezier @elisabethbas fijne vakantie