@prutsje hopelijk is alles goed, ik duim voor je! @waterlelie en daanquinty veel plezier bij de echo! @roxanne welkom, leuk dat je mee komt kletsen!
Prutsje, wanneer kan je terecht? Hoe is het nu? We duimen allemaal voor je! Ik wil graag weten wat het wordt, mijn man is hier niet heel uitgesproken over. Maar als wij het weten dan mag iedereen het weten, want de kans dat je je verspreekt is heel groot. Wij willen ook graag een 3d echo laten doen. Wie weet wat daarvoor het beste moment is? Ik dacht zo rond de 22 weken, maar weet ik niet zeker. Veel plezier voor de dames met een echo!
Echo 04 april: Waterlelie81 (2e echo), daanquinty (nekplooimeting) 13 april: Serephina83 (12 weken echo) 14 april: Karine (nekplooimeting), daantje2011 15 april: Roxanne86 (2 echo) 03 mei: Poookie (20 wk echo) 09 mei: Waterlelie81 (echo geslachtsbepaling) 16 mei: Elisabethbas (20wk echo) 18 mei: mama05 (20wk echo) 26 mei: Prutsje (20wk echo) 1 juni : princess01 (20wk echo) Bezoek aan VK of GYN 11 april: Suusje1979, princess01 14 april: wapje, WesDaan 22 april: Linda0509 26 april: Elisabethbas 27 april: Hannes, Lizz29 28 april: Karine 29 april: Wendyw80 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05, Lizzy29 2 oktober 2011: Elisabethbas 3 oktober 2011: sunshine13 4 oktober 2011: Allie, Esli4 5 oktober 2011: sandra2 7 oktober 2011: suusje1979 8 oktober 2011: kris83, Poookie 9 oktober 2011: wapje, prutsje, Linda0509 14 oktober 2011: wendyw80, WesDaan 17 oktober 2011: Princess01 18 oktober 2011: Daanquinty 19 oktober 2011: lindada 20 oktober 2011: daaniejj 22 oktober 2011: hannes 25 oktober 2011: Waterlelie81 26 oktober 2011: bloemetje1985 27 oktober 2011: Roxanne86 28 oktober 2011: Serephina83, Karine 29 oktober 2011: Daantje2011 30 oktober 2011: Maybe01 Extra info HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Poookie - 21 jaar - Overijssel cerinety - 21 jaar - Rotterdam wesdaan-23 jaar- Zuid-Holland (omg. Leiden) Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Serephina83 - 27 jaar - Almere Kris83 - 27 jaar - Nijmegen Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Esli4 - 28 jaar - Noord-brabant Sunshine13 - 29 jaar - Groningen Lindada - 29 jaar - Hoeven daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wapje - 31 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Allie - 33 jaar - Arnhem
Prutsje, weet je al iets meer? We denken hier aan je hoor!!! Oh ik ben toch nerveus voor vanmiddag Nog 3 uurtjes!!!!
@ prusje, jeetje wat een onzekerheid, misschien weet je nu inmiddels al meer.. ik hoop dat het allemaal goed is met jou en jullie beebje. 3D echo laten wij ook zeker weer doen! Vond het bij Diego zo mooi om te zien, en ben ook heeeeel nieuwschierig altijd, en zo kan ik lekker alvast spieken hoe hij/zij eruit ziet haha. Wij willen dus ook weten of we een jongen of een meisje krijgen, het liefst nu al haha maar moet zeker nog 5 weken wachten.. Gisteren wilden ik eigenlijk aan mijn vader vertellen dat ik weer zwanger ben maar het moment voelde niet goed. Hij heeft sinds kort (paar maanden) een nieuwe vriendin die ook bij hem woont en me een partij chagerijnig zat te kijken heel de tijd, dat ik dacht.. laat maar ik vertel het wel een andere keer. Wat bleek nou.. Nadat ik weg was, belt mijn vader me "boos" op. Zijn vriendin is dus boos omdat ik had gezegd dat ik een kast niet mooi vind die hun hebben gekocht op marktplaats. Ze zijn hun hele huis opnieuw aan het inrichten en hebben een 100 jaar oude kast gekocht, wat er ook uit ziet als een 100 jaar oude kast die simpel geverfd is met witte verf en op alle randjes zie je zeg maar stoot randjes. Ik vind het geen mooie kast en dat zeg ik dan ook gewoon tegen mijn eigen vader. Zo zijn wij ook opgegroeid.. dat je altijd mag zeggen wat je vind. Mijn vader is zelf ook altijd heel eerlijk en geeft ook altijd ongevraagd zijn mening. Z'n vriendin was helemaal boos en overstuur en wilde nu terug gaan naar Breda (want daar komt ze vandaan) en niet meer terug komen omdat ik wat heb gezegd over die kast. (hoe bedoel je dramaqueen?). Ik heb al tegen mn vader gezegd lekker boeiend wat ik van die kast vind, jullie moeten toch in dat huis wonen! Niet iedereen houdt van dezelfde meubels, dan zouden alle inrichtingen wel heel erg saai zijn. Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind? Als ik nou bij kennissen was geweest had ik natuurlijk nooit gezegd dat ik hun kast niet mooi vind maar ik dacht dat ik dat wel kon doen bij mn eigen vader.. nou mooi niet dus. Nu zijn ze dus boos.. achjaa.
yeaahhh mijn echo was goed nekplooimeting was 1,3 dus perfect, morgen kan ik bellen voor de uitslag van de combitest. Hier ff een foto van ons guppie
Hier ben ik snel Ff, kon om half 10 terecht bij huisarts. Na goed zoeken hoorden we duidelijk het hartje van Garnaaltje!!!! Doc heeft nog inwendig gevoeld en gekeken, zat op dat Moment geen bloed of andere rare dingen. Hij zei ook dat hij nooit 100% zekerheid kan geven, maar Ik mag volgende week terug komen. Voel me nu wel opgelucht en mijn (spannings) buikpijn is weg. Lig nu Ff lekker op de bank! Wat lief dat jullie zo aan me hebben gedacht vandaag!!! @daanniej, wat een gedoe met je vader zeg! Hopelijk Ziet hij snel in hoe dom ze bezig zijn!! @daanquinty, prachtige echo!!!!
prutsje, fijn om te horen dat alles goed is. Hartje is hartje he Ga maar gauw even rusten want je bent vast zeker kapot door alle spanning.
Prutsje wat een opluchting moet dat geweest zijn toen je het hartje hoorde!! Fijn! En nu lekker ff rustig aan doen vandaag.
Prutsje, fijn om te horen dat alles er goed uitzag. Rustig aan doen hè? Daanquinty, mooie plaatjes! Daaniejj, wat een gedoe met je vader. Balen, jij zit je erop te verheugen om je grote nieuws te vertellen, zit zij daar met een chagrijnig hoofd boos te zijn, omdat jij hun kast niet mooi vind. Boeien! Tegen je ouders moet je zeker eerlijk kunnen zijn.
@prutsje jij zal wel slecht geslapen hebben wat eng! Gelukkig dat je vanmorgen al terecht kon en dat het er goed uit zag! Je kunt trouwens ook bloedverlies krijgen door dat je gevreeen heb he dat kan geen kwaad. doe maar lekker rustig aan! @Daanniej tjonge jonge sorry hoor maar als je daar al boos om bent dat iemand zijn mening geeft! En dat die vriendin daarom al weg wil gaan om wat iemand anders vind! Je mag dat toch gewoon zeggen! En als hun hem wel mooi vinden moeten ze die kast toch lekker kopen! Je vader was toch niet boos hoop ik omdat je zei dat jullie vroeger ook geleerd hebben je mening te geven? Ik heb juist liever dat iemand eerlijk zegt wat ie vind! @Daanquinty waaaaaaaaaaaaaaauuuwie mooie echo geniet er van! Hier vanmorgen sinds 6 weken weer naar de sportschool geweest thuis gelijk weer overgeven. Was wel leuk iedereen weer te zien ze hadden me gemist dus was t wel leuk te vertellen dat ik zwanger ben! Veel leuke reactie's gehad.
Ohh Prutsje fijn hoor dat je het hartje hebt gehoord! Nu niet meer te druk maken, is niet goed voor je garnaaltje hoor
Heel erg blij Prulleke doet het goed en ligt volgens schema! Morgen intake nekplooimeting en dan afspraak maken voor de echo. Mijn dag kan niet meer stuk Hij/zij lag zo lekker te spartelen en te zwaaien...*zucht* Hier een foto:
Prutsje, Wat een opluchting! Nu kan je weer wat ontspannen en genieten. Daanquinty en waterlelie, mooie echo's!!
Wat een mooie echo waterlelie en prusje gelukkig leek alles goed en heb je het hartje gehoord, wat een opluchting zeg! Verder iedereen thnx voor de lieve reacties! De vriendin van mn vader had dus opgevangen dat ik tegen mn vader zei aan de telefoon dat ik het al aan d'r chagerijnige smoel zag dat er iets was (dat kwam er niet zo aardig uit aan de telefoon omdat ik het belachelijk vond dat ze boos was om wat ik over die kast zei). Dat hoorde ze dus en daardoor wilde ze terug naar Breda. Ze was dus ook meer boos omdat m'n zusje (die woont officieel nog thuis) ook al een paar keer commentaar heeft gegeven over de meubels die ze hebben uitgekozen en ze het gevoel heeft dat ze niks goed kan doen. En dat als wij niet met haar op kunnen schieten dan werkt de relatie tussen haar en m'n vader ook niet. Ze overdrijft echt zo erg.. Dat ik hun smaak van meubels niet leuk vind wil toch niet zeggen dat ik haar niet aardig vind, of dat het niet klikt. Volgens mij heeft ze er meer moeite mee dat ze hier in de randstad niemand kent en gebruikt ze dit nu een beetje.. Maar goed dat weet je als je ergens anders naartoe verhuisd. Tussen m'n vader en mij is het nu wel goed Zo ik ben mn verhaal ook weer kwijt hahaha
Ik heb iets verschrikkelijks gedaan... Mijn man gaat meestal naar de kapper, maar soms, begin van de zomer, wil hij het kort en dan doe ik dat met de tondeuse. Vind ik nooit zo leuk, maar zonde om 25-30 euro te betalen om het de kapper te laten doen. Dus net mocht ik weer. Eerste ronde (lang voor bovenkant) ging goed. Tweede ronde, eerst opzetstukje eraf gehaald om schoon te maken. En weer aan de slag... Een hele jaap uit zijn haar . Was ik vergeten het opzetstukje er weer op te zetten... Ik helemaal in paniek, tranen en lachen tegelijk. Hoe kan hij hier nu mee over straat?!?!? Uiteindelijk gekalmeerd en het geheel iets korter gemaakt. Maar het ziet er niet uit. Haar groeit zo'n halve mm per dag, dus over een week of 3-4 is het weer goed. Maar ja, morgen moet hij naar zijn werk... Gelukkig heeft hij een leuk petje. Wat zullen ze lachen morgen! Hij werk met allemaal knullen van begin 30, die middenin de zwangerschappen en jonge kinderen zitten... Maar goed, ik wil dit niet op mijn zwangerschap afschuiven, dat is te lafjes. Ben gewoon zelf enorm stom geweest. Jullie zullen begrijpen, de volgende keer gaat hij maar weer naar de kapper!