Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, dat heb ik ook. Bv in bed als ik me om wil draaien of als ik moet niesen. Volgens mij zijn dat "groeipijntjes" en hoort het er gewoon bij.

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @sandra2; ik heb er af en toe ook last van. Op mijn werk of als ik net thuis kom zijn trouwens al mijn kwaaltjes meer dan wanneer ik een dag vrij heb...

Hier begint de hooikoorts ook te komen. Ga volgende week even bellen met de huisarts. Ben wel benieuwd welke middelen jullie hebben gekregen.

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier gelukkig geen hooikoorts of last van buikkrampen. Wel had ik vorige week zondag 2,5 uur lang pijn in mijn buik, zo veel pijn dat ik niet wist hoe ik moest zitten, staan of hurken. Moest het echt wegpuffen. Gelukkig daarna geen last meer van gehad.

Emma is weer uit logeren bij mijn mams. Huis is aan kant en nu ga ik even naar buiten voor wat kleine boodschappen en slofjes zoeken voor Emma.
    Wordt lekker weer zo te zien!!!!

4. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    De 'groeipijntjes' heb ik ook als ik nies,me omdraai in bed of onverwachts een beweging maak.

Veel vervelender vind ik die zeurende buikpijn een hele dag.
    Af en toe flinke krampen en de ene keer duurt het 3 dagen voor ik naar het toilet kan en de andere keer moet ik spurten om op tijd te zijn.
    Al een paar keer gehad dat ik onderweg snel een benzinepomp moest opzoeken of in de stad een cafe invluchtte.
    Nu met het lekkere weer durf ik zelfs niet om een wandeling te maken naar het bos/strand.
    Veels te benauwd dat ik naar het toilet moet.

Heb hier nooit eerder last van gehad en hoop dat het ook zo over is.

5. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    wendyw80, wat jij hebt dat heb ik precies hetzelfde! M'n darmen zijn echt een spelletje aan het spelen. Wat echt heeeeel vervelend is ook totaal niet handig maargoed. Ik hoop ook dat het snel weer normaal is.

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Sandra ik heb dat idd ook.
    Ook met niezen, maar ook weleens gewoon zomaar..
    Of tijdens/na de 'grote boodschap' heb ik 't ook, ook zo vreemd haha.

7. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb ook groeipijntjes (steken links of rechts) en af en toe echt een pijnlijke blaas, ook een zeurende onderbuikgevoel dat af en toe sterker is. Dat gaat vaak ook gepaard met meer misselijkheid. Maar het valt allemaal qua heftigheid wel mee.

Haha ik moest zaterdag midden tijdens de hardlooptraining (in groepsverband) vragen om een zakdoekje om me even achter een struik terug te trekken voor een plas! Ik hield het niet meer!
    Genant haha!

8. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier ook die 'pijntjes' bij het niezen of omdraaien in bed/plotselinge bewegingen een steek, meestal links.
    Eerst schrok ik ervan, maar nu lijkt t normaal te zijn als ik jullie zo hoor ;)

Waterlelie, wat akelig die buikpijn!!!!! Hopelijk was dat gewoon 1x en niet meer. Maakte je je geen zorgen toen???

Wendy: dat is ook vervelend zoveel last van je darmen.... hier valt dat nog wel mee, gelukkig!

Gisteravond de angelsound weer geprobeerd en daar was ons garnaaltje ineens heeeeeel duidelijk!!!!
    Nu heeft papa het ook eens goed en duidelijk gehoord!
    Zoooooo leuk!!!

Wat een lekker weertje was het gisteren en is het vandaag zeg!
    Heb net ons bed afgehaald, winterjassen opgeruimd en doos met zomerkleding van de kids tevoorschijn gehaald.
    Yeeeeeeeh, laat de zomer maar komen!

Fijne donderdag iedereen!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Prutsje, leuk he met zo'n angelsound. Ik hoor het hartslagje nog niet (is daar denk ik net iets te vroeg voor) maar dat heerlijke gerommel en gezwem is al zo ontroerend om naar te luisteren!

hannes, dat plassen is zo normaal, helaas. Ik moest er vannacht weer 3x uit. Heb wederom slecht geslapen. Kan dan zo moeilijk weer in slaap komen.

10. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Oh Prutsje wat leuk dat jullie 't al hebben gehoord op de angelsound.
    Ons kleintje is nog wat eigenwijs en laat zich niet horen...
    Ja het zwemmen hoor je wel, maar nog geen hartje.
    Van de week dacht ik dat ik 'm had, maar toen was ie ook zo weer weg...
    Nog even geduld dan maar haha :)

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Had t hartje vant weekend al heeeeel vaag gehoord en toen was hij ook ineens weer weg!
    Toen maandag bij de huisarts natuurlijk een luid en duidelijk hartje en toen gisteravond op de angelsound ook :D zoooo cool!
    Even geduld en dan lukt t bij jullie vast ook!

Plassen is hier ook aanwezig... maar gelukkig nog geen 3x per nacht ;)
    maar geloof me.... als die buik straks echt huge is, moet je nog vaker ;)

Ik moet zo ramen lappen.... affijn, ik kan maar 1 raam zelf lappen, de rest is te hoog... dus moet t keukenraam lappen, we hebben hier last van duiven.... en dus ook van duivepoep.... *zucht*
    Maar ach, tis mooi weer ;)

12. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Dames,
    fijn om te horen dat die steken erbij horen.....
    Kheb vandaag een late dienst, begin dus om 15.15 heerlijk kunnen uitslapen.
    Kheb net voor het eerst een foto van mn buik gemaakt, doen jullie dat ook??? Je kunt het nu echt goed zien!
    Groetjes

13. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Ja ik heb ook foto's van mn buik gemaakt toen ik 6 en 7 weken zwanger was. Nu al weer even niet gedaan dus. Van de week even doen, kan ik alvast kijken naar het verschil.. :)

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier maak ik iedere 4 weken een foto.
    Heb er dus net weer eentje gemaakt met 12 weken.
    Leuk om weer te zien hoe het buikje groeit.

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik heb ook fotos gemaakt van wk 12, ze zijn alleen niet zo mooi :S
    Zal vant weekend eens vragen of mn mannetje een mooie foto wil maken met zn spiegelreflex camera.

Wat was het weer een heeeeeerlijke dag!
    Heb nog nieuwe zomer ballerina's gekocht.... fijn weer eens geld aan mezelf uitgegeven.

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wij hebben zondag voor het eerst foto's gemaakt, willen dat iedere twee weken gaan doen. Was hilarisch, want mijn man is, behalve een perfectionist, een fanatieke amateur-fotograaf, dus hij kon los. En ik daar maar staan in mijn ondergoed, mijn best te doen om er op iedere foto precies hetzelfde uit te zien. Wij hebben zelfs afgetekend waar mijn voeten stonden, zodat ik de volgende keren op precies dezelfde plek kan staan.

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ja ik heb ook al foto's gemaakt, maar gewoon met de webcam...
    Met de gewone camera doen we pas wat later.
    Maar ik zie nu al wel verschil...
    Staat wel een foto in mijn album!

18. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, inderdaad zie je al goed verschil, leuk! Kan je je eigen jeans nog aan?

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Mooi buikje poookie. Ik krijg de knoop van mijn broek echt niet meer dicht en dat met 11 weken. Dus knoop maar open. Zijn er al mensen die positiekleding dragen?

20. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @Daantje2011 ik draag een positiebroek vanaf 8 weken toen zat mijn gewone broek echt niet lkkr meer. Loop thuis ook vaak in joggingbroek dat zit lkkr soepel. Heb 1 zwangerschapstruitje dat redelijk klein uitvalt dus dat draag ik nu anders past het dadelijk niet meer!

@steken hier ook vooral bij t niesen als ik in bed lig au!

@foto buik Hier met 12 weken een foto gemaakt met 16 weken maken we de volgende foto alleen heb ik nog steeds erg maagpijn en n opgeblazen maag dus heb 2 buiken haha stom zicht!
    Moest wel lachen om elisabethbas met dat voeten aftekenen zodat de foto's t zelfde zijn!
    Binnenkort naar Nederhorst woon je daar id buurt elisabethbas?

Zijn er meiden die net als ik nog steeds misselijk zijn en moeten overgeven??

Deel Deze Pagina