aan het lijstje mag mijn vk bezoek en 1ste echo worden toegevoegd zie mijn onderschrift. dankjewel! x
Goeiemorgen dames. Hier helaas toch slecht nieuws. Het bloeden is vandaag wel gestopt. Maar gisteren een test gedaan en die was witter dan wit. Dus helaas toch een vroege mk gehad. Heel vervelend, maar ben blij dat ik er weinig last van heb gehad (lees ook hele vervelende verhalen namelijk). Hoewel het jammer is ga ik met goede moed op naar de volgende ronde. Ik wens jullie allemaal een hele fijn en voorspoedige zwangerschap toe en hopelijk mag ik me snel weer bij een volgend clubje zwangeren voegen.
@manoontje, balen zeg! gelukkig dan maar dat je er geen last van hebt. maar denk dat je geestelijk toch wel de pijn voelt! heel veel sterkte met dit verlies! liefs
Uitgerekende Datum : ? oktober 2011: Danser4fun, mamavan2boys 1/2/3 oktober 2011: Rica 1 oktober 2011: Lizzy29 3 oktober 2011: Madazon, Manoontje, Tinie84 4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83 5 oktober 2011: Mama05 6 oktober 2011: Mieni 9 oktober 2011: Mbtc Bezoek aan VK of GYN : 7 feb: Madazon, mama05 21 feb: Rica 24 feb: Mieni (Gyn) 28 feb: Lizzy Echo 7 feb: Madazon 24 feb: Mieni 25 feb: Ann 3 mrt: Lizzy29
@manoontje jeetje wat vervelend zeg... heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer aan kan sluiten bij een volgend clubje
@manoontje, Wat naar zeg. ook al heb je er al iets op ingesteld misschien het blijft heel zuur. Hopelijk mag je gauw weer een goeie test hebben en tot die tijd flink aan het klussen
@Manootje, jeetje wat k**. Sterkte!! Ik heb mn eerste afspraak gemaakt bij de Verloskundige 15 februari . Ik ben benieuwd.
hallo meiden!! ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben!!! en t gevoel is prachtig! leuk dat ik t met jullie allemaal kan delen omdat t eerst nog voor werk en verdere familie geheim moet blijven!! iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en manoontje wat rot voor je! ik hoop dat je de volgende maand(en) geluk hebt!
Dag allemaal, Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten als ik. Ik ben 31 en zwanger van mijn eerste kindje, 5 oktober is (voor zover ik nu weet) mijn uitgerekende datum. Wij zijn allebei heel blij, maar ik merk dat ik voor mezelf nog wel een voorbehoud voel. Je hoort zoveel vervelende verhalen. We hebben het afgelopen weekend onze ouders verteld en die waren heel emotioneel. Verder weet mijn collega/vriendin het, maar meer mensen willen we het nog niet vertellen. Ik heb net de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor 28 februari. En ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders, dinsdag komt er iemand langs. Zo heel langzaam wordt het besef dat het allemaal echt is veel groter...
Uitgerekende Datum : ? oktober 2011: Danser4fun, mamavan2boys 1/2/3 oktober 2011: Rica 1 oktober 2011: Lizzy29 3 oktober 2011: Madazon, Manoontje, Tinie84 4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83 5 oktober 2011: Mama05 6 oktober 2011: Mieni 9 oktober 2011: Mbtc Bezoek aan VK of GYN : 7 feb: Madazon, mama05 15 feb: Alleentje 21 feb: Rica 24 feb: Mieni (Gyn) 28 feb: Lizzy Echo 7 feb: Madazon 24 feb: Mieni 25 feb: Ann 3 mrt: Lizzy29
hoi meiden, manootje: meid wat kl*te voor je. Het is iets wat ons allemaal wel bezig houd, en waar we van hopen dat het ons niet over komt. wil je een hele dikke knuf geven. ga me nu wat meer hier bezig houden. Heeft even een paar dagen nodig gehad om te bezinken. Ook het hele mmm gebeuren van het laatste jaar heeft zijn sporen wel achter gelaten. Je kan dat toch niet zomaar vergeten en ook de meiden waar je zo lang lief en leed mee gedeeld hebt en die nog niet zwanger zijn kan ik ook niet zomaar los laten. In ieder geval heb ik 17 febr een intake bij de vk en 1 mrt de eerste echo. Mocht gelukkig iets eerder dan normaal vanwege mijn achtergrond. Maar tis toch nog 4 weken wachten. Nou ja, wachten daar zijn we ondertussen wel heel goed in geworden. Voor degene die de lijst bij houdt. mijn uitgerekende datum is 8 oktober
Hey meiden ! @manootje : Balen zeg, dit is ook mijn grootste angst op dit moment. Sterkte evoor nu en heel veel succes volgende keer ! @dancer4fun : Wat fijn dat je tegen de verwachtingen in toch zwanger bent geworden. Kan me dan helemaal voorstellen dat je niet kan wachten tot de echo als het allemaal niet vanzelf gaat. Ik ben helemaal blij, vandaag gebeld met de VK en ze waren zo vriendelijk. Ik mag 28 febr voor een intake gesprek en 8 maart voor de 1e echo. Zo spannend, duurt mij veel te lang voor het zo ver is. Verder voel ik me nog steeds goed. Slaap al wat beter, heb ook al beetje kunnen wennen aan het mama worden gevoel. Soms wat lichte krampen alsof ik ongesteld moet worden, herkenbaar voor jullie ? Ik ga het volgende week aan mijn ouders vertellen, kan niet wachten totdat ik de echo heb gehad.
Uitgerekende Datum : ? oktober 2011: mamavan2boys 1/2/3 oktober 2011: Rica 1 oktober 2011: Lizzy29 3 oktober 2011: Madazon, Manoontje, Tinie84 4 oktober 2011: Alleentje, Fleurop, suzie83 5 oktober 2011: Mama05, elisabethbas 6 oktober 2011: Mieni 8 oktober 2011: Danser4fun 9 oktober 2011: Mbtc 10 oktober 2011: Nienkeeknein Bezoek aan VK of GYN : 7 feb: Madazon, mama05 15 feb: Alleentje 17 feb: danser4fun 21 feb: Rica 24 feb: Mieni (Gyn) 28 feb: Lizzy, elisabethbas, suzie83 Echo 7 feb: Madazon 24 feb: Mieni 25 feb: Ann 1 mrt : dancer4fun 3 mrt: Lizzy29 8 mrt: suzie83 Heb alles bijgewerkt suzie83,dancer4fun en elisabethbas Mocht er nog iets bij moeten dan hoor ik het graag!!
suzie: ja, dat herken ik wel hoor die krampjes. Die heb ik af en toe nog. wel erg gevoelige boobs. Verder slaap ik slecht in en als ik eenmaal wakker ben kan ik moeilijk weer in slaap komen. Eetlust is ook een beetje raar. Smorgen helemaal geen trek in eten, maar tussen de middag wel gewoon brood en zo. Maar dan om half 4 weer honger. Daarna mijn avondeten en een paar uur later weer honger. Echt heel gek. Nou ja, zal er wel bij horen. mama05: thanks voor het bijhouden van de lijst
Lichte krampen heb ik ook last van. Bij de andere zwangerschappen had ik dat ook. Zeggen dat dat het oprekken van de baarmoeder is. Ook heb ik de hele dag een weeig gevoel. En 's avonds enorme vreetbuien. Maar ja het is allemaal voor een goed doel
daar heb ik ook een beetje last van maar meer van een opgebazen gevoel!! en of je te veel hebt gegeten maar dan onderin de buik!! Verder nog nergens last van behalve moeheid!!! Ik mag maandag na de vk ben heel benieuwd wanneer we een echo krijgen en hoe lang ik nu zwanger ben!! want heb zelf echt geen idee!! En heb gelukkig geen last van vreetbuien!!hihih ik heb een maagband dus hoop ook dat ik dat niet krijg!! bij de andere twee zwangerschappen ben ik ook niet veel aangekomen!! dus hopelijk nu ook niet!!!
dat heb ik ook, lichte krampjes in mn buik, af en toe het gevoel dat je helemaal vol zit. maar ook onverzadigbaar lijkt wel. heb steeds trek. en dat maakt niet uit waarin! ook veel plassen vannacht weer 3x er uit geweest terwijl ik normaal s nachts nooit moet. zal er allemaal wel bij horen idd.. x
Ben beide zwangerschappen erg veel aangekomen. 25 en 30 kilo. Ook door erg veel vocht. Leek wel een olifant op het laatst.
Ik ben vooral vreselijk moe. Lag gisteren al om 20:30 uur in bed en heb als een blok geslapen tot 7 uur vanochtend. Verder geen kwaaltjes gelukkig. Wie hebben jullie het al verteld? Wij alleen onze ouders en mijn beste vriendin. En ik ben erover aan het denken om het mijn manager te vertellen, omdat ik 's middags na een uur of 15 mijn concentratie volledig kwijt ben en alleen een beetje naar mijn computerscherm kan staren. Dan weet zij ten minste wat er aan de hand is.