natalie78 weet niemand dat je op deze site zit want als je schoonzus heel nieuwsgierig is aangelegt kan ze het zo opzoeken!!!! wil je niet bang maken hoor maar dat had ik bij onze vorige groepje van dec 2008 ook daar was ook iemand die het ons verteld had en haar stiefmoeder had het zo uitgeplozen dat ze het haar later wist te vertellen omdat ze het even had opgezocht!! zou natuurlijk heel lullig zijn voor je!!! Maar een jongen leuk man!!! lekker van genieten!!
Niemand weet dat ik hier op deze site zit, en daar is ze het type niet voor om dit soort sites op te zoeken.
waterlelie en natalie ook gefeliciteerd! dacht ook even dat r verder alleen nog maar jongetjes bijkwamen haha maar wie weet zorgen wij morgen ook voor wat roze?! Zou het graag aan jullie willen vertellen wat het word maar aangezien in deze week iemand op t forum heb gevonden die mij kent ben ik bang dat ze erachter gaat komen en we willen het geheim houden! Dus helaas. Maar mocht ik me verspreken dan krijgen jullie t ook te weten hoor! Daarom vond ik het van natalie wel gedurfd om het hier te zeggen! Zijn er trouwens nog meer meiden die bijna tot niks voelen? Ik ben bijna 19 weken is dat normaal?
@Daantje, ben je al bij de vk geweest? Wat zei ze van het bloedverlies? @Nathalie, leuk een jongen! @Wapje, jammer dat je het niet kan vertellen wat het is, maar begrijpelijk. Ik voel de baby 's ochtends wel aan de buitenkant van mijn buik en ik denk ook dat ik hem voel schoppen, maar daar ben ik nog steeds niet helemaal zeker van. Ik voel het steeds op ongeveer dezelfde plek, dus misschien kunnen ze maandag bij de echo daar meer zekerheid over geven.
Ik ben zaterdag 20weken maar voel volgens mij ook nog niks af en toe lijkt het alsof ik iets voel maar kunnen ook me darmen zijn vind het wel erg lang duren zo maar goed met de geslachtsbepalings echo zei ze dat me moederkoek aan de voorkant lag dus dat het wat langer kon duren voordat ik wat voel helaas, we gaan over anderhalve week een weekje naar belgie vind ik toch ver zat haha
@daantje; hoop dat alles goed was bij de verlos!?? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.. @nathalie; gefeliciteerd, leuk hoor een jongetje!
Ben ik weer! Alles was weer goed gelukkig. Hartje klopte hartstikke goed. Kennelijk hoort het echt bij mijn zwangerschap. Gewoon af en toe bloedverlies... Uitslag bloed gekregen, niet nuchter was suiker 3.7. Dit vond de vk wel laag. Ijzer 7.9 zou normaal zijn. Wat hadden jullie voor suikerwaarde. Wapje ga jij morgen niet voor de geslachtsbepaling? Zo ja, heel veel plezier!
Daantje gelukkig dat alles goed is en je het hartje zo mooi hebt horen kloppen! Ik mag morgen idd voor de geslachtsbepaling ben zo benieuwd iedereen zegt n meisje dus ben t zelf gaan geloven en ga r vanuit dat t een meid is! om half 10 mag ik al! Alleen houden wij t wel voor iedereen geheim zoals eerder al verteld zit er een kennis op t forum.
Wapje voel je niet schuldig. Als je ons een pb stuurt met het geslacht dan hoor je er weer helemaal bij haha.
Hoi hoi, wapje, succes straks!!! Veel plezier!!! En je mag mij ook een pbtje sturen, ben namelijk wel erg benieuwd daantje, fijn dat toch alles goed gaat met de baby. Lijkt me killing om steeds bloedingen te hebben...ik heb het gelukkig nooit gehad, ook niet bij mijn eerste. Mijn suiker was niet nuchter te hoog. Volgens mij 8,1 geloof ik. Nu heb ik dinsdagochtend nuchter laten prikken...kijken wat daar uitkomt. @voelen baby, kan natuurlijk ook zijn omdat je placenta toevallig aan de voorkant ligt (zoals bij mij nu) Je voelt het dan veel minder snel omdat het een soort van stootbumpertje is. Ik voel nu ook nauwelijks iets...maar bij Emma bij 15 weken al duidelijke bellenblaas show etc!!! Oh er begint hier iemand te gillen...... Tot later
@ Daantje gelukkig was het niks ernstigs en klopte het hartje gewoon mooi... Kan soms voorkomen dat je de hele zwangerschap af en toe bloed verliest. @ Wapje spannend! Als het goed is weet je nu wat het is!!!! Ben stiekem ook wel heel nieuwsgierig!!!! @ Baby voelen: Ik heb de baby nu een paar keer gevoeld, maar niet super duidelijk... Bij de laatste echo bleek mijn placenta voor te liggen, dus het kan nog wel ff duren voordat ik het duidelijker voel. Twee vriendinnen van mij hadden ook beiden de placenta voor liggen. De een voelde de eerste schopjes het duidelijkste rond de 21 weken, en de ander met 24 weken. Dus nog even geduld voor mij denk ik.... @ Suiker: Mijn suiker was nuchter 4.8 dus heel netjes. Was er wel een beetje bang voor omdat mijn moeder suikerziekte heeft, en ze bij mij al eerder dachten dat ik het ook had. Maar gelukkig niet dus! Fijne dag vandaag meiden!!!
Heeee nieuwschierige mama's! Nou we weten wat t word en ik ben helemaal van slag omdat ik het andere gehoopt had erg he! Tuurlijk is het welkom hoor maar even wennen en alles zag er goed uit dus alvast voorbereid voor 2owk echo volgende week! Nou gaan we zondag met de famillie uit eten en willen het dan toch vertellen dus zondag vertel ik het hier ook! Heeft iemand n leuk idee hoe we het de famillie kunnen vertellen?
De reden dat ik bijna niks voel is trouwens omdat de placenta tegen mn buik ligt dus beeb moet heel hard trappen!!!
Wapje, goed om te horen dat alles goed is. Snap dat je even moet wennen als het niet is wat je in je hoofd had. WIj hebben ook een idee over of het een jongen of meisje is. Denk als bij de 20weken echo anders blijkt. Het ook even tot me door moet dringen. haha!!! Heb gister een buikband besteld met eigen tekst bij buikband.com. heb hem nu al binnen en hij is echt super mooi. Doe hem nog niet om hoor want er is nog niet veel buik hier.
Echo 13 mei: Sunshine13 (20wk echo) 16 mei: Elisabethbas (20wk echo), Lizzy (20wk echo) 18 mei: mama05 (20wk echo), Wapje (20wk echo), CaatjeM (16wk echo) 19 mei: Suusje1979 (20 wk echo) 20 mei: Linda0509 (20wk echo) 23 mei: Maaikev76 (20wk echo) 26 mei: Prutsje (20wk echo), wendyw80 (20wk echo), lindada (20wk echo) 26 mei: Daantje2011 (echo geslachtsbepaling) 31 mei: Natalie78 (pretecho) 1 juni : princess01 (20wk echo) 6 juni: Waterlelie81 (20wk echo), CaatjeM (20wk echo), corry1985 (20wk echo) 8 juni: Hannes (20wk echo) 10 juni: karine (20wk echo) 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 8 juli: Waterlelie81 (pretecho) Bezoek aan VK of GYN 12 mei: Lindada 23 mei: waterlelie81 25 mei: CaatjeM 26 mei: wendyw80 31 mei: mama05, Poookie, Hannes 1 juni: Karine, Daanquinty Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05, Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas 3 oktober 2011: sunshine13 4 oktober 2011: Allie, Esli4 5 oktober 2011: sandra2 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: kris83, Poookie 9 oktober 2011: wapje, prutsje, Linda0509 11 oktober 2011: Maaikev76 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80, WesDaan 17 oktober 2011: Princess01 18 oktober 2011: Daanquinty 20 oktober 2011: Lindada, daaniejj, corry1985 22 oktober 2011: hannes 25 oktober 2011: Waterlelie81 26 oktober 2011: bloemetje1985, Karine 27 oktober 2011: Roxanne86 28 oktober 2011: Serephina83, Sasanna 30 oktober 2011: Maybe01, CaatjeM 1 november 2011: Daantje2011 Extra info HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Poookie - 21 jaar - Overijssel cerinety - 21 jaar - Rotterdam Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam wesdaan-23 jaar- Zuid-Holland (omg. Leiden) Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Serephina83 - 27 jaar - Almere Kris83 - 27 jaar - Nijmegen Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Esli4 - 28 jaar - Noord-brabant Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Sunshine13 - 29 jaar - Groningen Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wapje - 31 jaar - Bergen op zoom Suusje1979 - 31 jaar - Ede Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes Allie - 33 jaar - Arnhem mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem CaatjeM - 33 jaar - Jerez de la Frontera (Spanje) heb even de lijst naar voren gehaald. wapje, fijn dat jullie beeb gezond en wel is!!!
@ Wapje: Fijn dat alles goed is!!! Snap dat je dan even moet omschakelen als je het andere geslacht had "verwacht" / bedacht Leuke ideeën zijn er eigenlijk zat maar ja... Wat wil je??? Ik heb weleens iets gelezen over blauwe of roze speentjes/kaartjes/rompertjes/buikbanden met tekst etc... Hier trouwens ook alles goed... Mijn placenta ligt niet voor, want ik heb begin vd week mijn beeb al voelen "ploppen" Snel is het wel, maar ja.. het is ook de tweede :d Ga nu lekker met zoonlief naar de speeltuin... X