Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    elisabethbas, ik heb de lijst voor je aangepast. Gefeliciteerd met de goede echo! Hele fijne vakantie en tot over een week!!!

cerenity, wat jammer van je vriend. Hij wordt notabene papa! Vind het erg sneu voor je. Ik hoop voor je dat hij later bijdraait en in gaat zien dat het echt is! Misschien beseft hij het gewoon nog niet en moet hij het eerst 'zien'. Ik wens je heel veel sterkte!

Pookie, fijn dat je een ander afspraak hebt kunnen maken voor as. donderdag!!!! Is een heel leuk verrassing zo voor je familie!!!

2. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @elisabethbas fijne vakantie en wat geweldig dat je zo'n mooie echo had!

3. cerinety

cerinety Niet meer actief

he elisabeth, leuk om te horen.
    Tuurlijk kom ik hier regelmatig nog langs hoppen :)! Want ik ben hier net ingeburgerd.

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik kan ook weer van de lijst. Mijn 4e mk is weer een feit. Helaas heeft het weer niet zo mogen zijn.

iedereen veel succes

5. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    oh nee @snelly wat verschrikkelijk, terwijl je vorige week nog een goede echo had, wat een teleurstelling moet dat zijn. wat kan je zeggen... heel veel sterkte... en ik vond het zo leuk dat we samen op de 19e stonden... shit zeg

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Elisabethbas: Gefeliciteerd!! En geniet van de vakantie!!! :D

@ Cerenity: Toppie!!! Ik hoop dat je vriend nog bijdraait....

@ Snelly: Wat een enorme teleurstelling meid!!! Heel veel sterkte!!

7. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @cerenity en elisabethbas feli met de goede echo's

@snelly wat ontzettend vervelend zeker omdat je onlangs nog een goede echo had. Veel sterkte

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Jeetje Snelly, wat een klote nieuws! Ik wens je heel veel sterkte meid.

Cerinety en elisabethbas, gefeliciteerd met de goede echo's!!

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Snelly, neeeeeeeee:(:(:( wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte!!!

10. cerinety

cerinety Niet meer actief

Thanks allen :) kan niet ophouden met staren naar de echo. Helaas bestaat in mijn achterhoofd nog altijd de angst van het misgaan.
    Het is nu iig duidelijk waarom er de vorige keer nog niets te zien was, aangezien ik toen pas 5 weken was.

Snelly, wat verschrikkelijk! Net wanneer je denkt dat het goed gaat :(. Beterschap en op naar de volgende ronde dat het dan wel goed mag gaan!

11. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Morgenvroeg ben ik aan de beurt. Tot nu toe voelt de zwangerschap goed (anders als de eerste keer) dus ik heb goede hoop, maar het blijft spannend natuurlijk....

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Spannend Hannes!!! veel plezier!!!

@snelly: neee!!!! wat een %^&$# nieuws zeg! veel sterkte!

@cerenity: gefeliciteerd met je mooie echo en nu idd de andere kant 'facen' ..... ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen!
    @elisabethbas: yeaaaah! ook een mooie echo en idd de 12wk voorbij!!!! reden voor een vakantiefeestje!
    En natuurlijk een fijne vakantie gewenst, al zal je dat nu niet meer lezen ;)

HIer goede dag, dochter thuis met waterpokken, maar ze was niet ziek. Vanmorgen op de bank gelegen met zn 2, filmpje gekeken, tussen de middag tosti's gemaakt en zoonlief terug naar school en daarna heeeeeel de middag buiten geweest!
    Wat heeeeerlijk! De achtertuin weer beetje toonbaar gemaakt, tuintafel schoon, speelgoed van de kids buiten gezet....
    Hopelijk brengt morgen ons weer zoveel zon!!!

13. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Snelly wat een heftig nieuws zeg pffff, en voor de 4e keer!! Wat zul je er stuk van zijn... Veel sterkte in ieder geval!

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Jeetje Snelly wat een schrik zeg... Mag ik vragen hoever je was?? Als je er niet over wil praten snap ik dat ook hoor... Sterkte *knuf*

Hannes heel veel plezier vandaag met de echo!!!

En de andere dames; geniet van het zonnetje :D

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Hannes veel plezier vandaag!!

Voor de mensen die van het zonnetje kunnen genieten doe dat dan ook een beetje voor ons werkenden ;)

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hannes, veel kijkplezier straks :D

Ik ga zo naar buiten en langs de kinderboerderij (jaja alweer haha:D).
    Dan even boodschappen doen. Word een drukke week voor ons...
    Morgen naar vriendin in leeuwarden, donderdag kraambezoek in Hoofddorp, vrijdag koffie drinken in de stad en zaterdag ook weer een uitje en kraambezoek. pffff zo veel achterelkaar maarja, is ook wel weer gezellig.

Fijne dag meiden!!!

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Waterlelie, kun je lekker oefenen op kraambezoek ;)

Linda: ik zal voor jou ook genieten ;)

Vanmorgen zoonlief naar school gebracht, dochterlief moet nog thuisblijven.... er komen nog pokjes bij en t jeukt flink, het is zonde! Gelukkig slaapt ze wel goed!
    Heb al boodschappen gedaan, wasje aan gezet en ga zo het hele huis ff stofzuigen.... ik heb meer energie nu de zon zo lekker schijnt!!!!
    Maar nu eerst.... thee tijd! Met een lekker koekje offcourse ;)

18. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dat was inderdaad een stuk leuker dan de vorige keer. Een kloppend hartje! En ik zag ook dat het armpjes en beentje had! Ze konden het nog niet zo heel goed zien voor de termijn bepaling, dus volgende week donderdag mogen we weer en dan maken ze ook een foto! Leuk, want de verloskundige is dan de zus van een goede vriend van ons en ze is dan zelf ook net terug van zwangerschapsverlof. Dat wordt een leuke sessie.
    Ik vond het niet leuk dat ze met de meting vier dagen later uitkwamen als ik zelf, maar zoals een vriendin al zei: als het hartje klopt is het goed, toch?

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien meid:D maar hoezo niet blij met 4 dagen laten uitkomen? dat maakt toch niks uit verder?

ik mag eindelijk morgen voor me eerste echo spannend pfff...

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Wat fijn Hannes, een kloppend hartje!!!! :D

Deel Deze Pagina