Echo 09 mei: Waterlelie81 (echo geslachtsbepaling) 12 mei: Wapje (echo geslachtsbepaling) 13 mei: Sunshine13 (20wk echo) 16 mei: Elisabethbas (20wk echo), Lizzy (20wk echo) 18 mei: mama05 (20wk echo), Wapje (20wk echo), CaatjeM (16wk echo) 19 mei: Suusje1979 (20 wk echo) 20 mei: Linda0509 (20wk echo) 23 mei: Maaikev76 (20wk echo), Poookie (20wk echo) 26 mei: Prutsje (20wk echo), wendyw80 (20wk echo), lindada (20wk echo) 26 mei: Daantje2011 (echo geslachtsbepaling) 31 mei: Natalie78 (pretecho) 1 juni : princess01 (20wk echo) 6 juni: Waterlelie81 (20wk echo), CaatjeM (20wk echo), corry1985 (20wk echo) 8 juni: Hannes (20wk echo) 10 juni: karine (20wk echo) 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 8 juli: Waterlelie81 (pretecho) Bezoek aan VK of GYN 10 mei: Daaniejj 11 mei: Daantje2011 12 mei: Lindada 23 mei: waterlelie81 25 mei: CaatjeM 26 mei: wendyw80 31 mei: mama05, Poookie, Hannes 1 juni: Karine, Daanquinty Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05, Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas 3 oktober 2011: sunshine13 4 oktober 2011: Allie, Esli4 5 oktober 2011: sandra2 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: kris83, Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje, prutsje, Linda0509 11 oktober 2011: Maaikev76 12 oktober 2011: natalie78 14 oktober 2011: wendyw80, WesDaan 17 oktober 2011: Princess01 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) 20 oktober 2011: Lindada, daaniejj, corry1985 22 oktober 2011: hannes 25 oktober 2011: Waterlelie81 26 oktober 2011: bloemetje1985, Karine 27 oktober 2011: Roxanne86 28 oktober 2011: Serephina83, Sasanna 30 oktober 2011: Maybe01, CaatjeM 1 november 2011: Daantje2011 Extra info HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Poookie - 21 jaar - Overijssel cerinety - 21 jaar - Rotterdam Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam wesdaan-23 jaar- Zuid-Holland (omg. Leiden) Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Serephina83 - 27 jaar - Almere Kris83 - 27 jaar - Nijmegen Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Esli4 - 28 jaar - Noord-brabant Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Sunshine13 - 29 jaar - Groningen Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wapje - 31 jaar - Bergen op zoom Suusje1979 - 31 jaar - Ede Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes Allie - 33 jaar - Arnhem mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem CaatjeM - 33 jaar - Jerez de la Frontera (Spanje) Vandaag een brief van het ziekenhuis gehad, we moeten dus idd naar een andere stad voor de 20wk echo... Dus ze vonden de hazenlip bij mijn vriend zijn broertje toch dichtbij genoeg om ons kindje daar ook op te onderzoeken. 23 mei zijn we aan de beurt...
@waterlelie he dat is echt balen maar gelukkig hoef je niet helemaal alleen! Zijn je voetjes weer helemaal bekomen vd massage?
Waterlelie hoe laat mag je morgen? Je denkt een meid toch? Wel uitgebreid verslag doen hè? Wel erg balen dat er met de zitting niet te schuiven was, zal wel komen door maandag voorgeleidingendag...Anders laat je het opschrijven in een envelop en maak je die thuis samen open. Is het toch nog jullie moment.
Hoi iedereen, jullie ook allemaal een fijne moederdag!!!!!! Hebben vele van jullie al iets gezelligs gekregen? Emma kwam aanzetten met een mooie tekening en een tasje van Douglas met luchtje Heel lief hoe ze dat aan me gaf... Straks naar mijn mams, daarna lekker varen en buiten grillen!!!! Jammie genoeg afleiding dus....want ik kon amper in slaap komen gisteren haha ben al zo zenuwachtig voor morgen Ik denk wel de hele tijd een mannetje maar heel even tijdens de nekplooimeting echo een meisje omdat ik het zo op Emma vond lijken...nouja, dan een jongensvariant...ook knap Ik laat jullie morgen zo spoedig weten Groetjes!!!
Meiden, vandaag voel ik voor het eerst mijn baby duidelijk bewegen!! Wat een bijzonder gevoel zeg, en dat op moederdag. Ik ben helemaal happy
We zijn op de weg terug van een heerlijk weekendje Ardennen met onze vrienden en hun zoontje van 4. En nu weer op het forum met heel veel hele positieve berichten, leuk! En twee jongetjes erbij! Hopelijk hebben alle moeders een fijne moederdag gehad en voor de bijna-moeders, volgend jaar zijn wij ook aan de beurt. Ik voel de baby sinds deze week heel duidelijk en sinds twee dagen voel ik hem ook 's ochtends aan de buitenkant van mijn buik. Niet schoppen, maar bobbels bij zijn hoofd en billen. Vanacht had ik last van mijn buik en vanochtend voelden mijn man en ik heel goed dat hij gedraaid was. Nu ligt hij op zijn ruggetje onder in mijn buik met zijn billen links en hoofd rechts of andersom. Dit had ik nu helemaal nog niet verwacht, hebben anderen dit nu ook al of herkennen jullie dit van een eerdere zwangerschap (week 19)? Morgen lekker nog een dagje vrij, ik ga helemaal niets doen. Waterlelie, veel plezier morgen. Heeeeel jammer dat je man niet meekan, maar het idee van Daantje vind ik heel goed: het op laten schrijven en in een enveloppe doen. Dan weten jullie het alsnog tegelijk. Wel leuk dat je moeder meegaat.
iedereen een fijne moederdag gehad!! en bijna moeder volgend jaar zijn jullie aan de beurt!! Ik ben goed verwend heb van man en kids een bos bloemen gehad, en natuurlijk de eigen gemaakte dingen van de kinderen!!! En ontbijt op bed de oudste was om half zeven al wakker papa we moeten ontbijt maken!!!! nou mijn man zei ga jij eerst nog maar even slapen dit is nog veel te vroeg om half acht kwam ze weer hahahaha Voetbal aan het kijken!!!! zo spannend!!! hopen dat twente wint!!! GA STOAN AJ VEUR TWENTE BINT hihihi
Waterlelie, veel plezier morgen en laat de vk het opschrijven idd en in een envelop doen.... zo spannend!!!! Elisabethbas: het gevoel wat jij beschrijft ken ik niet, dat je je baby voelt liggen. Ben je heel slank??? ik heb namelijk wel wat vet waardoor ik t misschien minder goed voel Ik voel het wel als de baby 'koprolt' in mijn buik. Wel gaaf hoor, dat je het al zo goed voelt!!!! Met de Angelsound kan ik de beeb nu gelijk vinden, echt heerlijk om te luisteren naar het hartje en de bewegingen te horen. Vandaag verwend door mijn kids met knutsels en met het ontbijt dat klaarstond op tafel en speciaal voor mama een heerlijk eitje gebakken met tomaat, champignon, kaas en vlees!! MMMMMM!!!! smiddags nog even langs mijn schoonouders geweest en nu lekker op de bank. Zo vroeg naar bed, want mn dochter heeft ons vannacht uit onze slaap gehouden.... :S
Hoi hoi, dank jullie wel Nog 4,5 uur ghihi Ik heb op zich wel goed geslapen vannacht, maar vanochtend kreeg ik weer die kriebels. Zo benieuwd of ik op een roze of blauwe wolk mag Na vanmiddag geen vraagtekens meer
veel plezier waterlelie...ben zo benieuwd wat jij krijgt!!! het wordt wel ff tijd voor roze he hahahha...of wordt oktober echt een jongensmaand..spannend....
Hier even een snel berichtje tussendoor. Zal later alles bijlezen. Net bij de VK geweest en alles is goed. Hartje gehoord en je kunt de baby ook echt horen bewegen. Voel er nog niks van maar heerlijk om weer even het hartje te horen. Groeit goed, baarmoeder al bijna bij mijn navel.
@Prutsje, nee, ik ben helemaal niet zo slank. 80 Kilo en 1.80 m voor mijn zwangerschap. En overdag voel ik hem ook nauwelijks, alleen 's ochtends. Vanochtend was de rechterkant van mijn buik zichtbaar boller dan de linkerkant. Volgende week heb ik de 20-wekenecho, dan hoop ik op wat meer antwoorden en duidelijkheid. Waterlelie, nu nog maar 2,5 uur... Veel plezier! Princess, fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk om het hartje te horen hè?
waterlelie heel veel plezier ben heel erg benieuwd!! en geniet er lekker van!!! princess01 fijn dat alles goed is is toch wel weer fijn dat je het hartje hebt gehoord!!!
Waterlelie, ben zo benieuwd! Ik ben vandaag ook bij de verlos geweest. Baby was heel druk maar toch hartje kunnen horen. Baarmoeder zit al precies tot aan de navel.
En.......het is ROZE!!!!!!!!! We krijgen weer een gezonde dochter!!!!! Ben zo happy dat alles goed is en dat ze goed groeit!! Ik loop nu zelfs voorop nu 23 oktober uitgerekend...maar ik blijf netjes op de 25e staan hoor... Het was een hele mooie ervaring en zo bijzonder om dit weer mee te mogen maken. Ik ga nu even de fotootjes bekijken.... Misschien kan ik ook straks een of twee hier laten zien.... Ik ga gauw weer verder....moet nog een hoop mensen bellen OOOOOhhh ik ben zoooooooooooooooooo blij